Σε ευχαριστώ. Το θέμα είναι ότι η αντιπροσωπία (στην Αυστρία μάλιστα) δεν του το ρύθμιζε και βέβαια δεν ήθελε να το πάει σε τεχνίτη καινούριο ρολόι για να μην σπάσει την εγγύηση.
Για να καταλήξω :
a) σε τί ποσοστά το ρολόι φεύγει αρρύθμιστο από το εργοστάσιο και
b) αν είσαι στους άτυχους, πόσο πρόθυμη είναι η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα να στο ρυθμίσει;
ΥΓ. Μεγεια το maranez
Eυχαριστώ για το Maranez.
1. Το ποσοστό να φύγει κάτι αρύθμιστο
απ το quality control είναι πολύ
μικρό . Ακριβώς ποσοστό δεν ξέρω αλλά το υπολογίζουν βάση στατιστικής
και του ανθρώπινου παράγοντα.
Σε ένα τελευταίο συμβάν στο forum της IWC το εξήγησε κάποιος εκτενώς.
Αν βρω το link θα το κάνω post
2. Επίσημα επισκευαστικό κέντρο της
IWC δεν υπάρχει πλέον στην Ελλάδα-:(
Το κατάργησαν λόγω κόστους μεσούσις
κρισης.
Τα προς επισκευή ρολόγια πηγαίνουν
είτε Μόναχο είτε κάπου στην Ιταλία,
φυσικά μέ την ευθύνη και εποπτεία της Richemont Hellas.
Αν το το ρολόι είναι εντός εγγύησης και θέλει ρύθμιση απευθύνουν στον AD σου
και εκείνος θα ξέρει.
Φιλικά
Δημήτρης
Bost from my iPhone using Tapatalk