Αποστολέας Θέμα: ULYSSE NARDIN'S HISTORY  (Αναγνώστηκε 8328 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος K_O_S_T_A_S

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4705
  • Θέλω Audemars Piguet αλλά... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΙΑ!
    • Προφίλ
ULYSSE NARDIN'S HISTORY
« στις: Απρίλιος 12, 2011, 07:32:53 μμ »




      Η Ulysse Nardin ( Γιουλίς Ναρντέν ), είναι μια εταιρεία υψηλής ωρολογοποϊίας που ιδρύθηκε το 1846 στην πόλη Le Locle στην Ελβετία. Ιστορικά η Ulysse Nardin ήταν γνωστή για την κατασκευή των marine chronometers. Σήμερα είναι κυρίως γνωστή για τις καινοτομίες της στα μηχανικά ρολόγια και για τις πολυπλοκότητές της.
      Ο ιδρυτής της εταιρείας ήταν ο κύριος Ulysse Nardin. Ένας ολοκληρωμένος και πολυτάλαντος ωρολογοποϊός, ο οποίος σπούδασε ωρολογοποϊία μαζί με τον πατέρα του, Leonard-Frederic Nardin, τον Frederic William Dubois και τον Louis Jean Richard-dit- Bressel στην Ελβετία.
      Προτού εμφανισθούν τα ρολόγια τύπου quartz, τα εμπορικά και στρατιωτικά πλοία χρειαζόντουσαν ρολόγια υψηλής ακρίβειας, τα γνωστά Marine Chronometers. Το πιό γνωστό μοντέλο τύπου Marine της Ulysse Nardin ήταν το M,GR.F. Τέτοια παρόμοια μοντέλα προμηθευόντουσαν το Αμερικανικο Ναυτικό απο την εταιρεία Hamilton, και το Ιαπωνέζικο Ναυτικό απο την Seiko. Όμως απο τις 4.504 πιστοποιήσεις γι'αυτά τα ρολόγια, οι 4.324 εκδόθηκαν για την Ulysse Nardin.



Η σύγχρονη Ulysse Nardin





      Η εταιρεία Ulysse Nardin αγοράστηκε το 1983 απο τον επιχειρηματία Rolf W. Schnyder ο οποίος μαζί με την βοήθεια του Dr Ludwig Oechslin χάραξαν μια νέα πορεία στην ιστορία της Ulysse Nardin, την πορεία της καινοτομίας και της πολυπλοκότητας.
      Ο Dr Ludwig Oechslin είναι ένας επιστήμονας, ιστορικός, master watchmaker και μαθηματικός. Η συμβολή του στην εταιρεία πραγματικά επέφερε μεγάλες επιτυχίες στους τομείς, καινοτομία και πολυπλοκότητα.
      Οι μηχανές που χρησιμοποιούνται στην Ulysse Nardin ( περισσότερο για τα marine chronometers ), είναι η ΕΤΑ 2892, για το λόγο του ότι θεωρεί η εταιρεία πως η συγκεκριμένη μηχανή είναι μια πάρα πολύ καλή βάση, με μεγάλη ακρίβεια. Για να γίνει όμως αυτό η μηχανή πρέπει πρώτα να γίνουν οι κατάλληλες τροποποιήσεις.
       Η συγκεκριμένη μηχανή χρησιμοποιήθηκε απο τον Dr Ludwig Oechslin, στην σειρά Trilogy Of Time. Αυτή η σειρά περιλαμβάνει τα ρολόγια: Astrolabium Galileo Galilei, Planetarium Copernicus και Tellurium Johannes Kepler. Μια σειρά αστρονομικών ρολογιών που αντιπροσωπεύει την πραγματική όψη της τέχνης και της φιλοσοφίας της Ulysse Nardin.

Astrolabium Galileo Galilei



Planetarium Copernicus



Tellurium Johannes Kepler





Η σειρά Freak

     Άλλο ένα έργο τέχνης που ώθησε τον κόσμο της ωρολογοποϊίας να κάνει ένα βήμα μπροστά στον τομέα της πολυπλοκότητας είναι το ρολόι Freak. Το Freak είναι ένα ρολόι που πάλι κατασκεύασε ο Ludwig Oechslin το 2001. Το συγκεκριμένο ρολόι διαθέτει Karussel Tourbillon, και hairspring πυριτίου καθώς και 2 escape wheels το Dual Ulysse escapement, που σημαίνει ότι δε χρειάζεται λίπανση στο escapement άρα οι τριβές ειναι 0.
     Το πιο εντυπωσιακό όμως στο συγκεκριμένο μοντέλο είναι πως δεν έχει κορώνα. Το κούρδισμα γίνεται με την κίνηση του caseback χειροκίνητα και η αλλαγή της ώρας γίνεται με την περιστροφή της στεφάνης, αριστερόστροφα ή δεξιόστροφα ανάλογα με το πώς ο χρήστης θέλει να το ρυθμίσει. Το απόθεμα ενέργειας φτάνει τις 7 ημέρες και το balance χτυπάει στους 28,800 παλμούς ανα ώρα.
     Ένα ακόμα σημαντικό που πρέπει να αναφερθεί είναι πως το Freak ήταν το πρώτο ρολόι που φόρεσε Silicium Hairspring. Επίσης αξίζει να σημειωθεί πως το Freak πήρε 2 συνεχόμενα βραβεία ως το πιο πολύπλοκο ρολόι του κόσμου, τα έτη 2001 και 2002.







