Αποστολέας Θέμα: Αυτοκίνητα  (Αναγνώστηκε 1374529 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος trelovet

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1209
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #60 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 06:05:43 μμ »
E, γι'αυτό είπα άσε πρώτα να το δούμε !!!!
ΓΙΩΡΓΟΣ-ΦΛΩΡΙΝΑ
Αν η δουλειά ήταν καλή δεν θα μας πλήρωναν για να την κάνουμε !!!

Αποσυνδεδεμένος houston

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 489
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #61 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 06:19:05 μμ »
Και για να κάνουμε και λίγο "φιγούρα".... \:D/

Houston.....in action.... :smt066

Αποσυνδεδεμένος Megalos

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2381
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #62 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 06:26:58 μμ »
houston ο skoda εισαι ??
αδελφε εν αυτοκινησει  :goodman:

Αποσυνδεδεμένος houston

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 489
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #63 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 06:29:46 μμ »
Παράθεση από: "Megalos"
houston ο skoda εισαι ??
αδελφε εν αυτοκινησει  :goodman:


Ναι Μεγάλε....εγώ είμαι με το Οκτυ....
4χ4 abt....και με κάτι ακόμα "ψιλοεπεμβασούλες"....

Τι να το κάνεις....εγώ ένα 9άρι ήθελα.... :supz:  :chainsaw:

ekontax

  • Επισκέπτης
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #64 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 07:26:55 μμ »
Παράθεση από: "trelovet"
Εμένα μου μοιάζει πολύ καγκουρεμένο το Lexus πάντως. Την Μ3 δεν την είδαμε ακόμα , ενώ η Μ5 είναι σε άλλη κατηγορία . Πάντως η 3άρα της BMW, ήταν πάντα ένα σκαλοπάτι πιο πάνω από τα Lexus σε στήσιμο , τόσο στις απλές εκδόσεις όσο και στην M3. Τώρα αν οι Ιάπωνες βελτιώθηκαν τόσο πολύ σε αυτό το μοντέλο θα φανεί όταν θα γίνει (που θα γίνει κάποια στιγμή) συγκριτικό τέστ ανάμεσα στο Lexus αυτο των 430Ηρ με V8 και της νέας Μ3 των 410 περίπου Ηρ πάλι με V8. Ως τότε ας περιμένουμε καλύτερα.
     Ekontax, η χαμηλή τιμή μεταπώλησης για ένα αυτοκίνητο πολυτελείας πάνω από 40Κ ευρώ δεν σε προβληαμτίζει ? Δηλ. αν θελήσω να το πουλήσω σε 3-4 χρόνια τι θα πιάσω , 12Κ ευρώ ? Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλό αυτοκίνητο βέβαια !

Συμφωνώ εν μέρει μαζί σου αλλά να ξέρεις ότι η τιμή μεταπώλησης στα αυτοκίνητα θα πέσει τόσο πολύ λογω υπερπροσφοράς που δεν αξίζει να κάνουμε σύγκριση τιμών μεταπώλησης.
Τώρα για το IS200, επειδή το ακριβώς προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν 318 i, σημείωσε στα ίδια λεφτά διαφορές που είδα.
1. Στήσιμο και κράτημα :απλώς μέρα με νύχτα
2.1800 4κύλινδρο το BMW , 2000 6ΚΎΛΙΝΔΡΟ ΤΟ Lexus
3. clima-stereo απλά άπαιχτα στο lexus, ( αρκετά καλά και στο 318)
4.Σασμάν 6 σχέσεων με την καλύτερη κλιμάκωση που έχω αισθανθεί και με ένα λευγέ σαν joystic, απόλαυση σε συνδυυασμό με τον 6κύλινδρο, ιδιαίτερα τραχύς ο 4κύλινδρος της 318.
Γενικά αν οδηγήσετε εξακύλινδρο μετά οι τετρακύλινδροι κινητήρες σε ενοχλούν πολύ.
Αυτά από την εμπειρία μου με τα 2 αυτοκίνητα(BMW 3 χρόνια, Lexus 4 χρόνια)

Αποσυνδεδεμένος ferengi

  • 42mm case
  • 42mm case
  • Μηνύματα: 520
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #65 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 07:49:16 μμ »
Παράθεση από: "ekontax"
Παράθεση από: "ferengi"
houston συμφωνώ στα σχόλια για το ST, διαφωνώ για το Lexus IS-F (το οποίο σημειωτέον δεν έχει 500 ίππους, παντού αναφέρεται ως "πάνω από 400"). Θα επέλεγα μια Μ3 ή Μ5 κι ας είναι άσχημες :)

Η διαφωνία σου είναι μόνο  αισθητικής φύσεως η έχεις κάποιο επιχείρημα γιατί δεν μπορώ να βρώ ένα σημείο που να υπερέχει η Μ3 απόσα έχω διαβάσει και συζητήσει με μερικούς φίλους μου που είναι "διαβασμένοι"


