Η διαφήμηση παρουσιάζει τον Τεό (Θεό) ως Θεό Εσταυρωμένο που περπατά στο νερό. Αυτή η καθ' υπέρβαση διαφήμηση, άρα ύβρις με την αρχαία έννοια, σε σχέση με τις υπόλοιπες διαφημήσεις, αλλά και το Θεό. Στην κυριολεξία η διαφήμηση σχοινοβατεί (μήπως κι ο Τεό; έτσι μοιάζει) μεταξύ χιούμορ, ευφυολογίας από τη μία κι αλαζονείας, υπερβολής από την άλλη.
Βεβαίως για πολλούς ο Τεό είναι ο θεός των καταδύσεων.
Φιλικά
Δημήτρης
Α)συχνοτατα η διαφημηση καταφευγει στην "προκληση"
η στην υπερβολη, πχ "το red bull δινει φτερα" αλλα ως εκει.
δεν ειναι απαραιτητο οτι, η εν λογω διαφημηση αναφερεται
στο ιερο προσωπο του Θεανθρωπου κ ειδικωτερα με απαξιωτικο
περιεχομενο.. (..ας σκεφθουμε μαλιστα, οτι εκατομμυρια απο τους
αναγνωστες αυτης της καταχωρησης, αγνουν αυτο καθ' αυτο το
γεγονος του εν λογω θαυματος, στην λιμνη της γεννησαρετ)
Β)τελικως αυτος ο "τεο" ειναι υπαρκτο προσωπο??