Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/mywatch/public_html/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ

Αποστολέας Θέμα: ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ  (Αναγνώστηκε 19093 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 21870
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
« Απάντηση #40 στις: Νοέμβριος 05, 2013, 09:42:20 πμ »
Ο Γεροσιάν πρώτα του ακούμπησε καμια δεκαριά χιλιάδες ευρώ και μετά θυμήθηκε να τον μποϊκοτάρει.


Η λεξη "μποικοταρει"" δεν ειναι σωστη.
Τελος η μαλλον συνεργασια και συνδιαλλαγη με ορους που με εξυπηρετουν απολυτα,ναι.
Δεν το κρυβω,εχω κανει αρκετες αγορες απο εκει,αλλα θεωρω οτι ηταν σωστες!!
Τωρα που αισθανομαι ""καπως"" το λεω,αυτος ειναι ο χαρακτηρας μου.
Ισως να μην το εκανα δημοσια,αν δεν γινοτανε υπαινιγμος.
Τελος παντων,μικρη σημασια εχει,μεγαλα παιδια ειμαστε και ο καθενας κανει τις επιλογες του!


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 05, 2013, 10:03:33 πμ από gerogian »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος strifteros

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3165
    • Προφίλ
Απ: ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
« Απάντηση #41 στις: Νοέμβριος 06, 2013, 01:38:59 πμ »
Θα σας παραθέσω ένα παράδειγμα:
Κάποτε, πριν πολλά χρόνια εργαζόμουν σε ένα μπαρ. Εποχές 1990-91. εισπράξεις το μπαρ περίπου 700.000 την βράδια. Πολλά λεφτά. Σε μία συζήτηση τότε με το αφεντικό μου είχε πει: «ξέρεις ποιος είναι ο καλύτερος πελάτης? Ο Ζήσης. Έρχεται κάθε βράδυ, πίνει ένα ποτό, ίσως και δύο. Τακτικός θαμώνας, ο καλύτερος πελάτης σου λέω…»
Πάμε στα ρολόγια τώρα. Υποθετικά σενάρια:
Πελάτης Α: Αγορά δύο ρολογιών ανά έτος, κάθε έτος, με αξία και των δύο έστω τριών χιλιάδων € μετά την έκπτωση (και λίγα λέω) και με έκπτωση 30%. Λίγοι πελάτες.
Πελάτης Β: Αγορά ενός ρολογιού 700 € μία φορά στα οκτώ χρόνια και με έκπτωση 7% Πολλοί πελάτες.
Πελάτης Γ: Αγορά ενός ρολογιού 7000 € μία φορά στα πέντε χρόνια και με έκπτωση 5% (αν του κάνουν). Λίγοι πελάτες.
Τα νούμερα παραπάνω είναι υποθετικά, αλλά πιστεύω πολύ κοντά στην πραγματικότητα. Οι παλιότεροι, ας διορθώσουν-προσθέσουν-τροποποιήσουν.
Και τώρα το ερώτημα: Αν είχατε μαγαζί ποια από αυτές τις ομάδες (Α, Β, Γ) θα στοχεύατε να ελκύσετε και συμπεριλάβετε στο πελατολόγιό σας??
Αυτό που θέλω να πω είναι να μην υποτιμάμε την δύναμή μας. Είμαστε λίγοι αλλά οι καλύτεροι πελάτες γιατί είμαστε οι συχνοί πελάτες. Θα είναι τεράστιο το όφελος καθενός επαγγελματία να μας έχει στο μαγαζί του ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.
Strifteros

PS δεν γνωρίζω για ποια καταστήματα μιλάμε, κι στην ίδια θέση με μένα θα είναι και άλλοι συν-τρελλαμένοι από την επαρχία. Συνεπώς ένα ΠΜ με τις σχετικές πληροφορίες θα ήταν ευπρόσδεκτο. Ευχαριστώ πολύ
Τα άλογα στα αυτοκίνητα είναι όπως η μνήμη στον Η/Υ. Θέλεις πάντα παραπάνω. Μήπως ισχύει το ίδιο και για τα ρολόγια?

