Αποστολέας Θέμα: Αυτοκίνητα  (Αναγνώστηκε 1667866 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nomikosas

  • 46mm case
  • Μηνύματα: 827
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #260 στις: Απρίλιος 12, 2008, 10:22:11 μμ »
τα αυτοκινητα εχουν μεγαλη διαφορα.. ειναι σχεδον μερα με νυχτα.. αν τα 8000 δεν ειναι προβλημα παρτο

Αποσυνδεδεμένος eisenberg

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2842
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #261 στις: Απρίλιος 12, 2008, 10:30:45 μμ »
Το συγκεκριμένο είναι για χρήση στην εθνική. Όπως και το τωρινό, δεν το χρησιμοποιώ καθόλου μέσα στην Αθήνα.


Τοτε ειναι καλη κινηση,θα χει αλλον αερα στο ταξιδι και στον ανοιχτο δρομο δε θα καιει και τοσο οσο στην πολη...

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #262 στις: Απρίλιος 12, 2008, 10:34:54 μμ »
Αν δεν κάνεις ταξίδια θα έλεγα να μην το αλλάξεις. Ο μεγάλος κινητήρας στα ταξίδια χρειάζεται περισσότερο παρά εντός πόλεως. Διαφορά στην κατανάλωση δε θα δεις τρομερή, δηλ +10 έως 20%, αναλόγως χρήσης. 'Ομως όπως είπε ο Άιζα  ;) θα έχεις σημαντικά αυξημένο κόστος χρήσης στα υπόλοιπα, δηλ. τέλη, ασφάλεια, συντήρηση, ελαστικά, κλπ.
Και το γκάζι όμως είναι ημέρα με τη νύχτα. Διάολος.

Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #263 στις: Απρίλιος 12, 2008, 10:38:02 μμ »
Τοτε ειναι καλη κινηση,θα χει αλλον αερα στο ταξιδι και στον ανοιχτο δρομο δε θα καιει και τοσο οσο στην πολη...

Ουσιαστικά αυτό είναι το σκεπτικό.
Με το 1.8i, όταν χρειάστηκε να προσπεράσω κανά δύο φορές, χλώμιασα.  :-\

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #264 στις: Απρίλιος 12, 2008, 10:42:43 μμ »
Αν δεν κάνεις ταξίδια θα έλεγα να μην το αλλάξεις. Ο μεγάλος κινητήρας στα ταξίδια χρειάζεται περισσότερο παρά εντός πόλεως. Διαφορά στην κατανάλωση δε θα δεις τρομερή, δηλ +10 έως 20%, αναλόγως χρήσης. 'Ομως όπως είπε ο Άιζα  ;) θα έχεις σημαντικά αυξημένο κόστος χρήσης στα υπόλοιπα, δηλ. τέλη, ασφάλεια, συντήρηση, ελαστικά, κλπ.
Και το γκάζι όμως είναι ημέρα με τη νύχτα. Διάολος.

Φιλικά
Δημήτρης


"Πολλά" ταξίδια δεν κάνω, όπως το μικρό που έχω για μέσα στην πόλη, δεν πάει μία.
Οπότε παίρνουμε οικογενειακώς το 9³ για έξω.

Πάντως το 2.0Τ έχει μια τρίτη, άντε :hello:

Αποσυνδεδεμένος konakis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4413
  • Rolex.
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #265 στις: Απρίλιος 13, 2008, 08:00:23 πμ »
an καταφέρεις και τα 8χιλ.  τα κάνεις 6χιλ. τότε αξίζει,ΑΝ σου περισεύουν άνετα τα 8χιλ. τότε πάρτο,όμως "ψάξτο"καλά γιατί όπως και να το κάνεις  "test drive car" θα πάρεις και με ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ χλμ!! :-[
konakis.
Rolex,Panerai,JLC,Oris,Steinhart,Alpina,Citizen,Orient.

