Αποστολέας Θέμα: Reviews ρολογιών  (Αναγνώστηκε 125408 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Megalos

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2381
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών
« Απάντηση #40 στις: Αύγουστος 26, 2008, 05:25:45 μμ »
καλη ενημερωση φιλε Κανενας

Αποσυνδεδεμένος stardrive

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1632
  • The clock is ticking!!!
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών
« Απάντηση #41 στις: Αύγουστος 26, 2008, 05:43:48 μμ »
Ενδιαφέρουσα προσέγγιση και παρουσίαση φίλε kanenas.
Πότε ή Ποτέ

Λιγότερες λέξεις οδηγούν σε λιγότερες σκέψεις  «Δος μοι πα στώ και ταν γαν κινήσω»

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών: IWC Pilot Chrono
« Απάντηση #42 στις: Αύγουστος 31, 2008, 01:16:21 πμ »
Βρήκα λίγο χρόνο, οπότε ήταν καιρός να επιχειρήσω να γράψω ένα review του IWC Pilot Chrono Automatic, το οποίο βρίσκεται στην κατοχή μου εδώ και 9 μήνες περίπου.



Το συγκεκριμένο ρολόι με κωδικό αριθμό 3717-01 ανήκει στην οικογένεια των ρολογιών Pilot της IWC, η οποία απαρτίζεται επίσης από τα Big Pilot, Mark XVI, Antoine de Saint Exupéry, Double Chronograph Top Gun και Chrono-Automatic Top Gun. Μερικά από αυτά βλέπετε στην παρακάτω φωτό.



Μηχανή: Αυτόματος χρονογράφος, βάση 7750, «βαρέως» τροποποιημένη, 28800 vph
Κάσα: Ατσάλι, διάμετρος 42 mm, ύψος (πάχος) 14,7 mm. Εσωτερικά υπάρχει περίβλημα μαλακού σιδήρου για αντιμαγνητική προστασία.
Κρύσταλλο: ζαφείρι, σκληρότητας 9, με διπλή αντιανακλαστική επίστρωση.
Βάρος: με το κροκό μαύρο λουράκι, 108 gr
Αυτονομία: ονομαστική 44 ώρες, πραγματική 50 ώρες (μετρηθείσα δις).

Λειτουργίες
Ώρες και λεπτά
Δευτερολεπτοδείκτης χρονογράφου
Ένδειξη ημέρας και ημερομηνίας στο “3”
Ένδειξη ωρών χρονογράφου στο “6”
Μικρός δευτερολεπτοδείκτης στο “9”
Ένδειξη λεπτών χρονογράφου στο “12”
Επάνω πουσουάρ: έναρξη/διακοπή χρονογράφου
Κορώνα: βιδωτή με τρεις θέσεις. Στην τρίτη έξω θέση, λειτουργία hacking
Κάτω πουσουάρ: μηδενισμός χρονογράφου

Καντράν
Το καντράν είναι ιδιαίτερα ευανάγνωστο. Η διάταξη και η μορφή των στοιχείων που υπάρχουν στο καντράν είναι χαρακτηριστική ρολογιών Pilot. Κυριαρχούν οι λευκού χρώματος δείκτες των ωρών και των λεπτών σε σχήμα έλικας, οι οποίοι από πολλούς θεωρούνται οι ωραιότεροι δείκτες flieger.
Οι κύκλοι των δευτερολέπτων, των λεπτών χρονογράφου και των ωρών χρονογράφου δεν έρχονται «πρόσωπο» με την πλάκα του καντράν αλλά είναι ελαφρώς βυθισμένοι προς τα μέσα, γεγονός που προσδίδει μια ωραία αίσθηση βάθους στο ρολόι. Ο κόκκινου χρώματος μικρός δευτερολεπτοδείκτης δίνει μια ενδιαφέρουσα χρωματική νότα στη μαύρη κυριαρχία του καντράν με τις λευκές ενδείξεις.
Η ένδειξη λεπτών του χρονογράφου είναι διαβαθμισμένη ανά 30 λεπτά και ο σχετικός δείκτης διαγράφει 2 πλήρεις κύκλους σε 1 ώρα.
Η ένδειξη ωρών αντίστοιχα είναι διαβαθμισμένη ανά 1 ώρα.
Εντυπωσιακό είναι επίσης το καντράν όταν εκτίθεται στο φως του ήλιου υπό γωνία.