Η διαφωνία μου έγκειται στο ότι η BMW κουβαλάει κάποια χρόνια εμπειρίας στην πλάτη της με πολλές γενιές Μ3, με κάθε γενιά να ορίζει τον πήχη στο τι σημαίνει σπορ οδήγηση στη συγκεκριμένη κατηγορία. Η προηγούμενη Μ3 δε, ήταν τεχνολογικό εργαστήριο με κινητήρα διαμάντι και ημιαυτόματο κιβώτιο ονειρικό. Το τι λέει το IS-F στα χαρτιά δεν μου λέει πολλά πράγματα, ας περιμένουμε τα συγκριτικά με τη νέα Μ3 και θα δούμε. Σημειωτέον ότι το να στήσεις ένα απλό μοντέλο όπως το IS200 καλύτερα από μια 318 είναι αξιέπαινο, αυτό όμως δεν σημαίνει αυτόματα ότι το IS-F θα είναι καλύτερο από την Μ3.

Αποσυνδεδεμένος ferengi

  • 42mm case
  • 42mm case
  • Μηνύματα: 520
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #66 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 07:57:55 μμ »
Και ferengi in action (από τη "γαλλική" εποχή μου :) Το ΜΧ5 έχει μπει περισσότερες φορές Μέγαρα, αλλά δεν έχω αξιωθεί να βγάλω φωτό...)


Αποσυνδεδεμένος houston

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 489
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #67 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 08:01:20 μμ »
Παράθεση από: "ferengi"
Παράθεση από: "ekontax"
Παράθεση από: "ferengi"
houston συμφωνώ στα σχόλια για το ST, διαφωνώ για το Lexus IS-F (το οποίο σημειωτέον δεν έχει 500 ίππους, παντού αναφέρεται ως "πάνω από 400"). Θα επέλεγα μια Μ3 ή Μ5 κι ας είναι άσχημες :)

Η διαφωνία σου είναι μόνο  αισθητικής φύσεως η έχεις κάποιο επιχείρημα γιατί δεν μπορώ να βρώ ένα σημείο που να υπερέχει η Μ3 απόσα έχω διαβάσει και συζητήσει με μερικούς φίλους μου που είναι "διαβασμένοι"


Η διαφωνία μου έγκειται στο ότι η BMW κουβαλάει κάποια χρόνια εμπειρίας στην πλάτη της με πολλές γενιές Μ3, με κάθε γενιά να ορίζει τον πήχη στο τι σημαίνει σπορ οδήγηση στη συγκεκριμένη κατηγορία. Η προηγούμενη Μ3 δε, ήταν τεχνολογικό εργαστήριο με κινητήρα διαμάντι και ημιαυτόματο κιβώτιο ονειρικό. Το τι λέει το IS-F στα χαρτιά δεν μου λέει πολλά πράγματα, ας περιμένουμε τα συγκριτικά με τη νέα Μ3 και θα δούμε. Σημειωτέον ότι το να στήσεις ένα απλό μοντέλο όπως το IS200 καλύτερα από μια 318 είναι αξιέπαινο, αυτό όμως δεν σημαίνει αυτόματα ότι το IS-F θα είναι καλύτερο από την Μ3.


Εδώ είναι η λεπτομέρεια στην όλη υπόθεση.....

Εγώ είπα ότι προτιμώ το Λέξους καθαρά για αισθητικούς λόγους.....
Το m3 όπως ολόσωστα έγραψε ο ferengi πάντα θέτει τον πήχη......

Αλλά δε τρελένομαι για ένα sec. λιγότερο στις Σέρρες....οπότε γι'αυτό ψηφίζω Λέξους....

Αποσυνδεδεμένος houston

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 489
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #68 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 08:03:50 μμ »
Ferengi (και λοιποί βέβαια)...

ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ TRACK-DAY!!!!

Εεεεεε, ποτέ δε πίστευα ότι θα το γράψω αυτό εδώ μέσα.....

Υ.Γ Το yaris που βλέπετε στην φώτο που πόσταρα μη σας φαίνεται "αθώο"....Έχει πολυπετάλουδη εισαγωγή και στα gtcc στην κατηγορία του βγαίνει πρώτο....


Καλό εεεεεε.....???.... :o  :cooler:  :smt068  :smt072

Αποσυνδεδεμένος redfoot

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1286
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #69 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 10:59:29 μμ »
Παράθεση από: "houston"
To is200 είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Πανέμορφο, ποιοτικότατο και σχετικά γρήγορο.....αααα, δεν είπα το βασικότερο.....και ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ!!!

Γενικά η lexus είναι μία εταιρεία κύρους.....με πολύ όμορφα αυτοκίνητα!!!



