Αποστολέας Θέμα: TUDOR  (Αναγνώστηκε 186570 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #560 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 10:00:26 πμ »







Αποσυνδεδεμένος Aris2176

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13744
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #561 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 10:39:48 πμ »
Ελάχιστοι έχουν κολλήσει στο κόκκινο. Στην αρχή φαίνεται εντυπωσιακό, αλλά γρήγορα το βαριέται κανείς.
Αυτό τουλάχιστον συμβαίνει σε ανθρώπους με τους οποίους έχω συζητήσει.
Για μένα το μπλε είναι πιο ασφαλής επιλογή - ειδικά για ανθρώπους που θέλουν να έχουν ένα όμορφο μπλε καταδυτικό.
Το μαύρο είναι πάντα μαύρο. Και οι χρυσές λεπτομέρειες του πηγαίνουν και το απογειώνουν.

Δεν ξέρω εαν το κόκκινο ειναι βαρετό...το σίγουρο ειναι οτι το μπλε ξεφεύγει απο το βιντάζ χαρακτήρα του κόκκινου και του μαύρου...μπλε και απο εμένα για ενα all around everyday beater!
Ο ορισμός του vfm και ενα ρολοι που χωράει σε οποιαδήποτε συλλογή με σαμπ, ξεσαμπ, πο κλπ
Και φοριέται με ενα τσουβάλι λουριά ...
Watches; I am not an addict. I can stop any time I want to...

Συνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 22320
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #562 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 11:04:20 πμ »
Δεν ξέρω εαν το κόκκινο ειναι βαρετό...το σίγουρο ειναι οτι το μπλε ξεφεύγει απο το βιντάζ χαρακτήρα του κόκκινου και του μαύρου...μπλε και απο εμένα για ενα all around everyday beater!
Ο ορισμός του vfm και ενα ρολοι που χωράει σε οποιαδήποτε συλλογή με σαμπ, ξεσαμπ, πο κλπ
Και φοριέται με ενα τσουβάλι λουριά ...


Αν ομως εχεις σαμπ,ξεσαμπ και καρασαμπ  ;),σαφώς και δεν σε ενδιαφέρει να εχεις ενα ακομα παρόμοιο ρολοι,μια κατηγορίας κάτω.
Προτιμάς τον διαφορετικό βιντάζ χαρακτήρα του κόκκινου.
Αν δεν εχεις,εκεί υπαρχει προβληματισμός,γιατι ειναι πολυ καλα ρολογια ολα(κοκινο,μπλε & μαύρο)
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος Aris2176

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13744
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #563 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 11:07:30 πμ »

Αν ομως εχεις σαμπ,ξεσαμπ και καρασαμπ  ;),σαφώς και δεν σε ενδιαφέρει να εχεις ενα ακομα παρόμοιο ρολοι,μια κατηγορίας κάτω.


Το ειχα και το ξαναγόραζα σουπερ άνετα..απλα τωρα το ταμείο ειναι μείον....απο εσένα με τη πανεροσυλλογη δε περίμενα μια τέτοια απάντηση ! :o :o ;D ;D :P :P
Watches; I am not an addict. I can stop any time I want to...

Αποσυνδεδεμένος Aris2176

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13744
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #564 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 11:11:42 πμ »
Απο δω το πας απο και το πας με το κόκκινο bb......ρε φιλε Μπας και εισαι κρυφό γαύρος? :D :D
Watches; I am not an addict. I can stop any time I want to...

Συνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 22320
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #565 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 11:22:57 πμ »
Απο δω το πας απο και το πας με το κόκκινο bb......ρε φιλε Μπας και εισαι κρυφό γαύρος? :D :D