Μηχανισμός
Η μηχανή δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις. Πρόκειται για μια αρκετά τροποποιημένη ETA Valjoux 7750, η οποία ως γνωστόν αποτελεί τον πιο διαδεδομένο μηχανισμό χρονογράφου (ακολουθεί κατά πόδας η 2824-2) και βρίσκεται στα περισσότερα ρολόγια που δεν χρησιμοποιούν in-house μηχανισμούς.
Μετά από 2 μετρήσεις, 3 περίπου μήνες μετά την αγορά του ρολογιού, η ακρίβειά του ήταν:
Με τον καντράν κάτω: 0 δευτ.
Με την κορώνα επάνω: +1,5 δευτ/ημέρα
Με το καντράν επάνω: + 2 δευτ/ημέρα.
Στις άλλες θέσεις βαρέθηκα να το μετρήσω.  :blah:
Η αυτονομία του ήταν 50 και 49 ώρες αντίστοιχα.



Γενικότερη αίσθηση
Το ρολόι κάθεται πολύ καλά στο χέρι, αν και στην αρχή τα σχεδόν 15 mm πάχους με ξένισαν. Η διάμετρος των 42 mm είναι μάλλον ιδανική για μεσαίους καρπούς, αν και το ρολόι φαίνεται μεγαλύτερο απ’ ό,τι είναι, ίσως λόγω των πουσουάρ.
Η αίσθηση της κορώνας είναι μάλλον τραχιά κατά την μετακίνηση προς τα έξω (θέσεις 1-2-3). Ωστόσο η ρύθμιση της ημερομηνίας/ώρας γίνεται ομαλά.
Το λουράκι (με το οποίο διατίθεται το ρολόι) θεωρούσα ότι είναι μάλλον λεπτό και στενό για την κάσα του ρολογιού. Επίσης, ο κροκόδειλας δεν μου ήταν συμπαθής, οπότε τον άλλαξα με ένα αμιγώς pilot λουράκι.


« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2008, 01:21:54 πμ από nin »

Αποσυνδεδεμένος Watch-Collector

  • Reviews/Super Moderator
  • Tourbillion
  • ***
  • Μηνύματα: 5779
  • 8/10/08 - 21/12/08
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών: IWC Pilot Chrono
« Απάντηση #43 στις: Αύγουστος 31, 2008, 04:10:49 πμ »
Πολυ ωραιο 'review' -φιλε NIN- οπως αλλωστε και το ρολο'ι' σου!  :up: :applaus:
Να το χαιρεσαι...!  :)
Φιλικα, Watch-Collector
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2008, 10:55:37 πμ από Marketer »
Eνας Ελλην σοφος, ειπε καποτε:

«Η Δημοκρατια μας αυτοκαταστρεφεται διοτι κατεχρασθη το δικαιωμα της ελευθεριας και της ισοτητας, διοτι εμαθε τους πολιτες να θεωρουν την αυθαδεια ως δικαιωμα, την παρανομια ως ελευθερια, την αναιδεια του λογου ως ισοτητα και την αναρχια ως ευδαιμονια».

Αποσυνδεδεμένος stardrive

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1632
  • The clock is ticking!!!
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών
« Απάντηση #44 στις: Αύγουστος 31, 2008, 11:48:39 πμ »
Πολύ καλό και το ρολόι και το review φίλε nin :2thumbs:
Η ματιά του κατόχου πάντα δείχνει πράγματα....

