Αποστολέας Θέμα: FORTIS  (Αναγνώστηκε 417763 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kounelis

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #60 στις: Ιούλιος 09, 2008, 09:59:50 πμ »
για να γυρισουμε στο θεμα τιμης εγω το β 42 το πηρα 1340 ευρο (δερματινο λουρακι) κ πιστευω το οτι πεφτει κ αλλο η τιμη λιγο παραπανω ψαξιμο

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #61 στις: Ιούλιος 09, 2008, 01:26:06 μμ »
ναι σιγουρα κανεις δεν μπορει να αρνηθει οτι ειναι μια μαρκα που ακολουθει καποια στανταρ !η ενσταση ειναι σε αλλα σημεια οπως οι τιμες της,αφηνω εξω την κουβεντα για διαστημα ,μιλαω γενικα για τα ρολογια της.απο κει και περα ειναι παντα και θεμα γουστου σιγουρα

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #62 στις: Ιούλιος 09, 2008, 02:25:25 μμ »
Ένσταση στις τιμές της Φόρτις, ενώ τα εκατομύρια κομμάτια της Ρόλεξ έχουν κανονικές τιμές. Μου φαίνεται δυο μέτρα δυό σταθμά.

guinand,hamilton,damasko,oris,hamilton,omega

Σε τι διαφέρει η Φόρτις;
Η guinand μήπως διατίθεται μόνο απ' ευθείας από την εταιρεία; Αν ναι ισχύει ότι και για την damasko.
Η damasko διατίθεται απ' ευθείας. Αυτό σημαίνει δεν υπάρχουν ενδιάμεσα κέρδη αντιπροσώπων και κέρδη λιανικής. Πολύ πιθανόν δεν υπάρχουν έξοδα προώθησης και έξοδα τμήματος πωλήσεων.
Η oris έχει πάνω κάτω ίδιες τιμές.
Η hamilton έχει την υποστήριξη ενός τεράστιου γκρούπ. Αυτό σημαίνει διαφημήσεις, πολλά σημεία πώλησεις, οικονομίες κλίμακος, άλλα τιμολόγια πρώτων υλών, άλλα τιμολόγια μηχανών, μεγάλος όγκος πωλήσεων.
Η omega έχει ότι και η hamilton συν την τεράστια αναγνωρισημότητα.

Μερικές μάρκες που έχουν ίδιες μηχανές με τη Φόρτις και σπορ μοντέλα, αλλά λίγο διαφορετικές τιμές (προς τα πάνω). Bell & Ross, Breitling, TAG Heuer, Paul Picot, Porshe Design.

Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #63 στις: Ιούλιος 09, 2008, 02:45:03 μμ »
Ένσταση στις τιμές της Φόρτις, ενώ τα εκατομύρια κομμάτια της Ρόλεξ έχουν κανονικές τιμές. Μου φαίνεται δυο μέτρα δυό σταθμά.

guinand,hamilton,damasko,oris,hamilton,omega

Σε τι διαφέρει η Φόρτις;
Η guinand μήπως διατίθεται μόνο απ' ευθείας από την εταιρεία; Αν ναι ισχύει ότι και για την damasko.
Η damasko διατίθεται απ' ευθείας. Αυτό σημαίνει δεν υπάρχουν ενδιάμεσα κέρδη αντιπροσώπων και κέρδη λιανικής. Πολύ πιθανόν δεν υπάρχουν έξοδα προώθησης και έξοδα τμήματος πωλήσεων.
Η oris έχει πάνω κάτω ίδιες τιμές.
Η hamilton έχει την υποστήριξη ενός τεράστιου γκρούπ. Αυτό σημαίνει διαφημήσεις, πολλά σημεία πώλησεις, οικονομίες κλίμακος, άλλα τιμολόγια πρώτων υλών, άλλα τιμολόγια μηχανών, μεγάλος όγκος πωλήσεων.
Η omega έχει ότι και η hamilton συν την τεράστια αναγνωρισημότητα.

Μερικές μάρκες που έχουν ίδιες μηχανές με τη Φόρτις και σπορ μοντέλα, αλλά λίγο διαφορετικές τιμές (προς τα πάνω). Bell & Ross, Breitling, TAG Heuer, Paul Picot, Porshe Design.