Αποσυνδεδεμένος georges

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8782
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #266 στις: Απρίλιος 24, 2008, 07:31:21 πμ »
an καταφέρεις και τα 8χιλ.  τα κάνεις 6χιλ. τότε αξίζει,ΑΝ σου περισεύουν άνετα τα 8χιλ. τότε πάρτο,όμως "ψάξτο"καλά γιατί όπως και να το κάνεις  "test drive car" θα πάρεις και με ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ χλμ!! :-[

  Συμφωνώ απόλυτα.  Έχεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο, το να δώσεις 8000 έξτρα για να πάρεις test-drive αμάξι δεν είναι και ότι καλύτερο. Αν είσαι σίγουρος οτι θα αξιοποιήσεις τα παραπάνω άλογα τότε ίσως αξίζει να το σκεφτείς. Αλλά επειδή είπες οτι κάνεις χρήση κυρίως σε εθνική οδό (όχι σε επαρχιακό δίκτυο) κατά την ταπεινή μου άποψη δεν αξίζει να το πάρεις. Δεν θα σου προσφέρει κάτι παραπάνω, πέρα από περιττό γκάζι. Αν όμως σου περισσευουν τα χρήματα και γουσταρεις να έχεις ένα δυνατό αυτοκίνητο τότε ψάξτο.


φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!

  * ΔΩΡΟ  = ΔΩρητής ΡΟλογιών

Αποσυνδεδεμένος houston

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 489
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #267 στις: Απρίλιος 26, 2008, 12:32:18 μμ »
  Συμφωνώ απόλυτα.  Έχεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο, το να δώσεις 8000 έξτρα για να πάρεις test-drive αμάξι δεν είναι και ότι καλύτερο. Αν είσαι σίγουρος οτι θα αξιοποιήσεις τα παραπάνω άλογα τότε ίσως αξίζει να το σκεφτείς. Αλλά επειδή είπες οτι κάνεις χρήση κυρίως σε εθνική οδό (όχι σε επαρχιακό δίκτυο) κατά την ταπεινή μου άποψη δεν αξίζει να το πάρεις. Δεν θα σου προσφέρει κάτι παραπάνω, πέρα από περιττό γκάζι. Αν όμως σου περισσευουν τα χρήματα και γουσταρεις να έχεις ένα δυνατό αυτοκίνητο τότε ψάξτο.


φιλικά Γιώργος


Αν δεν αξιοποιούντε στην Εθνική Οδό τα παραπάνω άλογα τότε που αξιοποιούντε φίλε και συνονόματε Γιώργο? Τα σεντάν αυτοκίνητα δηλαδή υψηλών επιδόσεων είναι για τη πόλη? Μη τρελαθούμε.... :o
Η χρηματική διαφορά που καλείσαι να καταβάλεις είναι λογική, όχι όμως "ευκαιρία", δεδομένου της διαφοράς των αρχικών τιμών των 2 μοντέλων...
Για μένα είναι μία καλή πρόταση. Λαμβάνοντας μάλιστα υπόψιν τις απαιτήσεις σου θεωρώ ότι η τούρμπο έκδοση είναι πιο κοντά σε αυτές.
Απλά, όπως ανέφερε και ο φίλος Κονάκης, κάνε ένα εξονυχιστικό έλεγχο στο αυτοκίνητο πριν προβείς στην αγορά του. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι τα Saab είναι αυτοκίνητα που δεν απευθύνονται σε "ανήσυχο" κοινό οπότε σπανίως "βιάζοντε" κατά το test drive...

Ότι και να κάνεις πάντως καλόταξιδο να είναι το αυτοκίνητό σου με πολλά, ευχάριστα και ασφαλή χιλιόμετρα.... ;)

Αποσυνδεδεμένος georges

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8782
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #268 στις: Απρίλιος 29, 2008, 04:28:13 μμ »
Αν δεν αξιοποιούντε στην Εθνική Οδό τα παραπάνω άλογα τότε που αξιοποιούντε φίλε και συνονόματε Γιώργο? Τα σεντάν αυτοκίνητα δηλαδή υψηλών επιδόσεων είναι για τη πόλη? Μη τρελαθούμε.... :o
Η χρηματική διαφορά που καλείσαι να καταβάλεις είναι λογική, όχι όμως "ευκαιρία", δεδομένου της διαφοράς των αρχικών τιμών των 2 μοντέλων...
Για μένα είναι μία καλή πρόταση. Λαμβάνοντας μάλιστα υπόψιν τις απαιτήσεις σου θεωρώ ότι η τούρμπο έκδοση είναι πιο κοντά σε αυτές.
Απλά, όπως ανέφερε και ο φίλος Κονάκης, κάνε ένα εξονυχιστικό έλεγχο στο αυτοκίνητο πριν προβείς στην αγορά του. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι τα Saab είναι αυτοκίνητα που δεν απευθύνονται σε "ανήσυχο" κοινό οπότε σπανίως "βιάζοντε" κατά το test drive...

