αυτο που λετε για τον περιορισμο των εκπτωσεων ισχυει για ολα τα ρολεξ ανεξαιρετως, ή για καποια συγκεκριμενα πολυ εμπορικα ατσαλινα?
Το δεύτερο.
Μία υπόθεση για τη διαφοροποίηση των τιμών μέσα στο 2015.
Όλα, δηλαδή το κόψιμο των εκπτώσεων, η εμφάνιση φαινομένων έλλειψης σε πολύ εμπορικά μοντέλα κλπ, συνέπεσαν με την διαφοροποίηση της ισοτιμίας του φράγκου στις αρχές του έτους.
Άσχετα με το αν εμείς παραμυθιαζόμαστε ότι είμαστε το κέντρο του κόσμου και ότι όλα συμβαίνουν για εμάς (ή μόνο σε εμάς), η παραπάνω κίνηση της Ελβετίας είχε μεγάλες επιπτώσεις πρωτίστως στην παραγωγή της ίδιας της χώρας.
Παράλληλα όμως, συνέτρεχαν και άλλα επιβαρυντικά γεγονότα.
Η πωλήσεις ρολογιών στην Κίνα, επίσης αντίθετα με ότι νομίζουμε, είχαν αρχίσει να μειώνονται ήδη από το 2014 (υπάρχουν σχετικές εκθέσεις ελβετικών πηγών), ενώ δεν πρέπει να υποτιμά κανείς τις επιπτώσεις που είχε στην άλλη σημαντική καταναλωτική "δύναμη" ρολογιών η δραματική υποτίμηση του ρουβλίου τον Δεκέμβριο του 2014 κατά 30%.
Είναι προφανές ότι οι Ελβετοί δεν άφησαν τα ρολόγια τους να απαξιωθούν.
Δεν ξεκίνησαν λοιπόν κάποια παγκόσμια "επίθεση" για να ανεβάσουν τις τιμές - πολύ δε περισσότερο, όχι για να τις ανεβάσουν στην Ελλάδα (
), αλλά προφανώς αμύνθηκαν και προστάτευσαν τα προιόντα τους από βέβαιη απαξίωση αν συνέχιζαν να τα διαθέτουν παγκοσμίως στις ποσότητες και με τους όρους που τα διέθεταν έως τον Ιανουάριο του 2015.
Βέβαια, εμείς εδώ έχουμε και πρόσθετους λόγους να τα βλέπουμε όλα μαύρα.
Όχι σε κάποιο μακρινό μέλλον, αλλά ήδη στους επόμενους 12 μήνες, τέτοια μέρα δηλαδή του χρόνου, το τοπίο στην αγορά των ρολογιών θα είναι πραγματικά αγνώριστο.