Αποσυνδεδεμένος kritikaros

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 188
    • Προφίλ
Απ: ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
« Απάντηση #42 στις: Νοέμβριος 06, 2013, 02:01:31 μμ »
Γενικά πιστεύω ότι πρέπει να αναφέρουμε παραδείγματα από την εμπειρία μας είτε αρνητικά είτε θετικά με ονόματα.

Γιατι δηλαδη λέμε ότι υπάρχουν 2-3 καταστήματα που ψωνίζουμε με κλειστα ματια ρολόγια χωρίς δισταγμό ή για τεχνίτες?
επειδή πρόκειτε για μαγαζια του εξωτερικού?

Θεωρώ μεγάλο λάθος την "εντεχνη απόκρυψη" κακών πρακτικών από επαγγελματίες.

Όποιος πει πχ."πήγα στον κρητίκαρο και μου αγόραζε το monster 50 ευρώ(!!!) και αυτός το πούλαγε 800(!!!!!) στην βιτρίνα του δεν είναι συκοφαντική δυσφύμηση ούτε προσβολή.Είναι παράθεση ενός γεγονότος και είναι και εύκολα διασταυρούμενο ως πληροφορία.

Είναι πολύ σφιχτές οι εποχές για να προστατεύουμε έστω και από ευγένεια και καλοσύνη αυτούς τους δήθεν επαγγελματίες της καλής κοινωνίας με τις γυαλισμένες βιτρίνες.

Συνδεδεμένος glg

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2743
    • Προφίλ
ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
« Απάντηση #43 στις: Νοέμβριος 06, 2013, 09:50:03 μμ »
Καταρχήν να διευκρινήςω από την πλευρά μου οτι δεν θεωρώ οτι κάνουν κάτι κακό, λειτουργούν με αποκλειστικό σκοπό το κέρδος , ίσως με περισσια απληστία , αλλά αυτο δεν τους κάνει παράνομους ,
Ούτε ειναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν αν ο κάθε πελάτης ειναι γνώστης κ.τ.λ. Ούτε πιστεύω θα παει κάποιος και θα αρχίσει να παρουσιάζεται , είμαι ο τάδε από το τάδε φόρουμ κ.τ.λ.
Φυσικά και ο καλύτερος πελάτης ειναι ο θαμώνας , για να γίνεις όμως θαμώνας κάτι πρέπει να δεις, πρέπει να έχεις κίνητρο ,
Αυτο που με ενοχλεί ειναι οτι δεν ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν θαμώνες, τους ενδιαφέρει η ξεπετα, το γρήγορο κέρδος , το βραχυπρόθεσμο κέρδος ,ειναι η λογική του έξυπνου έλληνα που προσπαθεί να γδησει τους χαζους τουρίστες , καλώς τα Ναυτακια τα ζουμπουρλουδικα,
Αλήθεια όλη η τουριστική βιομηχανία μας έτσι δεν λειτουργεί ακόμα ?
Σαν το χρυσοχοείο στα Χανιά την περασμενη άνοιξη που προσπαθούσε να με πείσει οτι το seiko samurai ( έχει σταματήσει να παράγεται) ,το είχε παραλάβει πριν μια βδομάδα και γι' αυτο δεν μπορούσε να κόψει πάνω από 10€.

Αποσυνδεδεμένος jimagic

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 186
    • Προφίλ
    • Παραδοσιακά τρόφιμα, Είδη Υγιεινής Διατροφής. 'Δημήτρης'
Απ: ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
« Απάντηση #44 στις: Νοέμβριος 07, 2013, 11:28:35 πμ »
Εγώ ξέρω ότι, ότι πωλείται, αγοράζετε, αργά ή γρήγορα!
ο πελάτης όμως έχει και το μαχαίρι και το καρπούζι! Ανάλογη με την συμπεριφορά του πελάτη είναι και η συμπεριφορά του επαγγελματία!
Τουλάχιστον σε περιοχές που ο κόσμος περνάει έξω από τα μαγαζιά σαν τα μυρμήγκια, (βλέπε Γλυφάδα, Κολωνάκι, Αθήνα, Πειραιά), είναι πολύ πιο εύκολο η ζυγαριά να γέρνει προς τον επαγγελματία, την στιγμή μαλιστα που αυτό που πουλάει δεν είναι είδος πρώτης ανάγκης! Αυτός που θα μπει στο μαγαζί του, θα είναι έτοιμος να διαθέσει ένα διόλου ευκαταφρόνητο πόσο, για να κάνει το κέφι του! Αυτό το γνωρίζει ο έμπορος και δρα ανάλογα!
Στο θέμα μας τώρα, (δεν ξέρω καν για ποιους μιλάτε, αλλα...) για να αγοράζουν φτηνά και να πουλουν ακριβά, σίγουρα θα βρίσκουν και πωλητές και αγοραστές!
Καλώς ή κακώς, αυτός είναι ο νόμος του εμπορίου!


htc Desire S

Δημήτρης__SV1OBJ__Πατέρας εν δράσει...

Αποσυνδεδεμένος kritikaros

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 188
    • Προφίλ
Απ: ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
« Απάντηση #45 στις: Νοέμβριος 07, 2013, 01:28:46 μμ »
Δεν υποστηρίζω ότι πρέπει να τους λιθοβολίσουμε ή να τους κάψουμε τα μαγαζια και να οργανωθεί πλιάτσικο αλλά ως συζητηση μεταξυ φίλων για τι εμπειρίες εχει ο κάθε ένας από τετοιου είδους συναλλαγές.

Δεν πιστεύω να μην έχει γράψει-πει σε κάποιον για ενα καταπληκτικό μαγαζί με φαγητό ή ένα μπαρ με ζωντανη μουσική που "πρεπει αν πας οπωσδήποτε" ή επίσης για ένα μαγαζί που "πήγαμε και ήμασταν πήχτρα,κακό εξαερισμο,πανακριβο,μικρές μερίδες,αγενές προσωπικό" κλπ κλπ.

Που θέλω να καταλήξω?
στις παραπάνω περιπτώσεις η άγνοια πληρώνεται μεν,με μικρό κόστος δε.
Στην περίπτωσή μας η αγνοια πλήρωνεται με χασούρα αρκετών εκατοντάδων ευρώ.

Γιατί σε ένα επίσημο service να είναι κακοί επαγγελματίες και να το λέμε ενώ για τα κατάστημα να είμαστε πιο συγκρατημένοι?

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10676
    • Προφίλ
Απ: ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
« Απάντηση #46 στις: Νοέμβριος 07, 2013, 02:23:13 μμ »
Και στα σέρβις και στα καταστήματα το ίδιο κάνουμε, αποφεύγουμε όσο γίνετε την δημόσια αναφορά, γιατί μετά μπλέκουμε σε διαδικασίες άλλες. Δυσφημίσεις, επαγγελματικές αντιπαραθέσεις κλπ κλπ

Αποσυνδεδεμένος koubilaihan

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 3978
    • Προφίλ
Απ: ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
« Απάντηση #47 στις: Νοέμβριος 07, 2013, 02:53:33 μμ »
Επίσης, το επίσημο service της εταιρείας, είναι μονοπώλιο. Και ως μονοπώλιο κρίνεται. Δεν τίθεται θέμα δυσφήμισης από πιθανούς ανταγωνιστές.

Ενώ αυτά τα μαγαζιά είναι επιχειρήσεις με ανταγωνισμό. Που ξέρεις εσύ αν εγώ είμαι πρώτος ξάδερφος με κάποιον από αυτούς και κράζω τον ανταγωνιστή του μέσα στο foroum για να τον δυσφημίσω;
Ο μεγαλύτερός μου φόβος είναι ότι μια μέρα θα πεθάνω και η γυναίκα μου θα βάλει αγγελία τα ρολόγια μου, στις τιμές που της έχω πει ότι τα αγόρασα.

Αποσυνδεδεμένος kritikaros

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 188
    • Προφίλ
Απ: ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
« Απάντηση #48 στις: Νοέμβριος 07, 2013, 03:08:17 μμ »
Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν δυσχέριες αλλά μερικές εξώφθαλμες περιπτώσεις ίσως πρέπει να αναφέρονται.
Παραέχει σφίξει το ζωνάρι τελευταία για να μην το ψάχνουμε λίγο παραπάνω...

Πρόσφατα χήρα υδραυλικού-συλλέκτη σκότωσε την συλλογή του άντρα της,κάπου στα 50 κομμάτια,σε αντίστοιχο κατάστημα όπου της είπαν κιόλας πως "χάρη σου κάνουμε που τα πέρνουμε αυτα τα παλιοσίδερα και σου δίνουμε την αξία του μετάλλου αν και σκουριασμένα γιατί φαίνεται ότι έχει ανάγκη"

Μιλάμε για ρώσικα και ελβετικά ρολόγια δεκαετιών που θα είχαν θέση σε μουσείο όχι σε προθήκη καταστήματος με ένα μικρό service θα βγάλει ο εν λόγω ¨κύριος¨ αρκετές δεκάδες ευρώ με τα ψέματα.
Εκτός αυτού η χήρα της περίπτωσής μας τον θεωρεί και άγιο άνθρωπο τον τύπο που δέχτηκε(!!!!!) και τα αγόρασε ενώ ήταν για πέταμα.


Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
« Απάντηση #49 στις: Νοέμβριος 07, 2013, 06:19:02 μμ »
Και στα σέρβις και στα καταστήματα το ίδιο κάνουμε, αποφεύγουμε όσο γίνετε την δημόσια αναφορά, γιατί μετά μπλέκουμε σε διαδικασίες άλλες. Δυσφημίσεις, επαγγελματικές αντιπαραθέσεις κλπ κλπ




Σεβαστή η παραπάνω άποψη.

Από την άλλη, πρέπει να ικανοποιείται και η ανάγκη πληροφόρησης του κοινού (των περισσοτέρων απο εμάς, δηλαδή) για την εμπορική συμπεριφορά κάποιων, πράγμα που δεν είναι δυνατό με άλλο τρόπο παρά μόνο αν γίνονται συγκεκριμένες αναφορές.

Πρόκειται για σύγκρουση αντίρροπων συμφερόντων.
Αφενός, της ανάγκης προστασίας της τιμής -έστω και του 'κακού' επαγγελματία.
Αφετέρου, του δικαιολογημένου ενδιαφέροντος ενημέρωσής μας ως καταναλωτών.

Το πιο απο τα δύο θα υποχωρήσει έναντι του άλλου, πρέπει κάθε φορά να αποτελεί προϊόν στάθμισης, στην οποία ένας ελεύθερος πολίτης που γνωρίζει τα δικαιώματά του πρέπει να προχωρά άφοβα.
 

Αποσυνδεδεμένος orologakias

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 238
  • Δεν κοιτάω την ώρα, το ρολόι κοιτάω........
    • Προφίλ
Απ: ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
« Απάντηση #50 στις: Ιανουάριος 22, 2015, 10:44:01 μμ »
νομιζω οτι ξεχναμε το βασικοτερο οτι ο καθε εμπορος που κανει μια αγορα αποσκοπει στο κερδος και αυτος και μονος ειναι ο σκοπος δεν παιρνει ενα ρολοι γιατι μας αγαπαει εκτος και χαριζει κανενας λεφτα σε οποιοδηποτε επαγγελμα?