Αποστολέας Θέμα: ‘ΡΟΛΟΓΙΑ ΧΕΙΡΟΣ-ΘΡΥΛΟΙ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙ’Ι’ΑΣ’-Β' ΜΕΡΟΣ  (Αναγνώστηκε 11227 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Watch-Collector

  • Reviews/Super Moderator
  • Tourbillion
  • ***
  • Μηνύματα: 5779
  • 8/10/08 - 21/12/08
    • Προφίλ
20. BREGUET ‘TYPE 20’ - O ιστορικος χρονογραφος με τη ‘flyback’ λειτουργια και το στρατιωτικο χαρακτηρα -παρολο που κατασκευαζεται πριν απο το 1950 σε περιορισμενο αριθμο- γινεται ευρεως γνωστος το 1954, οταν η BREGUET -υστερα απο συμβαση εργου με τη γαλλικη κυβερνηση- αναλαμβανει να προμηθευσει με χρονογραφους τους πιλοτους της πολεμικης και της ναυτικης αεροποριας, καθως και την CEV.
Το μοντελο για την πολεμικη αεροπορια ειναι ενας 30λεπτος με τροποποιημενο μηχανισμο VALJOUX ‘CAL. 22’-17 λιθων, για τη ναυτικη αεροπορια ενας 15λεπτος με αντιμαγνητικη προστασια, γνωστοτερος ως ‘TYPE 20 MARINE NATIONALE AERONAUTIQUE NAVALE’, ενω για την CEV κατασκευαζονται καποιοι χρονογραφοι 15λεπτου με δυο υποκανταν και καποιοι αλλοι με τρια και στεφανη με ενδειξη δωδεκαωρου, ή 60λεπτου

(ΒREGUET '343' του 1948, πρωτοτυπο-προγονος των 'TYPE 20')


(Διαφορες εκδοσεις 'TYPE 20')








Το 1970, η BREGUET επιδιωκει νεα συμβαση με τη γαλλικη κυβερνηση  -η οποια ωστοσο δεν ανανεωνεται- λογω του υψηλου κοστους παραγωγης.
Η δευτερη γενια ‘TYPE 20’ παραγεται πλεον τις δεκαετιες 70 και 80 για πολιτες, ενω το 1995 κυκλοφορει μια τριτη, με την ‘CAL. 582Q’-25 λιθων, η οποια βασιζεται στη LEMANIA ‘CAL. 1352’

('AERONAVALΕ'-τριτης γενιας)


('ΤRANSANTLANTIQUE TYPE XX', αυτοματος τριτης γενιας-δεκαετιας του '90)


21. VACHERON CONSTANTIN ‘PATRIMONY’ - Παρουσιαζεται το 1955 προκειμενου να εορταστουν τα 200 χρονια απο την ιδρυση της εταιριας και φερει το λεπτοτερο κουρδιζομενο μηχανισμο στο χερι ‘CAL. 1003SQ’-βασισμενο στον JLC ‘CAL. 803’- 18.000 ταλαντωσεων ανα ωρα, με διαμετρο 20,8 χιλιοστων και υψους μολις 1,64 χιλιοστων!
Το ‘ΡΑΤRIMONY’ του 1960 θεωρειται η πιο διασημη εκδοση, ενω το κλασικο ‘dressy’ μοντελο της VACHERON CONSTANTIN, καταφερνει ακομη και σημερα -μετα απο τοσα χρονια - να παραμενει επικαιρο και να συγκινει με την κομψοτητα και το απεριττο υφος του

(To 'PATRIMONY')


('CAL.1003'-εκδοση 'SQELLETTE')


22. OMEGA ‘SPEEDMASTER’ - Το θρυλικο μοντελο της OMEGA, παρουσιαζεται το 1957 και το 1964 εγκρινεται απο τη NASA προκειμενου να χρησιμοποιηθει στις διαστημικες της αποστολες, αφου πρωτα περασει απο εξαντλητικα τεστ που αφορουν κυριως στη στιβαροτητα, την ανθεκτικοτητα σε υψηλες πιεσεις, επιταχυνσεις και ακραιες θερμοκρασιες, οπως και τη στεγανοτητα στην υγρασια και τη σκονη

(Tο πρωτο 'SPEEDMASTER' του '57)


Το μοντελο της OMEGA με την ‘CAL. 321’ -που βασιζεται στη LEMANIA ‘CAL. 2310’- προκρινεται αναμεσα απο τεσσερα αλλα διαφορετικων εταιριων και στις 21 Ιουλιου 1969 ειναι το ρολο'ι' που φοραει στον καρπο του ο αστροναυτης EDWIN (‘BUZZ’) ALDRIN οταν παταει το ποδι του στη Σεληνη!