Το οκτάβια το 5, το rs, το έχεις δει redfoot?
Έχει αναβαθμιστεί σημαντικότατα σε όλους τους τομείς από το προηγούμενο και φέρνει πλεόν αρκετά σε πολυτελή αυτοκίνητο...με απίστευτους χώρους επιβατών και αποσκευών (σε αντίθεση με το προηγούμενο που είχε μόνο τεράστιους χώρους αποσκευών).
Σε ρεπρίζ μάλιστα είναι γρηγορότερο από το gti.....και γενικά είναι ένα αρκετά γρήγορο αυτοκίνητο με αυξημένες προδιογραφές ασφάλειας.

Μιά αρκετά τίμια αγορά που λέμε....

Edit: Redfoot μη παραξενεύεσαι που δε βλέπεις πολλά st στο δρόμο. Και ούτε θα δεις ποτέ. Ο λόγος είναι απλός....Γιατί δεν είναι focus rs!!!!
Τι έκανε η φορντ? Έβγαλε ένα 2,5 λίτρα κινητήτα (πολύ ασύμφερο γενικά για Ελλάδα) με υπερβολικά μικρή ροπή για τα κυβικά του και την παρουσιά τούρμπο!
Το αμάξι αυτό αν το οδηγήσεις, άλλο περιμένεις να δεις και άλλο βλέπεις....Και η οδηγική του συμπεριφορά θα απογοητεύσει όποιον περίμενε τον διαδοχο του rs....απουσιά μπλοκέ βλέπεις + πιο ήπιες γενικά ρυθμίσεις.....
Όποτε όπως καταλαβαίνεις μόνο ανταγωνιστικό δεν είναι το αυτ
οκίνητο αυτό.....τρέχει μόνο του και βγαίνει δεύτερο...
..


φιλε houston καλα τα λες γενικα αλλα στο θεμα του focus st vs Rs θα διαφωνησω καθετως και οριζοντιως! γιατι ; πολυ απλα δεν ειμαι επαγγελματιας κοντρακιας  ουτε οδηγω σε πιστα, σε ελληνικους δρομους οδηγω και ουτε βεβαια ειμαι colin mcrae . Το RS παραειναι σκληροπυρηνικο και ατιθασο, ο στοχος των μηχανικων της ford ηταν να φτιαξουν κατι πιο εξημερωμενο (και με παραπανω αλογα) και φυσικα το καταφεραν. Τα κρατηματα του ειναι παρα πολυ καλα κι ας μην εχει μπλοκε.
το οτι δε βλεπουμε πολλα στους δρομους μαλλον οφειλεται στο υψηλο κοστος συντηρησης  αλλα να σου πω το προτιμω ετσι σε συγκριση με τα golf gti που εχει πηξει ο τοπος (κοινως εχουν γινει σουπα)
σκοντα ουτε καν σκεφτομαι να παρω, πες τε με ρατσιστη αλλα δεν καταδεχομαι..
Υγ πολυ ωραιο το yaris! ποσα αλογατα βγαζει; ωραια η ιδεα για το track day, μεσα κι εγω! ειτε με το rallye ειτε με το st αναλογως  :supz:
 In simplicity lies true greatness"..

Αποσυνδεδεμένος ferengi

  • 42mm case
  • 42mm case
  • Μηνύματα: 520
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #70 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 11:15:52 μμ »
Track day μάλλον δύσκολο να οργανώσουμε γιατί τα Μέγαρα Σ/Κ που βολεύει τους περισσότερους, είναι συνήθως κλεισμένα. Το club MX5 είχε πάντα πρόβλημα να βρει ελεύθερη μέρα. Μπορούμε όμως να βρεθούμε σε κάποιο track day των 4Τ, συνήθως οργανώνεται ένα κάθε 6 μήνες.

Αποσυνδεδεμένος houston

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 489
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #71 στις: Φεβρουάριος 13, 2007, 10:16:14 πμ »
Παράθεση από: "redfoot"
φιλε houston καλα τα λες γενικα αλλα στο θεμα του focus st vs Rs θα διαφωνησω καθετως και οριζοντιως! γιατι ; πολυ απλα δεν ειμαι επαγγελματιας κοντρακιας  ουτε οδηγω σε πιστα, σε ελληνικους δρομους οδηγω και ουτε βεβαια ειμαι colin mcrae . Το RS παραειναι σκληροπυρηνικο και ατιθασο, ο στοχος των μηχανικων της ford ηταν να φτιαξουν κατι πιο εξημερωμενο (και με παραπανω αλογα) και φυσικα το καταφεραν. Τα κρατηματα του ειναι παρα πολυ καλα κι ας μην εχει μπλοκε.
το οτι δε βλεπουμε πολλα στους δρομους μαλλον οφειλεται στο υψηλο κοστος συντηρησης  αλλα να σου πω το προτιμω ετσι σε συγκριση με τα golf gti που εχει πηξει ο τοπος (κοινως εχουν γινει σουπα)
σκοντα ουτε καν σκεφτομαι να παρω, πες τε με ρατσιστη αλλα δεν καταδεχομαι..
Υγ πολυ ωραιο το yaris! ποσα αλογατα βγαζει; ωραια η ιδεα για το track day, μεσα κι εγω! ειτε με το rallye ειτε με το st αναλογως  :supz:


