Αποστολέας Θέμα: περι μηχανισμων  (Αναγνώστηκε 78690 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mitsman

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1156
  • Head over heels for 005
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #60 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 11:38:14 πμ »

Παράθεση
Σε κουρδιστό μηχανισμό (συγκεκριμένα poljot 31679 Moonphase) η επαναφόρτιση πρέπει να γίνεται μετά από σχεδόν πλήρη αποφόρτιση ή όχι?
π.χ. παρατηρώ ότι η αυτονομία του εν λόγω είναι περίπου 45 ώρες. Υπάρχει πρόβλημα αν το ξανακουρδίσω μετά από π.χ. από 20 ώρες χωρίς να περιμένω την πλήρη αποφόρτιση στις 45 ώρες? Μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα στο ελατήριο ή κάπου αλλού?

http://www.rugift.com/watches/poljot_31679_movement_manual.htm   ;)
Φιλε Δημήτρη....Φιλικα Παντα ... με αισθημα φιλιας...

Αποσυνδεδεμένος iliasg1979

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 75
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #61 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 12:47:44 μμ »
Ρωτάω κάτι διαφορετικό, το οποίο και δεν απαντάται στη σελίδα που μου παρέθεσες, την οποία φυσικά έχω διαβάσει.
Ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον σου mitsman  ;)

Αποσυνδεδεμένος mitsman

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1156
  • Head over heels for 005
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #62 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 12:59:22 μμ »
Αυτο που σου απανταω ειναι οτι γενικος κανονας για το κουρδισμα ειναι οτι το κουρδιζεις ωσπου να φανει δυσκολια στο χερι σου. Εν ολιγεις αν δεις οτι το ελατηριο δεν παιρνει αλλο κουρδισμα σταματας. Καλο ειναι αν δεν κανω λαθος να ειναι το ρολοι 'μετρια κουρδισμενο' παντα ;) Οποτε βγαλε τα συπερασματα σου για το διαστημα φορτισης και αποφορτισης :)

Αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος τεχνικος :-[
Φιλε Δημήτρη....Φιλικα Παντα ... με αισθημα φιλιας...

Αποσυνδεδεμένος DragonAce

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 550
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #63 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 01:04:03 μμ »
ηλία έχω ένα vostok kommadirskie, στη δουλειά πολλές φορές μπορεί να βαριέμαι κ κάθομαι κ κουρδίζω το ρολόι...δηλ σε ένα 8ώρο μπορεί να το έχω κουρδίσει κ 4 φορές (όσο πάει)....δεν είμαι τεχνικός να σου πω αν είναι καλό ή όχι αυτό, φαντάζομαι πως όχι, απλά λόγο χαμηλού κόστους του ρολογιού το κάνω κ δε με πολυαπασχολεί...το ρολόι πάντος προς το παρών λειτουργεί άψογα ακόμα...

Αποσυνδεδεμένος zhanghuxyz

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #64 στις: Νοέμβριος 05, 2010, 08:27:08 πμ »
Τα ρουμπίνια ουσιαστικά είναι λίθοι από συνθετικό κυρίως υλικό και χρησιμοποιούνται για τη μείωση της τριβής συγκεκριμένων μερών του μηχανισμού που βρίσκονται συνεχώς σε κίνηση. Μπορεί βέβαια να είναι και πραγματικά ρουμπίνια ή ζαφείρι. Ένας "καλός" μηχανισμός χρειάζεται 15 έως 21 ρουμπίνια.
Ωστόσο, δεν ισχύει ότι όσα περισσότερα ρουμπίνια τόσο καλύτερος
ugg boots babyμηχανισμός. Για παράδειγμα, σε ένα "απλό" κουρδιστό 17 ρουμπίνια είναι ό,τι πρέπει. Σε αυτόματο, ΟΚ, ίσως περισσότερα. Απλώς κάποια στιγμή υπήρχε μια τάση ποιος θα βάλει τα περισσότερα σε μια μηχανή κι έβλεπες 70 - 80 ρουμπίνια.  Cheesy Τα περισσότερα από αυτά φυσικά δεν επιτελούσαν κανέναν λειτουργικό σκοπό.

--------------------


Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #65 στις: Νοέμβριος 05, 2010, 10:27:01 μμ »
Υπηρχε και WALTMAN χειρος αυτοματο το οποιο ειχε 100 ρουμπινια.
Τα περισσοτερα για διακοσμητικους λογους.

