Αποστολέας Θέμα: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας  (Αναγνώστηκε 6300 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sol invictus

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 309
    • Προφίλ
Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« στις: Ιούλιος 28, 2014, 07:21:35 μμ »
Δεν ξέρω αν πρέπει να μπει σε αυτή την ενότητα. Αν όχι ας μετακινηθεί.

Τελικά στις μέρες μας δεν μπορείς να εμπιστευτείς κανένα. Ούτε καν τον επίσημο αντιπρόσωπο της περιοχής σου και εξηγούμαι.

Μετά και την πώληση του Zenith, έχω μείνει με 2 καλά ρολόγια. Το PO & το Flightmaster.
Το δεύτερο έχει να κάνει σέρβις από το 2009 οπότε και αποφάσισα να το στείλω για σέρβις στην Ω μέσω του επίσημου αντιπροσώπου της στη Λευκωσία. Του Vassos Eliades Accessories LTD (αυτός είναι και αντιπρόσωπος της Zenith & όχι μόνο).

Πήγα λοιπόν 26/5 και του άφησα το ρολόι. Εκεί μου πρότειναν να το δώσουν σε ένα τοπικό μάστορα με τον οποίο συνεργάζονται, αλλά εγώ επέμενα να σταλεί στην Ω το οποίο το δέχτηκαν.

Δύο εβδομάδες μετά με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πως στην Ω τους ενημέρωσαν ότι το ρολόι είναι σε εξαιρετική μηχανική και εμφανισιακή κατάσταση και δεν χρειάζεται κάποια παρέμβαση. Τους απάντησα ότι θέλω να του γίνει προληπτικό σέρβις πενταετίας και μου είπαν οκ.

Ενάμιση μήνα  μετά  (23/7), χωρίς να με πάρουν να με ενημερώσουν για τη χρέωση πιο πριν ως είθισται, με ειδοποιούν ότι το ρολόι ήρθε πίσω και κοστίζει 550 ευρώ.
Οκ λέω και πάω να το πάρω. Εκεί μου το δώσανε χωρίς κάποιο χαρτί από την Ω το οποίο μου φάνηκε παράξενο. Όταν τους ρώτησα μου είπαν ότι η Ω ποτέ δεν τους στέλνει χαρτιά για κάποιο λόγο.
Δεν μου άρεσε αλλά βιαζόμουν να φύγω λόγο δουλειάς οπότε δεν έδωσα συνέχεια.
Αργότερα στο σπίτι όταν το περιεργάστηκα με την ησυχία μου παρατήρησα τα εξής. Το ρολόι είχε μια δαχτυλιά εσωτερικά στο κρύσταλλο την οποία την είχε από το 2009 αλλά επειδή δεν φαίνεται εύκολα δεν ασχολήθηκα να τη βγάλω και επίσης το κρύσταλλο είχε από πριν ένα μικροσκοπικό χτύπημα ανάμεσα στις 8-9. Το περίεργο είναι ότι το χτύπημα παρέμενε ακριβώς στο ίδιο σημείο. Σαν να μην είχε αφαιρεθεί καθόλου το κρύσταλλο κατά το σέρβις.

Η υπόθεση είχε αρχίσει να μυρίζει σαπίλα. Στέλνω λοιπόν στις 25/7 mail στην Ω όπου με κόσμιο τρόπο τους ξεχέζω και τους λέω ότι δεν είναι δυνατό ρολόι που έχει πάει κοντά τους για σέρβις να επιστρέφει με λερωμένο κρύσταλλο και να μην στέλνουν αναφορά για τη δουλειά που έγινε στο ρολόι.

Σήμερα λοιπόν μου απαντούν ότι το ρολόι όντως παραλήφθηκε στο σέρβις της Ω στην Ελλάδα, ότι ενημέρωσαν την Vassos Eliades Accessories LTD ότι δεν χρειάζεται κάποια εργασία και ότι τους απάντησαν ότι δεν θέλω να γίνει κάποιο σέρβις στο ρολόι και να τους το στείλουν πίσω.

Κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό όταν διάβασα την απάντηση. Παίρνω αμέσως τηλέφωνο τον αντιπρόσωπο και πολύ ψύχραιμα χωρίς να φωνάζω του αναφέρω τα καθέκαστα. Εκεί η υπάλληλος που απάντησε μου είπε "όχι δεν γίνεται δεν είναι δυνατόν" και ότι αν αυτό ίσχυε τότε δεν έπρεπε να τους στείλουν τιμολόγιο από την Ω.
Της απαντάω ότι ή η Ω έχει λάθος ή αυτοί και ότι θέλω γραπτή τοποθέτηση από την Ω για το θέμα το συντομότερο.
Η κοπέλα μου ζήτησε λίγο χρόνο για να το κοιτάξει τον οποίο και της έδωσα.

Πράγματι 20 λεπτά μετά με παίρνει κάποια Ιουλία, η οποία σαν δαρμένο σκυλί αρχίζει να μου ζητάει συγνώμη και να μου λέει ότι το όλο θέμα είναι ένα αθώο δικό της λάθος, και ότι μπέρδεψε αυτή την περίπτωση με το Zenith που τους είχα δώσει για σέρβις πριν από κάποιους μήνες και ότι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα μου στο ακέραιο τάχιστα.
Έχουν ως την Τετάρτη. Μετά το θέμα θα πάρει διαστάσεις. Θα ξαναενοχλήσω την Ω καθώς οι πράξεις του επίσημου αντιπροσώπου τους αντανακλούν πάνω τους και θα στείλω επιστολή και στον σύνδεσμο προστασίας καταναλωτή και βλέπουμε.

Προσωπικά πάντως δεν πιστεύω ότι ήταν ένα "αθώο" λάθος.

Καταρχήν ενώ εγώ τους είπα ότι θέλω να γίνει σέρβις στο ρολόι αυτοί είπαν στην Ω να τους το επιστρέψει
Το πήραν πίσω και το κράτησαν σχεδόν ένα μήνα χωρίς να το ξέρω
Μου είπαν ότι η Ω δεν δίνει αναφορές για τα σέρβις της, πράγμα που μου διέψευσαν από την Ω
Μπέρδεψαν ένα Ω με ένα Zenith, ένα τιμολόγιο των 450 ευρώ πληρωμένο εδώ και 2 μήνες με ένα απλήρωτο και με χρέωσαν και 550 ευρώ!!!


Πολλά "αθώα" λάθη για να γίνει πιστευτή η δικαιολογία που μου δώσανε.
Μετά από όλα αυτά πιστεύω ότι απλά προσπάθησαν να κάνουν μια αρπαχτή ή οποία κατά τύχη δεν τους βγήκε. Τώρα αν ήταν αυθαίρετη απόφαση των υπαλλήλων για να βγάλουν στόχους ή οδηγία που δόθηκε από τη μαμά εταιρία δεν θα το μάθω ποτέ.

Πάντως δεν είναι πλέον να εμπιστεύεσαι κανένα. Ελπίζω το θέμα να λήξει εδώ και να μην έχει συνέχεια. Θα σας ενημερώσω.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 28, 2014, 07:42:26 μμ από sol invictus »
Time, the opponent that has beaten them all...

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 28, 2014, 07:27:51 μμ »
Τι να πούμε τώρα? Ντροπή? Δεν φτάνει η λέξη. Ξεφτίλα?
Αποψή μου να τους ξεμπροστιάσεις στην Ω μέχρι τέλους


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος georges

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8782
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 28, 2014, 07:52:08 μμ »
Τι να πούμε τώρα? Ντροπή? Δεν φτάνει η λέξη. Ξεφτίλα?
Αποψή μου να τους ξεμπροστιάσεις στην Ω μέχρι τέλους

Συμφωνώ...τέτοιες συμπεριφορές πρέπει να καταγγέλονται.
Ντροπή!!!




Φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!

  * ΔΩΡΟ  = ΔΩρητής ΡΟλογιών

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18190
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 28, 2014, 08:09:37 μμ »
 :nosmile: :nosmile: :nosmile:

Αποσυνδεδεμένος kritikaros

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 190
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 28, 2014, 08:14:06 μμ »
Προτείνω ένα πλύ κόσμιο μήνυμα στην Ω ζητώντας τους τον λόγο και να τους πεις ή εσάς κυνηγάω ή τον αντιρόσωπό σας,μετά όποιος τελικά φταίει,προφανώς ο συνεργάτης τους στην συγκεκριμένη περίπτωση,τον ξεφτυλίζεις σε διεθνή φόρα,ενδεχομένως περιοδικά/εφημερίδες,καταναλωτικές οργανώσεις κλπ κλπ.

