Αποστολέας Θέμα: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!  (Αναγνώστηκε 191904 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #140 στις: Ιούνιος 24, 2015, 10:33:06 μμ »
Η χειροκίνητη Giulia QV κάνει 0-100 σε 3"9 θα υπάρχει και έκδοση με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που θα λιμάρει 2-3 δέκατα, η τελική της είναι 320χμαω.


how to take a screenshot on a pc

picture uploader

jpg images

upload png
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος batman1345

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8547
  • Δημήτρης
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #141 στις: Ιούνιος 24, 2015, 10:34:15 μμ »


Σπυρο ειναι Ιταλικο σχεδιο η Γερμανικο;

 :dielaughing: :dielaughing: :dielaughing: :dielaughing:
Panerai is not just a watch... It's a lifestyle!

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #142 στις: Ιούνιος 24, 2015, 10:41:19 μμ »
Ανακεφαλαίωση Giulia QV
-Κινητήρας V6 510 ίππων σε αλουμίνιο με know how ferrari και δυνατότητα απενεργοποίησης κυλίνδρων για οικονομία στα καύσμα
-όλοι οι κινητήρες θα είναι εξολοκλήρου από αλουμίνιο
-ο άξονας μετάδοσης, το καπό, η οροφή και η δομή των καθισμάτων είναι από ανθρακονήματα
-αλουμίνιο και ελαφρά κράματα για κινητήρα, φρένα, αναρτήσεις, πόρτες και φτερά
-κεραμικά δισκόφρενα από ανθρακονήματα CCM
-βάρος 1.525 kg
-κατανομή βάρους 50/50
-κορυφαία στρεπτική ακαμψία
-το πιο ευθύ σύστημα διέυθυνσης στη κατηγορία
-Active Aero Splitter, εμπρόσθια αεροτομή με ρυθμιζόμενη κίση που ρυθμίζει ενεργά το αεροδυναμικό φορτίο
-Torque Vectoring, ενεργό διαφορικό που επιτρέπει να έχει περισσότερη ροπή ο τροχός με τη μεγαλύτερη πρόσφυση
-Integrated Brake System, ηλεκτρομηχανικό σερβόφρενο που βελτιστωποιεί την σταθερότητα και τη συμπεριφορά κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος με ΑΒS
-DNA με τέσσερεις θέσεις: Dynamic, Natural, Advanced Efficient (για οικονομία) και Racing
-Σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου της δυναμικής
-'Ολες οι βασικές λειτουργίες στο τιμόνι περιλαμβανομένου και της εκκίνησης Start
-Με δύο κυλινδρικούς διακόπτες έχεις τον έλεγχο στο DNA και το σύστημα infotainment


image sharing

Υ.Γ Μητσαρα,αυτο ειναι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,επομενως μονο ιταλικο μπορει να ειναι!!! ;)
Αντε παιξε με τα τρακτερακια σου και ασε για μας τα γρηγορα!! :lol: :jg: :lol: :jg:
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #143 στις: Ιούνιος 24, 2015, 10:56:38 μμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος nomikosas1

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #144 στις: Ιούνιος 25, 2015, 11:14:28 πμ »
Απίστευτο εργαλειο !!!  :o :o ;) :supz:

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #145 στις: Ιούνιος 25, 2015, 11:41:04 πμ »
Aπο αναρτηση στο fb φιλου Ελληνα που εργαζεται στην Ιταλια


Θα μεταφράσω στα ελληνικά το μήνυμα ενός ιταλού που συνεργάζεται με τον όμιλο Volkswagen στη Γερμανία, διαβάστε το

"Ciao,

τα δύο cents μου:

