Θα μπορούσα και να μην το γράψω, αφού το πρόβλημα λύθηκε, καλό όμως είναι τέτοιες εμπειρίες να καταγράφονται.
Τις προάλλες παρήγγειλα καινούριο λουράκι στο FF. Η παραγγελία δόθηκε στο Swatch Group και όταν το παρέλαβαν με ενημέρωσαν ότι η αντικατάσταση θα έπρεπε να γίνει από τους ίδιους (!!!) και όχι από μένα. Με άλλα λόγια δε μου το δίνανε το λουράκι αφόρετο.
Τελοσπάντων, παρέλαβα το ρολόι με το καινούριο λουράκι, πρόσεξα όμως ότι η βίδα από τη μία πλευρά του του βραχίονα λιγάκι προεξήχε, δεν έδωσα όμως σημασία. Χθες είπα να τεστάρω μόνος μου αν έχουν βιδωθεί σωστά (από τον ένα βραχίονα εισέρχεται ένας πύρος και από τον άλλον η βίδα, η οποία βιδώνει με κλειδί allen, γυρίζοντας με ένα δεύτερο κλειδί τον πύρο προς την αντίθετη κατεύθυνση ώστε να βιδώσει το βιδάκι στο σωλήνα και να αποτελεί μία ενιαία μπαρέτα).
Διαπίστωσα όμως ότι όσο και αν γυρνούσα τα δύο κλειδιά δεν έφταναν σε σημείο που να βρίσκουν αντίσταση αλλά γύριζαν συνέχεια. Προσπαθώντας να ελέγξω τη σταθερότητα του λουριού, το βιδάκι έφυγε και ανακάλυψα ότι είχε φαγωθεί η άκρη του, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να βιδώσει στο σωλήνα! Προφανώς, κατά το βίδωμα ασκήθηκε στο κλειδάκι τέτοια πίεση που έσπασε.
Σήμερα πήγα στο SG και μου το αντικατέστησαν (ελπίζω σωστά) τα ερωτήματα όμως παραμένουν: 1) πόσο χειρότερα μπορούσα να έχω εγώ βάλει το λουράκι στο ρολόι; 2) είναι τόσο ευπαθή είναι τα υλικά σε ένα ρολόι λιανικής τιμής 12.000€ ή η τοποθέτηση ήταν τελείως άτσαλη; 3) τι θα γινόταν αν σε μια απότομη κίνηση το λοουράκι έφευγε και το FF πήγαινε βόλτα στο άγνωστο;