Προσεχε τα λογια σου νεαρε,εγω δεν σε εβρισα  :dielaughing: :dielaughing: :dielaughing: :dielaughing:
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος Charilaos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8097
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #566 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 11:32:13 πμ »
Λοιπόν να πω και εγώ την γνώμη μου!
Έχοντας TUDOR της σειράς HERITAGE (τον μπλε χρονογράφο) με την 2892 να δίνει ρεσιτάλ αξιοπιστίας και χρονομετρίας, προτιμώ το μαύρο που με τις χρυσές και κόκκινες λεπτομέρειές του δίνει τον τόνο που χρειάζεται ένα "σοβαρό" μαύρο καντράν και dial.
Όλα τα υπόλοιπα για άλλες μάρκες και καταδυτικά σε Α ή Β μπάτζετ δεν νομίζω πως "παίζουν" μιας και θα το πάρει κάποιος επειδή του αρέσει και μόνο.
Αν μιλάμε για συλλογή ρολογιών που δεν τα φοράει κάποιος αλλά τα κρατάει NOS για το "μέλλον" πάω πάσο μιας και εγώ τα ρολόγια θέλω να τα χαίρομαι φορώντας τα!
Μαύρο λοιπόν από εμένα!


Sent from my iPad using Tapatalk
"Δε ζυγιάζω, δε μετρώ,δε βολεύομαι! Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδι"
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #567 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 11:47:03 πμ »
Κάτι που αφορά στις μηχανές, με αφορμή το σχόλιο του Χαρίλαου για το δικό του με την 2892.

Το ΒΒ φοράει την 2824-2 που βρίσκεται στον πάτο της αλυσίδας των ΕΤΑ.
Την μηχανή αυτή την φορούν από ρολόγια που δεν κοστίζουν πάνω από 400-500€ (π.χ. Αρχιμήδης), μέχρι κάποια ανταγωνιστικά του ΒΒ (π.χ. τα doxa που κοστίζουν 1.800€).
Οπωσδήποτε, από πλευράς μηχανής το ΒΒ είναι υπερκοστολογημένο..



Τι σημαίνει πάτος των ετα;
Κατ´ αρχήν, μόνο 36-38h pr.
Καθώς και κάποια πιθανά θέματα στο handwinding:
( http://mb.nawcc.org/showthread.php?87680-Help-repairing-an-ETA-2824-2-does-not-handwind

http://forums.watchuseek.com/f2/eta-2824-2-winding-question-847082.html κλπ.)

Αποσυνδεδεμένος capt-dim

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 6564
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #568 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 11:50:00 πμ »
Το βάφτισαν ... Το ρόλεξ των φτωχών !!! Συμφωνείται με τον χαρακτηρισμό αυτό;;;;;

Συνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 22320
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #569 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 12:03:43 μμ »
Το βάφτισαν ... Το ρόλεξ των φτωχών !!! Συμφωνείται με τον χαρακτηρισμό αυτό;;;;;

Προσωπικα θα ελεγα ναι.
Πολυ καλη κατασκευη,καλο φινιρισμα,καλο service,μια -τουλαχιστον-κατηγορια κατω ατσαλι και μηχανη και αρκετα χαμηλοτερη τιμη.
Ναι,θα το ελεγα rolex των φτωχων.
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18184
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #570 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 12:05:25 μμ »
Τα Tudor εχουν την ποιότητα της Ρολεξ, σε κλάσμα της τιμής των Ρολεξ.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Συνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 22320
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #571 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 12:09:21 μμ »
Τα Tudor εχουν την ποιότητα της Ρολεξ, σε κλάσμα της τιμής των Ρολεξ.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Μηχανες πολυ υποδεεστερες οπως και μεταλλα ομως Πανο.
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18184
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #572 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 12:14:39 μμ »
Το βάφτισαν ... Το ρόλεξ των φτωχών !!! Συμφωνείται με τον χαρακτηρισμό αυτό;;;;;


Η Tudor εχει μακρά ιστορία, παράλληλη με της Ρόλεξ, είναι αυθύπαρκτη και την δημιούργησε ο ίδιος άνθρωπος που δημιούργησε και την Ρολεξ.

Τώρα τελευταία (ούτε καν 5ετια) άρχισε να την ανακαλύπτει και το ευρύτερο κοινό εκτός των φορουμ και επειδή η ιδιοκτήτρια εταιρεία ειναι η Ρολεξ, πολύ κακώς την αναφέρουν σαν υποκατάστατο για όσους δεν μπορούν να πάρουν Ρολεξ. Το οποίο ειναι απολύτως λάθος και δεν χρειάζεται αιτιολογία.

