About δοξα
επειδή θέλουμε να αγοράσουμε τα ρολόγια τους δεν πάει να πει ότι θα τους βρούμε και ντήλερ. Σιγά-σιγά θα μας ζητήσουν να στήσουμε και το δίκτυο πωλήσεων. Uα μπορούσαν να στείλουν το ρολόι στον καθένα από την Ευρώπη κι ο καθένας να επωμιστεί τα μεταφορικά. Αν τους το είχα παραγγείλει, αυτό θα κάνανε και σε μένα, ως ένας. Απλά χάσανε και αυτοί κι εμείς. Πάμε παρακάτω
@agapitos44
Μπορείς να τους πεις ότι 25% και παραπάνω έχει και ο όποιος ενδιαφερόμενος, δεν χρειάζεται να είμαστε 20 ή παραπάνω ενδιαφερόμενοι για τέτοιο ποσοστό έκπτωσης
@bshop
Το θέμα είναι ότι πολλά κομμάτια πρέπει να τα παραγγείλει... ένα κομμάτι θέλει να το δώσει και το δίνει όσο όσο...Οπότε δε σημαίνει απαραίτητα ότι πολλά κομμάτια = καλή έκπτωση
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Για να έχει ένα κομμάτι, ο έμπορας αναλαμβάνει ένα ρίσκο: να έχει απούλητο το κομμάτι πολύ καιρό κάτι που συνεπάγεται απώλεια οικονομική για αυτόν λόγω του κόστους αγοράς του ρολογιού (θα μπορούσε τα χρήματά του να τα έχει στην τράπεζα-όση η απώλεια των τόκων τόση το χρηματοοοικονομικό κόστος του έμπορα από το stock στο μαγαζί του, υπάρχουν κι κάποιοι άλλοι κίνδυνοι, μην πάω παραπέρα). Συνεπώς σε αυτό το εκθεσιακό κομμάτι, δεν μπορεί να κάνει μεγάλη έκπτωση, λόγω του χρηματοοικονομικού κόστους που έχει ήδη επωμιστεί και συνεχίζει να μεγαλώνει όσο το ρολόι παραμένει απούλητο. Αντίθετα, στην μαζική παραγγελία-πώληση, ο έμπορος δεν θα επωμιστεί κανένα χρηματοοικονομικό κόστος, αφού τα ρολόγια θα είναι πουλημένα πριν τα παραγγείλει. Κοινώς δεν θα του μείνουνε stock ούτε μια μέρα. Χώρια του ότι λόγω της μεγάλης παραγγελίας μπορεί να αγοράσει ακόμη φθηνότερα, σε σχέση με την αγορά του εκθεσιακού, από τον αντιπρόσωπο. Τα πράγματα αλλάζουν λίγο για τα μοντέλα που είναι προς απόσυρση (μην το αναλύσουμε, δεν έχει νόημα). Συνεπώς, συμφέρει απίστευτα τον όποιο μεταπωλητή η μαζική πώληση, ειδικά η σίγουρη προπώληση. Είναι σημαντικός τζίρος και εξαιτίας του όγκου του τζίρου προκύπτει αναπάντεχο, αδιακινδύνευτο κέρδος.
Strifteros