Αποστολέας Θέμα: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST  (Αναγνώστηκε 9090 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nikosl

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1707
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 25, 2020, 01:16:43 μμ »
Στον φούρνο....

https://youtu.be/Bh1Xww576Yc

Αποσυνδεδεμένος nikosl

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1707
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #21 στις: Ιούνιος 02, 2020, 07:17:45 μμ »
Αν το Royal Oak ήταν αυτοκίνητο ποιο θα ήταν?

Για να δω τις απόψεις τον petrolheads.

Αποσυνδεδεμένος WasteG8

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1760
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #22 στις: Ιούνιος 02, 2020, 07:22:50 μμ »
Αν το Royal Oak ήταν αυτοκίνητο ποιο θα ήταν?

Για να δω τις απόψεις τον petrolheads.

Pagani Zonda Cinque. Εκλεπτυσμένο και κτήνος μαζί
Τσαντίζομαι με κάποιους τύπους που το παίζουν κουλτουριάρηδες και μιλάνε για τον Mozart χωρίς να έχουν δει ούτε έναν πίνακά του...

Αποσυνδεδεμένος nikosl

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1707
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #23 στις: Ιούνιος 02, 2020, 08:08:31 μμ »
Pagani Zonda Cinque. Εκλεπτυσμένο και κτήνος μαζί

Νομίζω αυτό το αμάξι αναφέρεται στο 15407SΤ sceleton.

Λάθος μου που δεν ανέφερα το 15500 είτε το 15202.

Αποσυνδεδεμένος WasteG8

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1760
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #24 στις: Ιούνιος 02, 2020, 08:15:17 μμ »
Νομίζω αυτό το αμάξι αναφέρεται στο 15407SΤ sceleton.

Λάθος μου που δεν ανέφερα το 15500 είτε το 15202.

Χμμμμμ

Κάτι κλασικό και όμορφο δηλαδή.

Jaguar e type?
Aston Martin db5?
Ferrari 250 gto?

Δεν μου έρχεται κάτι σύγχρονο στο μυαλό.
Τσαντίζομαι με κάποιους τύπους που το παίζουν κουλτουριάρηδες και μιλάνε για τον Mozart χωρίς να έχουν δει ούτε έναν πίνακά του...

Αποσυνδεδεμένος Efthimis

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2916
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #25 στις: Ιούνιος 02, 2020, 09:08:21 μμ »
Αυτό μου ήρθε πρώτα στο μυαλό αυτό παραθέτω, Bentley continental GT 2020



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Αποσυνδεδεμένος gmaras

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2353
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #26 στις: Ιούνιος 02, 2020, 09:19:01 μμ »
Αυτό μου ήρθε πρώτα στο μυαλό αυτό παραθέτω, Bentley continental GT 2020



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ακριβώς αυτό θα έλεγα...
Γιωργος

Αποσυνδεδεμένος Templar

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #27 στις: Ιούνιος 02, 2020, 09:30:57 μμ »
Ακριβώς αυτό θα έλεγα...
Έτσι !!! ;)

Αποσυνδεδεμένος Kkost

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 245
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #28 στις: Ιούνιος 02, 2020, 09:41:02 μμ »
Νομίζω αυτό το αμάξι αναφέρεται στο 15407SΤ sceleton.

Λάθος μου που δεν ανέφερα το 15500 είτε το 15202.

Κατι που ειναι ακριβο, περιορισμενης παραγωγης με πολυ ακριβα service,  χειροποίητο σε πολλα σημεια αλλα που χαλαει ευκολα αν το οδηγεις σε καθημερινες συνθηκες για μεγαλο χρονικο διαστημα.

Αποσυνδεδεμένος WasteG8

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1760
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #29 στις: Ιούνιος 02, 2020, 09:41:29 μμ »
Νομίζω το υποτιμάτε με την Bentley.

Να ήταν Rolls τουλάχιστον...
Τσαντίζομαι με κάποιους τύπους που το παίζουν κουλτουριάρηδες και μιλάνε για τον Mozart χωρίς να έχουν δει ούτε έναν πίνακά του...

