Αποστολέας Θέμα: Swatch Group Service  (Αναγνώστηκε 72949 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Swatch Group Service
« στις: Μάιος 22, 2010, 09:33:46 μμ »
   Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στο σέρβις του swatch group.....πιστεύω ότι δεν έχουν τους τεχνίτες που χρειάζεται.....εμένα το Omega μου το άλλαξαν, αλλά μεσολάβησε και επέμεινε το κατάστημα που το αγόρασα.....το να έχει πρόβλημα ένα καινούργιο ρολόι είναι κάτι που μπορεί να συμβεί, το να είναι όμως ο πελάτης υποχρεωμένος να περιμένει 3 μήνες την επισκευή, είναι απαράδεκτο.....

   Κώστα εύχομαι να το έχεις σύντομα στα χέρια σου.....


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος kkostas

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3715
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 23, 2010, 07:05:33 πμ »
   Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στο σέρβις του swatch group.....πιστεύω ότι δεν έχουν τους τεχνίτες που χρειάζεται.....εμένα το Omega μου το άλλαξαν, αλλά μεσολάβησε και επέμεινε το κατάστημα που το αγόρασα.....το να έχει πρόβλημα ένα καινούργιο ρολόι είναι κάτι που μπορεί να συμβεί, το να είναι όμως ο πελάτης υποχρεωμένος να περιμένει 3 μήνες την επισκευή, είναι απαράδεκτο.....

   Κώστα εύχομαι να το έχεις σύντομα στα χέρια σου.....

Οι ανθρωποι του swatchgroup μαλλον δεν κανουν τον κοπο να διαβασουν στα διαφορα φορουμ το κραξιμο που τρωει το service τους. Η΄ πολύ πιθανόν λόγω των τεράστιων πωλήσεων να εχουν μια υπεροπτικη διαθεση.
Αυτο που δεν εχουν καταλαβει μαλλον ειναι οτι πλεον εκτος απο τα swatch αντιπροσωπευουν και τεραστιες εταιρειες του χωρου οπως η omega, η longines, η breguet, η blancpain κλπ, οι οποιες απευθυνονται σε ανθρωπους με παθος για το ρολοι.
Και αυτους δεν μπορεις να τους "εξυπηρετεις" με τετοιους ρυθμους γιατι αυτο σιγα σιγα θα εχει αντικτυπο στις πωλησεις σου.
Οταν ο εν δυναμει πελατης σου προτιθεται να δαπανησει ενα σεβαστο ποσο της ταξεως των 3-4 χιλιαδων ευρω που στοιχιζουν τα ρολογια που αντιπροσωπευεις, γνωριζοντας την κατασταση του service σου, πολυ απλα θα παει στην rolex...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 23, 2010, 09:28:46 πμ από kkostas »

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 23, 2010, 09:14:12 πμ »
Αυτο που δεν εχουν καταλαβει μαλλον ειναι οτι πλεον εκτος απο τα swatch αντιπροσωπευουν και τεραστιες εταιρειες του χωρου οπως η omega, η zenith, η tag heuer κλπ, οι οποιες απευθυνονται σε ανθρωπους με παθος για το ρολοι.

Μόνο η Ωμέγα ανήκει στο Swatch. Οι Ζενίθ και η Ταγκ Χόιερ ανήκουν στο LVMH.
Στην Ελλάδα Ζενίθ και Ταγκ έχουν ξεχωριστό σέρβις. Και η εμπειρία μου από το σέρβις της Ταγκ είναι θετικότατη.

Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος kkostas

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3715
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 23, 2010, 09:26:49 πμ »
Αυτο που δεν εχουν καταλαβει μαλλον ειναι οτι πλεον εκτος απο τα swatch αντιπροσωπευουν και τεραστιες εταιρειες του χωρου οπως η omega, η zenith, η tag heuer κλπ, οι οποιες απευθυνονται σε ανθρωπους με παθος για το ρολοι.