- Στύλ: πολύ ιταλικό, ίσως υπερβολικά. Ντροπιάζει τον ανταγωνισμό η επιθετική και κομψή γραμμή την ίδια ώρα. Δεν υπάρχει σπορ σεντάν αυτού του επιπέδου.'Οποιος λέει το αντίθετο δεν έχει καταλάβει τη διαφορά ανάμεσα στη Zegna και την H&M. Αυτό το αυτοκίνητο το φοράς, το ακούς, ζείς μέσα στο εσωτερικό του.Eάν κοιτάξεις το εμπρόσθιο μέρος, βλέπεις ότι έχει ένα χαμόγελο, ψυχή, καμία σχέση με τα γερμανικά ή τα ιαπωνικά ή τα αγγλικά. Με τη μικρή διαφορά ότι αυτή τη φορά φαίνεται ότι είναι τουλάχιστον στο επίπεδο επιδόσεων του ανταγωνισμού. Εάν δεν την ακούσεις, δεν την βλέπεις. Πας σε ένα άλλο μέρος, όπου σου πουλάνε με το κιλό ανώνυμα(αυτοκίνητα). Πρέπει μόνο να ακολουθήσεις τι επιβάλλει η ψυχή σου, έτσι θα είναι προσωπική επιλογή. Μετά την 8C, την 4C το επόμενο αυτοκίνητο επιβάλλει έναν χαρακήρα- μία επιλογή. Ανάμεσα σε μουστάκι, θυραιό, τιμόνι και εσωτερικό... τίποτα για εκείνον που ψάχνει τη κραυγαλέα ομορφιά - είναι η FLOS των αυτοκινήτων, και όχι η Ikea του σκανδιναβικού στυλ.

- Αναλογίες που προκαλούν τρόμο(στον ανταγωνισμό): Πως είναι δυνατόν να δημιούργησαν ένα τέτοιο αυτοκίνητο σε τόσο στενό χρονικό περιθώριο? Χειροκροτώ όποιον την δημιούργησε. Δεν ήταν εύκολο σήμερα, με νόμους και προδιαγραφές για τη κάθε λεπτομέρεια. Και παρ' όλους τους περιορισμούς μοναδικές αναλογίες: 'Οσο περισσότερο την κοιτάς, περισσότερο ανακαλύπτεις αναφορές στην ιστορία της μάρκας: Μόνο της μάρκας και της ιστορίας μια μάρκας που έκανε πάντα ιστορία. Ξεκινόντας από τα πίσω φώτα σε σχήμα ματιού του φιδιού, σε εκείνο το δαχτυλίδι με διπλά LED με αναφορά στα γράμματα G και A του ονόματος. Βγάζω το καπέλο μου, ευχαριστώ τους σχεδιαστές, που με τη πρώτη προσπάθεια κάνουν αυτό που οι γερμανοί(και το λέω από προσωπική εμπειρία) προσπαθούν να κάνουν εδώ και χρόνια.

- Η 159 ήταν όμορφη ναι, αλλά σε πολλούς τομείς ήταν τερατωδώς απαράδεκτη: 'Οποιος γνωρίζει περισσότερο μπορεί να πεί ότι συνολικά είχε καλή εικόνα, αλλά εξετάζοντας τις επιδόσεις(αεροδυναμική) cw: ήταν για σύγκριση με μια ωραία ντουλάπα. Το κόστος του εμπρόσθιου μέρους που κάποιοι επαινούν ... είναι κάτι που σαν μηχανολόγος μηχανικός δεν αντέχω ακόμα και όταν το προσπαθώ με όλη μου τη θέληση. Πέρα από τον τεράστιο πρόβολο,' απίστευτη μυτόγκα', ο συντελεστής cw ήταν ο χειρότερος της κατηγορίας και δεν μπορούσε να γίνει τίποτα. Σχεδιαστικό λάθος καθόλου μικρό.Σαν να φτιάξεις ένα πλοίο που να πηγαίνει με το πλάι στη θάλασσα. Για τα υπόλοιπα τα γούστα είναι προσωπικά, και άρεσε και σε εμένα. ΑΛΛΑ' δεν περιμένω αριστουργηματικό σχεδιασμό σε ένα αντικείμενο που πρέπει να είναι υψηλών επιδόσεων. ή καλύτερα: Βλέπω κάτι ωραίο και στις επιδόσεις ενός αντικειμένου - FORM FOLLOWS FUNCΤION, πάντοτε! και πάνω απ'όλα στο ιταλικό design.