(Vintage 'SPEEDMASTER' με velcro)


(ΟΜΕGA 'CAL. 321')


(OMEGA 'CAL. 861')


(O ALDRIN με το 'SPEEDMASTER' στο δεξι του χερι στη Σεληνη)


Φετος, για τη συμπληρωση των 40 χρονων απο το μεγαλο κοσμο'ι'στορικο γεγονος, η OMEGA θα παρουσιασει στην Εκθεση της Βασιλειας το ‘SPEEDMASTER PROFESSIONAL APOLLO 11 - 40 ANNIVERSARY’, σε συλλεκτικη εκδοση 7969 κομματιων, με την ‘CAL. 861’ (που βασιζεται στη LEMANIA ‘CAL. 1873’) και το 1968 αντικατεστησε την ‘321’, παρολο που η τελευταια ηταν στα ‘SPEEDMASTER’ των ARMSTRONG και ALDRIN στην αποστολη, μετα απο επιθυμια της ΝΑSA (επισημα επιβαιωμενο και απο την OMEGA). Στο καντραν θα αναγραφεται με κοκκινους αριθμους η ωρα ‘02:56’ -που  αντιστοιχουσε στην GMT τη στιγμη που ο NEIL ALDEN ΑRΜSTRONG εκανε το πρωτο του βημα στο φεγγαρι- ενω στο πισω μερος της κασας, η φραση: ‘THE FIRST WATCH WORN ΟN THE MOON’, δηλαδη το πρωτο ρολο’ι’ που φορεθηκε στο φεγγαρι!

(Oταν ο ΑRΜSTRONG πατησε το ποδι του στο φεγγαρι, η ωρα εδειχνε '02:56 GMT')


(Το εμβλημα της αποστολης στο φεγγαρι με τον αετο)


('SPEEDMASTER APOLLO 11 - 40 ANNIVERSARY', εκδοση 2009)


23. ETERNA ‘KON-TIKI’ - Κυκλοφορει το 1958, προκειμενου να αποδωσει φορο τιμης σε μια απο τις μεγαλυτερες εξερευνησεις που εγιναν ποτε στην ιστορια, οταν ο νορβηγος εθνογραφος-αρχαιολογος THOR HEYERDAHL, ξεκινωντας στις 28 Απριλιου του 1947 απο το CALLAO του Περου, διεσχισε περιπου 4.300 ναυτικα μιλια (8.000 χιλιομετρα) του Ειρηνικου Ωκεανου με τη σχεδια του -ονοματι ‘KON-TIKI’ (απο το ονομα του θεου Ηλιου της φυλης τον Ινκας)- προκειμενου να φτασει στη RAROIA της Πολυνησιας στις 7 Αυγουστου, μετα απο 101 ημερες στη θαλασσα

(Το 'ΚΟΝ-ΤΙΚΙ' του '58)


(Ο ΤΗΟR HEYERDAHL)


(Tο 'ΚΟΝ-ΤΙΚΙ' του HEYERDAHL, στο μουσειο του Οσλο)


(Η προσωπογραφια του 'Θεου Ηλιου' των Ινκας)


(H διαδρομη απο το Περου στην Πολυνησια)


Ο HEYERDAHL -οπως και το πληρωμα του- φορουσαν στον καρπο τους ενα απλο μοντελο της ΕTERNA. Ωστοσο, το πιο διασημο ‘KON-TIKI’ θεωρειται το ‘ETERNA-MATIC KONTIKI SUPER 200M’ με την ΕΤΑ 2824 (για οσους δεν το γνωριζουν ηδη, η ‘ΕΤΑ’ υπηρξε η θυγατρικη εταιρια κατασκευης μηχανισμων της ΕΤERΝΑ πριν ανεξαρτητοποιηθει και μετα εξαγοραστει απο το ‘SWATCH GROUP’), το οποιο κατασκευαστηκε στις αρχες της δεκαετιας του ’70 για την IDF [I(SRAELI) D(EFENSE) F(ORCES)] και ειδικα τις δυναμεις υποβρυχιων καταδρομων

(Φωτο ‘ETERNA-MATIC KONTIKI SUPER' του '70)