Είναι τόσο αυταπόδεικτο το τι έχει γίνει που δεν υπάρχει περιθώριο δικαιολογιών από μέρους τους.

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 28, 2014, 08:24:17 μμ »
Η συμπεριφορά του αντιπροσώπου είναι απαράδεκτη.
Θα πρέπει να πάει τρέχοντας να ανάψει λαμπάδα, σε περίπτωση που αρκεστείς στην επιστροφή των χρημάτων σου.

Εντύπωση όμως προκαλεί κάτι άλλο: Το γεγονός ότι η αντιπροσωπεία απέρριψε τη διενέργεια σέρβις σε ρολόϊ 5ετίας, κρίνοντας πως "δεν χρειάζεται να γίνει καμία εργασία" σε αυτό.

Αυτό ανατρέπει πολλά από όσα έχουν ειπωθεί κατά καιρούς για το πότε πρέπει να στέλνονται τα ρολόγια για σέρβις. :-k


Αποσυνδεδεμένος sol invictus

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 309
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 28, 2014, 08:33:29 μμ »
Εντύπωση όμως προκαλεί κάτι άλλο: Το γεγονός ότι η αντιπροσωπεία απέρριψε τη διενέργεια σέρβις σε ρολόϊ 5ετίας, κρίνοντας πως "δεν χρειάζεται να γίνει καμία εργασία" σε αυτό.

Αυτό ανατρέπει πολλά από όσα έχουν ειπωθεί κατά καιρούς για το πότε πρέπει να στέλνονται τα ρολόγια για σέρβις. :-k
 

Και εμένα μου φαίνεται περίεργο. Ακόμη και στο site της Ω αναφέρει σαν χρονικό διάστημα μεταξύ των σέρβις τα 4-5 χρόνια.
Time, the opponent that has beaten them all...

Αποσυνδεδεμένος episkeptis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4473
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 28, 2014, 08:38:22 μμ »
Για τον αντιπροσωπο δε χρειαζεται να πουμε κατι παραπανω. Απατεωνας ολκης. Εκμεταλλευτηκε με το χειροτερο τροπο την αξιοπρεπη και τιμια συμπεριφορα της Ω, προκειμενου να βγαλει το χαρτζιλικι του.

Για το γκρουπ της swatch ειναι το δευτερο περιστατικο που μαθαινω, μετα το δικο μου με το hamilton, κατι που με εκπλησσει ευχαριστα.
Και στη δικη μου περιπτωση με ενημερωσαν οτι δε χρειαζεται κατι το ιδιαιτερο, παρα τα 6,5 χρονια απο την ημερα αγορας, και αρκεστηκαν σε ενα μερικο service.

Sent from my LG G2 using tapatalk

Αποσυνδεδεμένος sol invictus

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 309
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 28, 2014, 08:44:25 μμ »

Για το γκρουπ της swatch ειναι το δευτερο περιστατικο που μαθαινω, μετα το δικο μου με το hamilton, κατι που με εκπλησσει ευχαριστα.
Και στη δικη μου περιπτωση με ενημερωσαν οτι δε χρειαζεται κατι το ιδιαιτερο, παρα τα 6,5 χρονια απο την ημερα αγορας, και αρκεστηκαν σε ενα μερικο service.

Sent from my LG G2 using tapatalk

Ευχάριστο?
Και αν σε κανένα χρόνο θέλει πάλι service θα ξαναπληρώσεις?
Στο λέω γιατί την έχω πατήσει έτσι.
Μερικό service σε ρολόι και μετά από ένα χρόνο το ρολόι έχανε 15 δεύτερα τη μέρα και ξαναπήγε για "πλήρες" service. Τελικά ένα χιλιάρικο έδωσα για αυτό σε ένα χρόνο. Το αυτοκίνητο το κάνεις service όταν έρθει η ώρα όχι αν έχει πρόβλημα.
Το service γίνεται για να έχεις όσο το δυνατό πιο ήσυχο το κεφάλι σου.
Time, the opponent that has beaten them all...