Redfoot δεν είναι τα κρατήματα που κάνουν το st να μη πουλάει στην Ελλάδα....δε λέει κανείς ότι δεν είναι σταθερότατο αμάξι...
Είναι καθαρά θέμα επιδόσεων.....επιδόσεις που δεν είναι αντάξιες του κυβισμού του, πόσο μάλλον με την ύπαρξη τούρμπο κιόλας....
Και για να στο πω πιο απλά.....επιδόσεις που ζητάνε πολλά λεφτά για αυτό που δίνουν....

Δε προσφέρει τίποτε περισσότερο από τα άλλα gti του ανταγωνισμού....σε θέμα δύναμης....

Και πίστεψέ με....το αγοραστικό κοινό των αυτοκινήτων αυτών δίνει μεγάλη βαρύτητα στις επιδόσεις (και λογικό είναι) και πολλοί από αυτόυς ρίχνουν βάρος στην αναβαθμισιμότητα του αυτοκινήτου....σημείο που το φόκους υστερεί.....

Και redfoot δε χρειάζεται να είσαι κοντράκιας για να έχεις τέτοιας φύσεως ανυσηχίες για το αμάξι σου....

+το υψηλότατο κόστος συντήρησης που ανέφερες....
Πες μου ρε redfoot....θέλω ένα καλό λόγο για τον οποίο θα διάλεγες το st, το "τουρμπιστό πορτοκάλι" που λέει και ένας γνωστός μου....

Το γιάρις της φώτο δε ξέρω ποσα άλογα είναι ακριβώς....τώρα φοράει άλλο μοτέρ 1.5......τι να πεις.....

Για το τρακ-ντέι πάντως μπορούμε να βρούμε την άκρη..... ;)

Όσο για τα Σκόντα.....σε καταλαβαίνω.....και εγώ έτσι πίστευα μέχρι που έκανα το 4χ4 test drive....ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ 5RS.... :tonqe:

Αποσυνδεδεμένος Megalos

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2381
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #72 στις: Φεβρουάριος 13, 2007, 10:26:07 πμ »
redfoot φιλε γιατι δεν σκεπτεσαι και για Skoda !! οπως ειδες και ο houston και εγω Skoda εχουμε και ειμαστε ευχαριστημενοι  :tonqe:
και υπαρχουν διαφορες εκδοσεις 4χ4 και τουρμπο και RS με >200 ιππους  :rock:

Αποσυνδεδεμένος Megalos

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2381
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #73 στις: Φεβρουάριος 13, 2007, 10:56:33 πμ »
αληθεια kashuzi ηθελα να σε ρωτησω για το Tribute -αυτο δεν εχεις αν δεν απατωμαι- στο πισω μερος οι αξονες -συγχωρειστε με αν κανω καποια λαθη, αλλα τα  τελευταια χρονια δεν πολυασχολουμαι λεπτομερως με τα τεχνικα των αυτοκινητων- λοιπον οι πισω αξονες που φευγουν απο το διαφορικο δεν ειναι επικινδυνο σε off road συνθηκες να βρισκουν σε βραχια κλπ ???

Αποσυνδεδεμένος ferengi

  • 42mm case
  • 42mm case
  • Μηνύματα: 520
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #74 στις: Φεβρουάριος 13, 2007, 12:50:39 μμ »
Όλα τα μηχανικά τμήματα του αυτοκινήτου που είναι χαμηλά τοποθετημένα (άξονες, διαφορικά, κάρτερ) κινδυνεύουν από βράχους σε off road οδήγηση. Γι' αυτό οι φανατικοί off-roaders συνήθως προσθέτουν ποδιές.

Αποσυνδεδεμένος kounelis

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #75 στις: Φεβρουάριος 13, 2007, 02:09:28 μμ »
κ αφου μιλαμε κ για αυτοκινητα !!!bentley καινουργιο στο κολωνακι εχθες το βραδυ ειχε μεινει!!!!!τυπακος γυρο στα 60 ειχε ανοιξει καπο κ μιλαγε στο κιν !!!λεγοντας για το προβλημα!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος redfoot