Όσο για τις τιμές, κοιτάξτε τους χρονογράφους, μόλις 20ετιας, που εχουν περάσει το 5χιλιαρο, ενώ τα βιντάζ εχουν περάσει το 10χιλιαρο προ πολλού.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #573 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 12:28:42 μμ »
Η ρόλεξ σκουπίζει τα βαλάντια που είναι κάτω από την αξία των δικών της μοντέλων.
Το ίδιο κάνει και το swatch group προσφέροντας πολύ μεγαλύτερη βεντάλια μοντέλων.
Όπως ένα ωμέγα δεν θα είναι ποτέ εφάμιλλο ενός longines ή ενός hamilton, το ίδιο και τα tudor είναι "καταδικασμένα" να μην απειλήσουν ποτέ ένα ρόλεξ σε ποιότητα.

Το τι συνέβαινε στο παρελθόν που οι εταιρείες αυτές ήταν πράγματι αυθύπαρκτες, δεν έχει σχέση με τον προγραμματισμό και τις συνθήκες του σήμερα.
Νομίζω.. ;)

Αποσυνδεδεμένος Charilaos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8097
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #574 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 12:34:38 μμ »
Κύριοι για το θέμα των μετάλλων διαφωνώ μιας και δεν συμφέρει λογιστικά η παραγγελία 2 διαφορετικών κραμάτων μετάλλου σε κοινές γραμμές παραγωγής (κάσες και εξωτερικά μεταλλικά μέρη). Μπορεί να έχω και λάθος αλλά μόνο ο χρόνος δείχνει την διαφορά (όπου και αν υπάρχει)!
Για τις μηχανές τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά:
Οι ΕΤΑ δεν δίνονται ετοιμοπαράδοτες (παρά μόνο unadjasted και κατόπιν ειδικής παραγγελίας/συμφωνίας). Νομίζω πως από 2015 και μετά μόνο μέσα στο στο SWATCH GROUP δίνονται μηχανές αλλά και ανταλλακτικά.
Οπότε η όποια εταιρία φορέσει μια ΕΤΑ μηχανή σε ρολόι της την συναρμολογεί και την ρυθμίζει ανάλογα με το πόσο θέλει και μπορεί.
Μια "φτηνή" μηχανή δεν σημαίνει και οπωσδήποτε και κακή μηχανή.
Όσο δε για τις inhouse αν δεν κλείσουν 50ετία δεν μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα για την αξιοπιστία τους.
Οπότε και στις 2 περιπτώσεις εξαρτώμαστε από το after sales service της εκάστοτε μάρκας! Και επειδή TUDOR ίσον με ROLEX SERVICE, οι κάτοχοι των TUDOR ανεξαρτήτως μηχανής μπορούν να είναι ήσυχοι μιας και έχουν ποιότητα ROLEX σε τιμή ........TUDOR!


Sent from my iPad using Tapatalk
"Δε ζυγιάζω, δε μετρώ,δε βολεύομαι! Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδι"
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8279
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #575 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 12:38:02 μμ »

Η Tudor εχει μακρά ιστορία, παράλληλη με της Ρόλεξ, είναι αυθύπαρκτη ...

Μα πώς είναι αυθύπαρκτη ρε συ Πάνο, από τη στιγμή που εξαρτάται και οφείλει την ύπαρξη και τη λειτουργία της στη Rolex;

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8279
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #576 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 12:40:22 μμ »
Οπότε η όποια εταιρία φορέσει μια ΕΤΑ μηχανή σε ρολόι της την συναρμολογεί και την ρυθμίζει ανάλογα με το πόσο θέλει και μπορεί.
Μια "φτηνή" μηχανή δεν σημαίνει και οπωσδήποτε και κακή μηχανή.

Ακριβώς έτσι. Η δε 2824 χάρη στην αρχιτεκτονική της έχει αποδειχθεί σκύλος μαύρος.

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #577 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 12:51:09 μμ »
Οπότε η όποια εταιρία φορέσει μια ΕΤΑ μηχανή σε ρολόι της την συναρμολογεί και την ρυθμίζει ανάλογα με το πόσο θέλει και μπορεί.
.....

