Αποστολέας Θέμα: Αυτοκίνητα  (Αναγνώστηκε 678678 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος redfoot

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1286
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #40 στις: Φεβρουάριος 11, 2007, 02:55:35 πμ »
ax re παιδια.. 41.900 κοστιζει..ειναι πολλα τα λεφτα αρη.. βεβαια 265 καθαροαιμα ειναι θανατηφορο νουμερο..
ferengi ευχαριστω για την πληροφορηση, στα περισσοτερα συμφωνω. επισης το mazda δε με επεισε και στο εσωτερικο του.. πολυ ευτελες, καμια σχεση με golf και st. το cupra παλι πολυ περιεργη αισθητικη και οχι τοσο καλο τιμονι και αναρτησεις. το astra αστα..κλωτσαει σαν κατσικι.. type R διαβασα για ασαφεστατο τιμονι και ελλειψη χωρου για τους πισω συν απελπιστικα μικρο παραθυρο (μειωμενη ορατοτητα) καθως και μειωμενη οδηγικη απολαυση (το καναν πιο συντηρητικο). οσο για το megane, ειναι πολυ σκληροπυρηνικο, δε συγχωρεί λαθη και εχει ΑΠΑΙΣΙΟ κώλο..
 In simplicity lies true greatness"..

Αποσυνδεδεμένος trelovet

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1209
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #41 στις: Φεβρουάριος 11, 2007, 12:01:38 μμ »
Λέγε, λέγε πάλι στο S3 γύρισες  :jg:
ΓΙΩΡΓΟΣ-ΦΛΩΡΙΝΑ
Αν η δουλειά ήταν καλή δεν θα μας πλήρωναν για να την κάνουμε !!!

Αποσυνδεδεμένος akatsim

  • CoFounder
  • Administrator
  • 44mm case
  • *****
  • Μηνύματα: 656
    • Προφίλ
    • http://www.mywatch.gr
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #42 στις: Φεβρουάριος 11, 2007, 12:59:43 μμ »
Ενας φιλος πρων κατοχος Imreza STi και Boxter πηρε το Golf GT 1.4 και ειναι πολυ ευχαριστημενος. Γρηγορο λεει με πολυ καλα κρατηματα και απροβληματιστο. Θα εχει και πολυ καλη αξια μεταπωλησης. Εγω ψηφιζω αυτο.

Αποσυνδεδεμένος trelovet

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1209
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #43 στις: Φεβρουάριος 11, 2007, 01:30:34 μμ »
Τελικά όπως φαίνεται σε κάποιο μοντέλο της VAG θα καταλήξει !!!
ΓΙΩΡΓΟΣ-ΦΛΩΡΙΝΑ
Αν η δουλειά ήταν καλή δεν θα μας πλήρωναν για να την κάνουμε !!!

ekontax

  • Επισκέπτης
ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ?
« Απάντηση #44 στις: Φεβρουάριος 11, 2007, 01:40:27 μμ »
Επειδή εχω αλλάξει αρκετά αυτοκίνητα, δεν έχω ιδιαίτερη τρέλλα όπως με τα ρολόγια ωστε να μην είμαι αντικειμενικός,σου ποστάρω ένα από τα αυτοκίνητα που έχω τώρα που ΄θεωρώ ότι μπορείς να το βρείς ελαφρώς μεταχειρισμένο στην ίδια τιμή με αυτά που σκέφτεσαι καινούργια και πίστεψέ με καμμία σχέση σε ποιότητα και στήσιμο!!


URL=http://img408.imageshack.us/my.php?image=018au9.jpg][/URL]

ekontax

  • Επισκέπτης
Mεταχειρισμένο η καινούργιο?
« Απάντηση #45 στις: Φεβρουάριος 11, 2007, 04:54:27 μμ »

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων: Δεν πωλείται το δικό μου.Απλά σκεφτόμουνα όταν είχα πάει για service στη Lexus και είδα 2-3 μεταχειρισμένα σαν το δικό μου 2-3 ετών να πωλούνται μόνο 20-22000 €, ότι αν έπαιρνα τώρα αυτοκίνητο θα προτιμούσα ένα τέτοιο μεταχειρισμένο από ένα καινούργιο 1600άρι η 1800άρι. Ξεφεύγεις σε μεγαλύτερη κλάση (2000cc. εξακύλινδρο κλπ) και στην ουσία το καινούργιο που θα έπαιρνες ενώ όταν πατήσει 1χλμ στον δρόμο έχει χάσει 30%, με το μεταχειρισμένο μετά από ένα χρόνο πάλι τα ίδια χρήματα το πουλάς περίπου.
Απλώς μια σκέψη μου μεταφέρω στους υποψήφιους αγοραστές.