Αποσυνδεδεμένος episkeptis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4473
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 28, 2014, 09:04:02 μμ »
Ας μην μπούμε στη διαδικασία να συγκρίνουμε ρολόγια με αυτοκίνητα. Είναι δυο πράγματα τελείως άσχετα μεταξύ τους.
Στο θέμα μας τώρα. Εν μέρει έχεις δίκιο αλλά στη δική σου περίπτωση δεν έκαναν κουβέντα ούτε καν για μερικό service. Επόμένως δεν τίθεται θέμα να πληρώσεις ξανά.
Από την άλλη όταν ανοίγει το ρολόι και βλέπει ότι όλα είναι μια χαρά, τι να σου πεί; Θα σου κάνω ένα overhaul, έτσι για να υπάρχει, επειδή μπορεί σε κανά χρόνο να σου χαλάσει; Ούτε αυτό στέκει.
Τελοσπάντων, κουβέντα να γίνεται.......

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 14991
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 28, 2014, 11:39:15 μμ »
Καταρχας λυπαμαι για την εμπειρια σου..
Το τιμολογιο του σερβις το ειδες ποτε; Αν οντως υπαρχει κι ειναι πλαστό τοτε μιλαμε για γκαγκστερικη ταινια...

Αποσυνδεδεμένος sol invictus

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 309
    • Προφίλ
Re: Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 29, 2014, 06:16:12 πμ »
Καταρχας λυπαμαι για την εμπειρια σου..
Το τιμολογιο του σερβις το ειδες ποτε; Αν οντως υπαρχει κι ειναι πλαστό τοτε μιλαμε για γκαγκστερικη ταινια...
Το υποτιθέμενο τιμολογιο της Ω προς αυτούς φυσικά δεν το είδα ούτε και περίμενα άλλωστε. Αλλά πληρώνει η αντιπροσωπία, άλλα ο πελάτης. Το τιμολογιο αυτών προς εμέ και το είδα και το πληρωσα και φυσικά το έχω. Τελικά το αποφάσισα. Θα τους ξεμπροστιασω στην Ω.
Time, the opponent that has beaten them all...

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: Re: Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 29, 2014, 07:24:14 πμ »
...........
Τελικά το αποφάσισα. Θα τους ξεμπροστιασω στην Ω.

Στα κεντρικά του Swatch Group, θα έλεγα, να απευθυνθείς.
Στην Ελβετία..
Αντιπαραθέτοντας το τιμολόγιο "εργασιών" του αντιπροσώπου, με το μέιλ της Ω (στο οποίο δηλώνεται ότι δεν πραγματοποιήθηκε καμία εργασία).


Και πάλι, 'τυχερός' θα είναι ο αντιπρόσωπος.. ;)

Αποσυνδεδεμένος sol invictus

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 309
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 30, 2014, 09:40:33 μμ »
Για να το κλείσουμε το θέμα.

Τελικά χθες όπως με παρότρυναν και αρκετά μέλη και καθώς δεν είχα γραπτή απάντηση από την Vassos Eliades για το θέμα, αποφάσισα και έστειλα νέο email στην Ω όπου εξηγούσα πως έχουν τα πράγματα. Έστειλα επίσης και email στην μητρική εταιρία Vassos Eliades (η Acessories είναι μέλος της ευρύτερης εταιρίας που περιλαμβάνει μέχρι και εταιρία που κάνει εισαγωγές τροφίμων κλπ) όπου τους ενημέρωσα για την επικοινωνία μου με την Ω.

Η Ω μου απάντησε μετά από λίγο, ότι η υπόθεση είναι σοβαρή αλλά καθώς δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν όλες τις παραμέτρους έχουν ενημερώσει τα κεντρικά τους της περιοχής που περιλαμβάνει και την Κύπρο (Swatch Group Ελλάδας) και θα επικοινωνήσουν αυτοί για τα περεταίρω.

Τελικά χθες το απόγευμα επικοινώνησε η υπεύθυνη του καταστήματος στην Κύπρο η οποία στην αρχή ήταν λίγο "πιεστική" και με ρώτησε γιατί δίνω συνέχεια στο θέμα αφού παραδέχτηκαν το λάθος τους και υποσχέθηκαν να μου επιστρέψουν τα λεφτά.

