Αποστολέας Θέμα: Online αγορά;  (Αναγνώστηκε 747910 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος episkeptis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4476
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2080 στις: Απρίλιος 04, 2020, 12:55:56 μμ »
Δε θέλω και δε νομίζω ότι θα βγει άκρη.
Έχει κατάστημα στο ebay.es.
Εγώ βασικά ήθελα αντικατάσταση και όχι refund, γιατί το ρολόι είναι πανέμορφο και δύσκολα το βρίσκεις λόγω του ότι είναι discontinued.


Στάλθηκε από το Redmi Note 7


Αποσυνδεδεμένος Triainoforos

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2081 στις: Απρίλιος 04, 2020, 02:41:23 μμ »
Δε θέλω και δε νομίζω ότι θα βγει άκρη.
Έχει κατάστημα στο ebay.es.
Εγώ βασικά ήθελα αντικατάσταση και όχι refund, γιατί το ρολόι είναι πανέμορφο και δύσκολα το βρίσκεις λόγω του ότι είναι discontinued.


Στάλθηκε από το Redmi Note 7
Πες του ότι θα ακυρώσεις την άλλη παραγγελία και ότι θα τον ξεβρακωσεις στα φόρα

Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2082 στις: Απρίλιος 04, 2020, 04:48:58 μμ »
Πες του ότι θα ακυρώσεις την άλλη παραγγελία και ότι θα τον ξεβρακωσεις στα φόρα

Λίγο επιθετικό και ακραίο, χωρίς λόγο δεν είναι αυτό?...
Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2083 στις: Απρίλιος 04, 2020, 04:52:41 μμ »
Δημήτρη καταλαβαίνω απόλυτα τον εκνευρισμό και την απογοήτευση που ενδεχομένως σου προκάλεσε αυτό το συμβάν.

Δε βρίσκω όμως κάτι μεμπτό από τη μεριά του πωλητή.
Εφόσον το ρολόι καλύπτεται από την επίσημη εγγύηση, γιατί να σου κάνει refund ή αλλαγή?

Αν το ρολόι δε φτιάχνεται, υπεύθυνη είναι η Seiko να σου το αλλάξει.

Το να του στείλεις πίσω και να σου στείλει άλλο, τον αφήνει αυτόν με ένα ρολόι που δεν θα έχει τι να το κάνει.
Πουλάει μόνο καινούρια από όσο έχω παρακολουθήσει.

Που φταίει όμως ο πωλητής σε αυτή την περίπτωση?
Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος episkeptis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4476
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2084 στις: Απρίλιος 04, 2020, 04:55:23 μμ »
Πες του ότι θα ακυρώσεις την άλλη παραγγελία και ότι θα τον ξεβρακωσεις στα φόρα
Λίγο επιθετικό και ακραίο, χωρίς λόγο δεν είναι αυτό?...
Την παραγγελία την έχω ακυρώσει ήδη.
Όχι από αντίδραση. Απλά είμαι επιφυλακτικός πια. Κι αν, λέμε αν, παρουσιάσει και το άλλο ρολόι κάτι;
Ακραίο βέβαια να μου τύχουν δύο στα δύο αλλά ψιλοξενερωσα για να είμαι ειλικρινής.
Το να μπω στη διαδικασία της δυσφήμισης, το βαριέμαι και το θεωρώ άνευ ουσίας.
Έγραψα ότι έγραψα εδώ μέσα και αυτό είναι όλο.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7


Αποσυνδεδεμένος episkeptis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4476
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2085 στις: Απρίλιος 04, 2020, 05:00:39 μμ »
Έχεις δίκιο Στράτο. Η ωμή λογική αυτό λέει.
Από την άλλη βέβαια θα μπορούσε να κάνει την καλή, από τη στιγμή που απέναντι του έχει έναν καλό πελάτη, ο οποίος κατ' επανάληψη έχει ψωνίσει και πιθανότατα θα ξαναψωνισει από το μαγαζί του.
Μην ξεχνάς άλλωστε ότι μιλάμε για ρολόι μόλις 3 ημερών, το οποίο πιθανότατα ήταν βλαμμένο από τη μάνα του.
Πιστεύω ότι αυτός έχει τις άκρες του στη Seiko και θα μπορούσε κάλλιστα να το ξεφορτωθεί.
Τεσπά, όλα αυτά βέβαια είναι εικασίες.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7

Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2086 στις: Απρίλιος 04, 2020, 05:15:12 μμ »
Δημήτρη ελπίζω να είναι κάτι απλό και να λυθεί χωρίς να στερηθείς το ρολόι σου για μεγάλο διάστημα.
Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος episkeptis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4476
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2087 στις: Απρίλιος 04, 2020, 05:22:14 μμ »
Να είσαι καλά φίλε. Σ' ευχαριστώ.
Κι εγώ αυτό θέλω να πιστεύω.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7