Αποσυνδεδεμένος redfoot

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1286
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #46 στις: Φεβρουάριος 11, 2007, 07:05:50 μμ »
παιδιά σας ευχαριστώ ολους για τις απαντησεις . Ειμαι ελαφρως μπερδεμενος διοτι πλεον υπαρχει πλειαδα μοντελων , καινουριων και μεταχειρισμενων με πολλα γκαζια σε αυτη την κατηγορία τιμής (μεχρι 30.000 μαξ).
- akatsim το σκεφτηκα αλλα πολυ γρηγορα αλλαξα γνωμη διοτι εμαθα οτι η αγορα εχει πηξει απο μεταχειρισμενα golf gt προς πωληση ειδικα μετα την ελευση του gti γεγονος που με προβληματιζει ιδαίτερα, ασε που ψαχνοντας λιγο μουπανε κοστος ανταλλακτικων και πηδηξα.. ενδεικτικα αναφερω μια αντλια βενζινης που στο ραλι μου κοστιζει 2,5 κατοσταρικα στο golf κανει 830 ευρω
  :nutty:
ekontax η λυση μεταχειρισμενου με φοβιζει διοτι  κρυβονται πολλα περιεργα παιχνιδια απο πισω, χωρια που τα γκαζιαρικα αμαξια εχουν περισσοτερες πιθανοτητες να ειναι "σπασμενα" αφου γιαυτο αγοραστηκαν (για να βγαζουν γουστα). το συγκεκριμενο αμαξι τι προδιαγραφες εχει (ιπποδυναμη, επιδοσεις, καταναλωση);
μιλησα και μενα πολυ μυημενο στην αυτοκινηση φιλο σημερα και με μπερδεψε ακομη περισσοτερο. Μου προτεινε να πειραξω το ραλι δινοντας 30 αλογα για να φτασει στα 155 και οδηγικα να με ικανοποιει περισσοτερο συν ενα πακετο φρενων αμορτισερ για να πατα και να φρεναρει καλυτερα και να παρω ενα αμαξι κατηγοριας c (πχ στυλ κορολα) με χωρους που χρειαζομαι πλεον αλλα οχι επιδοσεις , οποτε θα δαπανησω πολυ λιγοτερα χρηματα συνολικα. ενας αλλος παλι μουπε να φερω κανενα s3 απο γερμανια με λιγα χιλιομετρα , κυκλοφορουν πολλα με 25000 ευρω ή λιγο παραπανω)
να σας αποκαλυψω και την ως τωρα επιλογη μου αν παρω καινουριο: προσανατολιζομαι στο το focus st , πιστευω οτι καλυπτει ολα τα κριτηρια (αισθητικα τελειο, επιδοσεις τρελες, χωροι υπεραρκετοι, ασφαλεια 5αστερια, πολυτελης καμπινα και ταμπλο, πανισχυρα φρενα, πολυ καλα κρατηματα) με το μειονεκτημα του κοστους συντηρησης και την καταναλωση  να με προβληματιζει βεβαια. Αραγε ξερει κανεις αν καιει πολυ παραπανω απο τα διλιτρα ατμοσφαιρικα ή τουρμπο ; επισης κοστος ανταλλακτικων στη φορντ σε συγκριση με τις αλλες εταιρείες;
οτιδηποτε αλλο γνωριζετε για το εν λογω μοντελο ευχαριστως να το ακουσω παιδια γιατι 29 χιλιαρικα ειναι αυτα.. εσκασε κι ενα προγραμμα πληρους απαλλαγης φπα (3600 ευρω) σε τοις μετρητοις αγορα που απο τη μια με χαροποιεί απο την αλλη με βαζει σε σκεψεις: μηπως εχουν στοκαρει και δεν ξερουν πως να τα σπρωξουν; βλεπετε ,o πολυ μικρος αριθμος st που κυκλοφορουνστους δρομους με προβληματιζει ελαφρως..
 In simplicity lies true greatness"..