Μόνο η Ωμέγα ανήκει στο Swatch. Οι Ζενίθ και η Ταγκ Χόιερ ανήκουν στο LVMH.
Στην Ελλάδα Ζενίθ και Ταγκ έχουν ξεχωριστό σέρβις. Και η εμπειρία μου από το σέρβις της Ταγκ είναι θετικότατη.

Φιλικά
Δημήτρης

ουπς, λαθος μου...
το διορθωσα...

Αποσυνδεδεμένος gsb

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1246
  • ..θελω να μαθω!!
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 23, 2010, 10:26:58 πμ »
Οταν ο εν δυναμει πελατης σου προτιθεται να δαπανησει ενα σεβαστο ποσο της ταξεως των 3-4 χιλιαδων ευρω που στοιχιζουν τα ρολογια που αντιπροσωπευεις, γνωριζοντας την κατασταση του service σου, πολυ απλα θα παει στην rolex...


 :2thumbs: :2thumbs: :2thumbs: :respect:
το 'πε και το 'κανε!!

Αποσυνδεδεμένος nikosl

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1707
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 27, 2010, 11:50:19 μμ »
Οι αντιπροσωπια της Ωμεγα ειναι επιηκως απαραδεκτη. Πριν απο ενα μηνα καταλαβα οτι η βιδα του PO μου ξεβιδωνει και ρυθμιζει ημερομηνια ωρα γυρνουσε σαν τρελη. Πηγα το ρολοι στο μαγαζι που το ειχα αγορασει και σταλθηκε στην αντιπροσωπια για επισκευη μεσα στην εγγυηση. Να πω οτι το PO το φοραω καθε ημερα με αποτελεσμα εαν εχω ρυθμισει 5 φορες την ωρα να ειναι ζητημα οποτε δεν ειχα κανει χρηση της βιδας (μαλλον καπως αλλιως ονομαζεται).
Το ρολοι μου πηγε στην αντιπροσωπια της Ωμεγα και γυρισε μετα απο 2 εβδομαδες σε αθλια κατασταση.
1) Η κασα ειχε 2 σημαδια πολυ κοντα στα αυτια που πιανει το μπρασελε σαν να ειχαν δεσει το ρολοι πανω σε μια μεγγενη με αποτελεσμα να εχει σημαδευτει και να φενεται.

2) Το τζαμι ειχε 3 σημαδια που σε καμια περιπτωση δεν υπηρχαν πριν.

Μολις το βλεπω λεω στο μαγαζι που το ειχα αφησει στειλτο πισω και πες τους να αλλαξουν το τζαμι και να φτιαξουν την κασα γιατι θα τους π@ρει ο δι@λος. Ρολοι 3.000 Ευρω και του εκανε σερβις μαλλον καποιος ανειδικευτος.

Με παιρνει τηλεφωνο ο ιδιοκτητης του καταστηματος που το ειχα αγορασει και μου λεει οτι το τζαμι δεν το αλλαζουν και οτι ηταν ετσι. Οσο για την κασα θα του κανουν ενα γυαλισμα μιας και τους πιεσε.
Του λεω οτι εαν δεν αλλαξουν το τζαμι θα στειλω το ρολοι στην Ελβετια και θα τους κυνηγησω οσο δεν παει.
Με ξαναπαιρνει και μου λεει οτι δεν μπορουν να κανουν τιποτα για το τζαμι. Δεν δεχονται οτι εκαναν αυτοι την ζημια.
Του λεω πες τους να το περασουν με την αλοιφη που αφαιρει την εξωτερικη επιστροση τουλαχιστον να φυγουν τα σημαδια.
Μου λεει οτι αυτος ο τροπος αντιμετωπισης δεν ειναι αναγνωρισμενος απο την Ωμεγα και θα πρεπει να στειλω ονομαστικη απαιτηση. Το εκανα ωστε να αφαιρεθουν τα σημαδια απο το τζαμι.
Παραλαμβανω το ρολοι μετα απο 1 μηνα συνολικα με το τζαμι οπως ακριβως ηταν. Μαλλον δεν εκαναν τιποτα.