Kαταλήγοντας:

Αυτό το αυτοκίνητο που θα συνεχίζει να κάνει να ονειρεύονται αγόρια 12-17 ετών, που το κάνει σε πολλούς μεγαλύτερους, που προκαλεί συζητήσεις, που τραβάει τη προσοχή, που κάνει χαρές ανάμεσα στα κράσπεδα, που σε κάνει να δακρύζεις, να νευριάζεις, και να διασκεδάζεις: Ιταλικά συναισθήματα.

Kαλώς ήρθες πίσω, Giulia

σε αγαπούσα πάντα,

T!"
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος nomikosas1

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #146 στις: Ιούνιος 25, 2015, 01:44:28 μμ »
Ετσι ειναι.
Σπυρο σε βλεπω  για αγορα νεου αυτοκινητου Χεχεχε
Ειναι ασυλληπτο σε ολα του , απο που να το πιασουμε , ηχο? εσωτερικο? στησιμο ? 3,9 0-100? design εξω? αλλο πραγμα!!!!
 

Αποσυνδεδεμένος cupra73

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4742
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #147 στις: Ιούνιος 25, 2015, 02:53:52 μμ »
Τα ίδια γράφανε καποιοι και όταν βγήκε η 159 αλλά στην πορεία οι γνώμες αλλάξανε και το μοντέλο δεν "περπάτησε"....μακάρι το grupo να ανακάμψει στην μεσαία κατηγορία με την Τζούλια  (αυτό ελπίζουν και οι δημιουργοί της ) αλλά ο χρόνος και η πράξη είναι αυτό που θα καθορίσει τα αποτελέσματα. Άσχετα από συναισθηματισμους ο ανταγωνισμός πλέον είναι μεγάλος και δύσκολος (απέχει πολύ από αυτόν που είχε το grupo όταν λανσάρισε την επιτυχημένη 156 και αποτυχημένη 166 ) και μέσα στους πρώτους μήνες κυκλοφορίας της θα φανεί τι ψάρια πιάσανε (και αν πιασανε όντως ) οι Ιταλοί.
''Γιώργος''

Αποσυνδεδεμένος nomikosas1

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #148 στις: Ιούνιος 25, 2015, 03:15:21 μμ »
Τα ίδια γράφανε καποιοι και όταν βγήκε η 159 αλλά στην πορεία οι γνώμες αλλάξανε και το μοντέλο δεν "περπάτησε"....μακάρι το grupo να ανακάμψει στην μεσαία κατηγορία με την Τζούλια  (αυτό ελπίζουν και οι δημιουργοί της ) αλλά ο χρόνος και η πράξη είναι αυτό που θα καθορίσει τα αποτελέσματα. Άσχετα από συναισθηματισμους ο ανταγωνισμός πλέον είναι μεγάλος και δύσκολος (απέχει πολύ από αυτόν που είχε το grupo όταν λανσάρισε την επιτυχημένη 156 και αποτυχημένη 166 ) και μέσα στους πρώτους μήνες κυκλοφορίας της θα φανεί τι ψάρια πιάσανε (και αν πιασανε όντως ) οι Ιταλοί.


<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/OKb_LNc6fro" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/OKb_LNc6fro" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>

Αποσυνδεδεμένος koubilaihan

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 3978
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #149 στις: Ιούνιος 25, 2015, 04:45:52 μμ »
Βγήκε καινούργιο BMW; Τώρα το είδα. Ωραίο είναι Σπύρο.
Ο μεγαλύτερός μου φόβος είναι ότι μια μέρα θα πεθάνω και η γυναίκα μου θα βάλει αγγελία τα ρολόγια μου, στις τιμές που της έχω πει ότι τα αγόρασα.