Αποσυνδεδεμένος trelovet

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1209
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #47 στις: Φεβρουάριος 11, 2007, 09:17:26 μμ »
S3 καινύργιο μοντέλο , με 25Κ στη Γερμανία ούτε στο όνειρο. 2-3 μήνες που κυκλοφόρησε έχει το μοντέλο, αν είναι δυνατόν. Μάλλον το πρηγούμενο μοντέλο εννοεί, εδώ στην πόλη μου έχουν φέρει πολλά τέτοια , με τιμές 20-25Κ, πολύ καλο αυτοκίνητο αλλά παλιό !!!
   Το Focus είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, μην σε ανησυχεί που δεν περπατάει στην αγορά, έχει πολύ σπορ στήσιμο και απευθύνεται σε πιο σκληροπυρηνικούς του τιμονιού ,έχει και κινητήρα στα 2.5 λίτρα με ότι συνεπάγεται αυτό σε έξοδα και συντήρηση, η κατανάλωσή του λογικά θα είναι αρκετά αυξημένη (γύρω στα 13λιτ/100χιλ. μέση δίνουν τα τεστ), η μεταπώλησή του θα είναι εφιάλτης !!!! λόγω κυβισμού και χαρακτήρα , αλλά και Ford που γενικά δεν κρατά τιμές .
   Πάρε τελικά αυτό που σου κάνει το περισσότερο κλικ, και μην ακους πολλές γνώμες , γιατί σε τελική ανάλυση όλοι έχουν τις αδυναμίες τους, αλλά εσύ είσαι αυτός που θα το οδηγά και θα το συντηρεί. Περιμένουμε λοιπόν τα νέα σου με χαρά για να σου ευχηθούμε !!!
ΓΙΩΡΓΟΣ-ΦΛΩΡΙΝΑ
Αν η δουλειά ήταν καλή δεν θα μας πλήρωναν για να την κάνουμε !!!

Αποσυνδεδεμένος houston

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 489
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #48 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 10:35:34 πμ »
Τι λέτε ρε παιδιά συζητάμε για αυτοκίνητα....?? :supz:  :fire:

Λοιπόν redfoot σε προσκαλώ εδώ πέρα....www.gtc.gr...

Προς Θεού...μη μπεις και ρωτήσεις ποιο αμάξι να διαλέξεις απ'όλα γιατί απλά θα γίνει "πόλεμος"....Κάτι σαν ρόλεξ vs πανεράι ας πούμε και χειρότερα.....

Το κάθε αμάξι από αυτα που αναφέρεις έχει τον χαρακτήρα του....Εσυ τι θες?

Κάτι πιο σκληροπυρινικό...???
Κάτι πιο μαλακό.....????

Σε νοιάζουν πολύ οι χώροι???....Οι απόλυτες επιδόσεις...???
Πας πίστα....????

Τώρα σε σχέση με τα χρήματα.....
Αν οι 30000 είναι η κορυφή που δε ξεπερνάς με τίποτα αυτομάτως ξεχνάς το gti, το mps, to st, to opc....το opc για λίγο βέβαια...

Μη κοιτάς αρχικές τιμές....με το κλειδί στο χέρι να μου πεις....

Ααααα, για το s3 το ήξερες ότι αυτό το γ@μ@το μπλε που βγάζει ζήτάει 2100 ευρώ και για το κίτρινο 2800???
Προαιρετικά πέρνει και τα καθίσματα του rs4 για μόνο 4500 ευρώ....

Το γκολφ θα σου πάει στην ξεφτύλα κάνα 35άρι.....και τώρα βγήκε και το edition 30 με 230 άλογα...έχει επάνω τον υπερσυμπιεστή του s3 με διαφορετική χαρτογράφηση στον εγκέφαλο....
Ίσως το πιο all around gti.....ίσως...

Το λεόν δε θα σου βγει πάνω από 30-31....με πολλά έξτρα....
Βγήκε και το curpa με 240 άλογα....not bad και πολύ μπροστά σχεδιαστικά....Για τα χρήματα που αναφέρεις είναι ίσως η πιο ολοκληρωμένη επιλογή.....

Το mps το 3άρι το έχει παραγγήλει φίλος....δυνατότατο με ροπή από καράβι....

