Καλημέρα και από εδώ....
Επειδή κάπως πρέπει να γεμίσω κι εγω τις ώρες μου, είπα να καταθέσω την εμπειρία μου από τον solojapan και τη μεταξύ μας συναλλαγή.
Σκοπός μου δεν είναι να τον διαβαλλω, αλλά να τονίσω πόσο απαραίτητο είναι τελικά το pp, ακόμα κι όταν έχεις να κάνεις με έναν τόσο αξιόπιστο πωλητή.
Άλλωστε έχω αγοράσει ξανά στο παρελθόν από τον συγκεκριμένο, όπως και πολλά άλλα μέλη του φόρουμ, χωρίς να ακουστεί ποτέ το παραμικρό.
Όπως θα γνωρίζετε οι περισσότεροι, την προηγούμενη εβδομάδα παρέλαβα ένα πανέμορφο SARX033.
Αυτό το πανέμορφο ρολόι λοιπόν, την τρίτη μέρα σταμάτησε να λειτουργεί. Έτσι απλά.
Κουνώντας λίγο το χέρι μου έδειξε ότι πήρε τα πάνω του, αλλά μετά από 12 ώρες ξανασταματησε στιγμιαία. Γενικά δείχνει να δουλεύει, αλλά δεν είναι να του έχεις κι εμπιστοσύνη. Δοκιμάζοντας να το κουρδισω μια δυο φορές, κατάλαβα ότι το κούρδισμα δεν ήταν πια τόσο απαλό. Δείχνει να μαγκωνει κάπως η κορώνα και να κάνει το κούρδισμα λίγο τραχύ. Έτσι λοιπόν το άφησα στην ησυχία του και όταν με το καλό βγούμε γεροί και δυνατοί απ' όλο αυτό, θα το φτιάξω. Δε χάλασε κι ο κόσμος.
Πρώτη φορά μου τυχαίνει πάντως σε Seiko και δη με την 6r15 κάτι τέτοιο. Όχι πως είναι κάτι σημαντικό. Από τη μικρή εμπειρία που έχω, κανα ελατήριο εικάζω ότι θα είναι.
Εκείνο πάντως που μου έκανε περισσότερο εντύπωση, ακόμα και από τη δυσλειτουργία του Seiko, είναι η αντιμετώπιση της οποίας έτυχα από τον solojapan.
Θεώρησα αυτονόητο ότι θα μου το αντικαθιστούσε, όχι μόνο γιατί είμαι παλιός πελάτης, όχι μόνο γιατί το ρολόι ήταν εξαρχής ελαττωματικό, όχι μόνο γιατί γνωρίζω ότι έχει ακόμα ένα σε stock, αλλά και γιατί του έχω ήδη παραγγείλει ακόμα ένα. Συγκεκριμένα το SBDC053.
Η απάντηση σου ήταν λιτή και ξεκάθαρη, χωρίς να αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης για το ποια είναι η πρόθεσή του. "That's why the warranty card is for", μου είπε και κάπου εκεί τελείωσαν όλα.
Ούτε καν να μου προτείνει "στείλτο μου στην Ισπανία και θα αναλάβω εγώ να το πάω στο επίσημο service" ή κάτι εν πάση περιπτώσει που να φανερώνει ευσυνειδησία και καλό after sales support. Το μόνο που έκανε ήταν να μου στείλει το link από το vrisko.gr για να μου υποδείξει που βρίσκεται η επίσημη αντιπροσωπεία της Seiko στη χώρα μου. Που; Στη χώρα μου!!!
Εγώ απλά αρκεστηκα στο να του στείλω ένα e-mail, κόσμιο μεν αλλά με νόημα δε, περί σωστής συμπεριφοράς, ευγένειας και εν γένει επαγγελματικής αντιμετώπισης.
Στάλθηκε από το Redmi Note 7