Μοντέλα της Ulysse Nardin

Sonata Silicium



Alexander The Great Minute Repeater



Genkhis Khan Westminster Carrillon Tourbillon Jaquemarts Minute Repeater



Safari Minute Repeater



The Moonstruck







Σχόλια



Μέχρι και σήμερα η Ulysse Nardin παραμένει κορυφαία στις πολυπλοκότητες και στην τεχνολογία καθώς έχει βραβευθεί πολλές φορές για τις καινοτομίες της και τα επιτεύγματά της, καθώς είναι μια απο τις εταιρείες υψηλής ωρολογοποϊίας που διεκδικεί μια θέση στο βάθρο των κορυφαίων εταιρειών watchmaking, όπως Vacheron Constantin, Patek Philippe, Audemars Piguet και Jaeger LeCoultre. Ένας πραγματικός αντίπαλος των 4 βασιλειάδων της ωρολογοποϊίας.





                                                                                                                                                                               Παρουσίαση,
                                                                                                                                                                       Κων/νος Κιρεμιτζόγλου






« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 12, 2011, 07:59:36 μμ από K_O_S_T_A_S »

Αποσυνδεδεμένος SER

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 6217
    • Προφίλ
Απ: ULYSSE NARDIN'S HISTORY
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 12, 2011, 07:36:19 μμ »
Μπραβο και παλι Κωστα πολυ καλη αναφορα ;)

Αποσυνδεδεμένος K_O_S_T_A_S

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4705
  • Θέλω Audemars Piguet αλλά... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: ULYSSE NARDIN'S HISTORY
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 12, 2011, 07:39:28 μμ »
Μπραβο και παλι Κωστα πολυ καλη αναφορα ;)
Να σαι καλά Στέργιε. :) Η συγκεκριμένη μου βγήκε λίγο πιο light βέβαια αλλα εντάξει. ;)



Φιλικά,
Κων/νος

Αποσυνδεδεμένος omegasnik

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3142
    • Προφίλ
Απ: ULYSSE NARDIN'S HISTORY
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 12, 2011, 08:10:18 μμ »
Αγαπητέ Κώστα,

πολύ καλή επιλογή εταιρίας για παρουσίαση αναφορά μιας και οι περισσότεροι ξέρουν ελάχιστα έως και καθόλου την ιστορία της! Μια από τις αγαπημένες μου!

Φιλικά
Νίκος
ΑΚΑ justnik
όποιος πρόλαβε ...

Αποσυνδεδεμένος K_O_S_T_A_S

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4705
  • Θέλω Audemars Piguet αλλά... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: ULYSSE NARDIN'S HISTORY
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 12, 2011, 08:16:26 μμ »
Αγαπητέ Κώστα,

πολύ καλή επιλογή εταιρίας για παρουσίαση αναφορά μιας και οι περισσότεροι ξέρουν ελάχιστα έως και καθόλου την ιστορία της! Μια από τις αγαπημένες μου!

Φιλικά
Νίκος

Σ'ευχαριστώ πολύ Νίκο να σαί καλά. Αλήθεια σ'αρέσει κι εσένα η Nardin? ;D ;D :D


Φιλικά,
Κων/νος

Αποσυνδεδεμένος omegasnik

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3142
    • Προφίλ
Απ: ULYSSE NARDIN'S HISTORY
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 12, 2011, 08:19:24 μμ »
Σ'ευχαριστώ πολύ Νίκο να σαί καλά. Αλήθεια σ'αρέσει κι εσένα η Nardin? ;D ;D :D


Φιλικά,
Κων/νος

Μάλλον έχουμε πολλές κοινές "αγάπες" (breitling, ulysse nardin, omega etc)
ΑΚΑ justnik
όποιος πρόλαβε ...

Αποσυνδεδεμένος K_O_S_T_A_S

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4705
  • Θέλω Audemars Piguet αλλά... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: ULYSSE NARDIN'S HISTORY
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 12, 2011, 08:20:58 μμ »
Μάλλον έχουμε πολλές κοινές "αγάπες" (breitling, ulysse nardin, omega etc)
Χαχαχα, έτσι έτσι ακριβώς Νίκο συμφωνώ. :D


Φιλικά,
Κων/νος

Αποσυνδεδεμένος Nick78

  • 46mm case
  • Μηνύματα: 811
    • Προφίλ
Απ: ULYSSE NARDIN'S HISTORY
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 12, 2011, 10:17:02 μμ »
Ξανά μπράβο Κώστα! Ομολογώ πως πολλά από αυτά που αναφέρεις δεν τα ήξερα!
Πολύ ωραίες και οι φωτογραφίες!