Και για να το ψυρίσω λίγο, πολύ λίγο όμως....
Καλό θα ήταν να προσθέσεις και την στεγανότητα του όπως και μία φωτό από το καπάκι

Πολύ φιλικά Βασίλης

Υ.Γ. Τελικά όπως και να το κάνουμε "ο κροκόδειλας" δεν πετάει με τίποτε
Πότε ή Ποτέ

Λιγότερες λέξεις οδηγούν σε λιγότερες σκέψεις  «Δος μοι πα στώ και ταν γαν κινήσω»

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών
« Απάντηση #45 στις: Αύγουστος 31, 2008, 12:11:24 μμ »
Αμάν! Παράλλειψις. Ευχαριστώ Βασίλη!
Υδατοστεγανότητα μόλις 60 m!

Αποσυνδεδεμένος ioann

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 53
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών
« Απάντηση #46 στις: Αύγουστος 31, 2008, 05:54:15 μμ »
Ευχαριστούμε πολύ για το ωραίο review και τη φωτογράφηση. Να το χαίρεσαι με υγεία φίλε nin! Ένα κλασικό flieger με προσθήκη χρονογράφου χωρίς να "βαραίνει" το dial.  :)

Φιλικά, Πάνος.

Αποσυνδεδεμένος Alexandris

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 141
  • Seiko 7T59 is the worlds FIRST 1/100s Chronograph.
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών
« Απάντηση #47 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 02:28:09 πμ »
SEIKO 7T59's  :god:

Ντάξ quartz είναι αλλά! Αυτό το ρολόι έχει κάτι το μοναδικό. Είναι ο πρώτος αναλογικός χρονογράφος που έδωσε 1/100 sec !!!
Βγήκε στην παραγωγή το 1991 και σταμάτησε το 1993.
Η δική μου η έκδοση είναι η επίχρυση που το ομορφαίνει περισσότερο.

Είναι ένα ρολόι που έχει πάνω του τα πάντα. Ταχύμετρο, χρονογράφο, ημερομηνία με ένδειξη ημέρας, ένδειξη ώρας GMT κτλ.

Το αγόρασα το 1997 170.000 δραχμές.
Η σχεδίασή του ακόμα και σήμερα με συγκινεί.

Θεωρώ οτι είναι ένα απο τα καλύτερα ρολόγια - χρονογράφους που έφτιαξε η Seiko τόσο σε δυνατότητες όσο και σε ποιότητα κατασκευής.

Το ρολόι αυτό έχει περάσει τα πάντα. Έχει μπεί σε θάλασσες έχει φάει τούμπες και δουλεύει απροβλημάτιστα απο το 1993 που φτιάχτηκε σύμφωνα με τον σειριακό του αριθμό που αναγράφεται στο πίσω μέρος της κάσας του.

Πάμε να το δούμε αναλυτικά.

Διαμετρος κάσας 41mm
Aδιάβροχο 10 bar πίεση.
Κρύσταλο Flat Mineral glass crystal
Βάρος ρολογιού μαζί με το μπρασελέ 115 γραμάρια.
Κίνηση. Hack set quartz movement with independently adjustable
12ωρη και 24ωρη λειτουργία GMT
Ένδειξη ημερομηνίας και ημέρας.
1/100 second 12 hour chronograph (αυτό ήταν όλα τα λεφτά για την εποχή του. Αναλογική επανάσταση) Δείτε και την διαφήμιση που του είχαν κάνει το 1992 για τους Ολυμπιακούς αγώνες της Βαρκελώνης. http://www.bobthayerjr.com/wb5apd/7t59_ad.html

Επίσης το ρολόι είχε και αρκετά extra όπως ήταν η δεύτερη κορώνα για να αλλάζεις την ώρα χωρίς να σταματάς την λειτουργία του.