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1286
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #76 στις: Φεβρουάριος 13, 2007, 03:25:42 μμ »
Παράθεση από: "houston"
Παράθεση από: "redfoot"
φιλε houston καλα τα λες γενικα αλλα στο θεμα του focus st vs Rs θα διαφωνησω καθετως και οριζοντιως! γιατι ; πολυ απλα δεν ειμαι επαγγελματιας κοντρακιας  ουτε οδηγω σε πιστα, σε ελληνικους δρομους οδηγω και ουτε βεβαια ειμαι colin mcrae . Το RS παραειναι σκληροπυρηνικο και ατιθασο, ο στοχος των μηχανικων της ford ηταν να φτιαξουν κατι πιο εξημερωμενο (και με παραπανω αλογα) και φυσικα το καταφεραν. Τα κρατηματα του ειναι παρα πολυ καλα κι ας μην εχει μπλοκε.
το οτι δε βλεπουμε πολλα στους δρομους μαλλον οφειλεται στο υψηλο κοστος συντηρησης  αλλα να σου πω το προτιμω ετσι σε συγκριση με τα golf gti που εχει πηξει ο τοπος (κοινως εχουν γινει σουπα)
σκοντα ουτε καν σκεφτομαι να παρω, πες τε με ρατσιστη αλλα δεν καταδεχομαι..
Υγ πολυ ωραιο το yaris! ποσα αλογατα βγαζει; ωραια η ιδεα για το track day, μεσα κι εγω! ειτε με το rallye ειτε με το st αναλογως  :supz:


Redfoot δεν είναι τα κρατήματα που κάνουν το st να μη πουλάει στην Ελλάδα....δε λέει κανείς ότι δεν είναι σταθερότατο αμάξι...
Είναι καθαρά θέμα επιδόσεων.....επιδόσεις που δεν είναι αντάξιες του κυβισμού του, πόσο μάλλον με την ύπαρξη τούρμπο κιόλας....
Και για να στο πω πιο απλά.....επιδόσεις που ζητάνε πολλά λεφτά για αυτό που δίνουν....

Δε προσφέρει τίποτε περισσότερο από τα άλλα gti του ανταγωνισμού....σε θέμα δύναμης....

Και πίστεψέ με....το αγοραστικό κοινό των αυτοκινήτων αυτών δίνει μεγάλη βαρύτητα στις επιδόσεις (και λογικό είναι) και πολλοί από αυτόυς ρίχνουν βάρος στην αναβαθμισιμότητα του αυτοκινήτου....σημείο που το φόκους υστερεί.....

Και redfoot δε χρειάζεται να είσαι κοντράκιας για να έχεις τέτοιας φύσεως ανυσηχίες για το αμάξι σου....

+το υψηλότατο κόστος συντήρησης που ανέφερες....
Πες μου ρε redfoot....θέλω ένα καλό λόγο για τον οποίο θα διάλεγες το st, το "τουρμπιστό πορτοκάλι" που λέει και ένας γνωστός μου....

Το γιάρις της φώτο δε ξέρω ποσα άλογα είναι ακριβώς....τώρα φοράει άλλο μοτέρ 1.5......τι να πεις.....

Για το τρακ-ντέι πάντως μπορούμε να βρούμε την άκρη..... ;)

Όσο για τα Σκόντα.....σε καταλαβαίνω.....και εγώ έτσι πίστευα μέχρι που έκανα το 4χ4 test drive....ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ 5RS.... :tonqe:


αγαπητέ houston σε ευχαριστω (οπως και ολους τους αλλους φιλους) για την βοηθεια και την πληροφορηση που παρεθεσες. Ξερεις, οταν ελαβα την αποφαση και ξεκινησα να ψαχνω φτανοντας στη ford ειχα κι εγω τους ιδιους ευλογους προβληματισμους με σενα. Ελεγα: "μα καλα , οι μηχανικοι της ford με την τοση εμπειρία και τεχνογνωσία αποφασισαν να τοποθετησουν  πεντακυλινδρο εικοσαβαλβιδο κινητηρα 2500 κυβικων της volvo με ιπποδυναμη 225 ενω στον ανταγωνισμο κυκλοφορουν διλιτρο cupra και   OPC με 240 , MPS με 260 κλπ? αποφασισα λοιπον πριν παρω την ηρωικη αποφαση να το ψαξω σε βαθος για να λυσω το γριφο. Και διαβαζα και τοψαχνα μεχρι αηδιας  Και τον ελυσα. Ποσο εξω επεσα φιλε .. επιτρεψε μου να εξηγησω τα γιατί:

στοχος της εταιρείας δεν ηταν να κατασκευασει το απολυτο σε ιπποδυναμη καθαροαιμο αυτοκινητο, αλλα ενα ταχυτατο μοντελο που νε μεν να πυροβολει κατα βουληση οταν ο "αναβατης" το επιθυμει χωρις ομως να χασει την φιλικοτητα και ευχρηστία του σε συνθηκες ηπιας και καθημερινης χρησης. Επιπλεον, ο βασικος λογος που εριξαν την πιεση του τουρμπο σε 0,7 bar περιπου ηταν να μειωσουν την καταναλωση. Το αμαξι (διαπιστωμενο) μπορει να λειτουργησει χαλαροτατα σε 1 bar μη σου πω μεχρι 1,2. Αυτο πρακτικα σημαινει οτι ο τοσο πλεον ανησυχος οδηγος που αναφερεις  μπορει ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ με ενα προγραμματακι και μια εξατμισουλα να το ρυθμισει φτανοντας τα 300 αλογα. Υπαρχει ομως ιδιαίτερος
λογος να το κανει αυτο αν δεν ειναι πιστακιας ή κοντρακιας; μαλλον οχι. Kαι τι να τα κανει 300 αλογα σε 2 τροχους;
 
