GIOSOU ΈΓΡΑΨΕ:
όπως έγινε προσφάτως στην αυτοκίνηση με το Nissan GT-R που κατατρόπωσε σπουδαίους αντιπάλους (με ιστορία, περγαμηνές,τεχνολογία,τεχνογνωσία, σφραγίδες και πελατολόγιο και...και...και.......) Και χάρηκα περισσότερο όταν οι αυτόκλητοι υπερασπιστές της "ανωτερώτητας" ,θιγμένοι βροντοφώναξαν την...ιστορία, περγαμηνές,τεχνολογία,τεχνογνωσία, σφραγίδες και πελατολόγιο και...και...και....... για να αποδείξουν την "κατωτερότητα" του αντιπάλου!!!
_________________________________________________________________________________________
από το 2000 και μετά ότι αυτοκίνητο έχω πάρει με εξαίρεση το clio sport 2.0 ήταν είναι και θα είναι ΙΑΠΩΝΙΚΟ!

(Yaris 1.5 t.sport, Subaru Impreza sti,Evo 9, kai τελικά αφού τα έφαγα τα λεφτά σε στριψίματα και @αμακίες έμεινα με ένα ταπεινό "ταπεράκι" civic 2003 model 230 hp), ωραίο έως ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ το Νissan, αλλά στην εποχή του!Φίλος το πήρε για τον λόγο που ανέφερες κι εσύ πιο πάνω,για κόντρες δηλαδή,όμως όπως μου λέει είναι σαν "κοτέτσι" μέσα και του λείπει η φινέτσα και η λειτουγικότητα που είχε στο προηγούμενο κοντράδικο αυτοκινητό του,τώρα, καλό είναι για κόντρες για "κουλούς" που δεν ξέρουν ή που δεν έχουν τα κότσια για να στρίψουν ή που μάλλον καλύτερα νομίζουν ότι στρίβουν! ας πάρουν καλύτερα κανένα play station και να παίζουν με το joystic μαθαίνοντας να αλλάζουν όσον το δυνατόν καλύτερα ταχύτητες........οι εποχές αλλάζουν το ίδιο και τα πλαίσια και οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων,τα υλικά,και τα s4(Lancia) audi quatrro τα αντίστιχα πεζό kai ford εκείνης της εποχής (δεκαετία'80)ήταν περι τα 600-650 άλογα,όμως οι χρόνοι σήμερα είναι ΑΚΟΜΑ Καλύτεροι με τα μισά μόλις άλογα περίπου,χάρη στους λόγους που ανέφερα πιο πάνω(ΕΞΕΛΙΞΗ)........