Φίλε είμαστε σε τελείως διαφορετικό μήκος κύματος...
Και μιλάς από προσωπική σου πείρα, για το χώρο των ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. Δλδ την επισκευή ενός ρολογιού.
Γιατι ο επισκευαστης που διαθετη καταστημα δεν το κανει ως εμποριο;
Αρα δεν συμπεριλαμβανεται μεσα;
Αυτό πάντως που λες για τα επώνυμα, πραγματικά δεν το αντιλαμβάνομαι. Τι εννοείς «δε στέκει»; Δεν στέκει το ότι ειδικά ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ που δεν υπήρχε η ευκολία των αγορών από το εξωτερικό μέσω internet, οι τιμολογήσεις των επώνυμων προϊόντων ήταν «δυό λαλούν και τρεις χορεύουν»
Εδώ ολόκληρα διεθνή brands, ερχόμενα στην Ελλάδα, άλλαξαν προσανατολισμό. Και από μέσης τιμής προϊόντα που ήταν παγκοσμίως, πήγαν να πλασαριστούν από τους εδώ «έξυπνους» αντιπροσώπους, ως super luxury. Χαρακτηριστικά τα GAP και το HABITAT.
Φυσικα και δεν ειναι η ιδια στα luxury προιοντα (τουλαχιστον στο παρελθον που ειχα σχεση και με πωληση).
Και αυτο ξεκινουσε απο τον εισαγωγεα.
Οι τιμες λιανικης δε ερχοτανε προτυπωμενες.
Δεν μπορουσε να πωληθη ενα Ωμεγα με ενα κερδος 60% που ειχε ενα ανωνυμο ρολοι.
Επεφτε ετσι η αξια του.
Αυτη ηταν η λογικη πριν καποιες δεκαετιες.Δεν θα σου πω για παππου με Πατεκ αλλα θα σου πω για γιαγια που αλλαζε μπαταρια στην λαικη της Δευτερας ο οποιος βαζει μπαταριες κινεζικες που δεν τις ξερει ουτε ο κατασκευαστης.
Αυτο με την μπαταρια ειναι γεγονος και οχι αστειο. Και γιατι αυτο; Γιατι απλα σκεφτηκε και σου λεει:
Δυσκολο πραγμα η αλλαγη μπαταριας; Οχι.
Ο αλλαχτης μπαταριας της λαικης μου παιρνει 1 ευρω. Αρα ο τεχνιτης που παιρνει παραπανω ειναι κλεφτης και απατεωνας.