Δεν νομίζω οτι θα πάψω να το φοράω ποτέ...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2008, 02:35:37 πμ από Alexandris »

Αποσυνδεδεμένος eisenberg

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2842
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών:BREITLING
« Απάντηση #48 στις: Σεπτέμβριος 12, 2008, 02:09:47 μμ »
Μαρκα:BREITLING
Σειρα:AEROMARINE
Μοντελο:SKYLAND AVENGER



 Το μοντελο αυτό λανσαριστηκε περιπου πριν 1,5 χρονο,αντικαθιστωντας το αρκετα επιτυχημενο Chrono Avenger(Οι φιλοι του σινεμα ισως το θυμουνται στον καρπο του Leonardo Di Caprio στην ταινια Ματωμενο Διαμαντι).Οντας τοτε λοιπον στην αναζητηση ενός αυτοματου χρονογραφου για καθημερινη χρηση,και βλεποντας το skyland,προχωρησα στην αγορα.Αλλωστε από μικρος μ αρεσαν τα Breitling.Λιγο η ιστορικη ταυτιση με την αεροπλοοια,λιγο το ματσο look,λιγο το δυναμικο εμβλημα με τα φτερα και την αγκυρα,δε θελουν και πολλα να βγουν τα απωθημενα ;D
 Ας μπουμε τωρα στο ψητο:

ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ:Breitling Cal.13.Η βαση,τι άλλο,μια ΕΤΑ 7750 σε εκδοση cosc.Δε γνωριζω αν εχει υποστει βελτιωσεις η μετατροπες,μαλλον όχι τιποτα σπουδαιο.Αυτο που ξερω είναι ότι εχει διακοσμηση με Cotes de Geneve,κι επισης εκπληκτικη ακριβεια.Εχω μηνες να το μετρησω,αλλα τελευταια φορα ηταν max 1,5sec/day σταθερα,και πιθανον και τωρα,καθως δε μου δινει την εντυπωση να εχει αλλαξει η ακριβεια.Ο 7750 είναι ο πιο διαδεδομενος μηχανισμος αυτοματου χρονογραφου σημερα και επισης πολύ αξιοπιστος.Κανενα παραπονο απ την μεχρι τωρα λειτουργια,εκτος απ την τραχυτητα περιστροφης του ροτορα-τυπικο της 7750-που καμμια φορα σε αποτομες κινησεις μου δινει την εντυπωση ότι κουνιεται ολοκληρο το ρολοι :o
Αυτονομια 42 ωρες,δυνατοτητα κουρδισματος και quickset date.Οτι πρεπει!


 
Η Breitling βασιζεται απολειστικα στην ΕΤΑ για την παροχη μηχανισμων,καθως δεν εχει καμμια δικη της inhouse καλιμπρα.Νομιζω σαν εταιρια δεν εχει ιδιαιτερες τεχνικες-ορολογιακες ανησυχιες(βλεπε Ω πχ),ισως της αρκει οι μηχανισμοι που χρησιμοποιει να ειναι αξιοπιστοι & ακριβεις,οπου μεσα σε στιβαρες και υδατοστεγανες κασσες να δικαιολογει το αγαπημενο της moto:Instruments for Professionals.
Ολοι οι μηχανισμοι των Breitling εχουν πιστοποιηση COSC,και οι Quartz.
ΚΑΣΣΑ:Σε αντιθεση με τον προκατοχο,το Chrono Avenger,που ητανε τιτανιο 44mm,το νέο Skyland είναι από γυαλισμενο ατσαλι διαμετρου 45mm.Το παχος της κασσας είναι 17,5mm περιπου,κανοντας το ρολοι αρκετα ογκωδες και βαρυ.Σιγουρα όχι ότι καλυτερο για λεπτους καρπους,οχι τοσο λογω της διαμετρου αλλα μαλλον λογω παχους.Απλος σχεδιασμος και ταυτοχρονα δυναμικος.
Η βιδωτη κορωνα στο 3,αρκετα ογκωδης και με πολύ καλο grip,φερει το εμβλημα της μαρκας.Η κασσα την καλυπτει σχεδον κατά το ημισι,προστατευοντας την αποτελεσματικα.Η αισθηση βιδωματος-ξεβιδωματος και κουρδισματος είναι τελεια.Μονη ενσταση η διαδικασια ρυθμισης της ημερομηνιας,οπου μου φαινεται λιγο χαλαρη η γραναζωση.
Τα μπουτον του χρονογραφου,κι αυτά μεγαλα,λειτουργικα με τραχεια επιφανεια στην κορυφη για σιγουρο πατημα.Το start-stop του χρονογραφου απαιτει σχετικη πιεση,δινει μια ξερη μηχανικη αισθηση και δεν είναι ότι πιο βελουδινο κυκλοφορει στην αγορα,αλλα ειπαμε,7750!
Αν και δεν είναι βιδωτα,η στεγανοτητα είναι 300m,και σε συνδυασμο με το βιδωτο καπακι,το ρολοι είναι ικανο και για θαλασσιες δραστηριοτητες(ειπαμε,Aeromarine series ;) ).
Το καπακι κι αυτό γυαλισμενο ατσαλι.Κεντρικα δεσποζει το σημα,και περιμετρικα γραφει:chronographe certifie chronometre,manufacture en Suisse etanche ,300m.