Ότι και να κάνεις πάντως καλόταξιδο να είναι το αυτοκίνητό σου με πολλά, ευχάριστα και ασφαλή χιλιόμετρα.... ;)


Φίλε Γιώργο, κατα την γνωμη μου τα πολλά άλογα αξιοποιούνται σε επαρχιακό δίκτυο, που θέλεις ροπή και δύναμη, για να κάνεις προσπεράσεις, να ανεβείς μια ορεινή διαδρομή κλπ.  Στην Εθνική οδό, τα άλογα είναι μέχρι να βάλεις 5ή ταχύτητα....μετά άνετα ταξιδευεις  140-160 ακόμα και με ένα ταπεινό 1800cc. Τώρα αν ο σκοπός είναι να ταξιδευεις με 200άρες τότε πάω πάσο...ναι εκεί χρειάζονται τα 200 άλογα. Αλλά επειδή τα πράγματα έχουν αγριέψει αρκετά όπως είπαμε και είναι εύκολο να χάσεις το δίπλωμα δεν ξέρω για πόσο καιρό θα μπορείς να ταξιδευεις με διακοσάρες. ;)
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!

  * ΔΩΡΟ  = ΔΩρητής ΡΟλογιών

Αποσυνδεδεμένος houston

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 489
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #269 στις: Απρίλιος 29, 2008, 07:23:41 μμ »

Φίλε Γιώργο, κατα την γνωμη μου τα πολλά άλογα αξιοποιούνται σε επαρχιακό δίκτυο, που θέλεις ροπή και δύναμη, για να κάνεις προσπεράσεις, να ανεβείς μια ορεινή διαδρομή κλπ.  Στην Εθνική οδό, τα άλογα είναι μέχρι να βάλεις 5ή ταχύτητα....μετά άνετα ταξιδευεις  140-160 ακόμα και με ένα ταπεινό 1800cc. Τώρα αν ο σκοπός είναι να ταξιδευεις με 200άρες τότε πάω πάσο...ναι εκεί χρειάζονται τα 200 άλογα. Αλλά επειδή τα πράγματα έχουν αγριέψει αρκετά όπως είπαμε και είναι εύκολο να χάσεις το δίπλωμα δεν ξέρω για πόσο καιρό θα μπορείς να ταξιδευεις με διακοσάρες. ;)

Τα πολλά άλογα αξιοποιούνται σε ανοιχτούς, εθνικούς δρόμους....Στις περιπτώσεις που περιγράφεις φίλε Γιώργο "καθαρίζει" η ροπή του κινητήρα και όχι τόσο η ιπποδύναμη. Θα διαφωνήσω κάθετα στο ότι τα άλογα στην Εθνική φαίνονται μέχρι να βάλεις 5η ταχύτητα. Θα έλεγα μάλιστα ότι φαίνονται από εκει και έπειτα....
Δε διαφωνώ ότι το ατμοσφαιρικό μπορεί να πιάσει τα 160χλμ. Και τα 190 πιάνει. Ο φίλος όμως δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ασφάλεια κατά την διάρκεια μίας προσπέρασης, ασφάλεια που απλά δεν υπάρχει στην ατμοσφαιρική έκδοση. Μη ξεχνάμε ότι η προσθήκη τούρμπο σε ένα κινητήρα μας εξασφαλίζει αρκετή ροπή η οποία είναι ικανή για την αστραπιαία μετακίνηση του αμαξώτος...
Τώρα αν κάποιος αναρωτιέται το κατά πόσο αξίζει να πάρει ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων απλά και μόνο για να μπορεί να προσπερνάει με ασφάλεια και να ταξιδεύει με 160-180 με απόλυτη άνεση και σιγουριά, είναι ένα ερώτημα που ο καθένας το απαντάει για λογαριασμό του....