Αλλα ας ριξουμε λοιπον μια ματια στον ανταγωνισμο με τα περισσοτερα αλογα να δουμε τις επιδοσεις. εχουμε και λεμε λοιπον:
focus st             0-100 km/h (sec)          6,8
seat leon cupra  0-100 km/h (sec)      6,4
mazda 3 mps     0-100 km/h (sec)     6,1
opel astra opc     0-100 km/h (sec)       6,4
 εχουμε δηλαδη ενα αυτοκινητο το οποιο σε επιδοσεις απεχει  απο το πιο ισχυρο προσθιοκινητο της αγορας 0,7 δευτ στο 0-100..

 \:D/
οπως αντιλαμβανεσαι τα 0,7 δευτ ειναι χρονικο διαστημα γελοιωδως αμελητεο! και μια πουειμαστε σε ωρολογοφορουμ, ουτε ο el primero δεν το καταγραφει :-) οσο για τη διαφορα στις τελικες, αυτη κι αν ειναι αστεια..
ανταυτου λοιπο τι εχουμε; ενα ολοκληρωμενο πο καθε αποψη αυτοκινητο που αν χρειαστει μπορει με μια απλη μετατροπη να γινει φονικο οπλο .

ως προς το κοστος συντηρησης και αγορας; ναι φυσικα ειναι μεγαλο αλλα ρε φιλε δυομισαρης κινητηρας και μαλιστα τουρμπο ειναι δυνατον να μην τρωει βενζινη; Αν ομως νομιζεις οτι τρωει πολυ περισσοτερο απο τα υπολοιπα gti, mps κλπ κλπ πεφτεις εξω

οσο για τον 1 καλο λογο που θελεις να σου πω για την αγορα, εγω θα κανω κατι καλυτερο για να σε καλυψω. Θα σου πω ΔΕΚΑ καλους λογους οπως μουρχονται στο μυαλο και χωρις σειρα αξιολογησης! και by the way ο τιτλος του φιλου σου ειναι σουπερ ευστοχος!  Παμε λοιπον

1. ΤΙΜΗ: με την προσφατη εξαλειψη του ΦΠΑ σε τοις μετρητοις αποπληρωμη ειναι η κορυφαια για τα χαρακτηριστικα που προσφερει. Γεματο κοστιζει 28500 ενω για παραδειγμα το golf φτανει στα 31000 γυμνο και με 25 αλογα λιγοτερα.

2. ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ μεταβλητου χρονισμου: προκειται ομολογουμενως για τεχνολογικο διαμαντι (ψαξτο και θα δεις)

3. ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: οπως προειπα, ταχυτατο και για ακομα περισσοτερα γκαζια ευκολα μετατρεψιμο

4. ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ: το αμαξι ειναι τρενο (το δοκιμασα)

5. ΕΜΦΑΝΙΣΗ: προκειται για υποκειμενικο θεμα αλλα η πλειοψηφία αποδεχεται οτι απο ολα τα γρηγορα της αγορας ειναι μακραν το ομορφοτερο. αν δεν εχεις δει καποιο απο κοντα συνιστω μια βολτα στη ford και ζητα να δεις τοπορτοκαλι με τις 18αρες ζαντες, τις διπλες μπουκες και τα φουσκωματα.. θα δακρυσεις..

6. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ: καμπινα, ταμπλο κλπ υπερανω κριτικης (δεν το λεω εγω το λενε ολες οι κριτικες σε τυπο και ιντερνετ)

7. ΧΩΡΟΙ: τι να λεμε.. το golf που θεωρειται το πιο ανετο εχει πορτμπαγκαζ 350 λιτρα, το focus 370. Για τα δεδομενα της κατηγορίας ειναι κι εδω το μεγαλυτερο.

8. ΦΡΕΝΑ: πανισχυρα

9. ΗΧΟΣ : αν οδηγεις ανυποπτος στην εθνικη ή πινεις αμεριμνος το φραπεδακι σου και αξαφνα ακουσεις ενα μελωδικο γουργουρητο στις χαμηλες ε τοτε σιγουρα ενα st περναει διπλα σου. Αν παλι ακουσεις ενα μπασο βρυχηθμο στις ψηλες ε τοτε παλι st περναει διπλα σου :-)

10. ΤΙΜΟΝΙ: κοφτερο και ζυγισμενο σα μαχαιρι!

