Αρη για το χρωμα θα συμφωνησω αλλα για τα αλλα τα βρισκω λιγο υπερβολικα γιατι επι 5 λεπτα κοιτω την εικονα (μιλαμε για το ssc445, σωστα;) να δω τι ακριβως εννοεις και δεν βλεπω misalignment ή παραταιρα/ αστοχα τοποθετημενοι χρονογραφοι, ή προβλημα στη στεφανη κλπ..Το οτι ενδεχομενως να εχει παρει στοιχεια απο αλλα ρολογια μπορει να εχεις δικιο αλλα σαν σχεδιο δεν το θεωρω κακο.. 
Χαρη καλησπερα.
Στην μαυρη στεφανη δηλαδη
το 60 με το 12 του καντραν ειναι σωστα ζυγισμενο;
το 15 με το 3 του καντραν;
το 20 με το 4 του καντραν;
το 35 με το 7 του καντραν;
το 40 με το 8 του καντραν;
το 45 με το 9 του καντραν
το 50 με το 10 του καντραν;
το 55 με το 11 του καντραν;
για να καταλαβεις τι θελω να πω δες λιγο η σκια των γραμμων του καντραν (δεν ξερω πως λεγονται στα αγγλικα) που ακριβως πεφτει στα νουμερα της μαυρης στεφανης. Πρεπει να πεφτει στο κεντρο των αριθμων. Δες το 5 και το 10 τι ομορφα ειναι ζυγισμενο. Ειναι το ιδιο με τα αλλα νουμερα που σου ανεφερα;
Ειναι συμμετρικο ενα καντραν οταν τα σαμπ νταιαλ καλυπτουν την μεση και κατω πλευρα και επανω ειναι κενο.
Αυτο συνηθως ειναι μηχανη ετοιμη που απλα προσαρμωσανε ολα τα αλλα γυρω απο αυτη αδιαφορωντας τι θα βγει.
Που να ξανασχεδιασουν νεα μηχανη. Κοστος.
Ναι αλλα βρε μπαρμπα ειναι ασχημο. Μην το βγαζεις καθολου. Και το ξαναλεω.
Το ιδιο εκανε η Ζενιθ με το Ελ Πριμερο. Το ιδιο αισθητικο αποτελεσμα οταν μεγαλωσε το καντραν. Βλεπεις η μηχανη κανονικα επρεπε να ξανασχεδιαστει και να αλλαξει διαστασεις. Κοστος μεγαλο και χρηματικο και απο χρονο.
Αποτελεσμα.....