Αποστολέας Θέμα: Αυτοκίνητα  (Αναγνώστηκε 1390395 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fovos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 5548
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6320 στις: Οκτώβριος 28, 2019, 08:44:15 μμ »

Το καλύτερο ρολόι στον κόσμο;
Αυτό που έχεις τώρα στον καρπό σου.

Αποσυνδεδεμένος Efthimis

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2916
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6321 στις: Οκτώβριος 29, 2019, 08:07:48 πμ »



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6322 στις: Νοέμβριος 03, 2019, 11:15:43 πμ »
Ας ξεκινήσουμε την μέρα μας ευχάριστα με το ΝΕΟ Golf. Το αυτοκίνητο εννοώ, όχι το Rolex.
Λοιπόν η δουλειά που πάντα ζήλευα ήταν ο υπεύθυνος σχεδιασμού του Golf. Παίζει να είναι η πιο γ@μ@τη δουλειά στον πλανήτη. Κάθε μία δεκαετία περίπου (ή κάτι τέτοιο) ο ΘΕΟΥΛΗΣ καλείται να αλλάξει προφυλακτήρες & φώτα σε ένα από τα πιο βαρετά σχεδιαστικά οχήματα που έχουν εμφανιστεί στον πλανήτη.
Φήμες λένε ότι αυτή τη θέση μπορείς να την πάρεις μόνο αν είσαι βύσμα της Μέρκελ και πάρεις και reference από τον Trump.
Για να μη σας κουράσω άλλο όμως, ιδού το Golf MK8:





Φυσικά οι φωτό είναι από περιοδικό, γι' αυτό είναι έτσι.
Φυσικά επίσης στο ΝΕΟ Golf, θα βρείτε ό,τι περιμένετε σε ένα ΝΕΟ αυτοκίνητο. Δλδ οθόνες, συμβασιμοτητα με 100 λειτουργικά κινητών, οδηγίες από τη Siri, οδηγίες από την Alexa, οδηγίες από την μαμά σας (παιδάκι μου μην τρέχεις...) και γενικώς όλα τα στοιχεία που θα σας κάνουν να ευχαριστηθειτε την οδήγηση στον πηγμένο Κηφισό ή στην πηγμενη Κηφισιάς..

Για να δούμε τώρα και το νέο 208, για να θυμηθούμε δλδ και τι περίπου πρέπει να κάνει ένας υπεύθυνος σχεδιασμού αυτοκινήτων:









Α! Όλες οι φωτό είναι από το CAR, μην μας κυνηγάνε & για δικαιώματα :)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 03, 2019, 11:24:45 πμ από exDIVER600 »

Αποσυνδεδεμένος patsouris

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1952
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6323 στις: Νοέμβριος 03, 2019, 11:26:17 πμ »
Ωραία τα λες Άγγελε.

Από την άλλη κρατάω μικρό καλάθι γιατί με τις συγχωνεύσεις που έχουν γίνει στην αυτοκινητοβιομηχανία και πάνε να μείνουν 4 μαγαζιά (που απορίας άξιο θα έχουμε 20 μάρκες που θα αλλάζει το λογότυπο), ειναι θέμα χρόνου όλα να γίνουν Golf.
Απόστολος

Αποσυνδεδεμένος Marga

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1227
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6324 στις: Νοέμβριος 03, 2019, 11:28:27 πμ »
Χαίρομαι πολύ που το golf δε γίνεται τσίρκο σαν τους χαυλιοδοντες του peugeot ή σαν το "διαστημικο" chr.
Υπάρχουν 2 σχολές στα αυτοκίνητα, σχεδιαστικά. Αυτοί που θέλουν το κλασσικό, που μένει διαχρονικό και πάντα επίκαιρο κι αυτοί που θέλουν το πιο τολμηρό, το εξεζητημένο.

Ο ηγέτης λοιπόν της κατηγορίας πιστός στα ιδανικά του, βγήκε με μικρές αλλαγές εξωτερικά κι ένα εσωτερικό που βάζει τα γυαλιά στους "αντιπάλους". Έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιο υπερτερεί σε σύγκριση με την a-class.

Ελπίζω να είναι στην έκθεση να το δω από κοντά.

Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος Charilaos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8582
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6325 στις: Νοέμβριος 03, 2019, 11:58:03 πμ »
Φίλοι μου μην το ψάχνετε!!!!!!!!!!!!!!!
Αν θέλετε να νιώσετε πραγματική οδηγική απόλαυση. Να φρενάρετε και να μένετε σε μια τεράστια απόσταση από εκεί που περιμένατε να σταματήσετε. Να μπαίνετε στις στροφές και να απορείτε στο τέλος γιατί ήσασταν τόσο επιφυλακτικοί και θα μπορούσατε πολύ πιο άνετα με πολλά περισσότερα χιλιόμετρα. Να αφήνετε τους κατόχους «σούπερ - ντούπερ» αυτοκινήτων με το στόμα ανοιχτό στα φανάρια και στα στροφιλίκια. Να νιώθετε μονίμως έφηβοι και @α@λ@μ@ν@@ με ένα μόνιμο χαμόγελο στα χείλη. Να μην ξοδέψετε χρήματα (λιγότερα από 10.000€!!!) και να μην ασχοληθείτε με μετατροπές!! Να μπορείτε να κυκλοφορείτε στην πόλη και να βαριέστε αφόρητα στους αυτοκινητόδρομους. Να μπορείτε να βάλετε άλλα τρία άτομα (χωρίς αποσκευές).

Θα χρειαστείτε απλά αυτό το αυτοκίνητο:



Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Δε ζυγιάζω, δε μετρώ,δε βολεύομαι! Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδι"
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6326 στις: Νοέμβριος 03, 2019, 12:00:21 μμ »
ΟΚ περί αισθητικής δύσκολη η συζήτηση, ειδικά όταν θεωρείς το 208 «τσίρκο» λόγω των led-χαυλιοδόντων.

Όμως υπάρχουν κάποιες διάφορες στο design μεταξύ «κλασικού» που είναι αυτό ας πούμε:



Και βαρετού που είναι αυτό:



Τολμηρό ας πούμε είναι αυτό:



Το οποίο αν και δεν έχει τετρακίνηση «γαζώνει» στο δρόμο. Αλλά αυτή είναι άλλη συζήτηση...

Τώρα για το ότι το Golf λογικά θα ξαναβγεί ο «ηγέτης» δεν έχω ιδιαίτερες αμφιβολίες. Το θεωρώ σχεδόν δεδομένο, με τα κριτήρια τα οποία χρησιμοποιεί ο «ειδικός τύπος». Τουτέστιν χώρους, εργονομία, οικονομία, ουδέτερη συμπεριφορά, μεταπώληση κλπ. Με αυτά τα κριτήρια το Golf θα είναι ο ηγέτης και στην έκδοση ΜΚ 2099.

Από εκεί και πέρα, μιλώντας για αυτοκίνητα με τα οποία έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα ο ίδιος, οπότε έχω πολύ καλή ιδία άποψη, αυτά ήταν τα αυτοκίνητα με τα οποία χαιρόμουν να οδηγώ:





Και αυτά τα αυτοκίνητα με τα οποία χαιρομουν να μετακινούμαι:





Η διαφορά έγκειται στην έννοια των ρημάτων «οδηγώ»-«μετακινούμαι».
Και Μιλάω πάντα για τις «βασικές» εκδόσεις, μην μπερδευτούμε... γιατί αλλιώς στην πρώτη κατηγορία, σαφώς θα έβαζα το Mini Cooper S. Αλλά ανήκει τιμολογιακά & από άποψη επιδόσεων αλλού ;)

Πάω να διαβάσω & το συγκριτικό των 6 gti τώρα, να δω τι γράφουν. Έχει και το Golf GTI μέσα  :)



Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος Marga

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1227
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6327 στις: Νοέμβριος 03, 2019, 12:15:44 μμ »
Το civic ειναι ο ορισμός της καγκουριας :p

Προφανώς η αισθητική ειναι υποκειμενική. Εγώ ειμαι της γερμανικής σχολής ξεκάθαρα. Βέβαια οκ, αν φτάναμε σε επίπεδα supercar και μου έλεγες να παρω lambo, δε θα έλεγα όχι :p

Το golf ειναι ηγέτης γιατί συνδυάζει ακριβως ολα αυτά που λες και τα κάνει απο πολυ καλα έως άριστα. Τι να πουμε πχ όταν το καινούριο focus έχει μικρότερους χώρους απο το mk7? Τι θα σκεφτεί ο οικογενειάρχης, ας παρω focus με μικρότερο χώρο αποσκευών επειδή ειναι πιο οδηγοκεντρικο?
Επισης τo golf καταφέρνει να απευθύνεται σ ενα ευρύ φάσμα ηλικιών. Το οδηγούν απο πιτσιρικάδες ως γυναίκες 40 ετών και 60αρηδες.
Αυτο το 208 θα το επιλέξει ένας ώριμος άνθρωπος? Δυσκολο.