Το 2008, η ETERNA -για τη συμπληρωση 50 χρονων απο την κυκλοφορια του πρωτου ‘KON-TIKI’ - παρουσιασε μια περιορισμενη εκδοση 50 τεμαχιων απο 18Κ ροζ χρυσο, με την in-house ‘CAL. 3010’ και εγχαραξη της σχεδιας στο πισω μερος του κασωματος

('ΚΟΝ-ΤΙΚΙ'-50 ANNIVERSARY)


ενω, μετα το πρωτοτυπο στην Εκθεση της Βασιλειας το 2005, περισυ κυλοφορησε και το 'KON-TIKI DIVER 1000M'

('KON-TIKI DIVER 1000M')




24. CERTINA ‘DS’ - Παρουσιαζεται το 1959. Το ‘DOUBLE SECURITY’, μεταξυ αλλων φερει ειδικο συστημα αναρτησης μηχανισμου και ενισχυμενο κασωμα, με αποτελεσμα την ανθεκτικοτητα στις πιεσεις και τις υψομετρικες διαφορες και αυξημενη αντικραδασμικη προστασια -απο τα 2 μετρα που ηταν μεχρι τοτε- στα αντιστοιχα 6!
Η πιο διασημη εκδοση, θεωρειται η ‘DS SUPER PH 1000’ που χρησιμοποιηθηκε απο τη NASA και το αμερικανικο ναυτικο στις γεωλογικες μελετες που ελαβαν μερος το 1970 στην περιοχη της Καρα’ι’βικης, ενω ενα αντιστοιχο μοντελο παρηχθη την ιδια περιοδο για το Βασιλικο Ναυτικο της Αυστραλιας [R(OYAL) A(USTRALIAN) N(AVY)]

(‘DS2 SUPER PH 1000’-περιοδου '70)


(Το 'DS3 SUPER PH 1000’ τoυ RAN)


Το 2004, η CERTINA κυκλοφορησε μια επανεκδοση του ‘DS3 1000M’ σε περιορισμενο αριθμο 1888 τεμαχιων, οσο δηλαδη και το ετος ιδρυσεως της και μια αντιστοιχων τεμαχιων σε χρονογραφο, με υδατοστεγανοτητα 1000FT/330Μ

('DS3 1000M')


(Η βαλβιδα διαφυγης ηλιου)


('DS3 CHRONO')


25. ROLEX ‘DAYTONA’ - Παρουσιαζεται το 1961. Οφειλει το ονομα του στην παραλια DAYTONA της FLORIDA, περιοχη οπου διαμενoυν τα πιο γνωστα ονοματα αγωνων ταχυτητας και γινονται οι 24ωροι αγωνες αυτοκινητου. Ο ‘OYSTER COSMOGRAPH DAYTONA’ -οπως ειναι πλεον πληρως το ονομα του- θεωρειται ενα απο τα πιο αναγνωρισιμα μοντελα της συγχρονης ωρολογοποι’ι’ας και καποιες εκδοσεις του, οπως ο ‘PAUL NEWMAN DAYTONA’ του ’69 -με τα περιφημα ‘exotic dials’- που εγινε γνωστος απο την ταινια ‘WINNING’ οπου πρωταγωνιστουσε ο αειμνηστος αντισταρ, εχουν μεγαλη συλλεκτικη και μεταπωλητικη αξια και γι’ αυτο βρισκονται στην πρωτη σειρα των προτιμησεων μεταξυ των συλλεκτων!

('DAYTONA PAUL NEWMAN')




Το 1988, οι κουρδιζομενοι στο χερι μηχανισμοι, εδωσαν τη σειρα τους στους αυτοματους ZENITH CAL. ‘EL PRIMERO’, οι οποιοι κυκλοφορουσαν μεχρι το 2000, οποτε και αντικατασταθησαν απο την in-house ‘CAL. 4130’. Τοσο ο αντικατεστημενος ‘EL PRIMERO’, οσο και το τρεχον μοντελο -λογω της περιορισμενης παραγωγης και της μεγαλης αναγνωρισιμοτητας του- ειδικα στην εκδοση απο ανοξειδωτο ατσαλι, θεωρουνται στις μερες μας σπανιοι και γι’ αυτο δυσευρετοι!