...ποια έχει σειρά τώρά; ;)
We are never gonna survive...unless we get a little crazy!

Αποσυνδεδεμένος K_O_S_T_A_S

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4705
  • Θέλω Audemars Piguet αλλά... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: ULYSSE NARDIN'S HISTORY
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 12, 2011, 10:58:32 μμ »
Ξανά μπράβο Κώστα! Ομολογώ πως πολλά από αυτά που αναφέρεις δεν τα ήξερα!
Πολύ ωραίες και οι φωτογραφίες!

...ποια έχει σειρά τώρά; ;)
Ακόμα δε ξέρω Νίκο. Πάντως σίγουρα θα υπάρξουν κι άλλες. ;)


Φιλικά,
Κων/νος

Αποσυνδεδεμένος ''Viglatoras''

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1421
    • Προφίλ
Απ: ULYSSE NARDIN'S HISTORY
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 13, 2011, 03:58:20 μμ »
Πάντα τέτοια!
Το μηχανικό ρολόι, είναι η πιο μικρή, η μακροβιότερη και η πιο προσωπική μηχανή που μπορεί να φέρει ένας άνθρωπος επάνω του. Μοιάζει σαν ένα μικρό ''εργοστάσιο'' επάνω στον καρπό και όσο πιο πολύπλοκος είναι ο μηχανισμός του, τόσο η αίσθηση αυτή γίνεται εντονότερη!

Αποσυνδεδεμένος skydives13

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 621
  • Είμαι χαρούμενος! - Γιώργος
    • Προφίλ
Απ: ULYSSE NARDIN'S HISTORY
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 02, 2011, 12:52:34 πμ »
Ωραία δουλειά, μόλις το είδα!
ΑΓΑΠΑΩ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

Αποσυνδεδεμένος Chris_Superocean

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4010
  • B R E I T L I N G
    • Προφίλ
Απ: ULYSSE NARDIN'S HISTORY
« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 02, 2011, 09:00:40 πμ »
Μπράβο Κωνσταντίνε, έχεις κάνει πολύ ωραία δουλειά!  :2thumbs:
Δεν ήταν κακός ο λύκος, η γιαγιά είχε αυθαίρετο.

Αποσυνδεδεμένος xartogiakas

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1221
  • Ο χρόνος δε νικιέται, μόνο μετριέται!
    • Προφίλ
Απ: ULYSSE NARDIN'S HISTORY
« Απάντηση #12 στις: Δεκέμβριος 02, 2011, 09:52:53 πμ »
G. J. Κωστα.
Ομολογω οτι και εγω αρκετα πραγματα, για την εν λογω εταιρια, δεν τα ηξερα.
''Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.''...Blackbird.

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: ULYSSE NARDIN'S HISTORY
« Απάντηση #13 στις: Δεκέμβριος 02, 2011, 06:17:04 μμ »
Τροποποιημένη 2892 η Τριλογία;;;;

Της άλλαξε τα φώτα, τα πετρέλαια κι όλα τα διαφορικά!

Αποσυνδεδεμένος K_O_S_T_A_S

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4705
  • Θέλω Audemars Piguet αλλά... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: ULYSSE NARDIN'S HISTORY
« Απάντηση #14 στις: Δεκέμβριος 02, 2011, 06:42:14 μμ »
Τροποποιημένη 2892 η Τριλογία;;;;

Της άλλαξε τα φώτα, τα πετρέλαια κι όλα τα διαφορικά!
Αυτό ξαναπέστο Δημήτρη! ;D

Αποσυνδεδεμένος K_O_S_T_A_S

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4705
  • Θέλω Audemars Piguet αλλά... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: ULYSSE NARDIN'S HISTORY
« Απάντηση #15 στις: Δεκέμβριος 04, 2011, 12:49:56 πμ »
Πληροφορία: Διάβασα ένα κείμενο σε ένα site για τη Ulysse Nardin και την ΕΤΑ 2892-Α2. Λέει πως η Ulysse Nardin δε παραγγέλνει απο την ΕΤΑ την 2892-Α2 ολόκληρη και συναρμολογημένη, αλλα παίρνει μόνο τη βάση και ορισμένα εξαρτήματα που είναι υπεύθυνα για το κούρδιμα της μηχανής + ορισμένα απαραίτητα εξαρτήματα της επιλογής της. Η 2892 απαρτίζεται απο 81 εξαρτήματα και η Ulysse Nardin στο Astrolabium Galileo Galilei, προσθέτει στην 2892-Α2, 110 εξαρτήματα, σχεδιασμένα με ειδικό τρόπο απο την εταιρεία!!! Και θέτω το εξής ερώτημα αγαπητοί συμφορουμίτες ( είναι κλεμμένο απο τη διαφήμιση της SLS ///AMG ). : Is it STILL an ETA?


ΕΤΑ 2892-Α2 ( πριν )






ΕΤΑ 2892 ( μετά )




« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 04, 2011, 01:04:36 πμ από K_O_S_T_A_S »