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18190
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #150 στις: Ιούνιος 25, 2015, 05:09:24 μμ »
Τέρας αντικειμενικότητας ο Ιταλός που δουλεύει στον όμιλο VW.

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #151 στις: Ιούνιος 26, 2015, 06:35:49 πμ »
Η Alfa Romeo ανοίγει τις πόρτες του ιστορικού μουσείου στο Arese




Η Alfa Romeo γιορτάζει την επέτειο των 105 χρόνων με το άνοιγμα του ιστορικού μουσείου στην περιοχή του Arese, στο Μιλάνο, της Ιταλίας για το κοινό· το μουσείο το οποίο λέγεται “La macchina del tempo” είναι η καρδιά ενός γνήσιου “κέντρου της Μάρκας” και στεγάζει ένα βιβλιοπωλείο, ένα café, ένα κέντρο τεκμηρίωσης, μία πίστα δοκιμών, τοποθεσίες εκδηλώσεων και μία έκθεση με μία περιοχή για παράδοση αυτοκινήτου σε πελάτη: είναι το ιδανικό “δέσιμο” μεταξύ του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος.

Το “La macchina del tempo – Museo storico Alfa Romeo”, που εγκαινιάστηκε στις 24 Ιουνίου κατά την διάρκεια της παγκόσμιας παρουσίασης της νέας Giulia, έχει κανονιστεί να ανοίξει για το κοινό στις 30 Ιουνίου και θα είναι ανοιχτό για τους επισκέπτες κάθε ημέρα, εκτός από Τρίτη, από τις 10 πμ ως τις 6 μμ, με επέκταση του ωραρίου ανοίγματος μέχρι τις 10 μμ την Πέμπτη (www.museoalfaromeo.com)