ΚΑΝΤΡΑΝ/ΣΤΕΦΑΝΗ:Το AS διατιθεται σε μαυρο,μπλε και γκρι καντραν.Το δικο μου είναι το γκρι.Αν και Breitling,δε νομιζω πως είναι υπερβολικα φορτωμενο,αντιθετα το βρισκω εξαιρετικα ευαναγνωστο λογω της αντιθεσης που κανουν οι ολολευκοι δεικτες και  αριθμοι,με το γκρι-γραφιτη του καντραν.Η διαταξη των υποκαντραν είναι η τυπικη για 7750,στο 6,9,12 .(στο 6 οι ωρες του χρονογραφου,στο 9 ο δευτερολεπτοδεικτης και στο 12 τα λεπτα του χρονογραφου).
Στο 3 είναι το παραθυρο της ημερομηνιας,μαυρα ψηφια σε λευκο πλαισιο.
Η αναγνωσιμοτητα τη νυχτα είναι μετρια ως χαμηλη,μαλλον εγιναν τσιγγουνιες στο φωσφορουχο υλικο  :smt109.Καμμια συγκριση με τη φωτεινοτητα που συναντας σε αμιγως καταδυτικα ρολογια.
Το κρυσταλλο ειναι ζαφειρι με αντιανακλαστικη μεμβρανη και στις δυο πλευρες.Πραγματικα υπο συγκεκριμενες γωνιες φωτισμου σου δινει την εντυπωση ότι δεν υπαρχει,και νομιζεις ότι μπορεις ν ακουμπησεις το καντραν.  :-*
Η στεφανη είναι από βουρτσισμενο ατσαλι,διαβαθμισμενη ως το 60 και προστατευει ως ένα βαθμο το κρυσταλλο κυριως λογω των προεξοχων που εχει στο 3,6,9,12.Μια πληρης περιστροφη είναι 120 κλικ,στιβαρη αισθηση χωρις λασκα και μποσικα,με πολυ καλο φινιρισμα,οπως αναμενεις σ αυτην την κατηγορια.



ΜΠΡΑΣΕΛΕ:Υπαρχουν ολοι οι δυνατοι συνδυασμοι για το ΑS.Ατσαλινο μπρασελε,δερματινο λουρακι,λουρακι κροκοδειλου,δυο διαφορετικα σχεδια rubber,κι ολα αυτα με μπουκλες αναδιπλωμενες η απλες αγκραφες.Αναλογα βεβαια παιζει και η τελικη τιμη.Προτιμησα τη βασικη εκδοση με το κλασσικο καφε δερματινο λουρακι.Μεχρι τωρα το λουρι εχει βγει πολύ ανθεκτικο και αξιζει τα λεφτα του σε μελλοντικη αντικατασταση.Τελευταια σκεφτομαι να του βαλω rubber.Θα δουμε...



ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ:Μεγαλο μαυρο κουτι απο βακελιτη,στο καπακι εχει το εμβλημα και γραφει Breitling.Μεσα περιεχει μια δερματινη travel case,στην οποια βρισκεται το ρολοι.Αρκετα εντυπωσιακο,επισης η ταξιδιωτικη θηκη βολευει στα ταξιδια.
Συνοδευεται επισης απο το βιβλιαρακι της εγγυησης,τις οδηγιες και το πιστοποιητικο Cosc,ολα σε ομορφο κιτρινακι.
Μια λεπτομερεια μικρη αλλα που μ αρεσει,το πλαστικο προστατευτικο της στεφανης :P




Συνοψιζοντας.
ΥΠΕΡ:Ογκος-μεγεθος(για μερικους),δυναμικη εμφανιση,ποιοτητα-φινιρισμα,ακριβεια μηχανισμου,αξιοπιστια,300m στεγανοτητα,λειτουργια στεφανης.
ΚΑΤΑ:Ογκος-μεγεθος(για μερικους),τραχυτητα-θορυβος ροτορα,αισθηση μπουτον,κοινη βαση μηχανισμου,δυσαναγνωστες οι ενδειξεις σε χαμηλο φωτισμο.

                                                   :smt039 :smt039 :smt039
 

Αποσυνδεδεμένος neo12

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1033
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών
« Απάντηση #49 στις: Σεπτέμβριος 12, 2008, 02:26:11 μμ »
Eis αν κρινεις απτο συγκεκριμενο ρολοι καταλαβαινεις οι το ρολοι ριναι αντρικη υποθεση!!!!Νice review!!!!!
“Simplicity is the ultimate sophistication”
                 Leonardo Da Vinci

Αποσυνδεδεμένος StefMac

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2541
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών
« Απάντηση #50 στις: Σεπτέμβριος 12, 2008, 02:36:27 μμ »
Ωραίο ρολόι, ωραίο review, μπράβο eis !!!  :up:

Φιλικά Στέφανος.
_Jaeger Le Coultre_
The first Manufacture
 in Valle'e de Joux.

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών
« Απάντηση #51 στις: Σεπτέμβριος 12, 2008, 03:00:25 μμ »
Ωραία επιθεώρηση Eisenberg.
Δείχνει πολύ κακό! Μ' αρέσουν οι κόκκινες λεπτομέρειες και οι μεγάλοι αριθμοί. Όμως στα Breitling ποτέ δε χώνεψα τη στεφάνη τους.
Και το καφέ λουράκι του πάει μούρλια.

Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος Watch-Collector

  • Reviews/Super Moderator
  • Tourbillion
  • ***
  • Μηνύματα: 5779
  • 8/10/08 - 21/12/08
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών
« Απάντηση #52 στις: Σεπτέμβριος 12, 2008, 03:02:49 μμ »
Αυτο το 'review' θα το ζηλευε και ο Watch-Collector, φιλε Eisenberg!!... ;D =D>
Πολυ καλη επιλογη, ωραιο ρολο'ι', απο μια εταιρια που προσωπικα εκτιμω πολυ!
Συγχαρητηρια και καλοφορετο!... :smt023
Φιλικα, Αρης
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2008, 03:37:52 μμ από Watch-Collector »
Eνας Ελλην σοφος, ειπε καποτε:

«Η Δημοκρατια μας αυτοκαταστρεφεται διοτι κατεχρασθη το δικαιωμα της ελευθεριας και της ισοτητας, διοτι εμαθε τους πολιτες να θεωρουν την αυθαδεια ως δικαιωμα, την παρανομια ως ελευθερια, την αναιδεια του λογου ως ισοτητα και την αναρχια ως ευδαιμονια».

warover

  • Επισκέπτης
Απ: Reviews ρολογιών
« Απάντηση #53 στις: Σεπτέμβριος 12, 2008, 03:07:32 μμ »
πολυ καλο review δεσμευομαι και εγω οτι μωλις βρω χρονο θα κανω ενα
και παλι μπραβο =D>

Αποσυνδεδεμένος Megalos

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2381
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών
« Απάντηση #54 στις: Σεπτέμβριος 12, 2008, 03:14:37 μμ »
eisenberg  καλοφορετο και ωραιο review, μπραβο σου
οντος ο watch collector θα το ζηλευε  :D
 