Παντως το mini ειναι έρωτας (κι επισης ενα αμάξι με διαχρονική ομορφιά) , το οποίο θα έπαιρνα ως καρτ :p σε John cooper works


Sent from my iPad using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος patsouris

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1952
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6328 στις: Νοέμβριος 03, 2019, 01:55:01 μμ »
Ευτυχώς που υπάρχουν διαφορετικές απόψεις περί design γιατί σε λιγο θα τα ψωνίζουμε από τα Media Markt στο περίπτερο της Indesit και δε θα βγαίνουν μόνο λευκά. Πάλι καλά που έφερε τη μοδα του χρώματος στα ψυγεία η Smeg και πλέον βγαίνουν και χρωματιστά, άρα θα στο δίνουν και ετοιμοπαράδοτο σε ότι χρώμα θες με δώρο πατάκια και συναγερμό και σε άτοκες δόσεις.

Στέκομαι μόνο στο design και όχι πλέον στο ότι πλέον δεν τα οδηγάς.
Απόστολος

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6329 στις: Νοέμβριος 03, 2019, 02:02:50 μμ »
Το civic ειναι ο ορισμός της καγκουριας :p

Προφανώς η αισθητική ειναι υποκειμενική. Εγώ ειμαι της γερμανικής σχολής ξεκάθαρα. Βέβαια οκ, αν φτάναμε σε επίπεδα supercar και μου έλεγες να παρω lambo, δε θα έλεγα όχι :p

Το golf ειναι ηγέτης γιατί συνδυάζει ακριβως ολα αυτά που λες και τα κάνει απο πολυ καλα έως άριστα. Τι να πουμε πχ όταν το καινούριο focus έχει μικρότερους χώρους απο το mk7? Τι θα σκεφτεί ο οικογενειάρχης, ας παρω focus με μικρότερο χώρο αποσκευών επειδή ειναι πιο οδηγοκεντρικο?
Επισης τo golf καταφέρνει να απευθύνεται σ ενα ευρύ φάσμα ηλικιών. Το οδηγούν απο πιτσιρικάδες ως γυναίκες 40 ετών και 60αρηδες.
Αυτο το 208 θα το επιλέξει ένας ώριμος άνθρωπος? Δυσκολο.

Παντως το mini ειναι έρωτας (κι επισης ενα αμάξι με διαχρονική ομορφιά) , το οποίο θα έπαιρνα ως καρτ :p σε John cooper works


Sent from my iPad using Tapatalk

Σαφώς το καινούργιο CIVIC  είναι ο ορισμός της καγκουριάς, δεν το συζητάω. Ή της "φεύγα" σχεδιάσης.
Από εκεί και πέρα, ουσιαστικά λες αυτά που λέω και εγώ. Ότι δλδ. το θέμα παίζεται στα κριτήρια με τα οποία κρίνεται ένα αυτοκίνητο ο "Ηγέτης" της κατηγορίας.
Το έχω ξαναπεί. Το Golf είναι η "χρυσή τομή" σε σχέση με αυτά που ζητάει ο μέσος όρος ΧΡΗΣΤΩΝ  αυτοκινήτου.
Απέχει αρκετά από αυτά που μπορεί να ζητάει ένας άνθρωπος που αντιλαμβάνεται το αυτοκίνητο λίγο διαφορετικά. Δηλαδή ως μέσο μετακίνησης φυσικά αλλά και ενίοτε ως μέσο διασκέδασης.
Δεν είναι κακό αυτό. Ο καθένας μας έχει διαφορετικά κριτήρια επιλογής για ο,τιδήποτε αγοράζει. Γι΄αυτό άλλωστε υπάρχει και τέτοιος πλουραλισμός στις προσφερόμενες επιλογές.

Όμως σε ένα θέμα σχετικά με το Golf, θα μου επιτρέψεις να είμαι πιο "απόλυτος". Στο ότι η σχεδίαση του δεν είναι κλασική. Είναι συντηρητική αφενός, αφετέρου δεν έχει αλλάξει επί της ουσίας σχεδόν καθόλου τα τελευταία ν-χρόνια.
Ή αν το θέλεις και αλλιώς, η σχεδίαση του πλέον δεν "ακολουθεί" τις υπόλοιπες αναμφισβήτητες αρετές του αυτοκινήτου. Κρίμα μεγάλο κατά τη γνώμη μου.
Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι, η προτελευταία φορά που η VW έδωσε ένα ενδιαφέρον (από άποψη σχεδίασης) αυτοκίνητο ήταν με το Scirocco.  To οποίο και πάλι ήταν λιγότερο ενδιαφέρον απ΄ότι ήταν το Corrado για την εποχή την οποία είχε βγεί.
Και η τελευταία ήταν με το  Τ-Roc, το οποίο θεωρώ σχεδιαστικά απίστευτα "ανανεωτικό" ως σχήμα, ειδικά για αυτή την εταιρία. Βέβαια στο T-Roc, όπως έχω ξαναπεί, ξόδεψαν όλο το budget στο σχεδιαστή τους και δεν τους περίσσεψαν χρήματα για να βάλουν μέσα υλικά της προκοπής...