Αποσυνδεδεμένος nikosl

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1707
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #30 στις: Ιούνιος 02, 2020, 09:44:12 μμ »
Ας βοηθήσω λίγο....

Το Royal Oak 15202 σχεδιάστηκε το 1971 από τον μη διάσημο τότε σχεδιαστή Gerald Genta. Εκείνη την περίοδο η Ιαπωνική εισβολή της Seiko με την τεχνολογία quartz κατακτουσε τον κόσμο με αποτέλεσμα χιλιάδες θέσεις εργασίας στην Ελβετία να χάνονται καθημερινά.
Η Quartz crisis ήταν εντός των πυλών και όλες οι Ελβετικές εταιρείες εψαγναν να βρουν απεγνωσμένα τρόπο να σταματήσει η εξάπλωση της πανδημίας (quartz).

Ιστορικοί αναφερουν ότι η κίνηση της Audemars Piguet να ζητήσει από ένα ταλαντούχο σχεδιαστή γεννημένο στην Ελβετία από Ιταλό πατέρα και Ελβετη μητέρα να σχεδιάσει ένα επαναστατικό ανατρεπτικό ρολόι είναι ο λόγος που σήμερα έχουμε την δυνατότητα να φοράμε μηχανικά ρολόγια.

Το όνομα αυτού Gerald Genta ο οποίος κλήθηκε να σχεδιάσει μέσα σε μια ημέρα για την παρουσίαση της Audemars Piguet στην Βασιλεία το 1971 ένα επαναστατικό ανατρεπτικό Sport ρολόι για όλες τις περιστάσεις. Ο νεαρος σχεδιαστής ο οποίος είχε δουλέψει σε παρελθόν περιστασιακά σε άλλες εταιρείες σχεδίασε το θαύμα του Royal Oak μέσα σε μια βραδιά.
Στο μυαλό του έπρεπε να δημιουργήσει κάτι διαφορετικό. Μέχρι τότε τα ρολόγια αποτελούνταν από μια κάσα, μηχανή και μπρασελε η λουράκι. Driver watches, pilot watches και dress watches.

Δεν υπήρχε ένα για όλα έτσι αποφάσισε να δημιουργήσει το Royal Oak ένα ρολόι με ενσωματωμένο μπρασελε στην κάσα, 8γωνο bezel εμπνευσμένο από την κάσκα των δυτών της εποχής και χειροποίητη κατασκευή και φινίρισμα που όταν θα βρισκόταν δίπλα στα Χρύσα ρολόγια των ανταγωνιστών θα τραβούσε τα βλέμματα.

Όσο ανατρεπτικό ήταν το Royal Oak τόσο ανατρεπτική ήταν και η τιμή του. Ένα ατσάλινο ρολόι στην τιμή των πολύτιμων μετάλλων του ανταγωνισμού. Το στοίχημα πέτυχε και το Royal Oak 15202ST είναι ο ναυαγοσώστης όλων των μηχανικών ρολογιών σήμερα.
Λίγα χρόνια μετά το 1976 ο Genda σχεδίασε για την Patek Philippe το Nautilus.

Το Royal Oak από το 1971 έως και σήμερα παραμένει ίδιο. Κατά την διάρκεια των σχεδόν 50 ετών ζωής του βγήκαν διάφορες εκδόσεις αλλά για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί με την μάρκα και την ιστορία της φαινονται όλα ίδια.

Ελπιζω να βοήθησα.

TBC.

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 14991
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #31 στις: Ιούνιος 02, 2020, 09:46:24 μμ »
Νομίζω το υποτιμάτε με την Bentley.

Να ήταν Rolls τουλάχιστον...
Παντα πιστευα οτι οι bentley ειναι μια σκαλα πανω απο τις rolls..

Αποσυνδεδεμένος WasteG8

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1760
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #32 στις: Ιούνιος 02, 2020, 09:49:04 μμ »
Παντα πιστευα οτι οι bentley ειναι μια σκαλα πανω απο τις rolls..