Φιλικά
Δημήτρης
προσπαθησα να θαψω το τσεκουρι του πολεμου!τεσπα ;D
γιατι ξεκινας με συγκριση ανομοιων?ρολεξ με φορτις!!πρωτο  αυτο αλλα οκ παμε παρακατω,το οτι καποιες γερμανικες  η αλλες εταιρειες πουλανε μεσω νετ δεν με ενδιαφερει εαν εχω να κερδισω σαν καταναλωτης!εχω δει και καλυτερο φινιρισμα απο την φορτις σε καλυτερες τιμες με τις ιδιες μηχανες,εσυ πιστευεις οτι η διαφημιση στο βαθμο που την κανει δεν επιβαρυνει περισσοτερο το τελικο προιον?σου πα ηδη ρολοι με ιστορια και αποστολες πηγαν και αλλα και η πιστοποιηση περα απο το ομεγα που εγινε σε αλλες εποχες,πολυ πιο δυσκολες με μια μηχανη που αποτελεσε αναπτυξη απο τη καλιμπρα 27 το 40 κτλ για χρηση συμφωνα με αυτο που ηθελαν οι πελατες,θες να μου πεις ,συγνωμη κιολας οτι η φορτις περα απο ενα καλα συναρμολογημενο συνολο εκανε μια μηχανη η επεμβασεις κατα τις απαιτησεις του ρωσικου προγραμματος?δε νομιζω,εγω το βλεπω απλα ,μπορω να παρω και καποιο αλλο που εχει παει?εαν ναι κοιταω τιμη ,μαρκα ,χαρακτηριστικα και επιλεγω.εχει να μου δωσει κατι παραπανω περα απο την πιστοποιηση ?εαν ναι τι?εφοσον οι τιμες ειναι ιδιες ειναι και θεμα γουστου αλλα σου ειπα ηδη αυτο με τις διαστημικες αποστολες απο το 93 και μετα συν την "εμμονη" να το λεω συχνα πυκνα εμενα προσωπικα δε με βρισκει συμφωνο.

Υ.Γ η ρολεξ και μηχανες φτιαχνει και τεχνολογιες εχει και στο τελος τελος αγια δεν ειναι και το λεμε συχνα ,αλλα αλλου ανηκει η μια και αλλου η αλλη.. ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 09, 2008, 02:57:27 μμ από george_ »

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #64 στις: Ιούλιος 09, 2008, 03:14:16 μμ »
γιατι ξεκινας με συγκριση ανομοιων?ρολεξ με φορτις!
η αλλες εταιρειες πουλανε μεσω νετ δεν με ενδιαφερει εαν εχω να κερδισω σαν καταναλωτης!

Σε ενδιαφέρει όμως εσύ να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.

Άμα διαφωνούμε, έχουμε κανένα τσεκούρι;
Κουβεντιάζω για να μαθαίνω και κυρίως για να περνάω καλά!

Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #65 στις: Ιούλιος 09, 2008, 03:17:56 μμ »
"Σε ενδιαφέρει όμως εσύ να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα." ειπες,ποια ανομοια συγκρινα?
καλα το τσεκουρι του πολεμου ειχε και το χαμογελο ,που πολλες φορες και συ σαν πειραχτηρι ,βαζεις στις ατακες σου ;D ,χαλαρο ητανε,εδω σημερα εχουν στηθει ολοι και παιζουν στοιχηματα! ;D ;D

παιδες εχουμε ποσοστα και μεις ε! ;D


Αποσυνδεδεμένος neo12

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1033
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #66 στις: Ιούλιος 09, 2008, 03:29:44 μμ »
χλωμα προσωπα  μην αναβουμε κ εχει κ ζεστη....
“Simplicity is the ultimate sophistication”
                 Leonardo Da Vinci

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #67 στις: Ιούλιος 09, 2008, 03:52:29 μμ »
"Σε ενδιαφέρει όμως εσύ να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα." ειπες,ποια ανομοια συγκρινα?
καλα το τσεκουρι του πολεμου ειχε και το χαμογελο ,που πολλες φορες και συ σαν πειραχτηρι ,βαζεις στις ατακες σου ;D ,χαλαρο ητανε,εδω σημερα εχουν στηθει ολοι και παιζουν στοιχηματα! ;D ;D

παιδες εχουμε ποσοστα και μεις ε! ;D



Χαλάρωσε, κουβέντα κάνουμε.