('DAYTONA EL PRIMERO 4030')


('DAYTONA ROLEX CAL. 4130')


26. HEUER ‘AUTAVIA’ - Το 1933, η ‘HEUER’ παρουσιαζει ενα χρονομετρο σε μορφη πινακα οργανων (ταμπλο), oνοματι ‘AUTAVIA’ -απο τη συντμηση των λεξεων ‘AUT(OS)’ και ‘AVIA(TION)’- κυριως για χρηση στους αγωνες αυτοκινητου. Ηταν ενα ‘ρολο’ι’-χρονομετρο’ κουρδιζομενο στο χερι, με αποθεμα φορτισης 8 ημερων!

('AUTAVIA DASHBOARD')


Το 1962, κυκλοφορουν τα πρωτα ‘AUTAVIA’ χειρος. Προκειται για τον ‘ΑUTAVIA 12’, με περιστρεφωμενη στεφανη 12ωρου και υποκαντραν 30λεπτου και 12ωρου χρονογραφου και τον ‘AUTAVIA 45’, με περιστρεφωμενη στεφανη 60λεπτου και υποκαντραν 45λεπτου χρονογραφου

('AUTAVIA 12')


(AUTAVIA 45')


Ωστοσο, το πιο γνωστο μοντελο θεωρειται αυτο του ’69, με τον CHRONOMATIC ‘CAL. BUREN 11’ (πρωτος σε κυκλοφορια αυτοματος χρονογραφος χειρος στον κοσμο), που υπηρξε και επιλογη του μεγαλου ‘ατυχου’ ελβετου οδηγου αγωνων ταχυτητας, JO (‘SEPPI’) SIFFERT

('AUTAVIA CHRONOMATIC')


('CHRONOMATIC CAL. 11')


('AUTAVIA JO SIFFERT')


Το 2002, το ‘AUTAVIA’ επανασχεδιαστηκε απο τον ιδιο τον JACK HEUER -σε συνεργασια με την ‘ΤECHNIQUES D’AVANT GARDE’- και παρουσιαστηκε στην εκθεση της Βασιλειας, το 2003

('AUTAVIA'-επανεκδοση 2003)


27. HEUER ‘CARRERA’ – Κυκλοφορει το 1963 και οφειλει το ονομα του στους αγωνες ταχυτητας αυτοκινητου ‘LA CARRERA PANAMERICANA’, που ελαβαν μερος για πρωτη φορα το 1950 στο Μεξικο, προκειμενου να εορταστει η περατωση του εθνικου οδικου δικτυου (GREAT PANAMERICAN HIGHWAY-3500 χιλιομετρων) που διεσχιζε ολοκληρο το Μεξικο και συνεδεε τις ΗΠΑ με τη Γουατεμαλα!

('LA CARRERA PANAMERICANA’)


Σχεδιαζεται αποκλειστικα για τους αγωνες ταχυτητας, γι’ αυτο και φερει στην εσωτερικη στεφανη ταχυμετρικη κλιμακα και στην περιφερεια του καντραν διαγραμμισεις 1/5 του δευτερολεπτου. Προκειται για ενα ‘sport all time-classic’ μοντελο, που ξεχωριζει στις προτιμησεις των περισσοτερων οδηγων αγωνων ταχυτητας

(Διαφορες vintage εκδοσεις)








Στις αρχες της δεκαετιας του ’80, κυκλοφορουν και δυο εκδοσεις με τη LEMANIA ‘CAL. 5100’ σε σχημα ‘cushion’, ενω σχετικα προσφατα διατεθηκε και μια ‘σειρα-αφιερωμενη’ στους θρυλικους αγωνες της εποχης

('CARRERA LEMANIA 5100')




('CARRERA' - εποχης 2000)


28. JEAGER-LECOULTRE ‘POLARIS’ - Το 1959, η JEAGER-LECOULTRE παρουσιαζει το ‘MEMOVOX DEEP SEA’, το πρωτο καταδυτικο ρολο’ι’ στον κοσμο με αυτοματο μηχανισμο και λειτουργια ‘alarm’, δηλαδη ηχητικο συστημα υπενθυμισης, προκειμενου ο δυτης να επιστρεψει εγκαιρως στην επιφανεια της θαλασσης

(‘MEMOVOX DEEP SEA’)