Τέσπα, άβυσσος η ψυχή του Γερμανού ;)

Αποσυνδεδεμένος patsouris

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1952
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6330 στις: Νοέμβριος 07, 2019, 04:28:40 μμ »
Απόστολος

Αποσυνδεδεμένος WasteG8

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1760
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6331 στις: Νοέμβριος 07, 2019, 05:57:35 μμ »


Κάποιος να σουτάρει την γυναίκα. Χαλάει όλη την φωτό ...
Τσαντίζομαι με κάποιους τύπους που το παίζουν κουλτουριάρηδες και μιλάνε για τον Mozart χωρίς να έχουν δει ούτε έναν πίνακά του...

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6332 στις: Νοέμβριος 07, 2019, 08:57:18 μμ »
 :smt049




Αποσυνδεδεμένος cupra73

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4742
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6333 στις: Νοέμβριος 07, 2019, 09:00:39 μμ »
''Γιώργος''

Αποσυνδεδεμένος vero

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 677
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6334 στις: Νοέμβριος 07, 2019, 09:08:11 μμ »

Τολμώ να πω ότι η γκόμενα χαλάει το πλάνο,η γριά είναι απίστευτη.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

"And be a simple kind of man
Oh, be something you love and understand"

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6335 στις: Νοέμβριος 07, 2019, 09:42:04 μμ »
Ακομη και η Μονικα να ηταν, δεν μετραει μπροστα στην απιστευτη γιαγια !!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος patsouris

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1952
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6336 στις: Νοέμβριος 07, 2019, 09:49:06 μμ »
Βρε έτσι είναι οι γιαγιάδες και οι γριές;
Μήπως γερνάμε εμείς και παραξενεύουμε;
Απόστολος

Αποσυνδεδεμένος GiannisTissot

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 6300
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6337 στις: Νοέμβριος 08, 2019, 12:50:43 πμ »
Τολμώ να πω ότι η γκόμενα χαλάει το πλάνο,η γριά είναι απίστευτη.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ετσι! +1000

Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

The front tells the time and the back tells the story.

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6338 στις: Νοέμβριος 08, 2019, 08:05:49 πμ »
:smt049



Αναρωτιέμαι, αυτό το αυτοκίνητο μπορούμε να το οδηγήσουμε εμείς σήμερα; Που έχουμε συνηθίσει με τα υδραυλικά-ηλεκτρικά-υποβοηθούμενα-αυτόματα κλπ.;
Ή μας χρειάζεται σεμινάριο αλλαγής ταχυτήτων πρώτα & φρεναρίσματος στη συνέχεια;
Εννοώ πέραν της οπτικής ευχαρίστησης την οποία θεωρώ δεδομένη, ανταποκρίνονται σε αυτά που θεωρούμε πλέον ως στάνταρ; Εικάζω ότι μπορεί να μην έχει ούτε ηλεκτρικά παράθυρα, ούτε οθόνη πολυμέσων με phone mirroring :p



Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6339 στις: Νοέμβριος 08, 2019, 08:43:47 πμ »
Αναρωτιέμαι, αυτό το αυτοκίνητο μπορούμε να το οδηγήσουμε εμείς σήμερα; Που έχουμε συνηθίσει με τα υδραυλικά-ηλεκτρικά-υποβοηθούμενα-αυτόματα κλπ.;
Ή μας χρειάζεται σεμινάριο αλλαγής ταχυτήτων πρώτα & φρεναρίσματος στη συνέχεια;
Εννοώ πέραν της οπτικής ευχαρίστησης την οποία θεωρώ δεδομένη, ανταποκρίνονται σε αυτά που θεωρούμε πλέον ως στάνταρ; Εικάζω ότι μπορεί να μην έχει ούτε ηλεκτρικά παράθυρα, ούτε οθόνη πολυμέσων με phone mirroring :p



Sent from my iPhone using Tapatalk

Άγγελε πολύ σωστά το σκέφτεσαι... ;)

Η αλήθεια είναι πως το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων που δεν έχουν οδηγική εμπειρία άλλων εποχών, αν βρεθούν πίσω από το τιμόνι παλιών αυτοκινήτων που κατά τα άλλα θαυμάζουν, θα φύγουν τρέχοντας.
Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.