Χωρίς να θέλω να υποστηρίξω την όποια Rolex, το θέμα του μαρκετινγκ είναι τεράστιο και πονά(ιδίως την τσεπούλα)!
Όλες οι εταιρείες λίγο ή πολύ, οποιαδήποτε κι αν είναι η δραστηριόητά τους(ρούχα,αυτοκίνητα,μηχανήματα..... ακόμα και είδη πρώτης ανάγκης), "ακολουθούν" ή "επιβάλλουν" τους κανόνες του μάρκετινγκ, επενδύοντας τεράστια ποσά, με σκοπό να να καθιερωθούν στην αγορά και να κερδίσουν μεγαλύτερο κομμάτι της λεγομένης "πίττας". Φυσικά τα έξοδα αυτά τα μετακυλίουν στην τελική τιμή,δηλαδή τα πληρώνουμε εμείς οι καταναλωτές!!!
Στην ωρολογοποιϊα τώρα, από Festina,Swatch,Citizen.....μέχρι Rolex,Omega,VC,JLC και δεν συμμαζεύεται, το marketing είναι ένα "εργαλείο" που χρησιμοποιείται για την δημιουργία καλλίτερης -αναλόγως με την εταιρεία- εικόνας(image) με απότερο σκοπό την καθιέρωση/εδραίωση στο "αγοραστικό γίγνεσθαι" ή αλλιώς στο target group στο οποίο απευθύνεται η κάθε μία(εταιρεία) και φυσικά τα ανάλογα κέρδη......
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως εγκαταλείπεται ο τομέας της έρευνας-ανάπτυξης της κάθε εταιρείας, αλλά, σήμερα περισσότερο από ποτέ, οι "επιταγές" του marketing δεν μπορούν να αγνοηθούν -και άρα ακολουθούνται- από καμμία εταιρεία!