Συγκρίνεις εταιρείες του ίντερνετ με εταιρείες που έχουν δίκτυο λιανικής, αλλά λες, δε με ενδειαφέρει σαν καταναλωτή. Σαν καταναλωτή όμως δε σε ενδειαφέρει που η Ωμέγα έχει τόσο ακριβό το Speedmaster που το έχει δεκάδες χρόνια και πούλησε και πουλάει σα ζεστό κουλούρι. Και αντιστοίχως πάει η Ρόλεξ με το Sub. Σ΄αυτές δικαιολογούνται οι υψηλές τιμές (τεχνολογία, μπλαμπλα, έρευνα, μπλαμπλα, εξέλιξη, μπλαμπλα). Για την Όρις που έχει ανάλογες τιμές με την Φόρτις, τσιμουδιά! Δεν πουλάει διαστημικές κορδέλες, άρα είναι εντάξει. Εγώ βλέπω προκατάληψη.
Αν δεν είχε διαστημική ταμπέλα και κυρίως ρώσικη (δηλ. μυρίζει διαφθορά) θα ήταν εντάξει. Τώρα όμως για τους γνώστες έχει ρετσινιά.

Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #68 στις: Ιούλιος 09, 2008, 03:58:21 μμ »
σεικο,σινν,ομεγα δευτερο χερι,σου λεω οτι η ταμπελα κοστιζει και ειναι οπως και αλλες εταιρειες με ιδια μηχανη,το 142 γραφει απο πισω οπως ξερεις το ρολοι πηγε διαστημα μπλα μπλα,τιμη καταλογου λεμανια 5100 καπου στα 1300 το ατσαλι,πλεον δεν παραγεται,κρινε μονος σου.το Speedmaster  το βρισκεις μετα την αυξηση μετρητα στα 1800 .γιατι η μηχανη της φορτις ειναι δικη της?χαλασε χρηματα σε επενδυση η εξελιξη?δεν νομιζω και μοθ την δινει την 7750 σε τιμη υψηλη..

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #69 στις: Ιούλιος 10, 2008, 09:51:03 πμ »
Κάτι δεν καταλαβαίνω.

σεικο,σινν,ομεγα δευτερο χερι   ???
το 142 λεμανια 5100 πλεον δεν παραγεται  ???
Συγκρίνεις τιμές νέων ρολογιών με 2ο χέρι και με κατειργημένα μοντέλα;

το Speedmaster  το βρισκεις μετα την αυξηση μετρητα στα 1800
Τόσο βρίσκεις ή και λιγότερα (αναλόγως το μοντέλο) ένα Φόρτις χρονογράφο. Μόνο που το Speedmaster κατασκευάζεται επί 50 χρόνια και έχει αποσβέσει κόστη ανάπτυξης εδώ και δεκαετίες και κυριότερο, ότι έχει πουλήσει και πουλάει το Speedmaster δεν το έχει δει ούτε στο όνειρό της η Φόρτις.

γιατι η μηχανη της φορτις ειναι δικη της?χαλασε χρηματα σε επενδυση η εξελιξη?
Γιατί του Speedmaster είναι της Ωμέγα; Λεμανία είναι. Που χάλασε χρήματα η Ωμέγα;

και μοθ την δινει την 7750 σε τιμη υψηλη..
Η Φόρτις δεν πουλάει μηχανές μεμονομένα, αλλά ολοκληρωμένα ρολόγια...
Όσο για τις τιμές ρολογιών με 7750, της Φόρτις είναι από τις καλύτερες της αγοράς και κάτω από το μέσο όρο. Δηλ. έχει από τις καλύτερες επιδόσεις σε τιμή/απόδοση.
Μάλλον πρέπει να βγεις μια βόλτα στα μαγαζιά να ενημερωθείς.

Φιλικά
Δημήτρης


Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #70 στις: Ιούλιος 10, 2008, 01:11:59 μμ »
η caliber 27 αναπτυχθηκε απο λεμανια και ομεγα που ηταν στο προτζεκτ
Omega, being part of the same group as, and working collaboratively with, Lemania, adopted the 27 CHRO C12 (or cal. 321 as it became known) as its premier chronograph .

τα τεστ τα εκανε η ΝΑΣΑ συγκριτικα με αλλους οπως εχω ηδη αναφερει και επιλεγοντας μονης τα ρολογια απο την ελευθερη αγορα

Unbeknownst to Omega, NASA had bought five different makes of chronographs off-the-shelf for testing in 1964, to select those suitable for the astronauts to use in the harsh environmental conditions of outer space. After a battery of exhaustive and punishing tests there was only one watch still running (albeit erractically at times)—the Speedy, which NASA then adopted as standard issue for all EVAs or extra-vehicular activities. Even the astronauts themselves unanimously preferred the Speedy over the other brands "because of better accuracy, reliability, readability and ease of operation."

