Εντυπωσεις απο την Miyota στον πιλοτο σου? για πες μας γιατι ενδιαφερει πολλους!
εντυπωσεις απο το ρολοι?
Αφού καλούμαι να αναφέρω εντυπώσεις, οφείλω (θα αναγκαστώ
) να το κάνω.
Το ρολόι είναι το ακόλουθο =>
http://www.lacher-shop.de/e_shop/product_info.php?cPath=1&products_id=193με χαρακτηριστικά κάσα 42mm, πάχος 12mm, Miyota 8215, mineral crystal, κορώνα "onion", λουράκι "fliegerband".
Το ρολόι το γνώρισα ψάχνωντας για πιλότο (έχω ιδιαίτερη συμπάθεια στο είδος
) λίγο αφότου έγινε η παραλαβή του πιλότου του site και έβλεπα όλο και περισσότερα μηνύματα με πιλότους (με παρασύρατε
). Είχα διαβάσει για τις 5 εταιρείες που στο Β'ΠΠ προμήθευσαν τα συγκεκριμένα ρολόγια και έτσι επισκέφθηκα και το site της Laco. Ομολογώ πως ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ κριτήριο στην επιλογή μεταξύ και άλλων πιλότων, έπαιξε σίγουρα και η τιμή. Στα 198 ευρώ (μαζί με τα μεταφορικά και παράδοση στο σπίτι
), δεν μου δημιούργησε κάποιον αξεπέραστο δισταγμό. Το μόνο για το οποίο είχα αμφιβολία ήταν το μέγεθος διότι έχω μικρό καρπό, 17cm, και δεν είχα φορέσει ποτέ τόσο μεγάλο ρολόι. Τελικά αποδείχτηκε ότι το μέγεθος ήταν ιδανικό, όπως πρέπει για ένα "σύγχρονο" πιλότο και όχι άσχημα μεγάλο
Η κάσα δεν είναι γυαλισμένη αλλά "brushed" (βουρτσισμένη ?
), η κορώνα τύπου "κρεμμύδι", έχει ορυκτό κρύσταλλο μπροστά και πίσω και τέλος το πίσω καπάκι κουμπώνει, δεν είναι βιδωτό. Ξέχασα τα 50m αντοχή στο νερό, (ικανοποιητικό για πιλότο). Η μηχανή του από την Ιαπωνία (Citizen), η Miyota 8215, με 21 jewels, στα 21600 bph, με αυτονομία ~45 ώρες και ακρίβεια στα χαρτιά από -20 έως +40 sec/day. Δεν έχει ιδιαίτερη εμφάνιση για κολακευτικά σχόλια αλλά τουλάχιστον με ικανοποιεί το γεγονός ότι έχει αποδείξει στα χρόνια την αξιοπιστία και την αντοχή της. Το λουράκι σκούρο κόκκινο, χοντρό, ποιοτικότατο και ιδιαίτερης σχεδίασης, δένει απόλυτα με το χαρακτήρα του ρολογιού
Από την 7μηνη εμπειρία μου μαζί του, δεν έχω κανένα παράπονο. Μου αρέσει πάρα πολύ στο χέρι, το πάχος της κάσας δεν είναι ενοχλητικά μεγάλο αλλά ούτε και αστεία μικρό. Η μηχανή φορτίζει με κίνηση του ρότορα μόνο προς τη μία κατεύθυνση, άρα θεωρητικά χρειάζεται περισσότερο χρόνο να φορτίσει πλήρως σε σύγκριση με άλλες μηχανές αμφίδρομης φόρτισης του ρότορα. Στην πράξη, 8 ώρες την ημέρα φορεμένο αρκούν να το συντηρήσουν. Επειδή συνήθως το φοράω μόνο μερικές ώρες την ημέρα, πλέον το αντιμετωπίζω ως κουρδιστό (κάθε βράδυ χρουτσου-χρουτσου
), 20~30 περιστροφές φτάνουν. Από αίσθηση κορώνας ... δεν έχω μέτρο σύγκρισης, αλλά καλή μου φαίνεται. Όσο αφορά την ακρίβεια, τον πρώτο μήνα έτρεχε γρήγορα στο +2 sec/day
, αλλά μετά έπεσε ραγδαία στο -3 sec/day
όπου και παραμένει μέχρι σήμερα. Ένα άλλο θέμα είναι η φωτεινότητα των δεικτών και αριθμών. Οι ενδείξεις και κυρίως οι δείκτες διεγείρονται ταχύτατα και υπερβολικά
στο φως της ημέρας (τονίζω ότι δεν συμβαίνει στον ίδιο βαθμό με το τεχνητό φως
) . Το φαινόμενο όμως δεν διαρκεί πολύ, ~5 λεπτά και επανέρχεται σε φυσιολογικά επίπεδα. Στο απόλυτο σκοτάδι και χωρίς πρόσφατη φωτοδιέργεση, απλά διακρίνονται οι δείκτες.
Συνολικά δηλώνω απόλυτα ικανοποιημένος από την αγορά του την οποία κρίνω εξαιρετική και τίμια. Αν θα ζητούσα κάτι παραπάνω αυτό δεν θα ήταν μια ελβετική μηχανή με καλύτερο φινίρισμα (για την ακρίβεια δεν μπορώ να πω κάτι, είμαι ήδη εντός cosc
) αλλά θα ήθελα κρύσταλλο ζαφείρι για να το απολαμβάνω ακόμα πιο άφοβα και ας κόστιζε 50 ευρώ παραπάνω .... (ο άπληστος
)
Παραθέτω κάποιες πρόσφατες φωτογραφίες, σύντομα θα προσθέσω και μια "νυχτερινή".
Οι πρώτες 2 με το μαμίσιο του λουράκι
η Miyota 8215 του
παρέα με τα νέα του λουράκια
φορεμένο με το "summer time" edition
και για τον κύριο που ρώτησε
To ανοιχτωχρομο λουρακι ειναι της Hirsch swsta???