Μεσα στην εβδομαδα θα παω ο ιδιος μια βολτα απο την Καλιθεα να τα πω ο ιδιος με τους κυριους του Swatch Group. Θα βαλω τις φωνες διοτι απο οτι φενεται δεν παιρνουν απο πολιτισμενες συμπεριφορες. Θα απαιτησω να μου αλλαξουν το τζαμι το οποιο ειμαι 1000% σιγουρος οτι δεν ηταν σημαδεμενο.

Ειλικρινα μετα απο αυτη την εμπειρια και τα 2 στα 2 προβληματικα ρολογια (τοσο το PO οσο και το DeVille) ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΩΜΕΓΑ.

Ελπιζω να ειναι εξυπνοι και να μου αλλαξουν το τζαμι αλλιως θα το κυνηγησω οσο δεν παει. Πρεπει καποια στιγμη οι Ελληναρες που πουλανε ρολογια χιλιαδων ευρω να μαθουν να σεβονται τους πελατες τους και να αναγνωριζουν τα σφαλματα τους. Μπορω να δεχθω πολλα πραγματα στην ζωη μου αλλα σε καμια περιπτωση την αδιαλαξια καποιων ερασιτεχνων του χωρου που κρυβονται πισω απο μια μεγαλη εταιρια.

Θα ενημερωσω για την εξελιξη της περιπετειας μου προς το τελος της εβδομαδας.

Επιηκως απαραδεκτοι. Λες και δεν εχουμε αλλη δουλεια να κανουμε απο το να τρεχουμε στα κεντρικα τους και να τους πιεζουμε να κανουν την δουλεια τους.

Καθε συμβουλη δεκτη.

Φιλικα,
Νικος

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 28, 2010, 12:17:15 πμ »
Νίκο προετοιμάσου για αναμονή καθώς μία υπάλληλος εξυπηρετεί τα swatch και μια όλες τις άλλες εταιρείες του γκρούπ. Ρώτησε αν φωτογράφησαν το ρολόι σου κατά την παραλαβή, οπότε αν το έκαναν θα φαίνεται πότε έγινε η ζημιά.
Πολλά παράπονα από το σέρβις, κάτι πρέπει να κάνουν ώστε να βελτιωθούν. Αν σήμερα-που με το διαδίκτυο όλα μαθαίνονται-δεν δίνουν τη σημασία που πρέπει στο after sales, θα το βρούν μπροστά τους.
Εύχομαι με το καλό να ξεμπερδέψεις.


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος Stamos

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 372
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 28, 2010, 12:50:44 πμ »
Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω, η αναμονή όμως είναι ένα θέμα...
Για αγορά και τοποθέτηση μπρασελέ στο t-touch μου 1,5 ώρα...

Αποσυνδεδεμένος SER

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 6217
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 28, 2010, 09:57:16 πμ »
Συμφωνω με τον Γιαννη τα ρολογια φωτογραφιζονται πριν,οποτε δες τις φωτο αν και εφοσον στις δειξουν ;)

Αποσυνδεδεμένος Alobar

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 42
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 28, 2010, 01:06:32 μμ »
Τίποτα..μην ασχολείσαι καν με τους εδώ πια.
Όλοι πρέπει να στέλουν με τη πρώτη "στραβή" e-mail στη μητρική με όλα τα στοιχεία αγοράς και με αίτημα να επισκευαστεί το ρολόι εκεί και όχι εδώ...Μόνο με τα δικά μας, ομαδικά, παράπονα θα τους τρίξουν τα δόντια από την Ελβετία και αφού όλοι ζητάνε με τη πρώτη, να προσπεράσουν το εδώ service. Τα παραδείγματα είναι πολλά...από service αυτοκινήτων μέχρι κινητών....(γνώστη κυρίαρχος αντιπροσωπεία κινητών παρήκμασε και τελικά έκλεισε...και όλα ξεκίνησαν απο την κακή φήμη που είχε στο service).

