Εδώ δίνεις το ρολόι στο επίσημο σέρβις για να σου φτιάξουν μια βίδα και στο επιστρέφουν με 10 γρατζουνιές, τα γάντια σε πείραξαν???
Ειλικρινά δεν μπορώ καθόλου να συντονιστώ με όσους φέρονται στα ρολεξάκια τους σαν να είναι νεογέννητα μωρά....Εργαλεία είναι για να τα φοράμε και να τα χαιρόμαστε μάγκες
1ον : Το ότι τα φοράμε σαν εργαλεία δε σημαίνει ότι τους συμπεριφερόμαστε άγαρμπα. Και τα δικά μου ρολόγια έχουν γρατζουνιές και hairlines και τα πάντα,
ΟΜΩΣ αποκτήθηκαν με normal χρήση και όχι με το να τα πετάω κάτω ή να τα κουνάω σαν καρνάβαλος.
2ον : Όταν πας να αγοράσεις ένα ακριβό luxury αντικείμενο, ότι και να'ναι αυτό ο πωλητής, ο καταστηματάρχης και όλοι πρέπει να συμπεριφέρονται στα εμπορεύματά τους προσεκτικά όπως επίσης και στα αντικείμενα των άλλων. Κανόνας marketing, όχι δικός μου.
3ον : Θα συμφωνήσω στο ότι ορισμένα σέρβις συμπεριφέρονται άγαρμπα. Όταν πήγα το PO μου για αναβάθμιση της έκδοσης της 2500, έκαναν 2 γρατζουνιές στο καντράν δίπλα στην ημερομηνία. Νομίζεις ότι τους έχω συγχωρέσει?
Δε μπορώ να καταλάβω που δε μπορείς να συγχρονιστείς. Έχω άδικο?