Αποσυνδεδεμένος stardrive

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1632
  • The clock is ticking!!!
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών
« Απάντηση #55 στις: Σεπτέμβριος 12, 2008, 03:43:03 μμ »
Αυτο το 'review' θα το ζηλευε και ο Watch-Collector, φιλε Eisenberg!!... ;D =D>
Πολυ καλη επιλογη, ωραιο ρολο'ι', απο μια εταιρια που προσωπικα εκτιμω πολυ!
Συγχαρητηρια και καλοφορετο!... :smt023
Φιλικα, Αρης

Προσυπογράφω αυτό αλλά και  τα των υπολοίπων φίλων σχόλια. :up:
 
Πότε ή Ποτέ

Λιγότερες λέξεις οδηγούν σε λιγότερες σκέψεις  «Δος μοι πα στώ και ταν γαν κινήσω»

Αποσυνδεδεμένος konakis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4413
  • Rolex.
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών
« Απάντηση #56 στις: Σεπτέμβριος 12, 2008, 04:39:49 μμ »
από τα πλέον "καλά" και σοβαρά μέλη του φόρουμ με μια πληρέστατη και σοβαρή παρουσίαση!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ  eisenberg  :-* ειδικά οι breitlingάκηδες πρέπει να κατατοπίστηκαν δεόντως  ;)
konakis.
Rolex,Panerai,JLC,Oris,Steinhart,Alpina,Citizen,Orient.

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών
« Απάντηση #57 στις: Σεπτέμβριος 12, 2008, 11:26:49 μμ »
Eis  :up: :up:
Άντε, και μ' ένα Super Ocean Heritage.

Αποσυνδεδεμένος ioann

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 53
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών
« Απάντηση #58 στις: Σεπτέμβριος 13, 2008, 09:24:45 πμ »
Εξαιρετικό review eisenberg!  :2thumbs:
Αναλυτικό, με ωραίες φωτό και επιπλέον ευχάριστο στην ανάγνωση. Παρεπιμπτόντως, ευχαριστώ για την αναφορά σου στο chrono avenger του di Caprio. Mου άρεσε πολύ το ρολόι της ταινίας, αλλά δεν ήξερα ποιο ήταν.

Φιλικά, Πάνος.

ΥΓ @nin: πολύ ωραίο το heritage, θα το σκεφτόμουν πολύ για επόμενη αγορά αλλά μόνο 46 και 38 mm κάσα ???

Αποσυνδεδεμένος Voodooman

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 787
    • Προφίλ
Απ: Reviews ρολογιών
« Απάντηση #59 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 12:41:06 μμ »
Καλημέρα σας!

                        *****************CITIZEN 4x4 LIMITED BJ9074-55H*****************

Αγοράστηκε €361 με περιπετειώδη τρόπο, μέσω ίντερνετ από ένα shop-in-a-shop σε πολυκατάστημα της Taiwan. Το site ήταν στα Ταϊβανέζικα, οπότε χρειάστηκε αρκετή προσπάθεια για να το μεταφράσω και να καταλάβω τι μου γίνεται. Ευτυχώς ο μαγαζάτορας ήξερε λίγα κολυβοαγγλικά και συνεννοηθήκαμε. Έκανε 6 ημέρες να έρθει και πέρασε εύκολα χωρίς τελωνείο.
Ηθικό αυτουργό θεωρώ τον eyeluminus, που μας παίνευε  το δικό του citizen APO600. Εντυπωσιάστηκα από την monocoque  κάσα από τιτάνιο και μπήκα να το ψάξω λίγο περισσότερο. Τι το ήθελα, έπεσα πάνω στο 4Χ4, είδα ότι είναι και GMT και άρχισε η ψύχωση.
Αρχικά λίγη ιστορία. Το ρολόι αποτελεί αδερφάκι του Mission Antarctica που κατασκεύασε η citizen προς τιμήν του διεθνούς οργανισμού διάσωσης της Ανταρκτικής. Κατασκευάστηκαν 2000 ΜΑ, 1000 με μαύρο καντράν και 1000 με μπλε, τα οποία διατέθηκαν μόνο στην Ιαπωνία. Μετά την λήξη της παραγωγής, κυκλοφόρησε με το όνομα 4Χ4 μόνο για την Ασία. Δυστυχώς τα κεντρικά της citizen δεν γνώριζαν να μου πουν πόσα κομμάτια 4Χ4 κατασκευάστηκαν, το μόνο στοιχείο που μου έδωσαν ήταν ότι είναι παραγωγής 2000.