Και πιστέψτε με, ένα καλά γραμμένο e-mail, που να περιέχει αληθινά επιχειρήματα κάνει πολύ καλή εντύπωση και εκτιμάται πολύ καλύτερα (από τους Ελβετούς) παρά μία (έστω δικαιολογημένη) έκρυξη θυμού (από τους Έλληνες). Και μην αμφιβάλεις καθόλου..οι Έλβετοι δεν ενημερώνονται ποτέ για τα εδώ κακώς κείμενα...ούτε απο τους μαγαζάτορες ούτε απο εμάς....και πολύ περισσότερο απο την ίδια την αντιπροσωπεία...
 
Ελπίζω να μη σας κούρασα..

Tempus neminem manet...

Αποσυνδεδεμένος nikosl

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1707
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 29, 2010, 10:14:32 μμ »
Το ρολοι παραδωθηκε στην Ωμεγα στην Καλιθεα ωστε να αλλαχθει το κρυσταλο.
Μολις εφτασα περιμενα κανα τεταρτο διοτι η κοπελα (με συμπεριφορα δημοσιου υπαλληλου - μου εκανε απιστευτη εντυπωση) ηταν απασχολημενη.
Πλησιαζω και της εξηγω την κατασταση. Παιρνει το ρολοι και επιστρεφει μετα απο κανα τεταρτο και μου λεει οτι το ρολοι ηταν χτυπημενο και δεν αναλαμβανουν.
Ζηταω τον προησταμενο του servis οποτε ερχεται ενας κυριος ευγενικοτατος να μου εξηγησει οτι το ρολοι μου οταν εφτασε εκει ειχε σημαδια και μαλιστα ειχε ενημερωθει και ο αντιπροσωπος που το ειχα παραδωσει για να σταλει στην εγγυηση. Αυτο φυσικα δεν ισχυε διοτι δεν υπηρχε καμια σχετικη ενημερωση στον αντιπροσωπο.
Μου δειχνει μια φωτογραφια η οποια εδειχνε μια σκια σε αλλο σημειο του κρυσταλου. Βεβαια τα σημαδια ειναι τοσο μικρα που θα χρειαζοταν επαγγελματικη ληψη για να τα δειξει μια φωτογραφια.  Οποτε και ο ιδιος δεν μπηκε στον κοπο να σχολιασει την φωτογραφια.
Δεν θα ηθελα να μπω σε λεπτομειες της κουβεντας που ακολουθησε (σε ακρως επαγγελματικο υφος και οφειλω να το διευκρινησω) το ρολοι εμεινε για αλλαγη τζαμιου.
Επειδη το τζαμι δεν υπαρχει και θα ερθει απο Ελβετια η επισκευη θα κρατησει 2-3 εβδομαδες.
Ειλικρινα τα επιχειρηματα που μου εθεσαν ηταν εντελως ασχετα με αποτελεσμα να μην βγαινει ακρη.

Θεωρω οτι η πολιτικη τους ειναι οτι εαν ερθει ο πελατης αγανακτησμενος και με αποψη γυρω απο τα ρολογια τοτε θα καλυψουμε την βλαβη.
Αν ο πελατης ειναι αμερικανακι και του πουλαμε φουμαρα θα πληρωσει.

Μετα απο το σημερινο τα ρολογια μου θα τα παραδιδω με πολυ μεγαλη προσοχη οταν δινονται για καποια επισκευη.