θα συγκρινα ,οπως και γινεται τις διαφορετικες εκδοσεις του omega caliber μεταξυ τους και μονο.

η 7750 ειναι και αυτη μηχανη 35 ετων και η φορτις σε ρωτησα εαν ξερεις τι βελτιωσεις κανει ?εγω δεν εχω ακουσει για καποια.η μηχανη 321 ειχε υποστει αλλαγες και βελτιωσεις ,περασε στην 861 και μετα στην 1861 ,ειναι τοσο πολλες οι πηγες που το επιβεβαιωνουν αλλωστε!ακομα και η ιδια 321 εχει υποστει βελτιωσεις,μια μηχανη 45 50 χρονων σουπερδοκιμασμενη και που εξελιχθηκε στο χρονο

δηλαδη εσυ ΒΒ μου λες οτι αφου 1800 κανει το φορτις με 7750 και ενα ομεγα moonwatch θα επελεγες το φορτις?

το σινν 142(λεμανια!) που ηταν στην παραγωγη εως λιγα χρονια πριν και ειχε παει σε αποστολες ειχε τιμη καταλογου 1300 ευρω,δε σου λεει τιποτα?

η φορτις εχει απο τις καλυτερες τιμες σε χρονογραφους 7750?διαφωνω

να ρωτησω και κατι αλλο ,ολοι οι χρονογραφοι φορτις εχουν την πιστοποιηση για τις αποστολες?



και κατι για τα 2nd hand δηλαδη εαν εβρισκες εσυ ενα ομεγα μαρκ ΙΙ η ενα allo speedmaster h moonwatch σε πολυ καλη κατασταση στα 1200 ευρω π.χ θα αγοραζες το φορτις με την 7750?


και ξεχασα το πιο βασικο !η ΝΑΣΑ ζητησε αλλαγες απο την ομεγα και οι οποιες φυσικα εγιναν
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2008, 01:22:42 μμ από george_ »

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #71 στις: Ιούλιος 10, 2008, 03:39:31 μμ »
Γιώργο θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλα.

η caliber 27 αναπτυχθηκε απο λεμανια και ομεγα που ηταν στο προτζεκτ
Omega, being part of the same group as, and working collaboratively with, Lemania, adopted the 27 CHRO C12 (or cal. 321 as it became known) as its premier chronograph .

Οι δύο εταιρείες ήταν μαζί στο γκρουπ αλλά η Λεμανία έφτιαχνε της μηχανές. Εξάλλου πάνω σε βάση Λεμανία αναπτύχθηκε η 27. Και η Σκόντα στο ίδιο γκρουπ είναι με την VW, αλλά φοράει μηχανές VW.

τα τεστ τα εκανε η ΝΑΣΑ συγκριτικα με αλλους οπως εχω ηδη αναφερει και επιλεγοντας μονης τα ρολογια απο την ελευθερη αγορα

Unbeknownst to Omega, NASA had bought five different makes of chronographs off-the-shelf for testing in 1964, to select those suitable for the astronauts to use in the harsh environmental conditions of outer space. After a battery of exhaustive and punishing tests there was only one watch still running (albeit erractically at times)—the Speedy, which NASA then adopted as standard issue for all EVAs or extra-vehicular activities. Even the astronauts themselves unanimously preferred the Speedy over the other brands "because of better accuracy, reliability, readability and ease of operation."

Αυτά είναι γνωστά και δεν τα αμφισβητώ, αλλά τι σχέση έχουν με το αν είναι "ακριβή" η Φόρτις;

θα συγκρινα ,οπως και γινεται τις διαφορετικες εκδοσεις του omega caliber μεταξυ τους και μονο.
Αυτό σε τι είναι συμπέρασμα;

η 7750 ειναι και αυτη μηχανη 35 ετων και η φορτις σε ρωτησα εαν ξερεις τι βελτιωσεις κανει ?εγω δεν εχω ακουσει για καποια.η μηχανη 321 ειχε υποστει αλλαγες και βελτιωσεις ,περασε στην 861 και μετα στην 1861 ,ειναι τοσο πολλες οι πηγες που το επιβεβαιωνουν αλλωστε!ακομα και η ιδια 321 εχει υποστει βελτιωσεις,μια μηχανη 45 50 χρονων σουπερδοκιμασμενη και που εξελιχθηκε στο χρονο
Και αυτό τι σχέση έχει με το αν είναι "ακριβή" η Φόρτις;
Αλλά θα απαντήσω αφού ρωτάς. Η Φόρτις δεν κάνει βελτιώσεις, παίρνει έτοιμες Top ETA/Valjoux. Oι αλλαγές από 321 σε 861 και μετέπειτα σε 1861 έγιναν από τη Λεμανία. Και έγιναν με γνώμονα την απλοποίηση και την ταχύτητα παραγωγής, δηλ. μείωση του κόστους παραγωγής. Και βέβαια είναι δοκιμασμένες και αξιόπιστες.