ελπιζω να σε ψιλοεπεισα..
για τα σκοντα παιδια μαλλον εχετε δικιο , δεν εχω δοκιμασει και μαλλον εχω και το συμπλεγμα που ξεκιναει απο τα παλια χρονια που ακουγαμε σκοντα και κουνουσαμε το κεφαλι αποδοκιμαστικα. ξερω ειναι λαθος μου και η εταιρεία αναβαθμιστηκε αλλα και παλι..
 In simplicity lies true greatness"..

Αποσυνδεδεμένος houston

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 489
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #77 στις: Φεβρουάριος 13, 2007, 04:43:01 μμ »
Redfoot, μυθιστόρημα έγραψες ρε φίλε.....

Ας αρχίσω και εγώ τώρα να "καταρίπτω".....

Έγραψες ότι οι μηχανικοι της ford ήθελαν να κατασκευάσουν ένα αυτοκίνητο το οποίο να έχει καλές επιδόσεις αλλά παράλληλα να είναι ευκολοδήγητο και να μη χάσει καθόλου από τη φιλικότητά του....
Redfoot.....οδήγησε και το golf gti και πες μου ποιος το κατάφερε καλυτερα αυτό.....η ford ή η vw?.....αντε οδήγα και το opc.....το γκολφ είναι πιο all around αλλά και αυτό είναι φιλικότατο και ανετότατο.....

Ο λογος που έχουν τη συγκεκριμένη πίεση υπερπλήρωσης δεν είναι αυτός που αναφέρεις.....Εγω το δικό μου το πήρα με ρυθμίσεις 0.6 σταθερή, 0,9 overboost και τώρα έχω overboost στο 1.5 και το αμάξι λειτουργεί 3 χρόνια απροβλημάτιστα με αμελητέα διαφορά στην κατανάλωση.....
Γενικά redfoot οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι φίλοι των "άγριων" ρυθμίσεων.....και αν θέλουν να ανεβάσουν ιπποδύναμη αλλάζουν τούρμπο και όχι απλά πιέσεις.....

Για οδηγική συμπεριφορά τώρα και τιμόνια-διαβήτες κτλ...κτλ....απλά ένα θα σου πω: MEGANE RS....και αν βάλεις τη μαγική λέξη F1 δίπλα τότε η επιτυχία είναι σίγουρη....

Και αν θες κοίτα και τους χρόνους των συγκεκριμένων αυτοκινήτων σε πίστες...θα κοιτάξω ένα αρχείο που έχω αν θες και θα στους παραθέσω.....

Αν καταλήγεις διαγκωτό στο φορντ περίμενε.....σε λίγο θα κάνουν δώρο και τα τέλη κυκλοφορίας και το πορτοκαλί μεταλλικό.....Δύσκολοι καιροί.....

Σε σχέση με την αναβαθμισιμότητα.....για το φορντ υπάρχουν λίγα και αδοκίμαστα πράγματα...για group vag άστο.....μέχρι και ο περιπτεράς πουλάσει προγράμματα....

Υ.Γ και το 0,7 που αναφέρεις σαν διαφορά μόνο αμελητέα δεν είναι.....υποτίθεται ότο το αγοραστικό κοινό αυτών των hot hach "ζει" για το μιλισεκοντ....αν είναι έτσι παίρνουμε ένα 1600 και τι μας νοιάζει.....
Μέσα στην πόλη θα είμαστε το ίδιο γρήγοροι με ένα s3 και στο Βόλο θα φτάνουμε μισή ώρα νωρίτερα.....big deal.....

Y.Γ2 Τώρα θα γίνω λίγο γραφικός αλλά για πλάκα θα το γράψω.....Redfoot αν με το καλό καταλήξεις στο φορντ μη παραξενευτείς αν δεις στην Εθνική κάποια φορά ένα Οκτάβια στην αριστερή λωρίδα να σου παίζει τα φώτα....

Αποσυνδεδεμένος redfoot

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1286
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #78 στις: Φεβρουάριος 13, 2007, 05:18:40 μμ »
σωστος και ωραιος και τα επιχειρηματα ενδιαφεροντα! μαρεσουν πολυ τετοιες συζητησεις και ψιλοδιαφωνιες με υπεροχα φιλικο παντα τονο! θα συνεχισω λοιπον λεγοντας σου οτι κατα βαση συμφωνω σχεδον σε ολα οσα λες ;-) ουσιαστικα λεμε το ιδιο πραγμα απο αντιθετη γωνια! κουφαθηκες; στασου λιγο να εξηγηθω:
- ποιοτητα κυλισης οδηγησιμοτητα κλπ κλπ golf gti βασιλιας? συμφωνω! δες ομως τιμουλα! δες αλογακια! δες τιμες ανταλλακτικων! δες κοστος σερβις! να παρακαλας να μη σου καταστραφει καμια αντλία βενζίνης γιατι αν χρειαστεις αλλαγη θα κλαις μερονυχτα.. αμα δεις τα νουμερακια και δε χασεις μια τουφα μαλλια εγω σκιζω το πτυχίο μου ;-) α και κατι αλλο ως προς γκολφ: δε βαρεθηκες αυτο το αιωνια συντηρητικο και βαθυτατα ανιαρο λουκ του; απο σπορ πρωτοτυπια και μυωδες παρουσιαστικο οι γερμανοι της vw ειναι μιλια πισω..
το   opc δεν το οδηγαω γιατι δε θελω να παω αδιαβαστος.. απαραδεκτα κατσικισιο if you know what i mean..

