ΟΚ περί αισθητικής δύσκολη η συζήτηση, ειδικά όταν θεωρείς το 208 «τσίρκο» λόγω των led-χαυλιοδόντων.
Όμως υπάρχουν κάποιες διάφορες στο design μεταξύ «κλασικού» που είναι αυτό ας πούμε:
Και βαρετού που είναι αυτό:
Τολμηρό ας πούμε είναι αυτό:
Το οποίο αν και δεν έχει τετρακίνηση «γαζώνει» στο δρόμο. Αλλά αυτή είναι άλλη συζήτηση...
Τώρα για το ότι το Golf λογικά θα ξαναβγεί ο «ηγέτης» δεν έχω ιδιαίτερες αμφιβολίες. Το θεωρώ σχεδόν δεδομένο, με τα κριτήρια τα οποία χρησιμοποιεί ο «ειδικός τύπος». Τουτέστιν χώρους, εργονομία, οικονομία, ουδέτερη συμπεριφορά, μεταπώληση κλπ. Με αυτά τα κριτήρια το Golf θα είναι ο ηγέτης και στην έκδοση ΜΚ 2099.
Από εκεί και πέρα, μιλώντας για αυτοκίνητα με τα οποία έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα ο ίδιος, οπότε έχω πολύ καλή ιδία άποψη, αυτά ήταν τα αυτοκίνητα με τα οποία χαιρόμουν να οδηγώ:
Και αυτά τα αυτοκίνητα με τα οποία χαιρομουν να μετακινούμαι:
Η διαφορά έγκειται στην έννοια των ρημάτων «οδηγώ»-«μετακινούμαι».
Και Μιλάω πάντα για τις «βασικές» εκδόσεις, μην μπερδευτούμε... γιατί αλλιώς στην πρώτη κατηγορία, σαφώς θα έβαζα το Mini Cooper S. Αλλά ανήκει τιμολογιακά & από άποψη επιδόσεων αλλού
Πάω να διαβάσω & το συγκριτικό των 6 gti τώρα, να δω τι γράφουν. Έχει και το Golf GTI μέσα
Sent from my iPhone using Tapatalk