Το μουσείο φιλοξενεί τα πιο σημαντικά κομμάτια της ιστορικής συλλογής της Alfa Romeo, η οποία συγκεντρώθηκε από τις αρχές του 1960 και μετά. Εγκαινιάστηκε το 1976 και άνοιξε για το κοινό μόνο μετά από κράτηση. Μετά το κλείσιμο του εργοστασίου παραγωγής στο Arese και την επακόλουθη απώλεια του επιτελικού ρόλου του κέντρου, το μουσείο έκλεισε το 2009.
Σαν κομμάτι του πλάνου για παγκόσμιο επαναλανσάρισμα της Alfa Romeo, το μουσείο στο Arese – συμβολική τοποθεσία για την ιστορία της εταιρείας – έχει αναγνωριστεί ως η κινητήριος δύναμη για την αναγέννηση της μάρκας. Στο τέλος του 2013 κλήθηκε ο αρχιτέκτων Benedetto Camerana για να προτείνει ένα νέο σχέδιο που μπορούσε να ενσωματώσει τους στόχους του νέου λανσαρίσματος με την ανάγκη της διατήρησης του κτηρίου. Οι εργασίες άρχισαν το καλοκαίρι του 2014 και σε λιγότερο από 12 μήνες ολοκληρώθηκε ένα σημαντικό έργο αποκατάστασης, που επηρέαζε ολόκληρο το συγκρότημα και επιτεύχθηκε από την FCA Partecipazioni.
Το αρχιτεκτονικό σχέδιο επαναδιαμόρφωσε τη λειτουργικότητα του διοικητικού συγκροτήματος, προσαρμόζοντάς την στις νέες δραστηριότητες και στην αναμενόμενη ροή επισκεπτών. Το στοιχείο κλειδί στον σχεδιασμό είναι η κόκκινη κατασκευή η οποία διασχίζει ολόκληρο το συγκρότημα: από την οροφή που προεξέχει επάνω από την είσοδο των επισκεπτών, μέσω της εισόδου και έως την αρχή της διαδρομής επίδειξης με το νέο κλιμακωτό αρχιτεκτονικό χαρακτηριστικό. Αυτή η τελευταία αρχιτεκτονική προσθήκη, η οποία φαίνεται ξεκάθαρα από τον αυτοκινητόδρομο χάρη στη φωτεινή “Alfa red” απόχρωση, είναι το σύμβολο της αναγέννησης του μουσείου: ένα μοντέρνο χαρακτηριστικό, φτιαγμένο μέσα σε μία αρχιτεκτονική ιδέα του 1970, η οποία παρέχει την απαραίτητη σύνδεση μεταξύ του παρελθόντος και του παρόντος.
Η διάταξη του μουσείου δίνει έμφαση στον εντοπισμό των χαρακτηριστικών τα οποία ανήκουν στο DNA της Alfa Romeo· απεικονίζεται μέσω μίας γοητευτικής φωτεινής έξυπνης εγκατάστασης, η οποία επεκτείνεται κατά μήκος του κτηρίου κατακόρυφα: φώτα, λέξεις και σήματα του στιλ τα οποία ζωντανεύουν σε μία οθόνη με φθίνουσα ελικοειδή κίνηση, που συμβολίζει τη στιλιστική συνέχεια και την τεχνολογική χρονική συνοχή.
Η οθόνη παρουσιάζει 69 μοντέλα τα οποία είναι τα πιο σημαντικά όχι μόνο για την εξέλιξη της μάρκας, αλλά και για την ίδια την ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Από το πρώτο αυτοκίνητο A.L.F.A, το 24 HP, έως τους θρυλικούς νικητές του Mille Miglia όπως το 6C 1750 Gran Sport που οδηγούσε ο Tazio Nuvolari, την 8C coachbuilt by Touring και το Gran Premio 159 “Alfetta 159” νικητή της Formula 1 που οδηγούσε ο Juan Manuel Fangio· από την Giulietta, ένα αυτοκίνητο σύμβολο τη δεκαετία του 1950, έως το Championship 33 TT 12. Όλη η ουσία της μάρκας έχει συγκεντρωθεί σε τρεις αρχές: Χρονική διάρκεια, η οποία αντιπροσωπεύει βιομηχανική συνέχεια, ομορφιά, η οποία συνδυάζει το στιλ με το design, ταχύτητα, συνοψίζοντας τεχνολογία και μικρό βάρος. Σε κάθε μία αρχή είναι αφιερωμένος ένας όροφος του μουσείου.



Η Χρονική ανασκόπηση καταλαμβάνει ολόκληρο τον πρώτο όροφο, με μία επιλογή 19 αυτοκινήτων τα οποία αντιπροσωπεύουν με τον καλύτερο τρόπο την εξέλιξη της μάρκας, κάθε ένα εκ των οποίων συνοδεύεται από μία πληροφοριακή οθόνη πολυμέσων. Το έκθεμα ολοκληρώνεται από μία «διαδραστική μνήμη», ένα έξυπνο τεχνολογικό σταθμό από όπου μπορούν οι επισκέπτες να έχουν πρόσβαση σε ένα διαδραστικό σύστημα για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την ιστορία κάθε ενός μοντέλου. Η εγκατάσταση που λέγεται “Quelli dell’Alfa Romeo”, αφηγείται πώς γεννήθηκε ένας θρύλος μέσα στα 100 και πλέον χρόνια χάρη στην εργασία χιλιάδων ατόμων που συνέβαλαν στην ανάπτυξη της εταιρείας: από τους εργάτες έως τους τεχνίτες, τους δοκιμαστές και τους σχεδιαστές, τους μηχανικούς και τους εργαζόμενους στη διοίκηση.



