Αποστολέας Θέμα: after sale service  (Αναγνώστηκε 1810 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ksailclock

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
after sale service
« στις: Οκτώβριος 03, 2008, 07:35:14 μμ »
Καλησπερα και καλως σας βρηκα ολους μελη αυτης της παρεας.Ξεκινωντας θα ηθελα να τονισω τη διαπιστωση μου για τον απεριοριστο ερασιτεχνισμο που αντιμετωπιστηκε ενα προβλημα ενος ρολογιου Βretling απο το ελληνικο επισημο service.Ρολοι το οποιο αγοραστηκε πριν απο εναμιση χρονο και στους δυο πρωτους μηνες σταματησε επανω στο χερι.το πηγα στο καταστημα οπου αγοραστηκε και μετα απο 3 μερες μου επεστραφει.υστερα απο 2 μηνες η ιδια δυσλειτουργια επαναληφθηκε.Η απαντηση για τα αιτια αυτης ηταν οτι χρειαζοταν μια ρυθμιση η οποια δεν ειχε γινει απο το εργοστασιο ???.Ολα καλα λοιπον ωσπου πριν απο μια εβδομαδα ξανα τα ιδια!απευθυνθηκα οχι στο service μα πλεον στην αντιπροσωπεια κανοντας εντονη την επιθυμια μου για αλλαγη πλεον του ρολογιου.οχι ομως δεν αλλαχθηκε,οχι ομως δε το στειλαν στο εργοστασιο να εξετασουν το συνεχες προβλημα, αλλα ειπαν το εξωφρενικο οτι ειναι χτυπημενο και μαλιστα τραβηξαν και φωτογραφιες ωσαν φανοποιοι!!για να αποδειξουν οτι μετα τη παρελευση σχεδον χρονου ηταν χτυπημενο.Μονο σε μια χωρα σα τη δικια μας θα μπορουσε να γινει αυτο.τελειωνοντας θα ηθελα να σας ρωτησω αν καποιος εχει αντιμετωπισει κατι παρομοιο.συγνωμη αν σας κουρασα με τη πρωτη κιολας επαφη μου μαζι σας.

Αποσυνδεδεμένος kwnstas

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 73
  • watchmaker
    • Προφίλ
Απ: after sale service
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 03, 2008, 08:00:07 μμ »
καλησπέρα μην πιστεύεις οτι στο εργοστάσιο θα σου απαντήσουν κάτι καλύτερο μπορεί να σου πουν και χειρότερα αποτη σου είπαν εδώ είναι ποιο σχολαστική και συνήθως χρεώνουν τα πάντα
θα σου πρωτινά να πας και να ζήτησης αντικατάσταση μηχανής είναι ποιο εφικτό αυτό και ποιο εύκολο να πραγματοποιηθεί
Official watchmaker for GP of Greece ( M1 M2 M3 M4 )
Official seminar training in Rolex
Official watchmaker for Αναμονή  of Greece  http://img206.imageshack.us/my.php?image=dsc00008id4.jpg http://img388.imageshack.us/my.php?image=dsc00003zy5.jpg

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: after sale service
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 03, 2008, 08:02:52 μμ »
οπως και να χει να στειλεις μαιλ στην breitling και να ενημερωσεις για οτι ρολοιπου  ηταν μεσα στην εγγυηση και με προβλημα εκ κατασκευης, αντιμετωπιστηκε με το χειροτερο τροπο απο τον ελληνα αντιπροσωπο!αυτα δεν γινονται εξω σε τετοιο βα8μο απο μια μεγαλη εταιρεια!

Αποσυνδεδεμένος kwnstas

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 73
  • watchmaker
    • Προφίλ
Απ: after sale service
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 03, 2008, 08:06:54 μμ »
έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό
Official watchmaker for GP of Greece ( M1 M2 M3 M4 )
Official seminar training in Rolex
Official watchmaker for Αναμονή  of Greece  http://img206.imageshack.us/my.php?image=dsc00008id4.jpg http://img388.imageshack.us/my.php?image=dsc00003zy5.jpg

Αποσυνδεδεμένος eisenberg

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2842
    • Προφίλ
Απ: after sale service
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 03, 2008, 08:40:32 μμ »
Καταννοω την αναστατωση σου,απολυτα δικαιολογημενη.Αλλα αφου οπως καταλαβαινω ειναι ακομη εντος της 2ετους εγγυησης,γιατι δεν το στελνουν εξω,ουτως η αλλως το κοστος θα το αναλαβει η μαμα εταιρια κι οχι η εδω αντιπροσωπεια.Παντως μη περιμενεις να σου δωσουν νεο ρολοι,αυτο δε γινεται πουθενα μετα απο 1,5 χρονο.

ΥΓ:Σιγουρα δεν το χεις χτυπησει ετσι;Απορω στην αντιπροσωπεια τι φωτογραφιζαν!!!

Αποσυνδεδεμένος ksailclock

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ: after sale service
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 04, 2008, 12:07:49 πμ »
καλησπερα και παλι,για να απαντηαω στο φιλο που ρωτησε τι φωτογραφησαν μου εδειξαν λοιπον ενα χτυπημα στο μεγεθος μυτης καρφιτσας με τηβοηθεια μεγενθυσης στο σημειο που ενωνεται το ρολοι με το μπρασελε και οτι αυτο ηταν η αιτια,παρ"ολο που η βλαβη ηταν ομοια με τις προηγουμενες δυο! Δε μπορω να  συνειδητοποιησω τις απαντησεις που εδωσαν για το κυρος μιας τετοιας εταιρειας...

Αποσυνδεδεμένος kwnstas

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 73
  • watchmaker
    • Προφίλ
Απ: after sale service
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 04, 2008, 09:08:05 πμ »
δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς είδαν αν δε δω με τα μάτια μου
έτσι δεν μπορώ να σου πω κάτι σίγουρα
παντός κοίταξε και στείλε mail στο εργοστάσιο και φουσκώσετα λίγο θα έχει αποτέλεσμα

ΥΓ. δεν περνώ μέρος την εταιρία άπλα ξέρω της απαντήσεις που λένε συνήθως όλες η εταιρίες
Official watchmaker for GP of Greece ( M1 M2 M3 M4 )
Official seminar training in Rolex
Official watchmaker for Αναμονή  of Greece  http://img206.imageshack.us/my.php?image=dsc00008id4.jpg http://img388.imageshack.us/my.php?image=dsc00003zy5.jpg