Αποσυνδεδεμένος georges

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8782
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #270 στις: Απρίλιος 29, 2008, 09:56:45 μμ »
Τα πολλά άλογα αξιοποιούνται σε ανοιχτούς, εθνικούς δρόμους....Στις περιπτώσεις που περιγράφεις φίλε Γιώργο "καθαρίζει" η ροπή του κινητήρα και όχι τόσο η ιπποδύναμη. Θα διαφωνήσω κάθετα στο ότι τα άλογα στην Εθνική φαίνονται μέχρι να βάλεις 5η ταχύτητα. Θα έλεγα μάλιστα ότι φαίνονται από εκει και έπειτα....
Δε διαφωνώ ότι το ατμοσφαιρικό μπορεί να πιάσει τα 160χλμ. Και τα 190 πιάνει. Ο φίλος όμως δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ασφάλεια κατά την διάρκεια μίας προσπέρασης, ασφάλεια που απλά δεν υπάρχει στην ατμοσφαιρική έκδοση. Μη ξεχνάμε ότι η προσθήκη τούρμπο σε ένα κινητήρα μας εξασφαλίζει αρκετή ροπή η οποία είναι ικανή για την αστραπιαία μετακίνηση του αμαξώτος...
Τώρα αν κάποιος αναρωτιέται το κατά πόσο αξίζει να πάρει ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων απλά και μόνο για να μπορεί να προσπερνάει με ασφάλεια και να ταξιδεύει με 160-180 με απόλυτη άνεση και σιγουριά, είναι ένα ερώτημα που ο καθένας το απαντάει για λογαριασμό του....



Προσπέραση στην Εθνική Οδό πάντα κάνεις με ασφάλεια (Εθνική οδός σημαίνει τουλάχιστον 2 λωρίδες κυκλοφορίας/κατευθυνση + βοηθητική + μπαριέρα!!!!)
Άρα δεν χρειάζεται να έχεις ένα σκασμό άλογα για να κάνεις την προσπέραση όσο το δυνατόν ταχύτερα για ασφάλεια (να μείνεις εκτεθειμένος στο αντίθετο ρεύμα έλάχιστο χρόνο), γιατί πολύ απλά σε χωρίζει μπαριέρα-νησίδα-...από το αντίθετο ρευμα.

Φιλικά Γιώργος.
 

Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!

  * ΔΩΡΟ  = ΔΩρητής ΡΟλογιών

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #271 στις: Απρίλιος 29, 2008, 10:25:08 μμ »
Thanks για τις απόψεις. Και οι δύο έχετε δίκιο, σε διαφορετικά πράγματα έκαστος.

Η μαγική λέξη ωστόσο ειπώθηκε: Ρ-ο-π-ή.

Το μόνο που μένει είναι να αποφασίσω εάν τα 13 κιλά ροπής (:yes:) που χωρίζουν το ένα αυτ/το από το άλλο αξίζουν όντως 8000 ευρώ.
Ίδωμεν.

Αποσυνδεδεμένος georges

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8782
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #272 στις: Απρίλιος 29, 2008, 11:03:56 μμ »
Thanks για τις απόψεις. Και οι δύο έχετε δίκιο, σε διαφορετικά πράγματα έκαστος.

Η μαγική λέξη ωστόσο ειπώθηκε: Ρ-ο-π-ή.

Το μόνο που μένει είναι να αποφασίσω εάν τα 13 κιλά ροπής (:yes:) που χωρίζουν το ένα αυτ/το από το άλλο αξίζουν όντως 8000 ευρώ.
Ίδωμεν.


Δεν είναι μόνο τα 8000 € η διαφορά. Αυτά είναι η αρχή. Η μεγάλη διαφορά βρίσκεται στην συντήρηση των 2 αυτοκινήτων. (τέλη κυκλ. ασφάλεια, κατάλωση, σέρβις κλπ). Αν η διαφορά ήταν μόνο τα 8.000,00 € να ήσουν σίγουρος οτι θα σου έλεγα να την κάνεις την αλλαγή!!!!

Φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!

  * ΔΩΡΟ  = ΔΩρητής ΡΟλογιών

Αποσυνδεδεμένος konakis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4413
  • Rolex.
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #273 στις: Ιούνιος 08, 2008, 08:31:49 πμ »
μου φαίνεται πως θα γυρίσω πάλι στις ΠΡΩΤΕΣ αγάπες............ΓΚΑΖΙΑ και πάλι ΓΚΑΖΙΑ...............θα κρατησω κανά δυο ρολογάκια και θα επιστρέψω σε καμια 2λιτρη τετρακίνητη (τουρμπίσια αγάπη)....προς το παρών ας βολευτώ με το "ταπερ".....not bad για "ατμόσφαιρα" καλά πάει(βάλτε ήχο να ακούσετε το μοτέρ)..... sorry αλλά είχαμε "φτηνιάρικο" κινητό μαζί μας και η ποιότητα της εικόνας είναι μετρια
<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/DBnJqO3o4M4" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DBnJqO3o4M4" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>
konakis.
Rolex,Panerai,JLC,Oris,Steinhart,Alpina,Citizen,Orient.

