Στην πραγματικότητα η Omega έκλεισε το έτος 2018 με πτώση πωλήσεων σε σχέση με το 2017. Το δε μερίδιό της στην αγορά ελβετικών ρολογιών είναι σταθερά κάτω από το ήμισυ τoυ αντίστοιχου της Rolex, ακόμη δηλαδή κι εάν δεχθούμε ότι η Rolex είναι αντίπαλός της. Προσωπικά, για την επόμενη πενταετία, θα έδινα περισσότερες πιθανότητες στο να κινδυνεύσει η Omega να χάσει τη θέση της από τη Longines, που ζυγώνει απειλητικά (και λίγο απέχει), παρά να πιάσει τη Rolex στην πρώτη θέση των πωλήσεων. Οι αυξήσεις τιμών δεν είναι συνταγή επιτυχίας, μάλλον το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει, ειδικά όταν είσαι "αιώνιος δεύτερος" και επιμένεις στις ίδιες ακριβώς συνταγές οι οποίες κατά τα φαινόμενα σε έχουν καθηλώσει στη θέση αυτή.