Δεν ξέρω αν πρέπει να μπει σε αυτή την ενότητα. Αν όχι ας μετακινηθεί.
Τελικά στις μέρες μας δεν μπορείς να εμπιστευτείς κανένα. Ούτε καν τον επίσημο αντιπρόσωπο της περιοχής σου και εξηγούμαι.
Μετά και την πώληση του Zenith, έχω μείνει με 2 καλά ρολόγια. Το PO & το Flightmaster.
Το δεύτερο έχει να κάνει σέρβις από το 2009 οπότε και αποφάσισα να το στείλω για σέρβις στην Ω μέσω του επίσημου αντιπροσώπου της στη Λευκωσία. Του Vassos Eliades Accessories LTD (αυτός είναι και αντιπρόσωπος της Zenith & όχι μόνο).
Πήγα λοιπόν 26/5 και του άφησα το ρολόι. Εκεί μου πρότειναν να το δώσουν σε ένα τοπικό μάστορα με τον οποίο συνεργάζονται, αλλά εγώ επέμενα να σταλεί στην Ω το οποίο το δέχτηκαν.
Δύο εβδομάδες μετά με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πως στην Ω τους ενημέρωσαν ότι το ρολόι είναι σε εξαιρετική μηχανική και εμφανισιακή κατάσταση και δεν χρειάζεται κάποια παρέμβαση. Τους απάντησα ότι θέλω να του γίνει προληπτικό σέρβις πενταετίας και μου είπαν οκ.
Ενάμιση μήνα μετά (23/7), χωρίς να με πάρουν να με ενημερώσουν για τη χρέωση πιο πριν ως είθισται, με ειδοποιούν ότι το ρολόι ήρθε πίσω και κοστίζει 550 ευρώ.
Οκ λέω και πάω να το πάρω. Εκεί μου το δώσανε χωρίς κάποιο χαρτί από την Ω το οποίο μου φάνηκε παράξενο. Όταν τους ρώτησα μου είπαν ότι η Ω ποτέ δεν τους στέλνει χαρτιά για κάποιο λόγο.
Δεν μου άρεσε αλλά βιαζόμουν να φύγω λόγο δουλειάς οπότε δεν έδωσα συνέχεια.
Αργότερα στο σπίτι όταν το περιεργάστηκα με την ησυχία μου παρατήρησα τα εξής. Το ρολόι είχε μια δαχτυλιά εσωτερικά στο κρύσταλλο την οποία την είχε από το 2009 αλλά επειδή δεν φαίνεται εύκολα δεν ασχολήθηκα να τη βγάλω και επίσης το κρύσταλλο είχε από πριν ένα μικροσκοπικό χτύπημα ανάμεσα στις 8-9. Το περίεργο είναι ότι το χτύπημα παρέμενε ακριβώς στο ίδιο σημείο. Σαν να μην είχε αφαιρεθεί καθόλου το κρύσταλλο κατά το σέρβις.
Η υπόθεση είχε αρχίσει να μυρίζει σαπίλα. Στέλνω λοιπόν στις 25/7 mail στην Ω όπου με κόσμιο τρόπο τους ξεχέζω και τους λέω ότι δεν είναι δυνατό ρολόι που έχει πάει κοντά τους για σέρβις να επιστρέφει με λερωμένο κρύσταλλο και να μην στέλνουν αναφορά για τη δουλειά που έγινε στο ρολόι.
Σήμερα λοιπόν μου απαντούν ότι το ρολόι όντως παραλήφθηκε στο σέρβις της Ω στην Ελλάδα, ότι ενημέρωσαν την Vassos Eliades Accessories LTD ότι δεν χρειάζεται κάποια εργασία και ότι τους απάντησαν ότι δεν θέλω να γίνει κάποιο σέρβις στο ρολόι και να τους το στείλουν πίσω.
Κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό όταν διάβασα την απάντηση. Παίρνω αμέσως τηλέφωνο τον αντιπρόσωπο και πολύ ψύχραιμα χωρίς να φωνάζω του αναφέρω τα καθέκαστα. Εκεί η υπάλληλος που απάντησε μου είπε "όχι δεν γίνεται δεν είναι δυνατόν" και ότι αν αυτό ίσχυε τότε δεν έπρεπε να τους στείλουν τιμολόγιο από την Ω.
Της απαντάω ότι ή η Ω έχει λάθος ή αυτοί και ότι θέλω γραπτή τοποθέτηση από την Ω για το θέμα το συντομότερο.
Η κοπέλα μου ζήτησε λίγο χρόνο για να το κοιτάξει τον οποίο και της έδωσα.
Πράγματι 20 λεπτά μετά με παίρνει κάποια Ιουλία, η οποία σαν δαρμένο σκυλί αρχίζει να μου ζητάει συγνώμη και να μου λέει ότι το όλο θέμα είναι ένα αθώο δικό της λάθος, και ότι μπέρδεψε αυτή την περίπτωση με το Zenith που τους είχα δώσει για σέρβις πριν από κάποιους μήνες και ότι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα μου στο ακέραιο τάχιστα.
Έχουν ως την Τετάρτη. Μετά το θέμα θα πάρει διαστάσεις. Θα ξαναενοχλήσω την Ω καθώς οι πράξεις του επίσημου αντιπροσώπου τους αντανακλούν πάνω τους και θα στείλω επιστολή και στον σύνδεσμο προστασίας καταναλωτή και βλέπουμε.
Προσωπικά πάντως δεν πιστεύω ότι ήταν ένα "αθώο" λάθος.
Καταρχήν ενώ εγώ τους είπα ότι θέλω να γίνει σέρβις στο ρολόι αυτοί είπαν στην Ω να τους το επιστρέψει
Το πήραν πίσω και το κράτησαν σχεδόν ένα μήνα χωρίς να το ξέρω
Μου είπαν ότι η Ω δεν δίνει αναφορές για τα σέρβις της, πράγμα που μου διέψευσαν από την Ω
Μπέρδεψαν ένα Ω με ένα Zenith, ένα τιμολόγιο των 450 ευρώ πληρωμένο εδώ και 2 μήνες με ένα απλήρωτο και με χρέωσαν και 550 ευρώ!!!
Πολλά "αθώα" λάθη για να γίνει πιστευτή η δικαιολογία που μου δώσανε.
Μετά από όλα αυτά πιστεύω ότι απλά προσπάθησαν να κάνουν μια αρπαχτή ή οποία κατά τύχη δεν τους βγήκε. Τώρα αν ήταν αυθαίρετη απόφαση των υπαλλήλων για να βγάλουν στόχους ή οδηγία που δόθηκε από τη μαμά εταιρία δεν θα το μάθω ποτέ.
Πάντως δεν είναι πλέον να εμπιστεύεσαι κανένα. Ελπίζω το θέμα να λήξει εδώ και να μην έχει συνέχεια. Θα σας ενημερώσω.