Χωρίς να χαιδεύω τις επίσημες αντιπροσωπείες που προφανώς πωλούν πιο ακριβά, βλέπε κόστη διαφήμισης, κέρδος πλασιέ, χονδρικής, λιανικής, σέρβις, υπάλληλοι,λογιστές κλπ έχω να πω τα εξής για τις παραεισαγωγές και κατ επέκταση τις εγγυήσεις τους κι ο καθένας παίρνει ΜΟΝΟΣ τις αποφάσεις του¨
Σε κάθε παραεισαγωγέα υπάρχει ένα φαξάκι που του έρχεται ανά τακτά διαστήματα με προσφορές-καραβιές αυθεντικών δε λέω ρολογιών, τα περισσότερα στόκια βέβαια κι αυτός λογίζοντας ποια είναι τα πιο <<πιασάρικα>> τα εισάγει, εάν δε, είναι σάιτ δεν έχει κανένα πρόβλημα να σου πετάξει καμιά χιλιάδα φωτογραφίες(τζάμπα είναι εξάλλου) με τιμές δολώματα μερικές φορές για να τη σπάσει σε μαγαζιά ή σάιτ που δουλεύουν με τις επίσημες, πηγαίνοντας για ένα κομμάτι ψωμί.
Θα μου πείτε και τι με ενδιαφέρει αφού το πουλά φθηνότερα;
Ο άνθρωπος αυτός φίλοι μου, που λειτουργεί με τη λογική της αρπαχτής, εννοείται ότι δε φέρνει το παραμικρό ανταλλακτικό για να καλύψει τις μικρές ποσότητές ( είναι ποτέ δυνατό καποιος να έχει παράλληλα σέρβις για 50 και βάλε σήματα που εισάγει;), οπότε στο θέμα της εγγύησης κοτσάρει ότι χαρτάκι ή και εγγύηση τρίτου από το εξωτερικό, δε λέω με ακριβή στοιχεία, διάρκεια και σφραγίδα και άντε εσείς τώρα να αξιολογήσετε τη γνησιότητα-βαρύτητα -αξιοπιστία αυτού του εγγράφου.
Δε λέω ότι ο παραεισαγωγέας δε δίνει λύση, είτε με αντικατάσταση, είτε σε ένα ρολογά αν είναι κάτι απλό, αλλά μη παραμυθιάζεστε, την αξιοπιστία του σέρβις και προπαντώς την επάρκεια των ανταλλακτικών ( με την οποία θα δουλέψει κι ένας εξωτερικός ρολογάς) δεν την έχει ούτε κατά διάνοια.
Το δια ταύτα, καλοφόρετο φίλε Γιώργο το monster σου, σίγουρα από οικονομικής πλευράς έχεις κάνει μία πολύ συμφέρουσα επιλογή και μακάρι να μη χρειαστεί (που δε θα χρειαστεί να πάρεις δεύτερο), όσο για τα παιδιά που μας διαβάζουν νομίζω ότι έχουν πλέον εμπεριστατομένη γνώμη για την εγγύηση εισαγωγέων και παραεισαγωγέων.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ, απλά ενημερώνουμε, δεν μαλώνουμε, δεν επιβάλουμε απόψεις
Να είστε όλοι καλά