δηλαδη εσυ ΒΒ μου λες οτι αφου 1800 κανει το φορτις με 7750 και ενα ομεγα moonwatch θα επελεγες το φορτις?
1800 τιμοκαταλόγου χωρίς έκπτωση.
Αν ήταν να έχω ένα ρολόι, θα προτιμούσα το Φόρτις που έχει και ημερομηνία γιατί είναι πολύ σημαντική στην καθημερηνότητά μου. Αν είχα κι άλλα βεβαίως θα έπαιρνα το Ωμέγα.

το σινν 142(λεμανια!) που ηταν στην παραγωγη εως λιγα χρονια πριν και ειχε παει σε αποστολες ειχε τιμη καταλογου 1300 ευρω,δε σου λεει τιποτα?

Και πολλά μάλιστα. Αλλά και το αντίστοιχο Φόρτις Λεμανία που κυκλοφορούσε τότε με την έκπτωση περίπου τόσο έκανε.

η φορτις εχει απο τις καλυτερες τιμες σε χρονογραφους 7750?διαφωνω
Δικαίωμά σου. Ποια είναι τα μέτρα σύγκρισής σου;

να ρωτησω και κατι αλλο ,ολοι οι χρονογραφοι φορτις εχουν την πιστοποιηση για τις αποστολες?
Καλή ερώτηση, δε γνωρίζω.


Εν κατακλείδει.Εγώ δεν αμφισβήτησα κανένα ρολόι που ανέφερες. Όλα είναι πολύ καλά για αυτό που προσφέρουν. Η ένστασή μου είναι στην αρνητική μεροληψία και προκατάληψη που διακρίνω από μέρους σου για τη σχέση απόδοσης/τιμής των Φόρτις. "Διαστημικές τιμές" δεν υπάρχουν στα καταστήματα.

Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος eisenberg

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2842
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #72 στις: Ιούλιος 10, 2008, 04:54:42 μμ »
Δε ξερω ποσο εχει σημασια πλεον,αλλα ενημερωτικα περισσοτερο,το moonwatch δεν κοστιζει 1800Ε,αλλα 2.760Ε τιμη λιανικης,σε επισημο παντα dealer.
Το Fortis B42chrono,νομιζω εχει λιανικη γυρω στα 600Ε χαμηλοτερη,αλλα εχει βιδωτη κορωνα,ζαφειρι κρυσταλλο,200m στεγανοτητα,περιστρεφομενη στεφανη κα...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2008, 05:11:56 μμ από eisenberg »

Αποσυνδεδεμένος neo12

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1033
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #73 στις: Ιούλιος 10, 2008, 05:03:50 μμ »
λοιπον το Β-42 cosmonauts  εχει 2110  επισημη τιμη καταλογου !!!!!
“Simplicity is the ultimate sophistication”
                 Leonardo Da Vinci

Αποσυνδεδεμένος neo12

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1033
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #74 στις: Ιούλιος 10, 2008, 05:25:25 μμ »
George μια ερωτηση... απο κοντα τα εχεις δει τα Fortis τα εχεις πιασει, διοτι βγαζουν μια αισθηση που δεν την συναντας συχνα, πολυ στιβαρη κ καλοφτιαγμενη κασα κ φοβερη ευκρινεια.....δεν το εχω συναντησει σε πιο ακριβα ρολογια που εχω δει....προσωπικη παντα αποψη...κ χωρις να θελουμε να πεισουμε καποιον  για φορτις ρολογαρες κτλ.....
“Simplicity is the ultimate sophistication”
                 Leonardo Da Vinci

Αποσυνδεδεμένος Dylan Dog

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #75 στις: Ιούλιος 10, 2008, 06:34:38 μμ »
εγω εδω και μια εβδομαδα που εχω το fortis professional B-42 Pilot Chronograph ειμαι πολυ ικανοποιημενος και οπως λεει ο neo12 εχει τρομερη κασα και ευκρινια . Επισης παροτι ειναι αρκετα βαρυ ρολοι , στο χερι μου καθεται λες και ηταν φτιαγμενο για αυτο !