Της απάντησα ότι έχω "καεί" αρκετές φορές για να ξέρω ότι χωρίς γραπτές δεσμεύσεις δουλειά δε γίνεται. Κουβέντες του τηλεφώνου, όσο καλή θέληση και να υπάρχει είναι σαν να μην έγιναν. Μου υποσχέθηκε ότι θα μου στείλει γραπτή επιστολή απολογίας και ότι η επιταγή θα ετοιμαστεί άμεσα.

Πράγματι σήμερα έλαβα απολογητικό email στο οποίο ήταν πάνω και η κόρη του ιδιοκτήτη και ο γενικός διευθυντής της εταιρίας και ε ενημέρωσε ότι μπορώ να περάσω να πάρω την επιταγή όποτε θέλω. Επίσης μου πρότεινε να μου αλλάξουν το κρύσταλλο (που έχει εσωτερικές δαχτυλιές) δωρεάν..
Σέρβις αποφάσισα να μην του κάνω, αφού και η Ω αποφάνθηκε ότι δεν χρειάζεται ακόμη. Θα το τραβήξω πίσω κανένα δίχρονο και βλέπουμε.

Η αλήθεια είναι ότι μάλλον αντέδρασα υπερβολικά επιθετικά αφού δεν τους έδωσα καμία ευκαιρία πριν επικοινωνήσω με την Ω. Σε γενικές γραμμές έμεινα ευχαριστημένος από τις ενέργειες τους, λάθη συμβαίνουν. Αν είχαν και λίγο καλύτερη επικοινωνία στα αρχικά στάδια της υπόθεσης, δεν θα είχα γίνει και εγώ τόσο "κακός".

Τέλος καλό όλα καλά.
Time, the opponent that has beaten them all...

Αποσυνδεδεμένος kosdome6

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7259
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 30, 2014, 09:59:32 μμ »
Μπορείς (ίσως) να νιώθεις τύψεις ότι έγινες "κακός" προς το μαγαζί αλλά έκανες πολύ καλό σε όλους εμάς τους υπόλοιπους. Και επειδή τίποτα δεν μένει κρυφό, αυτά ας γίνονται μαθήματα σε όλους τους πονηρούς μαγαζάτορες - αντιπροσώπους.
Ευχαριστούμε ως καταναλωτές.
This post contains 100% recycled electrons

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 14991
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 30, 2014, 10:04:21 μμ »
Να μη νοιωθεις καθολου τυψεις, δεν ηταν λαθος αλλα αποπειρα απατης.
Λαδι την εβγαλαν.
Μπραβο για τις ενεργειες σου!

Αποσυνδεδεμένος vaggosk

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1033
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 30, 2014, 10:17:56 μμ »
Έπραξες άριστα. Αυτά δεν πρέπει να περνάνε έτσι. Πρέπει να μάθουνε ότι οφείλουν να είναι απόλυτα καθαροί και τέτοια "λάθη" είναι απαράδεκτα από επαγγελματίες. Δηλαδή αν δεν έκανες κάποια κουβέντα εξαρχής, τι θα γινόταν;; Και χωρίς αποδείξεις/τιμολόγια;;
Και όπως είπες τα λόγια στο τηλέφωνο είναι σαν μην έγιναν.
Θεωρώ ότι δεν πρέπει να έχεις τύψεις. Μπορείς να τους πεις ότι χαίρεσαι που έλυσαν άμεσα το θέμα και είναι δεκτή η συγνώμη τους, αλλά μην ξεχνάμε ότι εσύ θα ήσουν ο χαμένος από την υπόθεση.

ευχαριστώ, φιλικά
Βαγγέλης

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23349
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 30, 2014, 10:19:27 μμ »
Συμφωνώ απολυτα με τον Κώστα και τον Βικτωρα.
Μη στενοχωριεσαι καθόλου,έκανες τις σωστές ενέργειες.
Μπραβο και ευχαριστω κι απο μένα!!! =D>


Edit: με πρόλαβε και ο Βαγγέλης,συμφωνω και μ αυτόν βεβαια!!! ;)
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος vaggosk

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1033
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 30, 2014, 10:26:11 μμ »
 8)

Αποσυνδεδεμένος StavrosChatz

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία "καθημερινής" τρέλας
« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 30, 2014, 10:32:46 μμ »
Καλα θα ηταν να τσιμπουσες και κανενα ρολογακι δωρο βεβαια...  ;D