Eξι χρονια αργοτερα, το 1965 -το ‘63 ειχε παραχθη το πρωτοτυπο μολις σε 50 κομματια- παρουσιαζεται το περιφημο ‘MEMOVOX POLARIS’ (‘CAL. JLC 825’), εξοπλισμενο με τεχνολογικες καινοτομιες οπως, το τριπλο καπακι για την καλυτερη ακουστικη του ηχητικου σηματος μεσα στο νερο, το ειδικο συστημα συμπιεσης (‘Piquerez Compressor System’ - πατεντα της  JEAGER-LECOULTRE) και το συστημα απολυτης ασφαλισης στις κορωνες για τη μεγιστη στεγανοποιηση του ρολογιου μεχρι και τις 20ΑΤΜ/200Μ

('ΜΕΜΟVOX POLARIS 1965')


(Ο 'CAL. 825’, το 'Compressor System’ και το καπακι αντηχησης)


Ωστοσο -το μοντελο του 1968- το οποιο κυκλοφορησε μολις σε 1150 κομματια απο ανοξειδωτο ατσαλι θεωρειται το πιο διασημο, ενω το προσωνυμιο ‘POLARIS’ μπορει να οφειλει το ονομα του σε αυτο των διασημων αμερικανικων πυραυλων, ωστοσο χρησιμοποιηθηκε προκειμενου να δηλωσει το ανησυχο πνευμα της δεκαετιας του ’60 και το εντονο αισθημα επιθυμιας και αποφασιστικοτητας του ανθρωπου για νεες ανακαλυψεις-εξευρενησεις, που αφορουσαν στον πλανητη μας και τη ζωη περα απ’ αυτον

('MEMOVOX POLARIS 1968')


Περισυ, η JEAGER-LECOULTRE, προκειμενου να αποτισει φορο τιμης στο ‘θρυλικο’ μοντελο, παρουσιασε μια επανεκδοση του ‘POLARIS 1965’ με την ‘CAL.956’ -απο πλατινα σε 65 κομματια- και μια αντιστοιχη του ’68 -απο ανοξειδωτο ατσαλι- σε 768 κομματια

(Επανω η επανεκδοση του 'POLARIS 1968' και κατω η αντιστοιχη του '1965')


(Συνεχιζεται...)

Φιλικα,
Watch-Collector
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 24, 2009, 11:45:36 μμ από Watch-Collector »
Eνας Ελλην σοφος, ειπε καποτε:

«Η Δημοκρατια μας αυτοκαταστρεφεται διοτι κατεχρασθη το δικαιωμα της ελευθεριας και της ισοτητας, διοτι εμαθε τους πολιτες να θεωρουν την αυθαδεια ως δικαιωμα, την παρανομια ως ελευθερια, την αναιδεια του λογου ως ισοτητα και την αναρχια ως ευδαιμονια».

Αποσυνδεδεμένος StefMac

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2541
    • Προφίλ
Απ: ‘ΡΟΛΟΓΙΑ ΧΕΙΡΟΣ-ΘΡΥΛΟΙ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙ’Ι’ΑΣ’-Β' ΜΕΡΟΣ
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 23, 2009, 09:15:58 πμ »
Άρη μου εύγε !!! ;D  =D>   :2thumbs:  =D>
_Jaeger Le Coultre_
The first Manufacture
 in Valle'e de Joux.

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: ‘ΡΟΛΟΓΙΑ ΧΕΙΡΟΣ-ΘΡΥΛΟΙ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙ’Ι’ΑΣ’-Β' ΜΕΡΟΣ
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 23, 2009, 10:54:01 πμ »
Άρη μου εύγε !!! ;D  =D>   :2thumbs:  =D>

+1

Άρη πάντα κάτι καινούριο μαθαίνω. Δε γνώριζα τον "μπαμπά" των Type20/21 το μοντέλο 343 με την παράξενη διάταξη χρονογράφου στο 2 και στο 7!!!

αντικρασαστικη
Τι είναι αυτό;

Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: ‘ΡΟΛΟΓΙΑ ΧΕΙΡΟΣ-ΘΡΥΛΟΙ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙ’Ι’ΑΣ’-Β' ΜΕΡΟΣ
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 23, 2009, 11:36:38 πμ »
Άρη, πολύ ωραία!! Συνέχισε έτσι!