Αποσυνδεδεμένος iliasg1979

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 75
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #66 στις: Νοέμβριος 28, 2010, 02:47:35 μμ »
Παιδιά δυστυχώς αρχίζω να χάνω την καλή εικόνα που μου σχημάτισε η αγορά του Aviator Wright Brothers / Poljot 31679 Moonface που σας είχα παρουσιάσει εδώ: http://www.mywatch.gr/index.php/topic,25.msg108953.html#msg108953

Με πολύ μικρή χρήση του χρονογράφου, σχεδόν μη άξια αναφοράς, μετά από σχεδόν τρεις μήνες (!) μου παρουσίασε το εξής πρόβλημα:
Με το πάτημα του κουμπιού ενεργοποίησης του χρονογράφου, ο μεγάλος δείκτης που μετράει τα δευτερόλεπτα της χρονομέτρησης, πρώτα μετακινείται απότομα 3-4 δευτερόλεπτα πίσω (με μία ξανατονίζω απότομη κίνηση), και μετά από εκεί ξεκινάει να μετράει προς τα εμπρός κανονικά!
Έχω απογοητευτεί πλήρως!
Έδωσα 590 $ να το αγοράσω διότι είναι πραγματικά πολύ όμορφο, αλλά καλύτερα να έδινα άλλα τόσα και να πάρω το Hamilton με τον 7750 και να είμαι ήσυχος!

Ποιο πιστεύετε ότι είναι το πρόβλημα και πόσο σοβαρό μπορεί να είναι?
Άντε και πληρώνω και το διορθώνω, ποιος μου λέει ότι δεν θα ξαναγίνει το ίδιο?

Ποια είναι η γνώμη σας?

Υ.Γ. Για να προλάβω ενδεχώμενες ερωτήσεις, σας λέω ότι δεν μου έχει πέσει και το βράδυ μόνο στα πούπουλα που δεν το βάζω όταν το βγάζω από το χέρι μου!
Έχω απογοητευτεί πλήρως πάντως και οι Ρώσοι επιβεβαιώνουν την προχειρότητά τους για ακόμη μία φορά!

Υ.Γ.2 Το αγόρασα από εδώ http://www.aviator-watch.com/ αλλά δεν ξέρω αν αξίζει να το στέλνω πίσω κτλ κτλ κτλ.
 

Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #67 στις: Νοέμβριος 28, 2010, 05:05:30 μμ »
Λυπαμε που επιβεβαιωνωμε και στις δυο περιπτωσης.
1. Προχειρη κατασκευη
2. Αγοραστε απο Ελλαδα για να σε καλυπτη το σερβις (διαφορετηκα οχι) η αγοραζης απο εξωτερηκο και μετα τρεχης.

Αποσυνδεδεμένος iliasg1979

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 75
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #68 στις: Νοέμβριος 28, 2010, 10:46:00 μμ »
Άρη αυτό δεν το βρήκα πουθενά στην Ελλάδα γι΄αυτό και κατέληξα εκεί.

Ποιο πιστεύεις ότι είναι το πρόβλημα?
Θεωρείς ότι μπορεί να διορθωθεί?

Αποσυνδεδεμένος iliasg1979

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 75
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #69 στις: Ιανουάριος 01, 2011, 04:57:07 μμ »
Παιδιά δυστυχώς αρχίζω να χάνω την καλή εικόνα που μου σχημάτισε η αγορά του Aviator Wright Brothers / Poljot 31679 Moonface που σας είχα παρουσιάσει εδώ: http://www.mywatch.gr/index.php/topic,25.msg108953.html#msg108953

Με πολύ μικρή χρήση του χρονογράφου, σχεδόν μη άξια αναφοράς, μετά από σχεδόν τρεις μήνες (!) μου παρουσίασε το εξής πρόβλημα:
Με το πάτημα του κουμπιού ενεργοποίησης του χρονογράφου, ο μεγάλος δείκτης που μετράει τα δευτερόλεπτα της χρονομέτρησης, πρώτα μετακινείται απότομα 3-4 δευτερόλεπτα πίσω (με μία ξανατονίζω απότομη κίνηση), και μετά από εκεί ξεκινάει να μετράει προς τα εμπρός κανονικά!

Όλα καλά με το πρόβλημα του ρολογιού μου: :2thumbs:



Μετά την επίσκεψη στο "γιατρό" διαπιστώθηκε ότι δεν είχε τίποτα σοβαρό και με μία καλή ρύθμιση στο balance του τα +15 sec/day πήγαν περίπατο.:hello:
Θα με πιστέψετε αν σας πω ότι τώρα είναι στα +2 sec/day? :supz:

 :respect: στο "γιατρό".

