Αποστολέας Θέμα: BREITLING  (Αναγνώστηκε 1163826 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #480 στις: Μάρτιος 16, 2010, 07:23:00 μμ »
Η ποιοτητα και ακριβεια της μηχανης,δεν εχει να κανει με την τεχνικη λυση.στο νετ λενε πολλα,αλλα το σιγουρο ειναι οτι υπαρχει μια,να το πω καχυποψια ,για μια εταιρια ,που δεν εχει φτιαξει δικη της μηχανη εδω και δεκαετιες,αν ποτε ειχε.

Η τιμη των 5.000 ευρω ,δεν ειναι και χαμηλη,ειδικα οταν εχει μια ομεγα με την 3313,που πολλοι θεωρουν ισαξια ,του χρονογραφου της ρολεξ

Μα η όποια τεχνική λύση τι σκοπό έχει; Την καλύτερη δυνατή ποιότητα κατασκευής για μεγάλη διάρκεια ζωής και μέγιστη δυνατή ακρίβεια, έτσι δεν είναι; Ποιό άλλο θα μπορούσε να είναι το ζητούμενο;

Tι είδους καχυποψία κι από ποιούς; Ότι δεν είναι εξολοκλήρου inhouse η μηχανή και έχει πχ σαν βάση κάποια άλλη; Ότι έγινε με συνεργασία με άλλους και δεν τον έκανε μόνη της η Breitling; Δεν μπόρεσα να βρώ κάτι, παρόλο το google που έκανα. Άσε που πιστεύω ότι κάτι τέτοιο θα είχε βγεί ήδη στη φόρα από τον ανταγωνισμό. Άλλά και από κάπου να ξεκίνησαν δεν είναι κακό, παρθενογέννεση, από ένα σημείο εξέλιξης και μετά, είναι αν όχι αδύνατη σχεδόν απίθανη...

5000 ευρώ δεν είναι εκτός ανταγωνισμού, ίσα ίσα που είναι μέσα στα πλαίσια, ειδικά εφόσον έχουμε τέτοια εξαιρετικά αποτελέσματα μετρήσεων...
 


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #481 στις: Μάρτιος 16, 2010, 07:51:09 μμ »
Αφού τα λες σοβαρά μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος;

Εκφράσεις του τύπου
...ακους πολλα...υπαρχει μια επιφυλακτικοτητα
στο νετ λενε πολλα
να το πω καχυποψια
ανήκουν στην κατηγορία της φημολογίας και καλιέργειας εντυπώσεων.

Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #482 στις: Μάρτιος 16, 2010, 08:27:19 μμ »
Για χρηση της 7750 σαν σημειο αναφορας,για χρηση παλιων τεχνικων λυσεων απο την κελεκ και αλλα πολλα,αλλα επειδη ακριβως,μεχρι τωρα,δεν μπορω να το αποδειξω ,δεν μπηκα σε λεπτομερειες .Ο καθενας κραταει αυτο που του φαινεται πιο λογικο στο τελος

Εγω βλεπω πιο λογικο,μια εταιρια που δεν εχει παραδοση σε κατασκευη μηχανων και ειδικα χρονογραφων,που ειναι πολυ δυσκολη υποθεση,να εχει παρει τεχνικες λυσεις και πανω σε αυτες να εφτιαξε τον χρονογραφο της.


Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #483 στις: Μάρτιος 17, 2010, 09:40:31 πμ »
Η εταιρεία που δεν έχει παράδοση στην κατασκευή των χρονογράφων είχε εφεύρει το 1923 το κουμπί σταρτ/στοπ εκτός της κορώνας, που ήταν τότε το σύνηθες και το 1934 το δεύτερο κουμπί επαναφοράς στο μηδέν. Από τότε το 99.99% των χρονογράφων χειρός, μηχανικά ή κουόρτζ, ακολουθούν αυτή τη διάταξη. Από την εταιρεία χωρίς παράδοση στους χρονογράφους.

Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #484 στις: Μάρτιος 17, 2010, 01:40:18 μμ »
Απο την εταιρια που δεν εχει παραδοση στην κατασκευη μηχανων....μην μπερδευεις τα πραγματα...



Breitling is marking an important date in its history by unveiling Caliber B01, its first chronograph “motor” designed and built entirely in-house.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 17, 2010, 01:55:14 μμ από george_ »

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #485 στις: Μάρτιος 17, 2010, 02:01:37 μμ »
Και η Πανεράι δεν έφτιαχνε. Ε και;

Φιλικά
Δημήτρης 

Αποσυνδεδεμένος grecellin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3957
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #486 στις: Μάρτιος 17, 2010, 02:03:54 μμ »
Στην πανεράι έδωσαν για προίκα τη μινέρβα.

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #487 στις: Μάρτιος 17, 2010, 02:05:01 μμ »
Απο την εταιρια που δεν εχει παραδοση στην κατασκευη μηχανων....μην μπερδευεις τα πραγματα...



Breitling is marking an important date in its history by unveiling Caliber B01, its first chronograph “motor” designed and built entirely in-house.


Άρα δεν διαφωνούμε πουθενά ;)


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #488 στις: Μάρτιος 17, 2010, 02:09:20 μμ »
Και η Πανεράι δεν έφτιαχνε. Ε και;

Φιλικά
Δημήτρης 


Καλα βρε φιλε,ποσες φορες θα πουμε οτι η πανεραι δεν ηταν εταιρια παραγωγης ρολογιων?!!!!

In 1952, Willy moved the company's headquarters to Geneva, while production remained in La Chaux-de-Fonds. The company had now abandoned in-house movement manufacturing and relied on suppliers such as Venus. This saved cost and allowed Breitling to focus on its main strength: designing and refining their special dials.

μετα απο την χρηση μηχανων Venus


θα βρεις την εκδοση Valjoux 7736 .

Η BREITLING,δεν εχει παραδοσηστην κατασκευη μηχανων...


Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #489 στις: Μάρτιος 17, 2010, 02:11:59 μμ »
Breitling is marking an important date in its history by unveiling Caliber B01, its first chronograph “motor” designed and built entirely in-house.



η εταιρια δινει μεγαλο βαρος,στην κατασκευη της μηχανης της,αλλα δεν εχει πεισει την αγορα για το "επιτευγμα"

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #490 στις: Μάρτιος 17, 2010, 02:38:54 μμ »
Τι πάει να πει δεν εχει πεισει την αγορα. Έχει επιστροφές; Βγήκαν ελάττωματα;

Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #491 στις: Μάρτιος 17, 2010, 02:51:31 μμ »
ψαξε λιγο και θα δεις ,οτι δεν εχει πεισει το "in-house"


Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #492 στις: Μάρτιος 17, 2010, 03:03:21 μμ »
Είναι προβληματική η μηχανή; Ναι ή όχι;
Αυτό μ' ενδιαφέρει.
Όλα τ' άλλα είναι φιλολογίες. 


Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #493 στις: Μάρτιος 17, 2010, 03:21:24 μμ »
Φιλολογιες?

Η BREITLING ειναι μια εταιρια που δεν ειναι στην μοδα πλεον και αυτο μπορει να το δει κανεις στις μεγαλες αγορες και τις εκπτωσεις,που μπορει να παρει στα BREITLING.Η κινηση επρεπε να γινει απο την εταιρια,αλλα δεν επεισε οσο θα επρεπε

Τα προβληματα δεν ειναι το μονο στοιχειο για να κρινεις μια μηχανη -εταιρια

μην ξεχνας,οτι η ομεγα 33χχ σις πρωτες εκδοσεις ειχε προβληματα,αλλα απο κει και περα,την θεωρουν μια πολυ καλη μηχανη χρονογραφο και την συγκρινουν με αυτη της ρολεξ ;)

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #494 στις: Μάρτιος 17, 2010, 03:29:46 μμ »
Δεν έπεισε όσο έπρεπε ποιο πράμα; Σε τι θέλουν να πεισθούν αυτοί που αποκαλείς αγορά; Ποιοί είναι αυτοί που κρύβονται πίσω από τη λέξη αγορά;
Γίνεται να είσαι πιο συγκεκριμένος;

Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #495 στις: Μάρτιος 17, 2010, 03:33:54 μμ »
Δεν επεισε οτι ειναι in -house!!!Ποια ειναι η αγορα για σενα?


Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #496 στις: Μάρτιος 17, 2010, 04:05:08 μμ »
Η αγορά πάντως δεν είναι αυτοί που υπονοείς. Είναι ψώνια που δεν ξημεροβραδιάζονται στα φόρα σαν κι εμένα κι εσένα  κι άλλη δουλειά δεν έχουν από το να δυϊλίζουν τον κώνωπα. Δηλ μια χούφτα από τους εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες ετησίως της Μπράιτλιν. Την αγορά την ενδιαφέρει να είναι ωραίο το ρολόι κι όχι αν η γέφυρα του αυτομάτου θυμίζει κάποια άλλη γέφυρα. Λες κι οι επιλογές για έναν αξιόπιστο μηχανισμό είναι πολλές. Κι αν μοιάζει σε κάτι, τι έγινε; Έγινε κάτι που η Ντεϊτόνα της Ρόλεξ προέρχεται από αλλού; Ή ο χρονογράφος της Σοπάρ πειράζει που φαίνεται οικείος; Σα να λέμε πως ο εξακύλινδρος της ΜπεΕμΒέ θυμίζει της Μερσεντές γιατί κι εκείνος είναι εξακύλινδρος με διπλούς εκκεντροφόρους. Και πόσο θα περιμένουν για να πεισθούν οι "ειδήμονες" που αποκαλείς αγορά; Έχει περάσει ένας χρόνος. Θα περάσουν δύο χρόνια; Μήπως 5; Μήπως περιμένουν το μετρό να περάσει; Και τι είναι πάλι αυτό με την παράδοση περί μηχανισμών; Να καθήσει στα αυγά της, να μην κάνει τίποτα και να βλέπει τους άλλους να κερδίζουν έδαφος σε βάρος της; Αυτοί που δε βγάζανε μηχανισμούς δεν μπορούν να βγάλουν; είναι ανίκανοι; Είναι σοβαρά πράματα αυτά;
Είναι ωραίο το ρολόι; Έχει φινίρισμα και ποιότητα; Είναι χωρίς προβλήματα; Η τιμή του είναι στα πλαίσια της Μπράιτλιν;
Αυτά έχουν σημασία.

φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #497 στις: Μάρτιος 17, 2010, 04:09:36 μμ »
Τα φορουμ εχουν πλεον ,παρα πολλους αναγνωστες,μην ξεχναμε οτι μεγαλα φορουμ/εταιριες κανουν χρηση του ιντερνετ σε πολυ μεγαλο βαθμο για την προβολη τους,ακομα και για συνεντευξεις Προεδρων εταιριων Η οτι αλλο

Η αγορα δεν ειναι χαζη,σκεψου μονο οτι στην Ιταλια,η Breitling εχει εκπτωσεις εως 40% και το Daytona  μπορεις να το βρεις πλεον,στην τιμη καταλογου και ετοιμοπαραδωτο!

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 17, 2010, 04:15:45 μμ από george_ »

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #498 στις: Μάρτιος 17, 2010, 04:16:48 μμ »
Δεν απαντάς.

Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: BREITLING
« Απάντηση #499 στις: Μάρτιος 17, 2010, 04:22:34 μμ »
Η BREITLING μετα απο δεκαετιες ,που εκανε χρηση ξενων μηχανων,επρεπε να φτιαξει κατι που να ειναι ,απο ολες τις πλευρες "αχτυπητο"

Δεν ειναι ομεγα ,δεν ειναι ρολεξ....εχουν μηχανες δικες τους και δεν πρεπει να αποδειξουν οτι μπορουν!το εχουν κανει ηδη!

Η BREITLING ομως,ειναι αλλη ιστορια και αμα η υποδοχη ειναι χλιαρη ,θα υπαρχει λογος