Ευχαριστω για τις πληροφοριες.
Φιλικα,
Νικος

Αποσυνδεδεμένος THANOS58

  • FnB Mod
  • 50mm case
  • *
  • Μηνύματα: 1874
  • ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΨΗΛΟΤΕΡΑ..
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 30, 2010, 02:45:06 πμ »
Να μην απορείς ούτε εσύ ούτε κανείς άλλος που η Ελλάδα όλη πάει κατά διαόλου... Αν ήσουν αλλοδαπός και έτρωγες τέτοια μεταχείριση, γυρνώντας στην χώρα σου τι θα έλεγες για τους Έλληνες?
Το Swatch group -το έξω εννοώ- θα ξυπνήσει άμα γίνει ομαδική καταγγελία μόνον, ή αν πυκνώσουν οι ατομικές σε βαθμό κακουργήματος...
Αλλά, δεν φτάνει η πανεθνική γυφτιά και αδιαφορία στην αντιμετώπιση κρίσεων, έχουμε και αμέτρητα γουμάρια που άμα τους μιλήσεις για μεταπωλησιακό service και φροντίδα του πελάτη, την ώρα που εσύ θα μιλάς, εκείνος ή θα σκέφτεται τον πρωκτό της γραμματέως του ή το γήπεδο που θα πάει την Κυριακή να δει τον Πανεπιβητοριακό...
Και δεν είμαι υπερβολικός. Ας αναλογιστείτε τον συνδυασμό (ανύπαρκτο) επαγγελματικών κινήτρων/παιδείας/οξυδέρκειας που επικρατεί στον χώρο μας, και γιατί καταντήσαμε να μιλάμε με παραδείγματα όλο από το εξωτερικό, ήτοι για το "πως έπρεπε να είναι"...
ΑΓΑΠΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ.
ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ...ΡΟΛΟΙ!

Αποσυνδεδεμένος Yiangos

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #12 στις: Δεκέμβριος 30, 2010, 08:05:02 πμ »
Μου κάνατε την καρδιά περιβόλι τώρα... Είμαι περίεργος πως θα γυρίσει το moonwatch από γενικό service. Στην αρχή είπαν πως θα το έστελναν στη Γερμανία αλλά μετά μου είπαν ότι μπορεί να το κάνουν και στην Ελλάδα. Όχι τίποτε άλλο θα πάρουν και ένα σκασμό λεφτά. Και υπομονή βέβαια 8+εβδομάδες (πέρασαν οι τρεις).
Οπου γης και Πατρίς...

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #13 στις: Δεκέμβριος 30, 2010, 01:09:46 μμ »
   Εντάξει δεν τυχαίνουν και συνέχεια αυτά...σίγουρα έχουν προβλήματα αλλά δεν είναι και ο κανόνας...εγώ πχ δυό φορές που χρειάστηκα το σέρβις δεν είχα παράπονο ;)


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος gld

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 293
  • Live to fly...
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #14 στις: Δεκέμβριος 30, 2010, 02:20:56 μμ »
Προσωπικά παιδιά, μια φορά χρειάστηκε να πάω ένα Tissot μου για service στο service center στην Καλλιθέα (είναι πάνω από 2 χρόνια βέβαια και μάλλον έχουν αλλάξει τα πράγματα) και δεν μπορώ να πω πως είχα παράπονο. Αλλάχτηκε όλος ο μηχανισμός του PRC200 σε... 1,5 μήνα (πολύ μου φαίνεται) αλλά από τότε είναι οκ το ρολόι και δεν είχα άλλη επαφή με το service έκτοτε.

Αποσυνδεδεμένος THANOS58

  • FnB Mod
  • 50mm case
  • *
  • Μηνύματα: 1874
  • ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΨΗΛΟΤΕΡΑ..
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #15 στις: Δεκέμβριος 30, 2010, 05:25:07 μμ »
Μου κάνατε την καρδιά περιβόλι τώρα... Είμαι περίεργος πως θα γυρίσει το moonwatch από γενικό service. Στην αρχή είπαν πως θα το έστελναν στη Γερμανία αλλά μετά μου είπαν ότι μπορεί να το κάνουν και στην Ελλάδα. Όχι τίποτε άλλο θα πάρουν και ένα σκασμό λεφτά. Και υπομονή βέβαια 8+εβδομάδες (πέρασαν οι τρεις).