Υ.Γ. Όποιος θέλει με π.μ. πληροφορίες. Ο συγκεκριμένος είχε κάνει service και τον 2824 του Hamilton Viewmatic μου, το οποίο "παίζει" εδώ και ένα 6-μηνο μετά το service σε επίπεδα cosc ---> -4 sec/day. Θεσσαλονίκη η έδρα του.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 2011, 05:22:56 μμ από iliasg1979 »

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #70 στις: Ιανουάριος 01, 2011, 05:24:04 μμ »
   Tέλος καλό, όλα καλά λοιπόν ;)


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος iliasg1979

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 75
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #71 στις: Ιανουάριος 01, 2011, 05:27:50 μμ »
Ακριβώς!
Ώσπου να δω τι παίζει είχα απογοητευτεί από το Ρώσο διότι μου άρεσει πολύ σαν κομμάτι!
Βέβαια το ότι είναι όλα καλά δεν δικαιολογεί την Poljot! :curse:

Αποσυνδεδεμένος SER

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 6217
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #72 στις: Ιανουάριος 01, 2011, 08:01:28 μμ »
Πραγματι φιλε ειναι ενα πολυ ομορφο κομματι και απο εδω και περα να το χαρεις.Καλοφορετο και παλι.

Αποσυνδεδεμένος iliasg1979

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 75
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #73 στις: Ιανουάριος 01, 2011, 10:15:55 μμ »
Ευχαριστώ να ΄σαι καλά!

Αποσυνδεδεμένος rugged

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 315
    • Προφίλ
    • Rugged
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #74 στις: Ιούλιος 22, 2011, 12:22:59 μμ »
Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου ένα μαϊμουδάκι το οποίο δε δουλεύει.
Είπα να ασχοληθώ λίγο μαζί του σαν πειραματόζωο και να προσπαθήσω να το "αναστήσω".
Όχι φυσικά για να το φοράω, αλλά περισσότερο για τη χαρά του μικρού παιδιού!!  ;D

Όταν κάναμε το workshop της JLC στην Athina Fair, θυμάμαι ότι αφού τελειώσαμε την συναρμολόγηση του μηχανισμού ακουμπήσαμε σε ένα μέρος και του δώσαμε την πνοή για να ξεκινήσει να τρέχει.
Δε θυμάμαι όμως τι και πώς.

Μπορεί να γίνει κάτι τόσο απλό και εδώ?

Επίσης, just for my information, τι μηχανή είναι η συγκεκριμένη?











Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος SER

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 6217
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #75 στις: Ιούλιος 22, 2011, 04:58:51 μμ »
From China With Love ;)

Αποσυνδεδεμένος rugged

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 315
    • Προφίλ
    • Rugged
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #76 στις: Ιούλιος 23, 2011, 09:44:25 πμ »
Κοινώς μας τέλειωσε? Ούτε καν να παίξω δηλαδή?
Και η μηχανή? Ποια είναι? (Αν είναι).

Αποσυνδεδεμένος sol invictus

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 309
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #77 στις: Ιούλιος 23, 2011, 09:54:05 πμ »
Δύσκολα θα βρεις πια είναι. Είναι η κλασσική Κινέζικη αυτόματη που μπαίνει στις πλείστες μαϊμούδες και αναφέρεται σαν Asia Automatic. Το πιθήκι Daytona είναι έτσι?  ;)
Time, the opponent that has beaten them all...

Αποσυνδεδεμένος SER

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 6217
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #78 στις: Ιούλιος 23, 2011, 10:58:44 πμ »
Για πειραματοζωο καλη ειναι,στη σχολη την ειχα κανει μια φορα ;)

Αποσυνδεδεμένος rugged

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 315
    • Προφίλ
    • Rugged
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #79 στις: Ιούλιος 24, 2011, 11:39:28 πμ »
Δύσκολα θα βρεις πια είναι. Είναι η κλασσική Κινέζικη αυτόματη που μπαίνει στις πλείστες μαϊμούδες και αναφέρεται σαν Asia Automatic. Το πιθήκι Daytona είναι έτσι?  ;)

Thanks!
Ναι αυτό είναι. Το βρήκα σε ένα ξεχασμένο συρτάρι. Μου το είχε δώσει ένας "φίλος" τελώνης πριν από περίπου 4-5 χρόνια.
Το κατάλαβες από την κάσα και τις κορώνες? (Για να μαθαίνουμε κι εμείς).