Το αντίθετο συμβαίνει.
Τσαντίζομαι με κάποιους τύπους που το παίζουν κουλτουριάρηδες και μιλάνε για τον Mozart χωρίς να έχουν δει ούτε έναν πίνακά του...

Αποσυνδεδεμένος Efthimis

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2916
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #33 στις: Ιούνιος 02, 2020, 09:52:42 μμ »
Ας βοηθήσω λίγο....

Το Royal Oak 15202 σχεδιάστηκε το 1971 από τον μη διάσημο τότε σχεδιαστή Gerald Genta. Εκείνη την περίοδο η Ιαπωνική εισβολή της Seiko με την τεχνολογία quartz κατακτουσε τον κόσμο με αποτέλεσμα χιλιάδες θέσεις εργασίας στην Ελβετία να χάνονται καθημερινά.
Η Quartz crisis ήταν εντός των πυλών και όλες οι Ελβετικές εταιρείες εψαγναν να βρουν απεγνωσμένα τρόπο να σταματήσει η εξάπλωση της πανδημίας (quartz).

Ιστορικοί αναφερουν ότι η κίνηση της Audemars Piguet να ζητήσει από ένα ταλαντούχο σχεδιαστή γεννημένο στην Ελβετία από Ιταλό πατέρα και Ελβετη μητέρα να σχεδιάσει ένα επαναστατικό ανατρεπτικό ρολόι είναι ο λόγος που σήμερα έχουμε την δυνατότητα να φοράμε μηχανικά ρολόγια.

Το όνομα αυτού Gerald Genta ο οποίος κλήθηκε να σχεδιάσει μέσα σε μια ημέρα για την παρουσίαση της Audemars Piguet στην Βασιλεία το 1971 ένα επαναστατικό ανατρεπτικό Sport ρολόι για όλες τις περιστάσεις. Ο νεαρος σχεδιαστής ο οποίος είχε δουλέψει σε παρελθόν περιστασιακά σε άλλες εταιρείες σχεδίασε το θαύμα του Royal Oak μέσα σε μια βραδιά.
Στο μυαλό του έπρεπε να δημιουργήσει κάτι διαφορετικό. Μέχρι τότε τα ρολόγια αποτελούνταν από μια κάσα, μηχανή και μπρασελε η λουράκι. Driver watches, pilot watches και dress watches.

Δεν υπήρχε ένα για όλα έτσι αποφάσισε να δημιουργήσει το Royal Oak ένα ρολόι με ενσωματωμένο μπρασελε στην κάσα, 8γωνο bezel εμπνευσμένο από την κάσκα των δυτών της εποχής και χειροποίητη κατασκευή και φινίρισμα που όταν θα βρισκόταν δίπλα στα Χρύσα ρολόγια των ανταγωνιστών θα τραβούσε τα βλέμματα.

Όσο ανατρεπτικό ήταν το Royal Oak τόσο ανατρεπτική ήταν και η τιμή του. Ένα ατσάλινο ρολόι στην τιμή των πολύτιμων μετάλλων του ανταγωνισμού. Το στοίχημα πέτυχε και το Royal Oak 15202ST είναι ο ναυαγοσώστης όλων των μηχανικών ρολογιών σήμερα.
Λίγα χρόνια μετά το 1976 ο Genda σχεδίασε για την Patek Philippe το Nautilus.

Το Royal Oak από το 1971 έως και σήμερα παραμένει ίδιο. Κατά την διάρκεια των σχεδόν 50 ετών ζωής του βγήκαν διάφορες εκδόσεις αλλά για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί με την μάρκα και την ιστορία της φαινονται όλα ίδια.

Ελπιζω να βοήθησα.

TBC.
Ε ναι 50 χρόνια το ίδιο σχέδιο, καταλάβαμε που το πας





Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Αποσυνδεδεμένος nikosl

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1707
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #34 στις: Ιούνιος 02, 2020, 09:54:08 μμ »
Κάθε αυτοκίνητο που αντέχει στον χρόνο, βασίζεται στην αξιοπιστία, πρωτοτυπία και ακρίβεια της μηχανής του.