Αποσυνδεδεμένος neo12

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1033
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #76 στις: Ιούλιος 10, 2008, 06:40:48 μμ »
etsi dylan dog βαρυ κ ασηκωτο αλλα να πεφτει τελεια στον καρπο!!!!
“Simplicity is the ultimate sophistication”
                 Leonardo Da Vinci

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #77 στις: Ιούλιος 10, 2008, 10:27:49 μμ »
Δε ξερω ποσο εχει σημασια πλεον,αλλα ενημερωτικα περισσοτερο,το moonwatch δεν κοστιζει 1800Ε,αλλα 2.760Ε τιμη λιανικης,σε επισημο παντα dealer.
Το Fortis B42chrono,νομιζω εχει λιανικη γυρω στα 600Ε χαμηλοτερη,αλλα εχει βιδωτη κορωνα,ζαφειρι κρυσταλλο,200m στεγανοτητα,περιστρεφομενη στεφανη κα...
και συ βρουτε..

να απαντησω,εαν το ομεγα ειχε κρυσταλλο ζαφειρι οπως εχω ηδη αναφερει στα τεστ εσπαγε και κατεστρεφε την μηχανη
εαν ειχε και βιδωτη κορωνα θα ταν δυσκολο στο κουρδισμα μιας και ειναι μηχανικο και ηθελαν προσβαση ευκολη(βαλε και την χρηση γαντιων!)
εαν ειχε και στεφανη θα ηταν συν τα υπολοιπα που ειπες ενα πολυ ωραιο ρολοι για sub ;P

σιγουρα ο καθενας αγοραζει οποιο 8ελει

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #78 στις: Ιούλιος 10, 2008, 10:34:00 μμ »
George μια ερωτηση... απο κοντα τα εχεις δει τα Fortis τα εχεις πιασει, διοτι βγαζουν μια αισθηση που δεν την συναντας συχνα, πολυ στιβαρη κ καλοφτιαγμενη κασα κ φοβερη ευκρινεια.....δεν το εχω συναντησει σε πιο ακριβα ρολογια που εχω δει....προσωπικη παντα αποψη...κ χωρις να θελουμε να πεισουμε καποιον  για φορτις ρολογαρες κτλ.....

στοιβαρο και βαρυ δεν ειναι τα ιδια πραγματα,σημερα θα βρεις πολλα στοιβαρα και βαρια ρολογια ,τα πιο πολλα,ναι τα εχει δει και τα εχω δοκιμασει .

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: Fortis
« Απάντηση #79 στις: Ιούλιος 10, 2008, 10:48:22 μμ »
Γιώργο θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλα.

η caliber 27 αναπτυχθηκε απο λεμανια και ομεγα που ηταν στο προτζεκτ
Omega, being part of the same group as, and working collaboratively with, Lemania, adopted the 27 CHRO C12 (or cal. 321 as it became known) as its premier chronograph .

Οι δύο εταιρείες ήταν μαζί στο γκρουπ αλλά η Λεμανία έφτιαχνε της μηχανές. Εξάλλου πάνω σε βάση Λεμανία αναπτύχθηκε η 27. Και η Σκόντα στο ίδιο γκρουπ είναι με την VW, αλλά φοράει μηχανές VW.

τα τεστ τα εκανε η ΝΑΣΑ συγκριτικα με αλλους οπως εχω ηδη αναφερει και επιλεγοντας μονης τα ρολογια απο την ελευθερη αγορα

Unbeknownst to Omega, NASA had bought five different makes of chronographs off-the-shelf for testing in 1964, to select those suitable for the astronauts to use in the harsh environmental conditions of outer space. After a battery of exhaustive and punishing tests there was only one watch still running (albeit erractically at times)—the Speedy, which NASA then adopted as standard issue for all EVAs or extra-vehicular activities. Even the astronauts themselves unanimously preferred the Speedy over the other brands "because of better accuracy, reliability, readability and ease of operation."

