Δεν αντιλέγω. Η πολιτική προώθησης και πώλησης του προϊόντος όμως εστιάζει και επικεντρώνεται στους 19.
Ο ένας είναι το added bonus από το πουθενά. Και επειδή αυτός ο ένας είτε θα πάρει μεταχειρισμένο, είτε θα φάει τα πόδια του και το ιντερνετ για να βρει την καλύτερη έκπτωση, να μην σου πω ότι αντιμετωπίζεται και ως μίασμα από την εν λόγω εταιρεία.
Δεν πιστεύω να φαντάζεται κανείς τα μεγάλα κεφάλια του marketing της Rolex να ξημεροβραδιάζονται πάνω από ένα τραπέζι κάνοντας brainstorming ώστε να βρουν τον καλύτερο τρόπο να "περάσουν" την νέα αύξηση τιμών, όσο το δυνατόν πιο αναίμακτα, στους τρελούς των φόρουμ;
Πιο πιθανό βλέπω το εξής σενάριο:
Οικονομική Διεύθυνση: "Λέμε να κάνουμε μια αύξηση τελικών τιμών 14%, πως σας φαίνεται;"
Μάρκετινγκ: " ΟΚ. Χεστήκαμε. Έτσι κι αλλιώς οι πελάτες μας έχουν να τα πληρώσουν".
Τέλος του meeting...