Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/mywatch/public_html/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
περι μηχανισμων

Αποστολέας Θέμα: περι μηχανισμων  (Αναγνώστηκε 30062 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος adastra

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 153
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #40 στις: Ιανουάριος 09, 2009, 02:09:22 μμ »
Για την τριβή συμφωνούμε απόλυτα. Αυτό που θέλω να πω όμως με τον όρο "τέλειο" είναι π.χ. γυαλισμένες βίδες κ.λ.π.

Και κάτι ακόμα....Διάβασα σε προηγούμενα ποστ, οτι η Rolex δεν διακρίνεται για το φινίρισμά της. Και ρωτάω:  Αν το έκανε τέλειο, όπως π.χ. η VC, τι παραπάνω θα κέρδιζε σε αξιοπιστία - μακροζωία?????
 Και αν κέρδιζε κάτι, αυτό πως μεταφράζεται σε σχέση με το επιπλέον κόστος????



Νομιζω το θεμα με το φινιρισμα ειναι λιγο περιεργο. Για αλλους ειναι σημαντικο, για αλλους δεν ειναι. Αλλα ολοι ξερουν οτι δεν παιζει καποιο αλλο ρολο εκτος απο αισθητικο, οποτε δεν ειναι καποιο θεμα βαρυνουσας σημασιας για το οποιο αξιζει να υπαρχουν εντονες διαφωνιες. Εμενα προσωπικα το καλο φινιρισμα με ελκυει παρα πολυ αλλα αυτο δε σημαινει οτι δε θεωρω καλα ρολογια αυτα που δεν εχουν τελειο φινιρισμα. Ειναι λιγο θεμα πρεστιζ...σαν να ειναι ραμμενα στο χερι πχ τα δερματινα καθισματα του αυτοκινητου σου, ειναι ωραιο να το ξερεις και να το βλεπεις αλλα δεν αλλαζει και κατι στο αμαξι.

Αποσυνδεδεμένος georges

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8675
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #41 στις: Ιανουάριος 09, 2009, 02:20:36 μμ »
Νομιζω το θεμα με το φινιρισμα ειναι λιγο περιεργο. Για αλλους ειναι σημαντικο, για αλλους δεν ειναι. Αλλα ολοι ξερουν οτι δεν παιζει καποιο αλλο ρολο εκτος απο αισθητικο, οποτε δεν ειναι καποιο θεμα βαρυνουσας σημασιας για το οποιο αξιζει να υπαρχουν εντονες διαφωνιες. Εμενα προσωπικα το καλο φινιρισμα με ελκυει παρα πολυ αλλα αυτο δε σημαινει οτι δε θεωρω καλα ρολογια αυτα που δεν εχουν τελειο φινιρισμα. Ειναι λιγο θεμα πρεστιζ...σαν να ειναι ραμμενα στο χερι πχ τα δερματινα καθισματα του αυτοκινητου σου, ειναι ωραιο να το ξερεις και να το βλεπεις αλλα δεν αλλαζει και κατι στο αμαξι.

 Συνεπώς συμφωνούμε οτι είναι απαραίτητο στα πολύ ακριβά ρολόγια , αλλά για μας τους κοινούς θνητούς δεν αλλάζει τίποτα.
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!

  * ΔΩΡΟ  = ΔΩρητής ΡΟλογιών

Αποσυνδεδεμένος adastra

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 153
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #42 στις: Ιανουάριος 09, 2009, 02:27:42 μμ »
Εγω προσωπικα θα συμφωνησω. Μου θυμιζει τηρουμενων των αναλογιων και τη φαση με το tourbillon. Ολοι το θελουμε και το ονειρευομαστε αλλα επισης ξερουμε οτι δεν αλλαζει και κατι δραματικα αν ενα ρολοι δεν το εχει. Θεμα πρεστιζ και τεχνογνωσιας και αυτο.

Αποσυνδεδεμένος HercTime

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #43 στις: Ιανουάριος 09, 2009, 02:58:44 μμ »
Το αντικείμενο είναι σαφώς ένα δύσκολο θέμα για την ωρολογοποιία, τόσο
διαχειριστικά όσο και οικονομοτεχνικά, και υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις
από διαφορετικές κατασκευάστριες εταιρείες.

Ανεξάρτητα από τις όποιες προσεγγίσεις των κατασκευαστών, το φινίρισμα και
στο εξωτερικό (η όψη είναι που πουλάει το προϊόν στο σύνολο των καταναλωτών),
και στο εσωτερικό, διαμορφώνουν την τελική ποιότητα και το κόστος.

