Η προφανης απαντηση στο παραπανω ερωτημα ειναι "Ελβετικη φυσικα!" και θα την εδινε ακομα και καποιος που δεν εχει την παραμικρη ιδεα του τι σημαινει Unitas αλλα ξερει τι σημαινει "Ελβετικη" και τι "Κινεζικη".
Επισης προφανης ειναι και η προκαταληψη που υπαρχει οσον αφορα τα προιοντα που κατασκευαζονται στην χωρα της Απω Ανατολης, πολλω περισσοτερο οταν μιλαμε για μηχανισμους ρολογιων.
Ειναι ομως δικαιολογημενη αυτη η προκαταληψη; Οπως ειναι γνωστο η συγκεκριμενη μηχανη εχει κλωνοποιηθει απο τους κινεζους κατασκευαστες και μεχρι στιγμης ακουγονται καλα σχολια περι της αξιοπιστιας της αλλα και της χρονομετριας της!
Και αφου ειναι ετσι πως γινεται ενας κλωνος με top φινιρισμα να κοστιζει 4 φορες φθηνοτερα απο μια ελβετικη στην πιο απλη της μορφη; Θα μπορουσε να εξηγηθει μια διαφορα ισως στο μισο αλλα τοσο μεγαλη;
Για να δουμε λοιπον καποιες λεπτομεριες που ισως να εξηγουν την τοσο μεγαλη διαφορα στην τιμη αλλα την ακομα μεγαλυτερη στην ποιοτητα!
Να σημειωσω οτι στις φωτογραφιες που θα δειτε, η ΕΤΑ εχει ταλαιπωρηθει καμποσο απο μενα γιατι ηταν το "σχολειο" μου!
Η Hangzhou απο την αλλη ειναι του κουτιου!
Οι δυο μηχανισμοι διπλα διπλα,
Αριστερα HANGZHOU 9011 - Δεξια Unitas 6497

Λεπτομερειες:
Balance HANGZHOU

Balance ETA

Φινιρισμα HANGZHOU

Φινιρισμα ΕΤΑ

Με μια πρωτη ματια η κινεζικη δειχνει κλασεις ανωτερη απο την ελβετικη, ισως λογω του φινιρισματος (υπ οψην οτι δεν εχω δει ποτε μεχρι τωρα κλωνο Unitas που να μην εχει φινιρισμα οπως ειναι η ΕΤΑ των φωτογραφιων)
Παμε τωρα να δουμε λεπτομεριες...
Οι ομορφες μπλε βιδες της κινεζικης σε μεγενθυνση 20x

Παρολλο που η διαδικασια του bluing γινεται ως ενα ακομα μετρο πρστασιας απο την οξειδωση, βλεπουμε οτι ηδη εχουν σχηματιστει καποια στιγματα επανω της! Επισης ποσο τραχια εχει κοπει η τρυπα στην οποια καθεται αυτη η βιδα.
Παρακατω ειναι η ιδια βιδα στην ΕΤΑ. Χωρις κανενα φινιρισμα...

Οι διαφορες ειναι κατι παραπανω απο ολοφανερες! Ακομα και σε τετοια μεγενθυνση το κοψιμο της τρυπας στην ΕΤΑ φαινεται τελειο!
Το ρουμπινι του 4ου τροχου στην κινεζικη μεγενθυμενο κατα 200 φορες

Ολα τα ρουμπινια πλεον ειναι συνθετικα και δικαιολογουνται καποιες ατελειες αλλα τοσο πολυ;! Αν ειχε λαδι προφανως θα εχει τρεξει ολο πανω στον αξονα ισως γιατι δεν υπαρχει τελεια εφαρμογη.
Το ιδιο ρουμπινι στην ΕΤΑ

Μπορειτε να διακρινετε και την μικρη λιμνουλα απο λαδι γυρω απο τον αξονα του γραναζιου.
Η "τριχα" της κινεζικης

Η τριχα της ΕΤΑ

Ο 4ος τροχος στην κινεζικη

Ο ιδιος τροχος στην ΕΤΑ

Οι 2 τροχοι κουρδισματος της κινεζικης

... και της ΕΤΑ

Μπορειτε να διακρινετε καποιες διαφορες στα 3 προηγουμενα ζευγαρια φωτογραφιων;