-αγριες ρυθμισεις: φυσικα συμφωνω

- τιμονι κλπ: μεσα εισαι αλλα για δες το κωλαρακι του rs.. χαλαστηκες; τιμουλα; μεγαλυτερη απο το st. κανε και μια βολτα στα ορια να δεις τη γλυκα των αναρτησεων.. απο προσφυση; μεγαλη. αν ομως το πιεσεις και την σπασεις αντιδρα ανεξελεγκτα και βεβαια σε στελνει ανευ ιερεα.

-αναβαθμισημοτητα: δεν ξερω ποσα προγραμματα κυκλοφορουν σε σχεση με τα vw αλλα υπαρχουν και αν ο επαγγελματιας ειναι σωστος και εμπειρος γινονται ακινδυνα και ασφαλως.

- τελη κυκλοφοριας και πτωση τιμων; λογικό, οι καιροι δυσκολοι γιατι η οικονομικη κριση εντονη, τα gti πολλα, τοκοστος αγορας και συντηρησης μεγαλο. Εταιρεία ειναι , να δελεασει θελει οπως ολες, 2500 κυβικα πλασαρει οχι χιλιαρακι. αλλωστε ξεχασες οτι και η ρενο εκανε το ιδιο με το megane που εκθειαζεις :-) γιατι αραγε; μηπως επειδη δεν πουλα καθοοοοοολου;

- 0,7 σεκ ειναι ουσιστικος μετρησιμος χρονος; ενα ανειγοκλειμα των οφθαλμων διαρκει περιπου τοσο :-)  
δε με επεισες..
 για το s3 να υποκλιθω αλλα  παιζει σε αλλη κατηγορια τιμης και χαρακτηριστικών(τετρακινηση 265 αλογα κλπ)  

οσο για το οκταβια.. για ποιο μιλας; γιαυτο το ασχημο, συντηρητικο, δευτεροκλασατο αυτοκινητο του γκρουπ εννοεις με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (7,5"); εγω θα πινω φραπουτσινο στην αριστοτελους κι αυτο θα πασχιζει να περασει το φαναρι του περιφερειακού ;-)
υγ : κι εγω για πλακα το γραφω (ελπιζω να μη με παρεξηγησουν οι σκοντοκάτοχοι :-)
 In simplicity lies true greatness"..

Αποσυνδεδεμένος houston

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 489
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #79 στις: Φεβρουάριος 13, 2007, 05:41:29 μμ »
Κατσικίσιο το opc???.....redfoot μάλλον δε το έχεις οδηγήσει αυτό συμπεραίνω.....ή εγώ είμαι πολύ ανεκτικός στον τομέα της άνεσης....

Και εννοείται ότι το megane θα είναι ακριβότερο...και το rs της ford ακριβότερο ήταν από το st και με λιγότερα κυβικά....αλλά ήταν αμάξι το άτιμο και όχι ψευδαίσθηση....if you know what i mean....

Τα 0,7 δεν είναι άξια λόγου.....Α ρε redfoot....κοίτα γιατί "σκίζουμε" τα ρούχα μας.....

Nurburgring Nordschleife
TT 2.0 TFSI_____8:40
Honda S2000___8:39

Hockenheim
TT 2.0 TFSI_____1:18.8
Nissan 350Z____1:18.7

Top Gear Track
TT 2.0 TFSI_____1:31.4
Nissan 350Z____1:31.8

Και εσύ μου λές για 0,7.......εδώ γίνεται πόλεμος για το μιλισεκόντ σου λέω....
Αν για σένα είναι αμελητέο μάλλον ψάχνεις αμάξι σε λάθος κατηγορία....


Και το μεγκάν δε πουλάει.....είναι ακριβό βλέπεις και απόλυτο.....σχεδόν καθαρόαιμο με μία δόση υπερβολής μπορούμε να πούμε......
Και σε όλα τα αυτοκίνητα αν πας να ανατρέψεις τους νόμους της φυσικής θα τιμωρηθείς.....ακόμα και σε Έβο 9άρι.....


Τώρα για το Σκόντα.....όχι βρε......σου μιλάω για αυτό το πράγμα που ενώ θα έχεις κολλημένο το πόδι σου στο γκάζι αυτό θα συνεχίσει να απομακρύνεται.....

Υ.Γ Θέλω να μου εξηγήσεις γιατί στο S3 υποκλίνεσαι.....για την τετρακίνηση και την ισχύ?