Δεν είναι ρε Γιάγκο ότι σου κάναμε την καρδιά περιβόλι, είναι που πρέπει να παίζεις στα ζάρια άν θα σε εξυπηρετήσουν σωστά και αναγκάζεσαι (?) να ρισκάρεις, χωρίς νάσαι σίγουρος...
Πάντως σου λέω στα σίγουρα στείλε πμ σε παλιούς και έμπειρους συμφορουμίτες, γιατί θα σου προτείνουν -έστω για μελλοντική χρήση- εναλλακτικές λύσεις. Κι απ' ότι ξέρω, μάλλον καλύτερες και φθηνότερες και γρηγορότερες... Για δοκίμασε...
Εύχομαι να πάνε όλα πολύ καλά!
ΑΓΑΠΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ.
ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ...ΡΟΛΟΙ!

Αποσυνδεδεμένος Yiangos

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #16 στις: Δεκέμβριος 30, 2010, 05:42:32 μμ »
Θάνο ευχαριστώ για το "κουράγιο". Κάποιοι συνάδελφοι μου πρότειναν λύσεις για να πω την αλήθεια...
καλύτερες δεν ξέρω αν ήταν, μιας και πάλι κορόνα γράμματα θα το έπαιζα (εκτός της αποστολής στην Ελβετία)
φθηνότερες σίγουρα θα ήταν (δεν γνωρίζω πόσο βέβαια)
και γρηγορότερες επίσης θα ήταν αλλά... η καρδιά μου δεν πήγαινε. 

Για να πω και του στραβού το δίκιο, μου κάνανε και έκπτωση στην αλλαγή στεφάνης και της μπούκλας του μπρεσελέ λόγω του γενικού service. Τους ζήτησα να μου δώσουν και γραπτώς τον τύπο της καλίμπρας που φοράει (861 ή 1861 μιας και το έτος κατασκευής του έβγαινε και με τις δύο). Εκτός των άλλων, μιας και δεν έχω τα χαρτιά του είναι μια ευκαιρία να αποκτήσω ένα πιστοποιητικό από τη Μαμά Omega.

Next time θα το σκεφτώ πολύ πάντως (έχει κι άλλα Omega το συρτάρι άλλωστε)
Οπου γης και Πατρίς...

Αποσυνδεδεμένος Baptiste

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 77
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #17 στις: Φεβρουάριος 22, 2011, 11:55:45 μμ »
ποσο κοστιζει ενα σερβις για omega, το καθιερωμενο για λογους συντηρησης, ετσι για να χω μια ιδεα???

Αποσυνδεδεμένος gsb

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1246
  • ..θελω να μαθω!!
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #18 στις: Φεβρουάριος 23, 2011, 12:05:19 πμ »
ποσο κοστιζει ενα σερβις για omega, το καθιερωμενο για λογους συντηρησης, ετσι για να χω μια ιδεα???

εξαρταται κ απο το ρολοϊ..
μηχανικο ή quartz?
απλο ή χρονογραφος??

παντως το  Swatch Group Service θεωρειται ακριβο
κ αμφισβητειται η ποιοτητα της εργασιας του..

πολλα μελη πηγαινουν τα Ω τους, σε τεχνικους εκτος του group..
το 'πε και το 'κανε!!

Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #19 στις: Φεβρουάριος 23, 2011, 12:08:11 πμ »
ποσο κοστιζει ενα σερβις για omega, το καθιερωμενο για λογους συντηρησης, ετσι για να χω μια ιδεα???

Απο οτι ξερω 280 ευρω για το απλο και 480 ευρω για χρονογραφο.