Αποσυνδεδεμένος StefMac

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2541
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #274 στις: Ιούνιος 08, 2008, 09:40:46 πμ »
μου φαίνεται πως θα γυρίσω πάλι στις ΠΡΩΤΕΣ αγάπες............ΓΚΑΖΙΑ και πάλι ΓΚΑΖΙΑ...............θα κρατησω κανά δυο ρολογάκια και θα επιστρέψω σε καμια 2λιτρη τετρακίνητη (τουρμπίσια αγάπη)....προς το παρών ας βολευτώ με το "ταπερ".....not bad για "ατμόσφαιρα" καλά πάει(βάλτε ήχο να ακούσετε το μοτέρ)..... sorry αλλά είχαμε "φτηνιάρικο" κινητό μαζί μας και η ποιότητα της εικόνας είναι μετρια



Εγώ λέω να το κρατήσεις και να του βάλεις μια Garret 30-35 με 4-5 χιλιάρικα συνολικά και να έχεις και τον ίδιο ήχο και τα ίδια άλογα, και με λιγότερα λεφτά γιατί,
 το Type-R και φρένα καλά έχει που με μικρή αναβάθμιση γίνονται ακόμα καλύτερα και στιβαρό είναι και 6-τάχυτο και HONDA ... ;)

Φιλικά Στέφανος.
_Jaeger Le Coultre_
The first Manufacture
 in Valle'e de Joux.

Αποσυνδεδεμένος konakis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4413
  • Rolex.
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #275 στις: Ιούνιος 08, 2008, 09:02:35 μμ »
Εγώ λέω να το κρατήσεις και να του βάλεις μια Garret 30-35 με 4-5 χιλιάρικα συνολικά και να έχεις και τον ίδιο ήχο και τα ίδια άλογα, και με λιγότερα λεφτά γιατί,
 το Type-R και φρένα καλά έχει που με μικρή αναβάθμιση γίνονται ακόμα καλύτερα και στιβαρό είναι και 6-τάχυτο και HONDA ... ;)

Φιλικά Στέφανος.

λες; σαν να τα λες καλά......άντε να το "στρίψεις" μετά....... :-\ ώρε γλέντια :D
konakis.
Rolex,Panerai,JLC,Oris,Steinhart,Alpina,Citizen,Orient.

Αποσυνδεδεμένος StefMac

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2541
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #276 στις: Ιούνιος 08, 2008, 09:30:36 μμ »
λες; σαν να τα λες καλά......άντε να το "στρίψεις" μετά....... :-\ ώρε γλέντια :D


Έλα τώρα που δεν θα μπορείς να το στρίψεις ...  :D
Εδώ έστριβες άλλα και άλλα ...  ;)

Φρένα πριν την στροφή γκάζι στη έξοδο ...  :P
Το πολύ πολύ βάλε 4 LEDA http://www.leda.com/ ή 4 ρυθμιζόμενα BILSTEIN,
http://www.bilstein.com/index1.php
ρυθμιζόμενα για να κατεβάσεις ελάχιστα τα μούτρα και να "βιδώνει" εμπρός ...  ;)

Φιλικά Στέφανος.

_Jaeger Le Coultre_
The first Manufacture
 in Valle'e de Joux.

Αποσυνδεδεμένος konakis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4413
  • Rolex.
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #277 στις: Ιούνιος 08, 2008, 09:34:34 μμ »
tezaaa ολα να μην έχουμε καθόλου τιμόνι..................... :D :D  όλα ευθεία και ο παντοδύναμος βοηθός! ;D
konakis.
Rolex,Panerai,JLC,Oris,Steinhart,Alpina,Citizen,Orient.

Αποσυνδεδεμένος StefMac

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2541
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #278 στις: Ιούνιος 08, 2008, 09:37:01 μμ »
tezaaa ολα να μην έχουμε καθόλου τιμόνι..................... :D :D  όλα ευθεία και ο παντοδύναμος βοηθός! ;D


 :lol: :jg: :lol:
_Jaeger Le Coultre_
The first Manufacture
 in Valle'e de Joux.

Αποσυνδεδεμένος Nikolo

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #279 στις: Ιούλιος 15, 2008, 09:10:55 μμ »
Γεια σας! δν μου λετε ενδιαφερομαι να παρω το jeep wrangler αλλα λεω να το παραγγειλω απο usa του χρονου. ξερει κανεις τις ιστοριες με τους φορους κτλ κτλ για  να ερθει ελλαδα? ιταλια το παω με 21000 ευρΑ :D.