ΒΕΒΑΙΑ ΌΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΟΥΡΜΠΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ "ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ".....ΚΑΙ ΜΕΤΑ.... :devil:

ekontax

  • Επισκέπτης
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #49 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 10:45:43 πμ »
Παράθεση από: "redfoot"
παιδιά σας ευχαριστώ ολους για τις απαντησεις . Ειμαι ελαφρως μπερδεμενος διοτι πλεον υπαρχει πλειαδα μοντελων , καινουριων και μεταχειρισμενων με πολλα γκαζια σε αυτη την κατηγορία τιμής (μεχρι 30.000 μαξ).
- akatsim το σκεφτηκα αλλα πολυ γρηγορα αλλαξα γνωμη διοτι εμαθα οτι η αγορα εχει πηξει απο μεταχειρισμενα golf gt προς πωληση ειδικα μετα την ελευση του gti γεγονος που με προβληματιζει ιδαίτερα, ασε που ψαχνοντας λιγο μουπανε κοστος ανταλλακτικων και πηδηξα.. ενδεικτικα αναφερω μια αντλια βενζινης που στο ραλι μου κοστιζει 2,5 κατοσταρικα στο golf κανει 830 ευρω
  :nutty:
ekontax η λυση μεταχειρισμενου με φοβιζει διοτι  κρυβονται πολλα περιεργα παιχνιδια απο πισω, χωρια που τα γκαζιαρικα αμαξια εχουν περισσοτερες πιθανοτητες να ειναι "σπασμενα" αφου γιαυτο αγοραστηκαν (για να βγαζουν γουστα). το συγκεκριμενο αμαξι τι προδιαγραφες εχει
(ιπποδυναμη, επιδοσεις, καταναλωση);
Το συγκεκριμένομοντέλο δεν το παίρνουν για "απάσιμο", όπως φοβάσαι, είναι εξακύλινδρο(βελούδο), 155 άλογα και έχει το ωραιότερο 6τάχυτο κιβώτιο παραγωγής(όπως έχουν γράψει test) Νομίζω ότγι θα εκπλαγείς από την απίστευτη ποιότητα Lexus, και σε διαβεβαιώ ότι δεν θα τη βρεις ούτε σε Merc ,ούτε BMW, ούτε AV
μιλησα και μενα πολυ μυημενο στην αυτοκινηση φιλο σημερα και με μπερδεψε ακομη περισσοτερο. Μου προτεινε να πειραξω το ραλι δινοντας 30 αλογα για να φτασει στα 155 και οδηγικα να με ικανοποιει περισσοτερο συν ενα πακετο φρενων αμορτισερ για να πατα και να φρεναρει καλυτερα και να παρω ενα αμαξι κατηγοριας c (πχ στυλ κορολα) με χωρους που χρειαζομαι πλεον αλλα οχι επιδοσεις , οποτε θα δαπανησω πολυ λιγοτερα χρηματα συνολικα. ενας αλλος παλι μουπε να φερω κανενα s3 απο γερμανια με λιγα χιλιομετρα , κυκλοφορουν πολλα με 25000 ευρω ή λιγο παραπανω)
να σας αποκαλυψω και την ως τωρα επιλογη μου αν παρω καινουριο: προσανατολιζομαι στο το focus st , πιστευω οτι καλυπτει ολα τα κριτηρια (αισθητικα τελειο, επιδοσεις τρελες, χωροι υπεραρκετοι, ασφαλεια 5αστερια, πολυτελης καμπινα και ταμπλο, πανισχυρα φρενα, πολυ καλα κρατηματα) με το μειονεκτημα του κοστους συντηρησης και την καταναλωση  να με προβληματιζει βεβαια. Αραγε ξερει κανεις αν καιει πολυ παραπανω απο τα διλιτρα ατμοσφαιρικα ή τουρμπο ; επισης κοστος ανταλλακτικων στη φορντ σε συγκριση με τις αλλες εταιρείες;
οτιδηποτε αλλο γνωριζετε για το εν λογω μοντελο ευχαριστως να το ακουσω παιδια γιατι 29 χιλιαρικα ειναι αυτα.. εσκασε κι ενα προγραμμα πληρους απαλλαγης φπα (3600 ευρω) σε τοις μετρητοις αγορα που απο τη μια με χαροποιεί απο την αλλη με βαζει σε σκεψεις: μηπως εχουν στοκαρει και δεν ξερουν πως να τα σπρωξουν; βλεπετε ,o πολυ μικρος αριθμος st που κυκλοφορουνστους δρομους με προβληματιζει ελαφρως..

Αποσυνδεδεμένος houston

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 489
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #50 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 11:08:36 πμ »
Και επειδή κάτι λέχθηκε για Lexus....







