Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/mywatch/public_html/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
περι μηχανισμων

Αποστολέας Θέμα: περι μηχανισμων  (Αναγνώστηκε 30954 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος StefMac

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2541
    • Προφίλ
περι μηχανισμων
« στις: Ιανουάριος 26, 2008, 12:28:24 μμ »
....για μένα δυστηχώς είναι.....όταν πωλείται σε 50 με 100 σημεία πώλησης  παγκοσμίως!Ξεκίνησε με 25 σημεία πώλησης πακοσμίως το 1998 και τώρα πρέπει να ξεπερνά τα 100...άρα τί γίνεται η παραγωγή :Μαζική!Για τις ΕΤΑ δεν το συζητάμε καν.....ρουτίνα της ωρολογοποιίας,πάντως όπως και της ρόλεξ,τέρατα αξιοπιστίας.

Πάντως πρώτη φορά ακούω ρολόγια και εταιρία μαζικής παραγωγής
που δεν χρησιμοποιεί ατσάλι στις κάσες των ρολογιών της
αλλά μόνο χρυσό, λευκόχρυσο, και πλατίνα ...
Επίσης έχει κατασκευάσει δικές της μηχανές το πολύ να σου πω 10 έως 100 των αριθμό,
ενώ έχει δανειστεί από την Jaeger Le Coultre
που έχει κατασκευάσει 1000 πατενταρισμένες μηχανές, και με άλλες πατέντες σε κάσες όπως
τα Compressor Buttons μισής στροφής και όχι βίδωνε ξεβίδωνε, όπως τα κεραμικά ρουλεμάν και όχι τις κεραμικές στεφάνες. Μηχανή σε ξεχωριστό πλαίσιο από την κάσα, με ελατήρια απόσβεσις κραδασμών για να μην πάμε στο Master Compressor Extrim Lab που είναι ολόκληρο μια πατέντα στην ωρολογοποιία ...

Όλα τα ρολόγια είναι καλά αλλά όταν μιλάμε όμως για μηχανές ρολογιών
πρέπει να είμαστε προσεκτική και να μην ισοπεδώνουμε όλα
ακόμα και όταν μιλάμε για ΕΤΑ που είναι ο μεγαλύτερος Ελβετικός κατασκευαστής μηχανών στο κόσμο ...

Το ότι ακόμα και οι VC, Pattek, JLC, και άλλες πρωτοκλασάτες εταιρείες έχουν μια κατιούσα αυτό τον καιρό,
είναι γιατί υπάρχει υπερπαραγωγή, που φέρνει τα όπια προβλήματα που ακούγονται κατά καιρούς ...
Πάντως ανήκουν στις εταιρίες που ελέγχουν ένα προς ένα μηχανισμό και ρολόγια.
Τώρα άλλο είναι όταν οι αρχή-ωρολογοπηοί έλεγχαν 500-800 ρολόγια την ημέρα και άλλο 1500 - 1800 !!!


Φιλικά Στέφανος.
_Jaeger Le Coultre_
The first Manufacture
 in Valle'e de Joux.

Αποσυνδεδεμένος jaco

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 63
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 01, 2008, 09:35:24 πμ »
  Καλημέρα σε όλους..θα ήθελα να κάνω 2 επιμορφωτικές (για μενα) ερωτήσεις στους γνώστες του θέματος,μια που εγώ μόλις ξεκινάω:

  1.Πόσο καλύτερο και γιατί είναι κάποιο ρολόι να φέρει in house μηχανή;Οταν μια ΕΤΑ έχει δοκιμαστεί σε διαφορετικά ρολόγια και εταιρείες με επιτυχία;Ισχύει οτι σε κάποια χρόνια η ΕΤΑ θα κλείσει;
   2.Πόσο και σε τι επηρεάζει η ποσότητα των ρουμπινιών μια μηχανή;Υπάρχουν εταιρείες που χρησιμοποιούν ΕΤΑ 7750 με 25 ρουμπίνια π.χ.tag heuer,oris κ.α. και κάποιες άλλες όπως panerai που χρησιμοποιούν 17,21.Είναι υποδεέστερος μηχανισμός;

  Υ.Γ. Συγγνώμη αν έχει απαντηθεί παρόμοιο θέμα και δεν το έχω διαβάσει.Επίσης ελπίζω να ανέβασα σε σωστό σημείο το post...νέος καταλαβαίνετε..

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8207
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 01, 2008, 10:18:14 πμ »
Ωραιότατες ερωτήσεις αγαπητέ.

1. Δύσκολη απάντηση. Δεν είναι απαραίτητο ότι είναι "καλύτερο" ένα ρολόι να φέρει in-house μηχανή. Κι αυτό γιατί π.χ. η 7750 έχει χρησιμοποιηθεί και ακόμα χρησιμοποιείται κατά κόρον απροβλημάτιστα, κοινώς έχει αποδείξει την αντοχή της στο χρόνο. Ιδίως σε σχέση με ορισμένες low-end in-house καλίμπρες.  8-[
Από την άλλη βέβαια οι εταιρείες που κατασκευάζουν αμιγώς in-house μηχανές δεν είναι τίποτα χθεσινές ή τυχαίες βλ. Patek Phillipe, A. Lange & Söhne, Glashütte Original, που σημαίνει ότι έχουν δοκιμάσει το μηχανισμό πριν τον διαθέσουν στην κυκλοφορία. Αυτά από "λειτουργικής" άποψης.
Υπάρχει και το άλλο κομμάτι, το οποίο διαφοροποιεί ακόμη περισσότερο ορισμένες εταιρείες ως πραγματικές μάρκες Υ.Ω. Αυτό το κομμάτι περιλαμβάνει τομείς όπως το φινίρισμα της μηχανής, το decoration, τις πατέντες που έχει κατοχυρώσει η εκάστοτε εταιρεία για τον εν λόγω in-house.

2. Τα ρουμπίνια ουσιαστικά είναι λίθοι από συνθετικό κυρίως υλικό και χρησιμοποιούνται για τη μείωση της τριβής συγκεκριμένων μερών του μηχανισμού που βρίσκονται συνεχώς σε κίνηση. Μπορεί βέβαια να είναι και πραγματικά ρουμπίνια ή ζαφείρι. Ένας "καλός" μηχανισμός χρειάζεται 15 έως 21 ρουμπίνια.
Ωστόσο, δεν ισχύει ότι όσα περισσότερα ρουμπίνια τόσο καλύτερος ο μηχανισμός. Για παράδειγμα, σε ένα "απλό" κουρδιστό 17 ρουμπίνια είναι ό,τι πρέπει. Σε αυτόματο, ΟΚ, ίσως περισσότερα. Απλώς κάποια στιγμή υπήρχε μια τάση ποιος θα βάλει τα περισσότερα σε μια μηχανή κι έβλεπες 70 - 80 ρουμπίνια.  :D Τα περισσότερα από αυτά φυσικά δεν επιτελούσαν κανέναν λειτουργικό σκοπό.

Αποσυνδεδεμένος jaco

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 63
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 01, 2008, 10:46:45 πμ »
  Ευχαριστώ πολύ και πάλι για τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες..Η γνώμη σας για τις παρακάτω μηχανές που χρησιμοποιεί η omega,σε σχέση φυσικά με ΕΤΑ 7750 (αν και καποιες απο αυτές είναι βασισμένες σε αυτήν) 

   1. 3313 στο chronoscope και το planet ocean chrono
   2. 8500 που νομίζω είναι εξολοκλήρου in house μηχανή στο hour vision
   3. 2500 στο planet ocen και seamaster
   4. 2201 στο seamaster xxl railmaster
  Όποιος έχει την όρεξη ας παραθέσει και ορισμένες απόψεις για τα προαναφερθέντα ρολόγια.
   Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αποσυνδεδεμένος StefMac

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2541
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 01, 2008, 11:05:10 πμ »
Ωραιότατες ερωτήσεις αγαπητέ.
.....

2. Τα ρουμπίνια ουσιαστικά είναι λίθοι από συνθετικό κυρίως υλικό και χρησιμοποιούνται για τη μείωση της τριβής συγκεκριμένων μερών του μηχανισμού που βρίσκονται συνεχώς σε κίνηση. Μπορεί βέβαια να είναι και πραγματικά ρουμπίνια ή ζαφείρι. Ένας "καλός" μηχανισμός χρειάζεται 15 έως 21 ρουμπίνια.
Ωστόσο, δεν ισχύει ότι όσα περισσότερα ρουμπίνια τόσο καλύτερος ο μηχανισμός. Για παράδειγμα, σε ένα "απλό" κουρδιστό 17 ρουμπίνια είναι ό,τι πρέπει. Σε αυτόματο, ΟΚ, ίσως περισσότερα. Απλώς κάποια στιγμή υπήρχε μια τάση ποιος θα βάλει τα περισσότερα σε μια μηχανή κι έβλεπες 70 - 80 ρουμπίνια.  :D Τα περισσότερα από αυτά φυσικά δεν επιτελούσαν κανέναν λειτουργικό σκοπό.
Να συμπληρώσω τον φίλο nin και να πω πως τα χρησιμοποιούν κυρίως για έδρανα- βάσεις γραναζιών και πηνίων στο ρολόι, και για διατηρήσει της λίπανσης του σε αυτά τα ευαίσθητα σημεία τριβείς.
Οι ιδιότητες του συνθετικού πια ρουμπινιού είναι ότι έχουν μηδενικές συστολές διαστολές στις θερμοκρασιακές διαφορές, άρα δεν αλλάζει η διάμετρος τους,
(ένας από τους μεγαλύτερους εχθρούς του ρολογιού, μαζί με την βαρύτητα, και τις τριβές)
δεν φθείρονται από τα άλλα μέταλλα και από τα γρανάζια
δεν έχουν πόρους, είναι τελείως λείες οι επιφάνειες και έτσι τα πηνία και τα γρανάζια που τα έχουν για βάση- έδρανα,
θεωρητικά δεν φθείρονται, και δεν υπόκεινται από τις φθορές των υπολοίπων μεταλλικών μερών του ρολογιού.

Ο αριθμός των ρουμπινιών σε όλα τα ρολόγια δείχνει πόσα έδρανα και γρανάζια έχει άρα και πόσο πολύπλοκος είναι για αυτό τα απλά αυτόματα έχουν 17-23-25 ρουμπίνια, και αλλά με complications έχουν περισσότερα, εξ' ου και τα κομμάτια συναρμολογήσεις του κάθε ρολογιού.
Σαφώς και υπάρχουν εξαιρέσεις όπως είχε τονίσει και o φίλος george παλαιότερα όπως κάποιοι Tourbillon μηχανισμοί ...
Ή στο μέλλων να μην υπάρχουν ρουμπίνια αλλά, άλλα συνθετικά υλικά !!!



Φιλικά Στέφανος
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 01, 2008, 06:15:33 μμ από StefMac »
_Jaeger Le Coultre_
The first Manufacture
 in Valle'e de Joux.

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13058
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 01, 2008, 12:26:37 μμ »
1. 3313
   2. 8500
   3. 2500
   4. 2201


1)chrono
2)automatic
3)eta+coaxial
4)eta(?)

εσυ τι θες?χρονο η απλο?

8500 ειναι νεα και οχι δοκιμασμενη τοσο ωστε καποιος να πει εαν εχει παιδικες ασθενειες,2500 ειναι στην ουσια ετα με coaxila,3113chrono  f.piguet+coaxial.
.το βασικο ειναι να ξερεις εσυ τι θες και τι σου παει

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10411
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 01, 2008, 12:32:15 μμ »
Η 2201 δεν είναι κουρδιστή;   ???
Αν ναι τότε είναι η Unitas 6497.

Φιλικά
Δημήτρης

warover

  • Επισκέπτης
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 01, 2008, 12:39:52 μμ »
την 8500 dhladh to hour vision  το εχει ενας φιλος εδω και 6 μηνες και απλα τα παει απιθανα
αν αγοραζα ποτε omega θε επερνα με την σειρα τα εξεις
1)hour vision
2)chronoscope
3)moon-watch
ΥΓ
και επειδη μενεις χανια αν σου αρεση το vision θα το παρω απο τον φιλο μου για να σου το δειξω και live ;)
Φιλικα
Νικος

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8207
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 02, 2008, 08:55:48 πμ »
Φίλε jaco να πω κάτι που ίσως θες να λάβεις υπόψη σου, ιδίως για την επιλογή 1: 3313.
Έχουν αναφερθεί  προβλήματα με τις cal. 33x τα οποία υποτίθεται ότι "τακτοποιήθηκαν" περί το 2002, ωστόσο απ' ό,τι διαβάζω συνεχίζουν να υπάρχουν.
Οι μηχανές 33xx βασίζονται στην F. Piguet 1285, η οποία κατασκευάζεται από την Piguet ειδικά για την Omega (στην OMEGA ανήκει ένα μέρος της Piguet). Τα αρχικά προβλήματα είχαν να κάνουν με τις οδοντώσεις των τροχών και με το μηδενισμό του χρονογράφου, αλλά απ' ό,τι φαίνεται το σύστημα κουρδίσματος και ο ρότορας είναι επίσης ευάλωττα σημεία. Η μηχανή αυτή, που προβλήθηκε τόσο πολύ, φαίνεται να είναι τελικά πολύ κατώτερη από θέμα ποιότητας, αξιοπιστίας και αντοχής σε σχέση με την 321 ή τη 1861. "Προβλήματα" επίσης έχουν αναφερθεί στην 3301 και την 3303.
Δεν πάει να πει βεβαίως ότι θα σου τύχει. Απλώς έχε το στα υπόψη.

Αποσυνδεδεμένος jaco

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 63
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 03, 2008, 09:21:23 πμ »
 Ευχαριστώ για τις συμβουλές και πάλι.Κι εγώ μετά την επισήμανσή σου το έψαξα λίγο και νομίζω πως άν και ακριβότερα μοντέλα φορούν την 33χχ δεν είναι πιο αξιόπιστα.Τελικά μάλλον θα καταλήξω σε κάτι πιο δοκιμασμένο...πρωτο μηχανικο ρολόι

Αποσυνδεδεμένος steve

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 6
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 05, 2008, 10:03:37 μμ »
θα ηθελα να μαθω αν ενα αυτοματο ρολοϊ μεινει μια εβδομαδα ακινητο  η  και παραπανο και υστερα φορεθει μετα απο ποσες μερες θα δειχνει σωστη ωρα η αν πρεπει να παει για κουρδισμα.Την ιδια απορεια εχω και για τα kinetik.

Αποσυνδεδεμένος Darth

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3761
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 05, 2008, 10:18:10 μμ »
καλησπερα.τα φωτα σας!ο eta 2893.1 ειναι αξιοπιστος μηχανησμος?

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8207
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 05, 2008, 10:41:06 μμ »
θα ηθελα να μαθω αν ενα αυτοματο ρολοϊ μεινει μια εβδομαδα ακινητο  η  και παραπανο και υστερα φορεθει μετα απο ποσες μερες θα δειχνει σωστη ωρα η αν πρεπει να παει για κουρδισμα.Την ιδια απορεια εχω και για τα kinetik.

Εξαρτάται αν έχει ήδη διανύσει την περίοδο "στρωσίματος", δηλ. 2 περίπου μήνες.
Αν ναι, με την πρώτη φόρτιση (ελαφρύ κούνημα πέρα-δώθε) ή κούρδισμα, πρέπει να κρατάει τους χρόνους που κρατούσε και πριν.

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13058
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 05, 2008, 10:42:36 μμ »
καλησπερα.τα φωτα σας!ο eta 2893.1 ειναι αξιοπιστος μηχανησμος?
τα προβληματα των 289χ που ειχαν να κανουν με την φορτιση του ρολογιου απο τον ροτορα λενε οτι τα εχουν λυσει..
αλλα αξιοπιστο ειναι οπως ολα τα ετα που θα βρεις στα ρολογια σημερα
αυτα

Αποσυνδεδεμένος kwnstas

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 73
  • watchmaker
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 07, 2008, 12:40:54 πμ »
καλησπέρα πρέπει να ξέρετε ότι στην cal. 289. τής ετα το πρόβλημα λιναιτε αλλάζοντας την διπλή ρόδα του αντιβάρου γιατί χαλάνε και δεν διορθώνονται ούτε λαδώνονται ξανά δηλαδή είναι μίας χρήσεως
Official watchmaker for GP of Greece ( M1 M2 M3 M4 )
Official seminar training in Rolex
Official watchmaker for Αναμονή  of Greece  http://img206.imageshack.us/my.php?image=dsc00008id4.jpg http://img388.imageshack.us/my.php?image=dsc00003zy5.jpg

Αποσυνδεδεμένος jaco

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 63
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 07, 2008, 11:09:52 πμ »
   Καλημέρα σε όλους..Μια ερωτηση για 2 μηχανισμούς που μ ενδιφέρουν.Πια η γνώμη σας για τον ΕΤΑ 2824/2 και τον ΕΤΑ Α07 111;Είναι το ίδιο αξιόπιστοι και οι δύο;
   Ευχαριστώ εκ των προτέρων..

Αποσυνδεδεμένος kwnstas

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 73
  • watchmaker
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 07, 2008, 02:08:28 μμ »
καλησπέρα φίλε jaco η ετα 2824 είναι η ποιο κλασική ετα και η ποιο πολυδουλεμενη, σαν ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή άλλα πλέον αντικαταστατέ από την ετα 289..
όσον φοράς την ετα α07.. είναι βασισμένη στην ποιο γνωστή ετα την 775... η valjoux
Official watchmaker for GP of Greece ( M1 M2 M3 M4 )
Official seminar training in Rolex
Official watchmaker for Αναμονή  of Greece  http://img206.imageshack.us/my.php?image=dsc00008id4.jpg http://img388.imageshack.us/my.php?image=dsc00003zy5.jpg

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8207
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 07, 2008, 02:15:12 μμ »
Η 2824-2 ένας μια καθιερωμένη μηχανή ένεκα πολυετούς παρουσίας, και η άλλh σχετικά νέα. Δεν μπορεί εύκολα να βγει συμπέρασμα.
Η A07 (Valgranges, "μετεξέλιξη" της Valjoux), και οι παραλλαγές της, σχεδιάστηκε για να μπαίνει σε μεγαλύτερης διαμέτρου ρολόγια. Υποτίθεται μάλιστα ότι ενδέχεται να ξεπεράσει σε λειτουργικότητα και την 7750.

Αυτή που λες, η 111, είναι η πιο "απλή" εκδοχή της Α07.

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8207
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 07, 2008, 07:02:48 μμ »
Για δείτε εδώ. Not bad.


Αποσυνδεδεμένος Megalos

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2381
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 07, 2008, 09:45:40 μμ »
nin, not bad at all  ;D
very nice