Sent from my iPad using Tapatalk

Μόνο έτσι δεν είναι!
Σύμφωνα με μια απόφαση Διαιτητικού Δικαστηρίου της Ελβετίας (την είχα αναφέρει νωρίτερα φέτος στο νήμα της IWC) το swatch group έχει υποχρεωθεί να προμηθεύει για κάποιο διάστημα ακόμα μηχανές ΕΤΑ σε τρίτους, υπό τον όρο ότι στα ρολόγια που θα τοποθετούνται ΔΕΝ θα υφίστανται καμία τροποποίηση/μοντίφα κλπ.
Δηλαδή, όπως βγαίνουν από το εργοστάσιο της ΕΤΑ έτσι μπαίνουν.
Το τι ισχυρίζεται κάθε εταιρεία στη συνέχεια είναι άλλη υπόθεση.


Η 2824-2 δεν είναι "κακή". Απλά είναι η φθηνότερη της εταιρείας, με ό,τι αυτό σημαίνει.
Power reserve πάντως δεν έχει πάνω από 36-38 ώρες και νομίζω θα πρέπει να ψάξουμε αρκετές δεκαετίες πίσω για να βρούμε ρόλεξ με τέτοια επίδοση...

Αποσυνδεδεμένος Charilaos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8097
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #578 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 01:04:31 μμ »

Μόνο έτσι δεν είναι!
Σύμφωνα με μια απόφαση Διαιτητικού Δικαστηρίου της Ελβετίας (την είχα αναφέρει νωρίτερα φέτος στο νήμα της IWC) το swatch group έχει υποχρεωθεί να προμηθεύει για κάποιο διάστημα ακόμα μηχανές ΕΤΑ σε τρίτους, υπό τον όρο ότι στα ρολόγια που θα τοποθετούνται ΔΕΝ θα υφίστανται καμία τροποποίηση/μοντίφα κλπ.
Δηλαδή, όπως βγαίνουν από το εργοστάσιο της ΕΤΑ έτσι μπαίνουν.
Το τι ισχυρίζεται κάθε εταιρεία στη συνέχεια είναι άλλη υπόθεση.


Η 2824-2 δεν είναι "κακή". Απλά είναι η φθηνότερη της εταιρείας, με ό,τι αυτό σημαίνει.
Power reserve πάντως δεν έχει πάνω από 36-38 ώρες και νομίζω θα πρέπει να ψάξουμε αρκετές δεκαετίες πίσω για να βρούμε ρόλεξ με τέτοια επίδοση...
Φίλε Σπύρο!
Τροποπόιηση μηχανής σημαίνει αλλαγή στοιχείων της.
Το fine tuning που κάνει ο όποιος κατασκευαστής θέλει δεν επηρεάζεται από αυτή την απόφαση.
Αν πχ κάποια εταιρία εκτός γκρουπ θέλει να αλλάξει γρανάζια ή άξονες με άλλα ΔΕΝ μπορεί. Μπορεί όμως τα υφιστάμενα να τα επεξεργαστεί ώστε να έχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα!!!!!!
Τώρα για το θέμα της αυτονομίας δεν νομίζω πως έχει να κάνει με την ποιότητα της εκάστοτε μηχανής παρά μόνο με την αρχιτεκτονική κατασκευής του ελατηρίου της (που ναι αυτό εμπίπτει στον νόμο που προαν´εφερες).


Sent from my iPad using Tapatalk
"Δε ζυγιάζω, δε μετρώ,δε βολεύομαι! Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδι"
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18184
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #579 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 01:16:28 μμ »
Μα πώς είναι αυθύπαρκτη ρε συ Πάνο, από τη στιγμή που εξαρτάται και οφείλει την ύπαρξη και τη λειτουργία της στη Rolex;

Είναι αυθύπαρκτη, Χάρη επειδή έτσι αποφάσισε ο δημιουργός της, ο οποίος τυχαίνει να έχει δημιουργήσει και την ρόλεξ.
Δεν εξαρτάται ούτε οφείλει την λειτουργία της στην ρόλεξ, αλλά εκμεταλλεύεται την τεχνογνωσία της ρόλεξ και παράγεται στις ίδιες εγκαταστάσεις και με τον ίδιο τρόπο που παράγονται και τα ρόλεξ.
Αυτό από μόνο του είναι ένας λόγος για να κατατάσσει την Tudor  ένα επίπεδο πάνω από τους ανταγωνιστές της στην ίδιο εύρος τιμών.