IS F500.....
V8 και 500 αλογάκια....το πιο όμορφο σεντάν που υπάρχει....
Ποια bmw μου λέτε τώρα....????

ekontax

  • Επισκέπτης
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #51 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 11:25:42 πμ »
Παράθεση από: "houston"
Και επειδή κάτι λέχθηκε για Lexus....







IS F500.....
V8 και 500 αλογάκια....το πιο όμορφο σεντάν που υπάρχει....
Ποια bmw μου λέτε τώρα....????

Φίλε Houston συμφωνώ μαζί σου Εγώ έχω ένα απλό is200 και δεν είμαι γενικά fun των αυτοκινήτων ούτε ασχολούμαι ιδιαίτερα. Αλλά επειδή είχα και BMW και ΜΕRC σε διαβεβαιώ ότι η ποιότητα που διαθέτει και το όλο στήσιμο του αυτοκινήτου είναι απίστευτο. Γι αυτό είπα ότι αν έπαιρνα αυτοκίνητο θα προτιμούσα ένα τέτοιο μεταχειρισμένο που είδα να πουλιούνται 22000 € περίπου παρά ένα καινούργιο 1600άρι.

Αποσυνδεδεμένος houston

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 489
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #52 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 12:21:26 μμ »
To is200 είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Πανέμορφο, ποιοτικότατο και σχετικά γρήγορο.....αααα, δεν είπα το βασικότερο.....και ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ!!!

Γενικά η lexus είναι μία εταιρεία κύρους.....με πολύ όμορφα αυτοκίνητα!!!



Το οκτάβια το 5, το rs, το έχεις δει redfoot?
Έχει αναβαθμιστεί σημαντικότατα σε όλους τους τομείς από το προηγούμενο και φέρνει πλεόν αρκετά σε πολυτελή αυτοκίνητο...με απίστευτους χώρους επιβατών και αποσκευών (σε αντίθεση με το προηγούμενο που είχε μόνο τεράστιους χώρους αποσκευών).
Σε ρεπρίζ μάλιστα είναι γρηγορότερο από το gti.....και γενικά είναι ένα αρκετά γρήγορο αυτοκίνητο με αυξημένες προδιογραφές ασφάλειας.

Μιά αρκετά τίμια αγορά που λέμε....

Edit: Redfoot μη παραξενεύεσαι που δε βλέπεις πολλά st στο δρόμο. Και ούτε θα δεις ποτέ. Ο λόγος είναι απλός....Γιατί δεν είναι focus rs!!!!
Τι έκανε η φορντ? Έβγαλε ένα 2,5 λίτρα κινητήτα (πολύ ασύμφερο γενικά για Ελλάδα) με υπερβολικά μικρή ροπή για τα κυβικά του και την παρουσιά τούρμπο!
Το αμάξι αυτό αν το οδηγήσεις, άλλο περιμένεις να δεις και άλλο βλέπεις....Και η οδηγική του συμπεριφορά θα απογοητεύσει όποιον περίμενε τον διαδοχο του rs....απουσιά μπλοκέ βλέπεις + πιο ήπιες γενικά ρυθμίσεις.....
Όποτε όπως καταλαβαίνεις μόνο ανταγωνιστικό δεν είναι το αυτοκίνητο αυτό.....τρέχει μόνο του και βγαίνει δεύτερο.....

Αποσυνδεδεμένος ferengi

  • 42mm case
  • 42mm case
  • Μηνύματα: 520
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #53 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 12:46:39 μμ »
houston συμφωνώ στα σχόλια για το ST, διαφωνώ για το Lexus IS-F (το οποίο σημειωτέον δεν έχει 500 ίππους, παντού αναφέρεται ως "πάνω από 400"). Θα επέλεγα μια Μ3 ή Μ5 κι ας είναι άσχημες :)

ekontax

  • Επισκέπτης
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #54 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 01:05:29 μμ »
Παράθεση από: "ferengi"
houston συμφωνώ στα σχόλια για το ST, διαφωνώ για το Lexus IS-F (το οποίο σημειωτέον δεν έχει 500 ίππους, παντού αναφέρεται ως "πάνω από 400"). Θα επέλεγα μια Μ3 ή Μ5 κι ας είναι άσχημες :)