Αποσυνδεδεμένος jimkar

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 438
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2088 στις: Απρίλιος 04, 2020, 08:21:02 μμ »
Καταλαβαίνω πως νιώθεις και ειδικά για ένα καινούργιο ρολόι, αλλά προσωπική μου άποψη, είναι ότι ορθά απάντησε και ας ήταν κάπως ωμή η απάντηση του. Η εγγύηση καλής λειτουργίας δίνεται από την εταιρεία και όχι από τον πωλητή. Μου έχει τύχει παρόμοια περίπτωση, αλλά επειδή ακριβώς ήταν seiko με 6r15 προτίμησα να το πάω σε ανεξάρτητο τεχνίτη και με κόστος 20 ευρώ γλυτωσα το πήγαινε έλα Αθήνα (Κρήτη μένω) και το είχα άμεσα ξανά στο καρπό μου. Είμαι σίγουρος ότι από όποιον και να φτιαχτεί θα δουλεύει αξιόπιστα για πολλά χρόνια. 

Στάλθηκε από το MI 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος Triainoforos

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2089 στις: Απρίλιος 05, 2020, 12:52:09 πμ »
Εγώ το έγραψα γιατί πραγματικά θα τρελενομουν με τέτοια φάση. Εύχομαι το καλύτερο δυνατό.

Αποσυνδεδεμένος strifteros

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3209
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2090 στις: Απρίλιος 05, 2020, 01:44:03 μμ »
Πριν κανα δύο χρόνια τον είχα ρωτήσει για το 053 εάν μπορεί να μου στείλει φωτογραφίες για να δω εάν είναι ευθυγραμμισμένο ή όχι. μου απάντησε ότι "μην ανησυχείς τα ελέγχουμε πριν τα στείλουμε".
Ας το κρατήσει να το ελέγξει

Δημήτρη, πολύ καλά έκανες και ακύρωσες την παραγγελία. ένας AD από άλλη χώρα, ίσως συμπεριφερόταν πολύ διαφορετικά.
Άλλωστε, οι τιμές του είναι από τις πιο ακριβές πλέον...
Τα άλογα στα αυτοκίνητα είναι όπως η μνήμη στον Η/Υ. Θέλεις πάντα παραπάνω. Μήπως ισχύει το ίδιο και για τα ρολόγια?

Αποσυνδεδεμένος Nikos33

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2091 στις: Απρίλιος 28, 2020, 07:18:12 μμ »
Καλησπέρα σε όλους παιδιά,

είμαι σχετικά καινούργιος σε αυτό το forum γιατί άρχισα να ψάχνομαι να πάρω το πρώτο μου ρολόι και έχω χάσει λίγο την μπάλα με τόσα που κυκλοφορούν.Πιο θα μου προτείνατε ως ''σχετικά οικονομικό'' ρολόι?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2092 στις: Απρίλιος 28, 2020, 10:05:24 μμ »
Καλησπέρα σε όλους παιδιά,

είμαι σχετικά καινούργιος σε αυτό το forum γιατί άρχισα να ψάχνομαι να πάρω το πρώτο μου ρολόι και έχω χάσει λίγο την μπάλα με τόσα που κυκλοφορούν.Πιο θα μου προτείνατε ως ''σχετικά οικονομικό'' ρολόι?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Καλησπερα Νικο, καλως ηρθες και καλη παραμονη!!!

Σιγουρα πολλα παιδια θα σε κατευθυνουν, αλλα πες μας κι εσυ τι περιπου εχεις στο μυαλο σου.
Τι ρολογια σου αρεσουν, κατηγορια τιμης κλπ κλπ
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος patsouris

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1952
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2093 στις: Απρίλιος 28, 2020, 10:21:51 μμ »
Καλησπέρα σε όλους παιδιά,

είμαι σχετικά καινούργιος σε αυτό το forum γιατί άρχισα να ψάχνομαι να πάρω το πρώτο μου ρολόι και έχω χάσει λίγο την μπάλα με τόσα που κυκλοφορούν.Πιο θα μου προτείνατε ως ''σχετικά οικονομικό'' ρολόι?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Καλησπέρα φίλε μου, το οικονομικό για τον καθένα διαφέρει,
Θα μπορούσε είτε 200ευρώ είτε του 500αρικου είτε του 1000αρικου...

Επίσης θα είναι το μοναδικό ρολόι? .. έχεις κάποια προτίμηση σε quartz ή αυτόματα (σε αυτή την περίπτωση γνωρίζεις ότι δεν κρατάνε χρονομετρία και θέλουν συχνά διόρθωση κλπ..)

Καλωσήρθες!
Απόστολος

Αποσυνδεδεμένος Nikos33

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2094 στις: Απρίλιος 30, 2020, 05:15:16 μμ »
Καλώς σας βρήκα!