Το δεύτερο τμήμα της έκθεσης, στο ισόγειο, λέγεται Ομορφιά και διαθέτει αρκετές θεματικές περιοχές. Η διάταξη έχει σχεδιαστεί με δυναμικές και ομαλές γραμμές οι οποίες θυμίζουν το στιλ των κύριων Ιταλών κατασκευαστών αμαξωμάτων: από το “I maestri dello stile” (Οι μαέστροι του στιλ), το οποίο συνδυάζει 9 κύρια σχεδιαστικά παραδείγματα από κάθε εποχή, έως το “La scuola italiana” (Η Ιταλική σχολή), που δείχνει αυτοκίνητα κατασκευασμένα από το φανοποιείο στο Τορίνο με τη μάρκα Superleggera τις δεκαετίες του 1930 και 40. Στο κέντρο βρίσκεται το “Alfa Romeo nel cinema” (Η Alfa Romeo στο σινεμά). Αυτό ακολουθείται από το “Il Fenomeno Giulietta” (Tο φαινόμενο Giulietta) και την “Giulia: disegnata dal vento” (Giulia: σχεδιασμένη από τον άνεμο), με μοντέλα που συνοδεύουν την εξέλιξη της οικονομίας και του ιταλικού γούστου στις δεκαετίες του 1950 και 60.
Το τρίτο μέρος είναι αφιερωμένο στην Ταχύτητα και εκτείνεται κατά μήκος ολόκληρου του υπογείου. Αυτή είναι η πιο συναρπαστική περιοχή, όπου οι λάτρεις της Alfa Romeo μπορούν να συναντηθούν με τα αστέρια που πήραν τις κύριες νίκες για την Alfa Romeo: από το “Nasce la leggenda” (Ένας Θρύλος γεννιέται), ένα εντυπωσιακό χώρο πολυμέσων που ομαδοποιεί τα αστέρια των επικών αναμετρήσεων μεταξύ των δύο παγκοσμίων πολέμων, μέσω του ντεμπούτου στους αγώνες της F1, του “Progetto 33” και του “Le corse nel DNA” (Οι αγώνες στο DNA της Alfa Romeo).
Οι επισκέπτες εισέρχονται μετά στο “Tempio delle vittorie” (O Ναός των Νικών), άλλον ένα χώρο όπου μία παρουσίαση από φωτογραφίες, ήχους και ένα φιλμ παρουσιάζουν τους 10 μεγαλύτερους θριάμβους στην ιστορία της Alfa Romeo. Το ταξίδι μέσα στο θρύλο τελειώνει με ένα παιχνιδιάρικο και εντυπωσιακό φινάλε: το “bolle emozionali” (συναισθηματικές φυσαλίδες) αφιερωμένο στην εμπειρία του κόσμου της Alfa Romeo, με ένα φιλμ εικονικής πραγματικότητας 360° και ένα γεμάτο συναισθήματα δωμάτιο όπου οι επισκέπτες κάθονται σε διαδραστικά καθίσματα και παρακολουθούν 4D φιλμ αφιερωμένα στη θρυλική επιτυχία της Alfa Romeo.


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2015, 06:44:14 πμ από gerogian »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος nikolas

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 631
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #152 στις: Ιούνιος 26, 2015, 10:12:03 πμ »



image hosting over 10mb

Καλό αλλα όχι τοσο καλό οσο οι προσδοκίες που καλιεργηθηκαν σε ολους τους ρομαντικους της εταιρειας .Οταν το κοιταω δεν βλέπω αυτο που θα με κανει να το προτιμησω απο bmw 3 και 4 ,η mercedes C ή το καινουργιο A4 γιατι εκει στοχευει .Το εσωτερικο ειναι πολυ καλυτερο απο το εξωτερικο .Οι ζαντες με τους κυκλους μπορει να ειναι και οι καλυτερες που εχω δει ποτε .