Η διαφωνία σου είναι μόνο  αισθητικής φύσεως η έχεις κάποιο επιχείρημα γιατί δεν μπορώ να βρώ ένα σημείο που να υπερέχει η Μ3 απόσα έχω διαβάσει και συζητήσει με μερικούς φίλους μου που είναι "διαβασμένοι"

Αποσυνδεδεμένος houston

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 489
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #55 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 01:18:32 μμ »
Παράθεση από: "ferengi"
houston συμφωνώ στα σχόλια για το ST, διαφωνώ για το Lexus IS-F (το οποίο σημειωτέον δεν έχει 500 ίππους, παντού αναφέρεται ως "πάνω από 400"). Θα επέλεγα μια Μ3 ή Μ5 κι ας είναι άσχημες :)


Πάνω από 400....ίσον περίπου 500.....αστειεύομαι όπως καταλαβαίνεις και συμφωνώ με την παρατήρησή σου...

Τώρα σε σχέση με τη m3....περί ορέξεως πάντα....εγώ το λέξους θα προτιμούσα για καθαρά αισθητικούς λόγους.
Γιατί είναι τουλάχιστον ηλίθιο να πιστεύει κάποιος ότι θα αξιοποιήσει τις μηχανολογικές ικανότητες των αυτοκινήτων αυτών έστω και στο 50% στο δρόμο.....ή ακόμα και στην πίστα....που εκεί μπορούμε να προσεγγίσουμε διαφορές....

Αποσυνδεδεμένος trelovet

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1209
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #56 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 04:59:18 μμ »
Εμένα μου μοιάζει πολύ καγκουρεμένο το Lexus πάντως. Την Μ3 δεν την είδαμε ακόμα , ενώ η Μ5 είναι σε άλλη κατηγορία . Πάντως η 3άρα της BMW, ήταν πάντα ένα σκαλοπάτι πιο πάνω από τα Lexus σε στήσιμο , τόσο στις απλές εκδόσεις όσο και στην M3. Τώρα αν οι Ιάπωνες βελτιώθηκαν τόσο πολύ σε αυτό το μοντέλο θα φανεί όταν θα γίνει (που θα γίνει κάποια στιγμή) συγκριτικό τέστ ανάμεσα στο Lexus αυτο των 430Ηρ με V8 και της νέας Μ3 των 410 περίπου Ηρ πάλι με V8. Ως τότε ας περιμένουμε καλύτερα.
     Ekontax, η χαμηλή τιμή μεταπώλησης για ένα αυτοκίνητο πολυτελείας πάνω από 40Κ ευρώ δεν σε προβληαμτίζει ? Δηλ. αν θελήσω να το πουλήσω σε 3-4 χρόνια τι θα πιάσω , 12Κ ευρώ ? Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλό αυτοκίνητο βέβαια !
ΓΙΩΡΓΟΣ-ΦΛΩΡΙΝΑ
Αν η δουλειά ήταν καλή δεν θα μας πλήρωναν για να την κάνουμε !!!

Αποσυνδεδεμένος houston

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 489
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #57 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 05:21:58 μμ »
Παράθεση από: "trelovet"
....Την Μ3 δεν την είδαμε ακόμα....


Δείτε τη τότε....




Και εν δράση....


Lexus for sure..... :tonqe:...αλλά είπαμε, περί ορέξεως!

Με τετράλιτρο μοτέρ το νέο m3.... :rolleyes:

Αποσυνδεδεμένος trelovet

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1209
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #58 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 05:23:55 μμ »
Τι ακριβώς σημαίνει το "for sure" ?
ΓΙΩΡΓΟΣ-ΦΛΩΡΙΝΑ
Αν η δουλειά ήταν καλή δεν θα μας πλήρωναν για να την κάνουμε !!!

Αποσυνδεδεμένος houston

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 489
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #59 στις: Φεβρουάριος 12, 2007, 05:30:38 μμ »
Παράθεση από: "trelovet"
Τι ακριβώς σημαίνει το "for sure" ?


Ότι διαλέγω Λέξους "στα σίγουρα".... :god:

Το καινούριο m3 σε αυτές τις φώτο μου μοιάζει σαν κάποια 740...έχασε αυτό τον "άγριο" χαρακτήρα που είχε....
Τώρα αν θα το βγάλουν ακριβώς έτσι....ποιος ξέρει....

Βέβαια, μη τρελαθούμε, ότι μηχανοκίνητο όχημα φέρει την υπογραφή M..... :2thumbs:  :respect: