Αποστολέας Θέμα: Swatch Group Service  (Αναγνώστηκε 72162 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

seamasterchrono

  • Επισκέπτης
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #40 στις: Ιανουάριος 26, 2012, 05:23:24 μμ »
εγω παντως καλεσα το Swatch Group Greece για να παραγγειλω ενα rubber λουρι για το νεο μου ρολοι Tissot Seastar 1000 Chrono. Μου ειπαν την λογικη τιμη των 55,00 € και οταν ζητησα να το παραγγειλω μου ειπαν οτι θα χρειαστουν 5 εβδομαδες για να το εχουν διαθεσιμο. Tο εχω αγορασει με μπρασελε αλλα εαν το ειχα με καουτσουκ λουρι και αυτο μου κοβοταν θα επρεπε να περιμενω 5 εβδομαδες ή να αγοραζα aftermarket δερματινο ή καουτσουκ ....

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #41 στις: Ιανουάριος 26, 2012, 07:26:31 μμ »
Και για το Certina μου ήταν λογικότατη η τιμή του καουτσούκ. Το ίδιο συμβαίνει και σε Tissot, Hamilton. Στα Ω αρχίζει ο πόνος...


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος Panosp

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #42 στις: Φεβρουάριος 03, 2012, 09:48:09 μμ »
Καλησπέρα παίδες,

Σήμερα με κάλεσαν απο το κατάστημα και με ενημέρωσαν για τη διάγνωση της Ω σχετικά με το ΡΟ.
Ως ήταν αναμενόμενο - όπως αναφέρει και ο Georges στο link - το κόστος είναι €410,00, το οποίο συνεπάγεται:

- πλήρες service (υποθέτω το οποίο θα είναι όπως αναφέρεται στο site της Ω)
  http://www.omegawatches.com/customer-service/watch-intervention/complete-maintenance-service
- 2 έτη εγγύηση
- χρόνος παράδοσης 6 εβδομάδες
(και απ'ότι μου είπαν θα μου επιστρέψουν και τα μέρη που αλλάχθηκαν κατα την επισκευή)
Χμμμμμμ, αν και αναμενόμενη η τιμή, δέν παύει να εκπλήσει...

Και αναρωτιέμαι αν αξίζει ή όχι, διαβάζοντας και τα σχόλια προφάτων εμπειριών όπως αναφέρονται παραπάνω.

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #43 στις: Φεβρουάριος 04, 2012, 12:56:22 μμ »
Στην ουσία 410 ευρώ για σέρβις.....προσωπικά δεν τα έδινα με τίποτα...


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος Panosp

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #44 στις: Φεβρουάριος 04, 2012, 03:08:16 μμ »
Έχεις δίκιο,

Δέ ξέρω κατα πόσο αξίζει τον κόπο.

Τελικά το ρολόι θα πάει στον τεχνίτη του καταστήματος, όπου θα γίνει εκτίμηση και κοστολόγηση, πριν προσψρήσουμε σε service.

Όταν έχω την απάντηση θα σας ενημερώσω

Έως τότε, μένω ανήσυχος :-\

Αποσυνδεδεμένος CASTOR

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 139
    • Προφίλ
Swatch Group Service
« Απάντηση #45 στις: Φεβρουάριος 08, 2012, 05:11:32 μμ »
Και για να είμαι δίκαιος, ως προς τη δική μου εμπειρία κατά τη συναλλαγή μου με το Group,
πρέπει να πω πως οι εντυπώσεις μου ήταν πολύ καλές.
Ευγενέστατοι οι υπάλληλοι κατά την παράδοση-παραλαβή, σχετικά καλοί οι χρόνοι (7-10
μέρες μου είπαν, 13 έκαναν - για απομαγνήτιση τελικά) και το κυριότερο άριστη εργασία
με προσοχή στο "λύσιμο-δέσιμο" (είχαν ακουστεί πολλά για απροσεξίες-γρατζουνιές κλπ.)
αλλά και εσωτερική. Το ρολόι απομαγνητίστηκε (αν ήταν όντως, μαγνητισμένο) και από τη
Δευτέρα που βρίσκεται στον καρπό μου, οι επιδόσεις του είναι επιπέδου ...quartz !!!!
Eλπίζω και πιστεύω ότι θα συνεχίσει έτσι.
Την επόμενη φορά, πάντως, που θα χρειασθώ τις -εντός εγγύησης- υπηρεσίες της αντιπροσωπείας
(ελπίζω να μην τις χρειασθώ) θα είμαι περισσότερο "άνετος" και λιγότερο επιφυλακτικός. 

Αποσυνδεδεμένος koubilaihan

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 3978
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #46 στις: Φεβρουάριος 09, 2012, 09:38:46 πμ »
Αν ήταν όντως μαγνητισμός, το ρολόι δεν ανοίγεται καν. Μπαίνει σε ένα μηχανημα και απομαγνητίζεται αμέσως. Φαντάσου ότι σου κράτησαν 13 μέρες το ρολόι για δουλειά 5 λεπτών, που δεν χρειάζεται ούτε καν τεχνικός για να την κάνει...
Ο μεγαλύτερός μου φόβος είναι ότι μια μέρα θα πεθάνω και η γυναίκα μου θα βάλει αγγελία τα ρολόγια μου, στις τιμές που της έχω πει ότι τα αγόρασα.

Αποσυνδεδεμένος Panosp

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #47 στις: Φεβρουάριος 16, 2012, 07:20:59 μμ »
Τελικά, το Planet Ocean πήγε στον τεχνίτη του καταστήματος και αναμένω να το παραλάβω.
Μου είπαν ότι δέν είχε πάθει ζημιά -απο την άποψη ανάγκης ανταλλακτικών τουλάχιστον- και ότι απλά, με το πέσιμο κάτι έφυγε απο τη θέση του.
Κόστος επισκευής (service, ρύθμιση και στεγανοποίηση) 90 ευρώ.
Μόλις το παραλάβω θσ μάθω κι λεπτομέρειες.

Φιλικά

Πάνος

Αποσυνδεδεμένος JohannesD

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #48 στις: Μάρτιος 10, 2012, 12:31:50 μμ »
Καλημέρα παιδιά, είχα νεώτερα από την υπόθεσή μου...στις 18/1, μετά την επιστολή που έστειλα για να τους ενημερώσω, επικοινώνησαν μαζί μου από την τισοτ ζητώντας reception number και date of reception ώστε να ερευνήσουν την υπόθεση. Η επικοινωνία συνεχίστηκε μέσω mail και τελικά στις 25/1 μου ανέφεραν ότι παρόλο που η εγγύηση είχε λήξει ήταν διαθετημένοι να προσφέρουν ολικό σέρβις με αντικατάσταση μηχανισμού κίνησης, water resistant tightness, refurbishment of the steel case όλα αυτά under good will σε τιμή 148€ και εγγύηση για ένα χρόνο. Αφού έδωσα το οκ στέλνοντας υπογεγραμμένο το αρχείο της γραπτής προσφοράς, πήρα το ρολόι στις 13/2 πληρώνοντας με αντικαταβολή και έκτοτε δουλεύει μια χαρά, χωρίς να χάνει λεπτά και ο χρονογράφος δουλεύει κανονικά...επιτέλους!!


Παιδιά ευχαριστώ, νόμιζα πως εγώ ήμουν ο..τρελός της υπόθεσης μιας και στην swatch group τους φαινόταν φυσιολογικό 295 ευρώ ολικό σέρβις μετά από μόλις 2 χρόνια!! Χτες βράδυ έκατσα και έγραψα μια επιστολή για το όλο θέμα και το έστειλα εδώ  [url]http://www.tissot.ch/?mod_contact[/url]


Αποσυνδεδεμένος Di@bolic

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 618
  • Ανταλλάζω κρασί 35 ετών με αντίστοιχης αξίας ρολόι
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #49 στις: Μάρτιος 10, 2012, 02:04:05 μμ »
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, το service στην Ελλάδα ζητάει τα διπλά λεφτά?  :o
Hitech Πόντιος!

Newsposter and Moderator @ www.myplaisio.gr

jim teo

  • Επισκέπτης
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #50 στις: Μάρτιος 10, 2012, 02:42:03 μμ »
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, το service στην Ελλάδα ζητάει τα διπλά λεφτά?  :o

Γιατί σου κάνει εντύπωση;Απορώ!
Είπαμε,σ'αυτή τη χώρα ο καθένας ζητάει ότι του λείπει.Πολύ καλή και έξυπνη κίνηση φίλε JohannesD.

Αποσυνδεδεμένος JohannesD

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #51 στις: Μάρτιος 10, 2012, 04:09:12 μμ »
Συγγνώμη ίσως έτσι πως το γραψα δεν έγινα κατανοητός...μετά την αρχική μου επιστολή, επικοινώνησαν μαζί μου απο το customer service ( κάποιος Τσιπούρας Χριστόφορος, στα αγγλικά btw, υποθέτω εκτός swatch group ) ο οποίος μετά απο μερικά mail όπου ζήτησε κάποιες πληροφορίες σχετικά με το ρολόι και αφού του εξήγησα τι συνέβαινε τόσο καιρό που το έστελνα στην αθήνα στην swatch group μου έκανε την προσφορά...έκτοτε επικοινωνούσαν μαζί μου από την swatch group, εκεί φαντάζομαι έγινε το σέρβις, εκείνοι μου έστειλαν το ρολόι διορθωμένο με αντικαταβολή. Υποθέτω πως η "προνομιακή" τελική τιμή είχε να κάνει με το ότι την περίοδο αυγούστου-σεπτεμβρίου που το είχα στείλει ( για πολλοστή φορά το τονίζω ) δεν είχαν κάνει τη σωστή διάγνωση και χάθηκε χρόνος με το να μου το στέλνουν πίσω, να διαπιστώνω πως πάλι δε δουλεύει σωστά και να το ξαναγυρίζω..

Αποσυνδεδεμένος kontak

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 85
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #52 στις: Δεκέμβριος 30, 2014, 05:19:25 μμ »
Καλησπέρα και χρόνια πολλά, θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση αλλά δεν ξέρω αν είμαι στο σωστό τόπικ.
Ένας καλός μου φίλος πήγε το παρακάτω omega που είναι από τον πατέρα του για αλλαγή μπαταρίας (έτσι θυμόταν ότι είχε σταματήσει από μπαταρία πριν χρόνια) στο επίσημο service.
Εκεί του είπαν ότι έχει πρόβλημα ο μηχανισμός και θέλει αντικατάσταση και τέλος πάντων στο σύνολο του είπαν 500 κάτι ευρώ.
Φυσικά πήγε και το πήρε και αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι που μπορεί να το πάει για μία δεύτερη εκτίμηση και επισκευή σε κάποιον έμπιστο τεχνίτη που γνωρίζεται.
Φυσικά αν δεν επιτρέπεται στείλτε μου με ΠΜ πληροφορίες.

Ευχαριστώ πολύ.



Αποσυνδεδεμένος kontak

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 85
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #53 στις: Ιανουάριος 08, 2015, 11:15:14 μμ »
Κανένας; :(

Αποσυνδεδεμένος carlos

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1709
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #54 στις: Μάιος 12, 2016, 06:39:48 μμ »
Eιχα καιρο να παω μια βολτα απο την swatchgroup και σημερα που με εβγαλε ο δρομος μου εμεινα εκπληκτος!
Τι εμαθα λοιπον..
Εμαθα οτι το service σε ενα χρονογραφο αυτοματο η κουρδιστο της omega τιμαται 580 ευρω!😖😖😖😖
Επισης εμαθα οτι για να αλλαξουν μπαρετες σε ενα απλο vintage γυναικειο omega ζητησαν 175 ευρω!!!
Ο δυστυχης συζυγος που εκανε το λαθος να περασει το κατωφλι στην οδο μαντζαγριωτακη ακομα τρεχει....
Μαλιστα ,αφου μου ειπε το παραπονο του και μου εδειξε το ρολοι ,μου ζητουσε πληροφοριες για το φορουμ για να μπει μεσα  και να τους στολισει.
Γενικως επικρατουσε μια λογικη" εκτελουμε οτι αναπνεει".
Ελπιζω να σας εφτιαξα το απογευμα :) :)

Αποσυνδεδεμένος strifteros

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3209
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #55 στις: Μάιος 12, 2016, 07:42:42 μμ »
στο παρακάτω λινκ υπάρχει ο τιμοκατάλογος της Ω

http://www.omegawatches.com/customer-service/service-prices/?no_cache=1
Τα άλογα στα αυτοκίνητα είναι όπως η μνήμη στον Η/Υ. Θέλεις πάντα παραπάνω. Μήπως ισχύει το ίδιο και για τα ρολόγια?

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #56 στις: Μάιος 12, 2016, 07:50:58 μμ »
στο παρακάτω λινκ υπάρχει ο τιμοκατάλογος της Ω

http://www.omegawatches.com/customer-service/service-prices/?no_cache=1

Ε, ρε γλέντια..

Δεν βλέπω την ώρα να περάσω το κατώφλι στη Ματζαγριωτάκη. ;D

Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #57 στις: Μάιος 12, 2016, 08:07:34 μμ »

Επισης εμαθα οτι για να αλλαξουν μπαρετες σε ενα απλο vintage γυναικειο omega ζητησαν 175 ευρω!!!
Ο δυστυχης συζυγος που εκανε το λαθος να περασει το κατωφλι στην οδο μαντζαγριωτακη ακομα τρεχει....

Αποκλειεται να του ζητησανε για μονο 2 μπαρετες 175 ευρω.
Αποκλειεται.
Και καποιο αλλο προβλημα στο κασωμα θα εχει.
Κατι δεν καταλαβε καλα.
Τωρα οσον αφορα για την τιμη σε σερβις χρονογραφου η Ρολεξ ποσο ζητα;
Απο οτι ξερω εκει κοντα.
Και σε τελικη κομπλικε ειναι (χρονογραφος) ποσο θελεις;
150 ευρω; Αντιπροσωπεια ειναι και γενικα ολες οι αντιπροσωπειες ειναι ποιο ακριβες. Αν βαλεις και καποια πραγματα (ανταλλακτικα) που θα σου αλλαξουν.
Η αλλη λυση ειναι να το πας σε καποιον ανεξαρτητο.
Απο οτι ξερω υπαρχει και καποια προσφορα απο καποιον ανεξαρτητο για τα μελη του φορουμ.   

Αποσυνδεδεμένος carlos

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1709
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #58 στις: Μάιος 12, 2016, 08:33:22 μμ »
Αποκλειεται να του ζητησανε για μονο 2 μπαρετες 175 ευρω.
Αποκλειεται.
Και καποιο αλλο προβλημα στο κασωμα θα εχει.
Κατι δεν καταλαβε καλα.
Τωρα οσον αφορα για την τιμη σε σερβις χρονογραφου η Ρολεξ ποσο ζητα;
Απο οτι ξερω εκει κοντα.
Και σε τελικη κομπλικε ειναι (χρονογραφος) ποσο θελεις;
150 ευρω; Αντιπροσωπεια ειναι και γενικα ολες οι αντιπροσωπειες ειναι ποιο ακριβες. Αν βαλεις και καποια πραγματα (ανταλλακτικα) που θα σου αλλαξουν.
Η αλλη λυση ειναι να το πας σε καποιον ανεξαρτητο.
Απο οτι ξερω υπαρχει και καποια προσφορα απο καποιον ανεξαρτητο για τα μελη του φορουμ.
Φιλε αρη απλως αποτυπωνω καποιες πληροφοριες απο την επισκεψη μου σημερα εκει για ασχετο λογο.Οσο αφορα τις μπαρετες και εγω ειχα την ιδια αποψη,οτι κατι αλλο χρειαζεται το ρολοι μεχρι που μου το εδειξε.Η κασα εδειχνε μια χαρα.Συμφωνα με τον ιδιο,2 μικρες μπαρετες ηθελε.
Οπως και να εχει...λολ λολ που λες και εσυ

Στάλθηκε από το GT-I8260 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος batman1345

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8547
  • Δημήτρης
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #59 στις: Μάιος 12, 2016, 08:59:00 μμ »
Ο αλλος Αρης λεει τα λολολολολ  :dielaughing: :dielaughing:
Panerai is not just a watch... It's a lifestyle!