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #153 στις: Ιούνιος 26, 2015, 03:49:57 μμ »


image hosting over 10mb

Καλό αλλα όχι τοσο καλό οσο οι προσδοκίες που καλιεργηθηκαν σε ολους τους ρομαντικους της εταιρειας .Οταν το κοιταω δεν βλέπω αυτο που θα με κανει να το προτιμησω απο bmw 3 και 4 ,η mercedes C ή το καινουργιο A4 γιατι εκει στοχευει .Το εσωτερικο ειναι πολυ καλυτερο απο το εξωτερικο .Οι ζαντες με τους κυκλους μπορει να ειναι και οι καλυτερες που εχω δει ποτε .


Έλα που θα το προτιμήσεις τελικα,γιατι εκτος απο το εσωτερικό και τις ζάντες,ρίχνει και πολυ ξύλο!!! :lol: :jg:



Υ.Γ. Θα συμφωνήσω για το εξωτερικό,το περίμενα κάπως διαφορετικό.Παντως κρατάω πισινή,γιατι αυτη η εταιρεία εχει αποδείξει οτι ξέρει να σχεδιάζει και πολλές φορές κάτι που αρχικά δεν γοητεύει,τελικα αγαπιέται!!! Θα δείξει.
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος nomikosas1

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #154 στις: Ιούνιος 26, 2015, 05:39:21 μμ »

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #155 στις: Ιούνιος 26, 2015, 06:18:53 μμ »
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος batman1345

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8547
  • Δημήτρης
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #156 στις: Ιούλιος 02, 2015, 01:10:36 πμ »
και επειδη πλεον ειπα οχι στους Γερμανους...  :dielaughing: :dielaughing: ενα αθρο απο ενα site του net...

H νέα Giulia δεν είναι 'κυρία'. Είναι ιστορία

Η Giulia QV δεν κρύβεται. Δεν κάνει καμία προσπάθεια να καλύψει τις προθέσεις της που δεν είναι άλλες από το να πετάξει το γάντι, να φάει το καρύδι, να ρίξει στα αυτιά ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε σε όλες τις M3, τις C63 AMG, τα RS4 και ό,τι σούπερ γρήγορο και δυνατό σε σπορ σεντάν κυκλοφορεί στους δρόμους αυτού του κόσμου.

Δεν έχει προκλητικά αεροδυναμικά βοηθήματα αλλά είναι ασυνήθιστα μυώδης και δυναμική, δεν είναι ανορεξική αλλά τα 1.500 κιλά της είναι τα πιο λίγα σε αυτήν την κατηγορία μιας και εδώ υπάρχει το περισσότερο ανθρακόνημα και αλουμίνιο από οποιοδήποτε άλλο ανταγωνιστικό της μοντέλο, δεν είναι πιο βαριά μπροστά ή πίσω, αλλά απόλυτα ζυγισμένη με το βάρος της κατανεμημένο ομοιόμορφα (50:50) στους δύο άξονες.

Κυρίως όμως έχει τα άλογα, 510 το σύνολο, νούμερο που μέχρι πρότινος το συναντούσες σε εξωτικές Ferrari και όχι σε καθημερινά ή σχεδόν καθημερινά τετράθυρα. Η αναφορά στη Ferrari δεν είναι τυχαία, μιας και οι μηχανικοί της Scuderia βοήθησαν τους φίλους τους στην Alfa Romeo –άλλωστε και οι δύο ανήκουν στον όμιλο της FCA (Fiat Chrysler Automobiles)- να εξελίξουν τον εξακύλινδρο σε V των 3.000 κυβικών που βρίσκεται κάτω από το μακρύ καπό της Giulia. Ο οποίος και δύο turbo έχει και σύστημα απομόνωσης των κυλίνδρων, προκειμένου να μην κατεβάζει την αμόλυβδη όπως οι κινητήρες της Ferrari όταν απέδιδαν 510 ίππους.