αντικρασαστικη
Τι είναι αυτό;

Αν αντικαταστήσεις το πρώτο σίγμα και το δεύτερο ταφ της λέξης με το πρώτο και το τρίτο γράμμα αντίστοιχα του ονόματός σου, θα το βρεις.

warover

  • Επισκέπτης
Απ: ‘ΡΟΛΟΓΙΑ ΧΕΙΡΟΣ-ΘΡΥΛΟΙ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙ’Ι’ΑΣ’-Β' ΜΕΡΟΣ
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 23, 2009, 12:06:22 μμ »
δεν θα πω τπτ  :respect:
απλα θα περιμενω το Γ μερος ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 23, 2009, 12:14:45 μμ από warover »

Αποσυνδεδεμένος Watch-Collector

  • Reviews/Super Moderator
  • Tourbillion
  • ***
  • Μηνύματα: 5779
  • 8/10/08 - 21/12/08
    • Προφίλ
Απ: ‘ΡΟΛΟΓΙΑ ΧΕΙΡΟΣ-ΘΡΥΛΟΙ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙ’Ι’ΑΣ’-Β' ΜΕΡΟΣ
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 23, 2009, 12:57:00 μμ »
αντικρασαστικη
Τι είναι αυτό;

Φιλικά
Δημήτρης

Αγαπητε Δημητρη,
Ευχαριστω για την επισημανση!
'αντικραδασμικη' (προστασια) εννοω, οπως διευκρινησε με λογοπαιγνιο ο φιλος ΝΙΝΕ! :D
Διορθωνω το ορθογραφικο μου λαθος στο κειμενο...και επι τη ευκαιρια, σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια!
Φιλικα,
Αρης
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 23, 2009, 01:02:17 μμ από Watch-Collector »
Eνας Ελλην σοφος, ειπε καποτε:

«Η Δημοκρατια μας αυτοκαταστρεφεται διοτι κατεχρασθη το δικαιωμα της ελευθεριας και της ισοτητας, διοτι εμαθε τους πολιτες να θεωρουν την αυθαδεια ως δικαιωμα, την παρανομια ως ελευθερια, την αναιδεια του λογου ως ισοτητα και την αναρχια ως ευδαιμονια».

director

  • Επισκέπτης
Απ: ‘ΡΟΛΟΓΙΑ ΧΕΙΡΟΣ-ΘΡΥΛΟΙ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙ’Ι’ΑΣ’-Β' ΜΕΡΟΣ
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 23, 2009, 09:54:26 μμ »
ναι το 3ο μερος asap. =D>

Αποσυνδεδεμένος Voodooman

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 787
    • Προφίλ
Απ: ‘ΡΟΛΟΓΙΑ ΧΕΙΡΟΣ-ΘΡΥΛΟΙ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙ’Ι’ΑΣ’-Β' ΜΕΡΟΣ
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 24, 2009, 12:18:18 μμ »
Ίσως να είναι τα δύο πιο σημαντικά άρθρα που έχω διαβάσει για κάποιον που θέλει να μυηθεί στο κόσμο των ρολογιών. Συμπυκνωμένη γνώση για όλους όσους θέλουν να μάθουν κάποια πράγματα!
Καταπληκτική δουλειά.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 25, 2009, 08:55:35 πμ από Voodooman »

Αποσυνδεδεμένος stardrive

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1632
  • The clock is ticking!!!
    • Προφίλ
Απ: ‘ΡΟΛΟΓΙΑ ΧΕΙΡΟΣ-ΘΡΥΛΟΙ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙ’Ι’ΑΣ’-Β' ΜΕΡΟΣ
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 24, 2009, 11:26:07 μμ »
Ίσως να είναι τα δύο πιο σημαντικά άρθρα που έχω διαβάσει για κάποιον που θέλει να μυηθεί στο κόσμο των ρολογιών. Συμπηκνωμένη γνώση για όλους όσους θέλουν να μάθουν κάποια πράγματα!
Καταπληκτική δουλειά.

Που χρειάζονται πολύ χρόνο και κόπο για να γίνουν.
Πότε ή Ποτέ

Λιγότερες λέξεις οδηγούν σε λιγότερες σκέψεις  «Δος μοι πα στώ και ταν γαν κινήσω»

Αποσυνδεδεμένος Megalos

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2381
    • Προφίλ
Απ: ‘ΡΟΛΟΓΙΑ ΧΕΙΡΟΣ-ΘΡΥΛΟΙ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙ’Ι’ΑΣ’-Β' ΜΕΡΟΣ
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 27, 2009, 11:00:33 μμ »
Που χρειάζονται πολύ χρόνο και κόπο για να γίνουν.
θα συμφωνησω και εγω με τον φιλο stardrive
Αρη φιλε συγχαρητηρια και παλι και σε ευχαριστουμε ολοι για τις γνωσεις που μας προσφερεις