Για να μπορέσει μία εταιρία να αποκτήσει έννοια στο μυαλό του καταναλωτή όπως είναι συνυφασμένη η Rolex - Rolls Royce κλπ είναι μία συνταγή που έχει πολλά συστατικά και όχι ένα μεμονωμένο. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα ένα-ένα...
Τα πολλά συστατικά μίας μπράντας για να αποκτήσει τα παρακάτω πρέπει να είναι φτιαγμένα/τοποθετημένα το καθένα ξεχωριστά και όλα σαν σύνολο:
Αναγνωρισιμότητα
Αξία -->υπέρ-Αξία
Ιστορία
Status
Loyalty
Διαχρονικότητα
Απλότητα
Ορισμός κατηγορίας
Μοναδικότητα
Όλοι μιλούν για αυτό
Καταγωγή
Προφέρεται σε όλες τις γλώσσες
Οι παραπάνω αξίες και επιτεύγματα είναι που μιλούν στην καρδιά κάθε καταναλωτή, και το καθένα από αυτά με συγκεκριμένο στρατηγικό τρόπο. Η Rolex το έχει καταφέρει αυτό με
συνεχείς προσπάθεια,
πολύ χρήμα,
R&D με πολύ αυστηρά κριτήρια,
χορηγίες σε άτομα που έχουν κύρος και διαχρονικότητα,
αποφύγει σκανδάλων,
δυναμικότητα στο marketing χωρίς πολλά-πολλά,
και κυρίως μονοτονία!
Η μονοτονία δίνει διαχρονικότητα, η διαχρονικότητα σταθερές πωλήσεις, η σταθερές πωλήσεις δίνουν βάσεις για μελλοντική στρατηγική, και όλα αυτά με την πάροδο του χρόνου φτιάχνουν το προφίλ.
Η Rolex το έχει καταφέρει αυτό με πραγματικά πολύ μεγάλη προσπάθεια διότι δεν ακολουθεί τα μονοπάτια του fashion/design/trends. Αυτή όμως η επιλογή, τής έχει δώσει την δυνατότητα να μπορεί να παραμένει στις δεκαετίες εκεί ψηλά, ίδια και απαράλλακτη, σταθερή αξία!
Εγώ προσωπικά την θαυμάζω σαν εταιρία, και θα φορούσα πολύ εύκολα ένα Double RED SD, πέραν αυτού όμως κανένα άλλο δεν μιλάει στην καρδιά μου.
Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη για την εν λόγο εταιρία.