0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Που την θυμηθηκες την Christine?Ταινιαρα για την εποχη....
ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε. Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.
Ωραια διαφημιση, ωραιο αυτοκινητο, αλλα τρομερα υπερτιμολογημενο στα 31.000€Sent from someone else
Βασικά είναι το MX5 με άλλο σήμα.Στα 24-25κ θα ήταν ενδιαφέρον και με το Abarth στα 30κ.Τα λεφτά που ζητάνε είναι πάρα πολλά.Κάποια στιγμή θα το έχω για test-drive και θα σας πω εντυπώσεις, αλλά ξεκινήσαμε αρνητικά
Ενα Cayman, απο 2007 και μετά, το παίρνεις με 25Κ, ισως βρεις και Cayman S. Και οδηγάς αμάξι σωστά ζυγισμένο και εχεις το χαμόγελο στο πρόσωπο συνεχώς. Τώρα αυτό δεν το ξέρω, μακάρι να είναι διασκεδαστικό αλλα όταν βλέπεις 31Κ λες κρίμα τα παιδιά.
Ορθώς, αλλά έχω την αίσθηση ότι μιλάμε για τελείως διαφορετικά κόστη χρήσης... Καταναλώσεις, ασφάλειες, τέλη, service κλπ.Μην μένεις μόνο στο κόστος κτήσης, γιατί με λιγότερα από αυτά που λες, όντως βρίσκεις και Ζ4 και διάφορα άλλα super-duper roadster αυτή τη στιγμή.Το θέμα είναι εκτός από το να τα πάρεις, να μπορείς να τα κυκλοφορήσεις κιόλας...
Κωστα με εκπλησσει ο τροπος σκεψης σου γιατι ειναι ιδιος ακριβως με το δικο μου.Εγω βεβαια θα ελεγα οτι με τη διαφορα, καλυπτεις μια διετια υπολογιζοντας και συντηρηση αλλα και τις βενζινες.Κανεις το γουστο σου και τελικα χανεις λιγοτερα χρηματα οταν αποφασισεις να προχωρησεις.Βεβαια ο καθενας διαλεγει με το δικο του σκεπτικο και για καποιους το να παρουν καινουριο αμαξι με μηδεν χιλιομετρα ειναι σημαντικο.Το καινουριο το πληρωνεις...Sent from my iPad using Tapatalk HD