Αυτά είναι γνωστά και δεν τα αμφισβητώ, αλλά τι σχέση έχουν με το αν είναι "ακριβή" η Φόρτις;

θα συγκρινα ,οπως και γινεται τις διαφορετικες εκδοσεις του omega caliber μεταξυ τους και μονο.
Αυτό σε τι είναι συμπέρασμα;

η 7750 ειναι και αυτη μηχανη 35 ετων και η φορτις σε ρωτησα εαν ξερεις τι βελτιωσεις κανει ?εγω δεν εχω ακουσει για καποια.η μηχανη 321 ειχε υποστει αλλαγες και βελτιωσεις ,περασε στην 861 και μετα στην 1861 ,ειναι τοσο πολλες οι πηγες που το επιβεβαιωνουν αλλωστε!ακομα και η ιδια 321 εχει υποστει βελτιωσεις,μια μηχανη 45 50 χρονων σουπερδοκιμασμενη και που εξελιχθηκε στο χρονο
Και αυτό τι σχέση έχει με το αν είναι "ακριβή" η Φόρτις;
Αλλά θα απαντήσω αφού ρωτάς. Η Φόρτις δεν κάνει βελτιώσεις, παίρνει έτοιμες Top ETA/Valjoux. Oι αλλαγές από 321 σε 861 και μετέπειτα σε 1861 έγιναν από τη Λεμανία. Και έγιναν με γνώμονα την απλοποίηση και την ταχύτητα παραγωγής, δηλ. μείωση του κόστους παραγωγής. Και βέβαια είναι δοκιμασμένες και αξιόπιστες.

δηλαδη εσυ ΒΒ μου λες οτι αφου 1800 κανει το φορτις με 7750 και ενα ομεγα moonwatch θα επελεγες το φορτις?
1800 τιμοκαταλόγου χωρίς έκπτωση.
Αν ήταν να έχω ένα ρολόι, θα προτιμούσα το Φόρτις που έχει και ημερομηνία γιατί είναι πολύ σημαντική στην καθημερηνότητά μου. Αν είχα κι άλλα βεβαίως θα έπαιρνα το Ωμέγα.

το σινν 142(λεμανια!) που ηταν στην παραγωγη εως λιγα χρονια πριν και ειχε παει σε αποστολες ειχε τιμη καταλογου 1300 ευρω,δε σου λεει τιποτα?

Και πολλά μάλιστα. Αλλά και το αντίστοιχο Φόρτις Λεμανία που κυκλοφορούσε τότε με την έκπτωση περίπου τόσο έκανε.

η φορτις εχει απο τις καλυτερες τιμες σε χρονογραφους 7750?διαφωνω
Δικαίωμά σου. Ποια είναι τα μέτρα σύγκρισής σου;

να ρωτησω και κατι αλλο ,ολοι οι χρονογραφοι φορτις εχουν την πιστοποιηση για τις αποστολες?
Καλή ερώτηση, δε γνωρίζω.


Εν κατακλείδει.Εγώ δεν αμφισβήτησα κανένα ρολόι που ανέφερες. Όλα είναι πολύ καλά για αυτό που προσφέρουν. Η ένστασή μου είναι στην αρνητική μεροληψία και προκατάληψη που διακρίνω από μέρους σου για τη σχέση απόδοσης/τιμής των Φόρτις. "Διαστημικές τιμές" δεν υπάρχουν στα καταστήματα.

Φιλικά
Δημήτρης

ειπες
"Οι δύο εταιρείες ήταν μαζί στο γκρουπ αλλά η Λεμανία έφτιαχνε της μηχανές. Εξάλλου πάνω σε βάση Λεμανία αναπτύχθηκε η 27. Και η Σκόντα στο ίδιο γκρουπ είναι με την VW, αλλά φοράει μηχανές VW"

και αλλη πηγη μου επιβεβαιωνει οτι ηταν συνεργασια ,τι 8α πει αυτο?8α πει οτι η ομεγα εκανα κασα /κουμπια /κορωνα αλλα και επεμβασεις η αιτηματα δικα της και επειτα των πελατων στην μηχανη, οταν αυτες ζητηθηκαν,το ρολοι δεν ειναι  ενα αμαξι οπως εχω αναφερει στο παρελ8ον.


2 με ρωτας γιατι ανεφερα τα τεστ και θα σου πω το συλλογισμο μου,εαν αυτα τα ρολογια χωρις οι εταιρεις στην αρχη να to  γνωριζουν, τα πηραn απο την αγορα και τα τεσταραn γιατι ηθελαν ενα πραγματκα ποιοτικο και ανθεκτικο ρολοι με δικη του μηχανη την δεκαετια του 60, εχει την σημασια του ,δεν εχει να κανει με την τιμη αλλα το μερος που λεγεται "διαστημικο ρολοι" και τεσταρισμα.το αναφερω διοτι τοτε ειχαν πραγματκα μεγαλυτερη αναγκη για κατι πολυ αξιοπιστο σε καταστασεις που θα αντιμετωπιζαν για πρωτη φορα!
3 ναι οσο και εαν σου φαινεται περιεργο το θα συγκρινα τα caliber tou moonwatch μονο μεταξυ τους δεν ειναι παρα για να σου δειξω ,πρωτον οτι ειναι κοινη πρακτικη και δευτερον γιατι απο μονα τους εχουν δικη τους κατηγορια,οσο και εαν δε το φανταζεσαι εχουν υποστει ηδη απο την 321 τοσες εμφανεις και κυριως αφανεις επεμβασεις απο τις γεφυρες ,τα φρενα τους μοχλους(να το πω) του χρονογραφου οσο δεν φανταζομουν και εγω,εδω να υπογραμμισω οτι καθε αλλο παρα αληθης ειναι η φραση σου οτι ειναι στασιμη σαν μηχανη