Νομίζω ένα ρολόι της τάξης 500-600 ευρώ μπορώ να βρω κάτι αξιόλογο και να μην τα παίξει στον πρώτο χρόνο.Προτιμώ τα αυτόματα για να πω την αλήθεια μου.Και αυτήν την στιγμή έχει πέσει το μάτι μου σε SEIKO.

Tι λέτε και εσείς ως πιο σχετικοί?


Αποσυνδεδεμένος episkeptis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4476
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2095 στις: Μάιος 03, 2020, 11:51:47 πμ »
Έχει αγοράσει κανείς εν μέσω κορονοϊου από Χόνγκ Κονγκ, Σιγκαπούρη και λοιπές χώρες;
Πάνε γύρω στις 45 ημέρες που περιμένω κάτι από strapcode και δεν έχει μπει καν Ελλάδα.
Αντιλαμβανομαι ότι έχουν δημιουργηθεί καθυστερήσεις με την όλη κατασταση, αλλά μου φαίνεται υπερβολικό τόσες μέρες χωρίς σημεία ζωής.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7


Αποσυνδεδεμένος batman1345

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8547
  • Δημήτρης
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2096 στις: Μάιος 03, 2020, 11:54:24 πμ »
Μη σου φαίνεται ένα μήνα έκανε να μου στείλει η Σοφία κάτι ιμάντες και 15 μέρες φαίνεται ότι έρχεται από Γερμανία...

Και την εχεσα στο μέιλ και μου λέει κύριε έχουμε κορωνοιο γι'αυτό αργούμε χαχαχα

Οπότε είμαι ήδη 45 και έχουμε ακόμα...

Παράγγειλα από το βιβλιοπωλείο δύο τετράγωνα από το σπίτι μου δύο εβδομάδες έκαναν...

Παράγγειλα από τον νότος κάτι ρούχα είναι ήδη στις 10 μέρες και δε τα έχουν στείλει χαχαχαχαχα

Sent from my Huawei P8 Lite using Tapatalk
Panerai is not just a watch... It's a lifestyle!

Αποσυνδεδεμένος episkeptis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4476
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2097 στις: Μάιος 03, 2020, 11:55:56 πμ »
Μάλιστα.
Άντε να δούμε....

Στάλθηκε από το Redmi Note 7


Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 14998
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2098 στις: Μάιος 06, 2020, 03:19:27 μμ »
Δημήτρη καταλαβαίνω απόλυτα τον εκνευρισμό και την απογοήτευση που ενδεχομένως σου προκάλεσε αυτό το συμβάν.

Δε βρίσκω όμως κάτι μεμπτό από τη μεριά του πωλητή.
Εφόσον το ρολόι καλύπτεται από την επίσημη εγγύηση, γιατί να σου κάνει refund ή αλλαγή?

Αν το ρολόι δε φτιάχνεται, υπεύθυνη είναι η Seiko να σου το αλλάξει.

Το να του στείλεις πίσω και να σου στείλει άλλο, τον αφήνει αυτόν με ένα ρολόι που δεν θα έχει τι να το κάνει.
Πουλάει μόνο καινούρια από όσο έχω παρακολουθήσει.

Που φταίει όμως ο πωλητής σε αυτή την περίπτωση?
Στρατο μιας και το ειδα το ποστ ετεροχρονισμενα, ας απαντησω τωρα.
Ειναι λαθος αυτο που λες.
Στο ευρωπαικο δικαιο ο πωλητης εχει πληρη ευθυνη για το προιον, αναλαμβανει δηλαδη αυτος τον κινδυνο αν ειναι ελαττωματικο. Η εγγυηση του κατασκευαστη ειναι κατι προσθετο.
Επιπλεον, στις αγορες απο εμπορο απο αποσταση ισχυει το δικαιωμα υπαναχωρησης μετα απο 14 μερες αναιτιομογητα, δηλαδη ακομα κι αν δεν υπαρχει ελαττωμα.
Δεν ξερω σε ποιο δικαιο υπαγεται η πωληση, αλλα αν το καταστημα ειναι ισπανικο, η απαντηση του ειναι απαραδεκτη.
Μοναδικη μου επιφυλαξη αν ο πωλητης ειναι ιδιωτης απο ιαπωνια, οποτε καπως μπερδευει το πραγμα. Αν ειναι εμπορος απο ισπανια ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα.
Ειναι σημαντικο να εχουμε σωστη γνωση γυρω απο αυτα τα πραγματα, γιατι οι συναλλαγες αυτες ειναι στην καθημερινοτητα μας.

Αποσυνδεδεμένος likatakas

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 69
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2099 στις: Μάιος 26, 2020, 07:29:54 πμ »
Καλημέρα!Γνωριζει κάποιος υπηρεσία courier όπου μπορω να ασφαλίσω και να στείλω ρολοϊ εντος EE?


Sent from my iPhone using Tapatalk