Το συγκεκριμένο νούμερο είναι εντυπωσιακό, πλειοδοτεί σε σχέση με όλα τα άλλα σπορ σεντάν της πιάτσας, ενώ το ίδιο κάνει και το 0-100 σε μόλις 3,9 δεύτερα. Ναι σωστά το σκέφτεστε. Το 3,9 το συναντούσες μέχρι πρότινος στα προσπέκτους σούπερ σπορ μοντέλων με το Cavallino Rampante στο εμπρός καπό και σε όσα τα ανταγωνίζονταν.

Όλη αυτή η φάρμα των ζώων περνάει στην άσφαλτο από το σωστό άξονα για σπορ σεντάν, τον πίσω και αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την Alfa που ανακαλύπτει μετά από χρόνια και πάλι τις ρίζες της –κάτι που ισχύει και για τα βαριά ονόματα που επιλέγει τελευταία.

 Αν όμως κάποιος θέλει θα υπάρχει και τετρακίνητη εκδοχή. Και με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο που βασίζεται σε αυτό των Jeep (άλλη μια μάρκα της FCA) και δεν θα επηρεάζει επί της ουσίας τις επιδόσεις. Μάλιστα, όπως συνήθως συμβαίνει τελευταία μπορεί και να ρίχνει ένα δέκατο το 0-100. Όσο για την τελική αν δεν υπάρχει κάποιου είδους ηλεκτρονικός κόφτης θα φλερτάρει άγρια με τα 300.

Μέχρι στιγμής οι Ιταλοί δεν έχουν αποκαλύψει επίσημα το εσωτερικό της Giulia QV. Το μόνο βέβαιο είναι πως θα έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια για την αναβάθμιση της ποιότητας, ενώ τα 510 άλογα θα έρχονται στη ζωή όπως στις Ferrari. Με το πάτημα ενός μπουτόν στο τιμόνι.

Η Giulia όμως δεν θα είναι μόνο η QV. Όταν ξεκινήσουν οι πωλήσεις της στα μέσα του 2016 θα υπάρχουν και οι πιο προσγειωμένες εκδοχές της, με κινητήρες βενζίνης 1.400 και 1.800 κυβικών με 105 έως 240 άλογα, με diesel 2.000 κυβικών που θα κυμαίνονται από τους 105 έως τους 200 ίππους και με τον πετρελαιοκινητήρα των 3.000 κυβικών που στις Maserati φτάνει μέχρι και τα 350 άλογα.

Η λογική που επικρατεί στην αυτοκινητοβιομηχανία λέει πως αυτές οι εκδόσεις, που απευθύνονται στους πολλούς, θα έπρεπε να παρουσιαστούν πρώτες και στην πορεία ο image maker QV με τα 510 άλογά της. Οι Ιταλοί όμως ακολούθησαν τον ακριβώς ανάποδο δρόμο και είχαν τους λόγους τους: όταν έχεις σχεδόν 20 χρόνια να παρουσιάσεις ένα χαρισματικό μοντέλο –το τελευταίο ήταν η 156- και όταν αυτό που εμφανίζεις είναι η τελευταία σου ελπίδα σωτηρίας επιβάλλεται να ταράξεις τα νερά.

Να κλέψεις τις εντυπώσεις και να φωνάξεις με όλες τις δυνάμεις που σου έχουν απομείνει ότι επέστρεψες. Και αυτό μπορούσε να το κάνει μόνο η QV.
Panerai is not just a watch... It's a lifestyle!

Αποσυνδεδεμένος chris5

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7046
    • Προφίλ
"Προδότης δεν είναι μόνο αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς, αλλά είναι και εκείνος που ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώση του δεν προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για να βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων πάνω στους οποίους άρχει..." - Θουκυδίδης (460-398 π.Χ.)

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #158 στις: Ιούλιος 05, 2015, 01:05:21 μμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #159 στις: Ιούλιος 05, 2015, 04:42:04 μμ »
Πελαααατες μου!!!! ;) ;D



screen cap
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI