φιλε houston καλα τα λες γενικα αλλα στο θεμα του focus st vs Rs θα διαφωνησω καθετως και οριζοντιως! γιατι ; πολυ απλα δεν ειμαι επαγγελματιας κοντρακιας ουτε οδηγω σε πιστα, σε ελληνικους δρομους οδηγω και ουτε βεβαια ειμαι colin mcrae . Το RS παραειναι σκληροπυρηνικο και ατιθασο, ο στοχος των μηχανικων της ford ηταν να φτιαξουν κατι πιο εξημερωμενο (και με παραπανω αλογα) και φυσικα το καταφεραν. Τα κρατηματα του ειναι παρα πολυ καλα κι ας μην εχει μπλοκε.
το οτι δε βλεπουμε πολλα στους δρομους μαλλον οφειλεται στο υψηλο κοστος συντηρησης αλλα να σου πω το προτιμω ετσι σε συγκριση με τα golf gti που εχει πηξει ο τοπος (κοινως εχουν γινει σουπα)
σκοντα ουτε καν σκεφτομαι να παρω, πες τε με ρατσιστη αλλα δεν καταδεχομαι..
Υγ πολυ ωραιο το yaris! ποσα αλογατα βγαζει; ωραια η ιδεα για το track day, μεσα κι εγω! ειτε με το rallye ειτε με το st αναλογως
Redfoot δεν είναι τα κρατήματα που κάνουν το st να μη πουλάει στην Ελλάδα....δε λέει κανείς ότι δεν είναι σταθερότατο αμάξι...
Είναι καθαρά θέμα επιδόσεων.....επιδόσεις που δεν είναι αντάξιες του κυβισμού του, πόσο μάλλον με την ύπαρξη τούρμπο κιόλας....
Και για να στο πω πιο απλά.....επιδόσεις που ζητάνε πολλά λεφτά για αυτό που δίνουν....
Δε προσφέρει τίποτε περισσότερο από τα άλλα gti του ανταγωνισμού....σε θέμα δύναμης....
Και πίστεψέ με....το αγοραστικό κοινό των αυτοκινήτων αυτών δίνει μεγάλη βαρύτητα στις επιδόσεις (και λογικό είναι) και πολλοί από αυτόυς ρίχνουν βάρος στην αναβαθμισιμότητα του αυτοκινήτου....σημείο που το φόκους υστερεί.....
Και redfoot δε χρειάζεται να είσαι κοντράκιας για να έχεις τέτοιας φύσεως ανυσηχίες για το αμάξι σου....
+το υψηλότατο κόστος συντήρησης που ανέφερες....
Πες μου ρε redfoot....θέλω ένα καλό λόγο για τον οποίο θα διάλεγες το st, το "τουρμπιστό πορτοκάλι" που λέει και ένας γνωστός μου....
Το γιάρις της φώτο δε ξέρω ποσα άλογα είναι ακριβώς....τώρα φοράει άλλο μοτέρ 1.5......τι να πεις.....
Για το τρακ-ντέι πάντως μπορούμε να βρούμε την άκρη.....
Όσο για τα Σκόντα.....σε καταλαβαίνω.....και εγώ έτσι πίστευα μέχρι που έκανα το 4χ4 test drive....ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ 5RS....
αγαπητέ houston σε ευχαριστω (οπως και ολους τους αλλους φιλους) για την βοηθεια και την πληροφορηση που παρεθεσες. Ξερεις, οταν ελαβα την αποφαση και ξεκινησα να ψαχνω φτανοντας στη ford ειχα κι εγω τους ιδιους ευλογους προβληματισμους με σενα. Ελεγα: "μα καλα , οι μηχανικοι της ford με την τοση εμπειρία και τεχνογνωσία αποφασισαν να τοποθετησουν πεντακυλινδρο εικοσαβαλβιδο κινητηρα 2500 κυβικων της volvo με ιπποδυναμη 225 ενω στον ανταγωνισμο κυκλοφορουν διλιτρο cupra και OPC με 240 , MPS με 260 κλπ? αποφασισα λοιπον πριν παρω την ηρωικη αποφαση να το ψαξω σε βαθος για να λυσω το γριφο. Και διαβαζα και τοψαχνα μεχρι αηδιας Και τον ελυσα. Ποσο εξω επεσα φιλε .. επιτρεψε μου να εξηγησω τα γιατί:
στοχος της εταιρείας δεν ηταν να κατασκευασει το απολυτο σε ιπποδυναμη καθαροαιμο αυτοκινητο, αλλα ενα ταχυτατο μοντελο που νε μεν να πυροβολει κατα βουληση οταν ο "αναβατης" το επιθυμει χωρις ομως να χασει την φιλικοτητα και ευχρηστία του σε συνθηκες ηπιας και καθημερινης χρησης. Επιπλεον, ο βασικος λογος που εριξαν την πιεση του τουρμπο σε 0,7 bar περιπου ηταν να μειωσουν την καταναλωση. Το αμαξι (διαπιστωμενο) μπορει να λειτουργησει χαλαροτατα σε 1 bar μη σου πω μεχρι 1,2. Αυτο πρακτικα σημαινει οτι ο τοσο πλεον ανησυχος οδηγος που αναφερεις μπορει ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ με ενα προγραμματακι και μια εξατμισουλα να το ρυθμισει φτανοντας τα 300 αλογα. Υπαρχει ομως ιδιαίτερος
λογος να το κανει αυτο αν δεν ειναι πιστακιας ή κοντρακιας; μαλλον οχι. Kαι τι να τα κανει 300 αλογα σε 2 τροχους;
Αλλα ας ριξουμε λοιπον μια ματια στον ανταγωνισμο με τα περισσοτερα αλογα να δουμε τις επιδοσεις. εχουμε και λεμε λοιπον:
focus st 0-100 km/h (sec) 6,8
seat leon cupra 0-100 km/h (sec) 6,4
mazda 3 mps 0-100 km/h (sec) 6,1
opel astra opc 0-100 km/h (sec) 6,4
εχουμε δηλαδη ενα αυτοκινητο το οποιο σε επιδοσεις απεχει απο το πιο ισχυρο προσθιοκινητο της αγορας 0,7 δευτ στο 0-100..
οπως αντιλαμβανεσαι τα 0,7 δευτ ειναι χρονικο διαστημα γελοιωδως αμελητεο! και μια πουειμαστε σε ωρολογοφορουμ, ουτε ο el primero δεν το καταγραφει
οσο για τη διαφορα στις τελικες, αυτη κι αν ειναι αστεια..
ανταυτου λοιπο τι εχουμε; ενα ολοκληρωμενο πο καθε αποψη αυτοκινητο που αν χρειαστει μπορει με μια απλη μετατροπη να γινει φονικο οπλο .
ως προς το κοστος συντηρησης και αγορας; ναι φυσικα ειναι μεγαλο αλλα ρε φιλε δυομισαρης κινητηρας και μαλιστα τουρμπο ειναι δυνατον να μην τρωει βενζινη; Αν ομως νομιζεις οτι τρωει πολυ περισσοτερο απο τα υπολοιπα gti, mps κλπ κλπ πεφτεις εξω
οσο για τον 1 καλο λογο που θελεις να σου πω για την αγορα, εγω θα κανω κατι καλυτερο για να σε καλυψω. Θα σου πω ΔΕΚΑ καλους λογους οπως μουρχονται στο μυαλο και χωρις σειρα αξιολογησης! και by the way ο τιτλος του φιλου σου ειναι σουπερ ευστοχος! Παμε λοιπον
1. ΤΙΜΗ: με την προσφατη εξαλειψη του ΦΠΑ σε τοις μετρητοις αποπληρωμη ειναι η κορυφαια για τα χαρακτηριστικα που προσφερει. Γεματο κοστιζει 28500 ενω για παραδειγμα το golf φτανει στα 31000 γυμνο και με 25 αλογα λιγοτερα.
2. ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ μεταβλητου χρονισμου: προκειται ομολογουμενως για τεχνολογικο διαμαντι (ψαξτο και θα δεις)
3. ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: οπως προειπα, ταχυτατο και για ακομα περισσοτερα γκαζια ευκολα μετατρεψιμο
4. ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ: το αμαξι ειναι τρενο (το δοκιμασα)
5. ΕΜΦΑΝΙΣΗ: προκειται για υποκειμενικο θεμα αλλα η πλειοψηφία αποδεχεται οτι απο ολα τα γρηγορα της αγορας ειναι μακραν το ομορφοτερο. αν δεν εχεις δει καποιο απο κοντα συνιστω μια βολτα στη ford και ζητα να δεις τοπορτοκαλι με τις 18αρες ζαντες, τις διπλες μπουκες και τα φουσκωματα.. θα δακρυσεις..
6. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ: καμπινα, ταμπλο κλπ υπερανω κριτικης (δεν το λεω εγω το λενε ολες οι κριτικες σε τυπο και ιντερνετ)
7. ΧΩΡΟΙ: τι να λεμε.. το golf που θεωρειται το πιο ανετο εχει πορτμπαγκαζ 350 λιτρα, το focus 370. Για τα δεδομενα της κατηγορίας ειναι κι εδω το μεγαλυτερο.
8. ΦΡΕΝΑ: πανισχυρα
9. ΗΧΟΣ : αν οδηγεις ανυποπτος στην εθνικη ή πινεις αμεριμνος το φραπεδακι σου και αξαφνα ακουσεις ενα μελωδικο γουργουρητο στις χαμηλες ε τοτε σιγουρα ενα st περναει διπλα σου. Αν παλι ακουσεις ενα μπασο βρυχηθμο στις ψηλες ε τοτε παλι st περναει διπλα σου
10. ΤΙΜΟΝΙ: κοφτερο και ζυγισμενο σα μαχαιρι!
ελπιζω να σε ψιλοεπεισα..
για τα σκοντα παιδια μαλλον εχετε δικιο , δεν εχω δοκιμασει και μαλλον εχω και το συμπλεγμα που ξεκιναει απο τα παλια χρονια που ακουγαμε σκοντα και κουνουσαμε το κεφαλι αποδοκιμαστικα. ξερω ειναι λαθος μου και η εταιρεία αναβαθμιστηκε αλλα και παλι..