Το ίδιο και το Royal Oak.

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 14991
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #35 στις: Ιούνιος 02, 2020, 10:05:25 μμ »
Το αντίθετο συμβαίνει.
Κι ομως, μεχρι τη δεκαετια του 2000, που αγοραστηκε η μεν απο τη WV και η δε απο την BMW, μοιραζονταν τα ιδια αμαξωματα, με τις bentley να εχουν πιο δυνατους κινητηρες και σπορ ρυθμισεις. Οι δε τιμες σε μεταχειρισμενα ειναι πιο υψηλες για τις Β σημερα.
Μετα καθε εταιρια ακολουθησε την πορεια της και δε νομιζω οτι υπαρχει δεικτης για την ανωτεροτητα της RR.

Αποσυνδεδεμένος gmaras

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2353
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #36 στις: Ιούνιος 02, 2020, 10:28:04 μμ »
Νομίζω το υποτιμάτε με την Bentley.

Να ήταν Rolls τουλάχιστον...
RR θα έβαζα patek!
Γιωργος

Αποσυνδεδεμένος WasteG8

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1760
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #37 στις: Ιούνιος 02, 2020, 10:30:45 μμ »
Κι ομως, μεχρι τη δεκαετια του 2000, που αγοραστηκε η μεν απο τη WV και η δε απο την BMW, μοιραζονταν τα ιδια αμαξωματα, με τις bentley να εχουν πιο δυνατους κινητηρες και σπορ ρυθμισεις. Οι δε τιμες σε μεταχειρισμενα ειναι πιο υψηλες για τις Β σημερα.
Μετα καθε εταιρια ακολουθησε την πορεια της και δε νομιζω οτι υπαρχει δεικτης για την ανωτεροτητα της RR.

Οι rolls είναι λίγο πιο εκλεπτυσμένες, πιο ραφιναρισμένες και προσανατολισμένες στην πολυτέλεια ενώ οι Bentley είναι λίγο πιο σπορτίφ (αν μπορείς να το πεις για ένα τέτοιο αμάξι).

Νομίζω και το κοινό τους είναι με αυτή την λογική χωρισμένο.

Όπως και να έχει δεν με χαλαγε καμία από αυτές, εκτός βέβαια από το έκτρωμα SUV  :D


RR θα έβαζα patek!


Νομίζω έχεις δικιο.

Τσαντίζομαι με κάποιους τύπους που το παίζουν κουλτουριάρηδες και μιλάνε για τον Mozart χωρίς να έχουν δει ούτε έναν πίνακά του...

Αποσυνδεδεμένος GiannisTissot

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 6300
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #38 στις: Ιούνιος 02, 2020, 10:36:55 μμ »
RR θα έβαζα patek!
Εε ναι!! Για μενα το ρογιαλ οακ ισως σε Αστον Μαρτιν φερνει...

Στάλθηκε από το SM-A505FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

The front tells the time and the back tells the story.

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15606
    • Προφίλ
Απ: Η μετά Κορώνα εποχή - Audemars Piguet 15500ST vs 15202ST
« Απάντηση #39 στις: Ιούνιος 02, 2020, 11:51:41 μμ »
Οι rolls είναι λίγο πιο εκλεπτυσμένες, πιο ραφιναρισμένες και προσανατολισμένες στην πολυτέλεια ενώ οι Bentley είναι λίγο πιο σπορτίφ (αν μπορείς να το πεις για ένα τέτοιο αμάξι).

Νομίζω και το κοινό τους είναι με αυτή την λογική χωρισμένο.

Όπως και να έχει δεν με χαλαγε καμία από αυτές, εκτός βέβαια από το έκτρωμα SUV  :D

 

Νομίζω έχεις δικιο.
Δλδ οι Bentley είναι για τους γαλαζοαίματους κάγκουρες;


Sent from my iPhone using Tapatalk