λες επισης
" Oι αλλαγές από 321 σε 861 και μετέπειτα σε 1861 έγιναν από τη Λεμανία. Και έγιναν με γνώμονα την απλοποίηση και την ταχύτητα παραγωγής, δηλ. μείωση του κόστους παραγωγής. Και βέβαια είναι δοκιμασμένες και αξιόπιστες."

εδω εισαι λαθος και θα σου αποδειξω το γιατι.στο περασμα απο την 321 στην 861 οπου ναι εγινε αλλαγη στο συστημα χρονογραφιας για πιο ευκολη,μαζικη και φτηνη κατασκευη αλλα και πιο ανθεκτικη,αλλα η 861 εχει και βελτιωσεις που δεν ειναι αμελητεες(μερικοι αμφισβητουν ανοιχτα την 321 αλλα αυτο αποτελει ενα μεγαλο θεμα που καποτε θα μιλησουμε).

νεο συστημα μεταδοσης cammes(το μειον που λες)αλλα επετρεψε μου να πω οτι το column wheel τοτε ηταν μια πολυ δυσκολη κατασκευη και γινοταν με την ενωση δυο  ξεχωριστων τμηματων (χρονος και χρημα)αρα η χρηση cammes που παραγεται απο καλουπι εχει θετικα σε κοστος και χρονο.
περναμε απο  321- 18.000a/h στις 861-21.600a/h(θετικο ,αυξανει την ακριβεια)
321 αυτονομια  44 ωρες ,50  για την 861(θετικο)
αλλαγη του balancier¨321  balance wheel bimetallic με compensation screws
στην 861 smooth balance με flat balance spring καλυτερη ακριβεια σε ολες  τις αλλαγες θερμοκρασιας και οχι μονο σε ακραιες(+4 εως+34C).με λιγα λογια χρονομετρια
γεφυρα χρονογραφου τραπεζοειδης πλεον στην 861(θετικο)
απο το 93 βρισκουμε και το ενα επιπλεον ρουμπινι (18) στην 1861
κατι που δεν θα βρει κανεις ευκολα ειναι η αλλαγη στους μοχλους του φρενου απο την 321 σιγα σιγα εως να φτασουμε σε μια μορφη που εδινε αψεγαδιαστη λειτουργια στις τελευταιες σειρες 321 και στο νεο 861 που ακολουθει

τα λεω ολα αυτα γιατι υποστηριζεις οτι δεν ειχαμε εξελιξη της 321(το ειδα και σε αλλο σου ποστ) απο το 1957!!

ακολουθως μου αναφερεις οτι η " Η Φόρτις δεν κάνει βελτιώσεις, παίρνει έτοιμες Top ETA/Valjoux. Oι αλλαγές από 321 σε 861 και μετέπειτα σε 1861 έγιναν από τη Λεμανία. Και έγιναν με γνώμονα την απλοποίηση και την ταχύτητα παραγωγής, δηλ. μείωση του κόστους παραγωγής. Και βέβαια είναι δοκιμασμένες και αξιόπιστες."

top/ chronometrie εχει και η σινν οπως και αλλοι  χωρις καμια σχεδον αλλαγη και αυτη(σινν) και τα ρολογια της  κοστιζουν λιγοτερο!μου ζητησες μαρκες με καλυτερες τιμες που εχουν την 7750,παρα πολλες,οχι σορυ αλλα δεν ειμαι κατα μιας εταιρειας αλλα κατα της νοοτροπιας  των εταιρειων που μπορει να εμπεριεχει  μη ορθη προσεγγιση του πελατη (απο καθε εταιρεια) ,θυμασαι το τι ανεφερα για τα 3000+$ για ενα σινν U1000 και ποσο το κατεκρινα σαν γεγονος?








« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2008, 12:36:31 πμ από george_ »