Επειδή το εσωτερικό φινίρισμα κοστίζει πολύ (και δεν φαίνεται), η συνήθης
προσέγγιση που κάνουν οι κατασκευάστριες εταιρείες είναι αυτή της <<απόδοσης-
κόστους>> (και ελαφρώς της επιφάνειας). Δεν επενδύουν σε φινιρίσμα περισσότερο
από <<όσο χρειάζεται>> (και φαίνεται) για της μηχανές τους, ώστε να εξασφαλιστεί
χαμηλό κόστος παραγωγής του προϊόντος χωρίς να πηγαίνουν σε σοβαρό βάθος.

Στα πολύ καλά προϊόντα προφανώς διοχετεύονται μεγαλύτερα κονδύλια για
μέγιστο ποιοτικό φινίρισμα.



Η.

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13058
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #44 στις: Ιανουάριος 09, 2009, 03:15:23 μμ »
Για την τριβή συμφωνούμε απόλυτα. Αυτό που θέλω να πω όμως με τον όρο "τέλειο" είναι π.χ. γυαλισμένες βίδες κ.λ.π.

Και κάτι ακόμα....Διάβασα σε προηγούμενα ποστ, οτι η Rolex δεν διακρίνεται για το φινίρισμά της. Και ρωτάω:  Αν το έκανε τέλειο, όπως π.χ. η VC, τι παραπάνω θα κέρδιζε σε αξιοπιστία - μακροζωία?????
 Και αν κέρδιζε κάτι, αυτό πως μεταφράζεται σε σχέση με το επιπλέον κόστος????



εαν κερδιζε κατι θα το ειχε ηδη κανει

Αποσυνδεδεμένος HercTime

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #45 στις: Ιανουάριος 09, 2009, 03:19:45 μμ »
 Συνεπώς συμφωνούμε οτι είναι απαραίτητο στα πολύ ακριβά ρολόγια , αλλά για μας τους κοινούς θνητούς δεν αλλάζει τίποτα.

...με τις τεράστιες διαφορές στις τιμές των προϊόντων, εν μέρει ισχύει, δεν
είναι κανόνας όμως...

οι eta μηχανές περιορισμένου δυναμικού για παράδειγμα που χρησιμοποιούνται
κατά κόρον σε χαμηλής τιμολογιακής κλίμακας ρολόγια, βελτιώνονται πολύ με
καλά φινιρίσματα από τους κατασκευαστές.

Εννοείται ότι ένα ποιοτικό φινίρισμα βελτιώνει την απόδοση, αλλά δεν κάνει
μια χαμηλού δυναμικού μηχανή κορυφαία. Αντίθετα, μια πολύ καλή μηχανή
απογειώνεται με ένα τέλειο φινίρισμα των μερών της.

Οι ειδικότεροι ας με διορθώσουν εάν κάνω κάπου λάθος.



Η.

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13058
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #46 στις: Ιανουάριος 09, 2009, 03:26:55 μμ »
τι εννοεις φινιρισμα?μιλαμε μονο για το αισθητικο μερος?η "φινιρισμα" μηχανικων μερων?

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13058
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #47 στις: Ιανουάριος 09, 2009, 03:42:12 μμ »
εχουμε αναφερει οτι υπαρχουν διαφορετικες εκδοσεις στην ιδια μηχανη ετα |(2824)η σε αλλες οπως η 2892Α2 ειναι ηδη μια μηχανη επιπεδου την οποια θα βρουμε σε ακριβες μαρκες οπως η iwc που κανει επιπλεον αλλαγες(μηχανικα μερη)

This caliber is delivered to IWC in parts in its finest grade (chronometer-grade) that ETA delivers. Then IWC improves the caliber with new/better parts, and Nickel-plates and decorates it. The 'standard' ETA2892A2 has 21 jewels, IWC adds 2 jewels (mainspring-barrel), amongst other improvements like replacing the date-mechanism and reducing the diameter of the ball bearing of the rotor to increase winding efficiency. These improvements made by IWC throughout the complete movement makes the movement run so efficiently that the mainspring has to be replaced by a less stronger one.

εχει μια αυξηση αποδοσης



Αποσυνδεδεμένος HercTime

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #48 στις: Ιανουάριος 09, 2009, 03:54:51 μμ »
τι εννοεις φινιρισμα?μιλαμε μονο για το αισθητικο μερος?η "φινιρισμα" μηχανικων μερων?

και τα δύο.
εξωτερικό και εσωτερικό...



Η.

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13058
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #49 στις: Ιανουάριος 09, 2009, 04:01:29 μμ »
το μηχανικο ειναι παντα πιο σημαντικο ,οταν ειμαστε σε ρολογια που κοστιζουν πολλα $$$$$$ και εχουμε "κατοχυρωσει" το μηχανικο το επομενο βημα ειναι το αισθητικο ..σε τοσα $$$$$$ ;D


Αποσυνδεδεμένος HercTime

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #50 στις: Ιανουάριος 09, 2009, 04:03:22 μμ »
σωστά, αυτό λέω, διάβασε αν θες την απάντηση #43...
με τη διαφορά ότι η όψη πουλάει...


Η.

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13058
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #51 στις: Ιανουάριος 09, 2009, 04:17:59 μμ »
Το αντικείμενο είναι σαφώς ένα δύσκολο θέμα για την ωρολογοποιία, τόσο
διαχειριστικά όσο και οικονομοτεχνικά, και υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις
από διαφορετικές κατασκευάστριες εταιρείες.

Ανεξάρτητα από τις όποιες προσεγγίσεις των κατασκευαστών, το φινίρισμα και
στο εξωτερικό (η όψη είναι που πουλάει το προϊόν στο σύνολο των καταναλωτών),
και στο εσωτερικό, διαμορφώνουν την τελική ποιότητα και το κόστος.

Επειδή το εσωτερικό φινίρισμα κοστίζει πολύ (και δεν φαίνεται), η συνήθης
προσέγγιση που κάνουν οι κατασκευάστριες εταιρείες είναι αυτή της <<απόδοσης-
κόστους>> (και ελαφρώς της επιφάνειας). Δεν επενδύουν σε φινιρίσμα περισσότερο
από <<όσο χρειάζεται>> (και φαίνεται) για της μηχανές τους, ώστε να εξασφαλιστεί
χαμηλό κόστος παραγωγής του προϊόντος χωρίς να πηγαίνουν σε σοβαρό βάθος.

Στα πολύ καλά προϊόντα προφανώς διοχετεύονται μεγαλύτερα κονδύλια για
μέγιστο ποιοτικό φινίρισμα.



Η.


οκ με συγχωρεις ,απλα εβαλα ενα πιο |"χειροπιαστο" παραδειγμα

Αποσυνδεδεμένος HercTime

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #52 στις: Ιανουάριος 09, 2009, 04:58:13 μμ »
 ;)


88ceoo

  • Επισκέπτης
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #54 στις: Αύγουστος 24, 2010, 08:44:40 μμ »
μπορη καποιος να μου απαντηση αν η μηχανη του longines grande vitesse L 683.2 ειναι αξιοπιστη?
 

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13058
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #55 στις: Αύγουστος 24, 2010, 09:05:05 μμ »
BASE Calibre VAL7753

88ceoo

  • Επισκέπτης
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #56 στις: Αύγουστος 25, 2010, 10:55:43 μμ »
ευχαριστω george. αρα να υποθεσω εξελιξη του 7750. οποταν, αρκετα καλος?

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13058
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #57 στις: Αύγουστος 26, 2010, 01:20:04 πμ »
The 7750 and 7753 are basically the same movement with the exception of the placement of the subdial configuaration and date window...7750 being at the 12,6,9 and the 7753 at 3,6,9...but for some reason through a movement dealer like Ofrei the 7753 costs around $479. opposed to the 7750 at $279.?....as Ken stated...the 7750 is more commonly used..
http://www.timetechtalk.com/view_topic.php?id=4470&forum_id=1

88ceoo

  • Επισκέπτης
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #58 στις: Αύγουστος 26, 2010, 06:35:46 μμ »
και παλι ευχαριστω, η απαντηση σου ηταν τελεια.

Αποσυνδεδεμένος iliasg1979

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 50
    • Προφίλ
Απ: περι μηχανισμων
« Απάντηση #59 στις: Σεπτέμβριος 06, 2010, 10:11:40 πμ »
Σε κουρδιστό μηχανισμό (συγκεκριμένα poljot 31679 Moonphase) η επαναφόρτιση πρέπει να γίνεται μετά από σχεδόν πλήρη αποφόρτιση ή όχι?
π.χ. παρατηρώ ότι η αυτονομία του εν λόγω είναι περίπου 45 ώρες. Υπάρχει πρόβλημα αν το ξανακουρδίσω μετά από π.χ. από 20 ώρες χωρίς να περιμένω την πλήρη αποφόρτιση στις 45 ώρες? Μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα στο ελατήριο ή κάπου αλλού?