προσωπικα θα ανοιγα μονο ρολογια χαμηλης αξιας,θες ακομα μια λαβιδα,αντιμαγνητικη και λαδι σιλικονης για να περνας το o-ring και περιξ πριν κλιεσεις το καπακι.παρε και αυτοκολλητη ταινια για να μη χαραξεις τιποτα απο λαθος κινηση.αρχισε με πολυ φτηνα ρολογια.οσο εχουν τη βιδα μικρορυθμισης ειναι οτι καλυτερο,τα πιο παλια ρυθμιζονται απευθειας στην ρακετα και ειναι για πιο πολλα δευτ αποκλιση αλλα και πιο κοντα στ σπιραλ αρα θελει να χεις εμπειρια με αλλα,το βασικο ειναι ενας καλος ρολογας εμπιστοσυνης σαν σημειο αναφορας παντα αμα γινει το κακο!