0 μέλη και 169 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ίσως το σπουδαιότερο ρόλεξ έβερ Επίσης, σου πάει απίστευτα !
Καλή Κυριακή να έχουμε
Καλησπέρα σας
Καλή εβδομάδα!
Καλημέρα!
Το like για την τιράντα
Πολύ όμορφο, Δημήτρη. Με γεια.
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου…δεν είναι καινούριο, το έχω περίπου τρία χρόνια αλλά το φοράει περισσότερο η σύζυγος