Δημήτρη καταλαβαίνω απόλυτα τον εκνευρισμό και την απογοήτευση που ενδεχομένως σου προκάλεσε αυτό το συμβάν.
Δε βρίσκω όμως κάτι μεμπτό από τη μεριά του πωλητή.
Εφόσον το ρολόι καλύπτεται από την επίσημη εγγύηση, γιατί να σου κάνει refund ή αλλαγή?
Αν το ρολόι δε φτιάχνεται, υπεύθυνη είναι η Seiko να σου το αλλάξει.
Το να του στείλεις πίσω και να σου στείλει άλλο, τον αφήνει αυτόν με ένα ρολόι που δεν θα έχει τι να το κάνει.
Πουλάει μόνο καινούρια από όσο έχω παρακολουθήσει.
Που φταίει όμως ο πωλητής σε αυτή την περίπτωση?
Στρατο μιας και το ειδα το ποστ ετεροχρονισμενα, ας απαντησω τωρα.
Ειναι λαθος αυτο που λες.
Στο ευρωπαικο δικαιο ο πωλητης εχει πληρη ευθυνη για το προιον, αναλαμβανει δηλαδη αυτος τον κινδυνο αν ειναι ελαττωματικο. Η εγγυηση του κατασκευαστη ειναι κατι προσθετο.
Επιπλεον, στις αγορες απο εμπορο απο αποσταση ισχυει το δικαιωμα υπαναχωρησης μετα απο 14 μερες αναιτιομογητα, δηλαδη ακομα κι αν δεν υπαρχει ελαττωμα.
Δεν ξερω σε ποιο δικαιο υπαγεται η πωληση, αλλα αν το καταστημα ειναι ισπανικο, η απαντηση του ειναι απαραδεκτη.
Μοναδικη μου επιφυλαξη αν ο πωλητης ειναι ιδιωτης απο ιαπωνια, οποτε καπως μπερδευει το πραγμα. Αν ειναι εμπορος απο ισπανια ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα.
Ειναι σημαντικο να εχουμε σωστη γνωση γυρω απο αυτα τα πραγματα, γιατι οι συναλλαγες αυτες ειναι στην καθημερινοτητα μας.