1ον Η VW εφτιαξε την Veyron με δικια της τεχνολογια
2ον Μολις η Audi πηρε την lambo εβαλε τους δικους της κινητηρες που ηδη ειχε σχεδιασει για RS6 κτλ..
Εγώ δεν θεωρώ ότι είμαι λάθος. Και εξηγούμαι.
Πρώτον σχετικά με την Veyron εγώ προσωπικά θα την χαρακτήριζα ως μια άσκηση υπερβολής με δύο ενωμένους V8 και τρελή δύναμη και όχι το κατεξοχήν supercar.
Το αυτοκίνητο αυτό χαρακτηρίζεται από ένα πράγμα και μόνο. Τον κινητήρα του. (Και την αξιοπιστία του δεν θα διαφωνήσω). Είναι δύσκολο δηλαδή μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία με παράδοση στους κινητήρες να κατασκευάσει κάτι αντίστοιχο? Δεν νομίζω.
Που θα έπασχε όμως ένα τέτοιο αυτοκίνητο? Στην μετάδοση. Ε λοιπόν το κιβώτιο είναι της ιταλικής Riccardo.
Που αλλού? Στην συμπεριφορά. Ειλικρινά τώρα μπορεί να συγκρίνει κανείς την συμπεριφορά της Veyron, όσο αναφορά στην απαιτητική οδήγηση με αυτή λοιπών supercars όπως Porsche, Ferrari, Pagani ή ακόμα και Koenigsegg?
Δεν νομίζω. Ούτε χρόνους στο ring δεν τολμούν να ανακοινώσουν. Και μην πείτε ότι φταίει η ιπποδύναμη γιατί και άλλα αυτοκίνητα έχουν αντίστοιχες ιπποδυνάμεις ή κοντινές αναλογίες κιλών ανά ίππο με καλύτερα αποτελέσματα.
Δεύτερον σχετικά με την Lamborghini το μόνο σίγουρο είναι ότι οι V12 κινητήρες δεν είναι VW. Και νομίζω ούτε και ο V10 παρά μόνο ο V8 του R8.
Αν έχετε κάποιο λινκ για τους V10 πολύ ευχαρίστως να το διαβάσω. Αλλά δεν νομίζω αν είναι όντως έτσι και για αυτούς η Lamborghini να μην έβαλε το χεράκι της καθόλου.
Πιστεύετε δηλαδή ότι θα υπήρχε το R8 χωρίς συνεργασία με την Lamborghini?
Υπάρχει κάποιος από εδώ που θα προτιμούσε αν είχε την δυνατότητα μια Veyron έναντι κάποιου άλλου supercar?
Φαντάζομαι αυτός που θα προτιμούσε αντίστοιχα ένα Hublot