ΚΑΣΑ-ΜΠΡΑΣΕΛΕ-ΚΡΥΣΤΑΛΛΟ

Διάμετρος 42 mm, πλάτος μπρασελέ 20 mm. Εξολοκλήρου από τιτάνιο με την ειδική επίστρωση duratect της citizen, για επιπλέον αντοχή στα χτυπήματα. Το χρώμα του είναι ματ, εκτός από κάποιες λεπτομέρειες στην στεφάνη.
Η κάσα του είναι τιτανίου “monocoque”,φτιαγμένη από ένα κομμάτι, χωρίς πίσω καπάκι. Αυτό του προσφέρει μεγάλη αντοχή στους κραδασμούς και στις προσκρούσεις, σύμφωνα με την citizen μπορεί να αντέξει στις πλαϊνές και στην πίσω πλευρές χτύπημα από σφυρί που πέφτει από ύψος 3 μέτρων. Ας τους πιστέψω. Γνωρίζω ότι θα προκύψουν προβλήματα με το service του ρολογιού (ο συσσωρευτής του eco-drive θέλει αλλαγή κάθε 8-10 χρόνια), αλλά το πάθος με τύφλωσε και ζω το σήμερα, χωρίς να υπολογίζω το αύριο!..
Η κορώνα είναι φυσικά βιδωτή και είναι αδιάβροχο στα 200 μέτρα. Κάπως λίγο μου φαίνεται για τις προδιαγραφές του.
Η στεφάνη του είναι περιστρεφόμενη προς μία κατεύθυνση, με ενδείξεις των λεπτών ανά 10. Περιστρέφεται εύκολα και έχει μία ελαφριά και χαλαρή αίσθηση, αλλά για αυτό υπεύθυνο είναι μάλλον το τιτάνιο. Το μπρασελέ είναι ματ τιτανίου, πανάλαφρο φυσικά, αλλά πολύ άνετο και ευχάριστο. Στο internet τον κατηγορούν ως “hair-puller”, αλλά για την ώρα δεν μου έχει κάνει καθόλου αποτρίχωση.
Το κρύσταλλο αναφέρεται ως ζαφειρίου με αντιανακλαστική επίστρωση. Παρόλα αυτά, υπό μεγάλη γωνία βλέπει κανείς λίγες ανακλάσεις. Τα 42 του χιλιοστά είναι αρκετά, αλλά το ρολόι φαίνεται μικρότερο και αυτό γιατί το κρύσταλλό του έχει διάμετρο μόλις 28 χιλιοστά. Δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στον χαρακτήρα του ρολογιού ή ήταν μόδα της εποχής που ήθελε λιγότερο πομπώδη ρολόγια ή και τα δύο.


ΚΑΝΤΡΑΝ

Διαμέτρου όπως είπαμε 28 χιλιοστών, μαύρο. Το καντράν έχει μία υπέροχη κυψελωτή υφή, η οποία γίνεται ορατή μόνο υπό ορισμένες γωνίες και συνθήκες φωτισμού. Το ρολόι είναι eco-drive, φορτίζει με την ηλιακή ενέργεια, και μάλλον η citizen ήθελε να κάνει επίδειξη της σχετικά νέας τότε τεχνολογίας. Στην παρακάτω φωτογραφία, οι κυψέλες είναι ορατές.

Το καντράν είναι γεμάτο επιγραφές. To έμβλημα-φετίχ για εμένα promaster, citizen. Eco-drive, 4X4, limited, WR200, δεν υπάρχει κάτι που να μην το έγραψαν οι Ιάπωνες, όπως κάνουν σε όλα τους τα μοντέλα για τα οποία είναι περήφανοι. Οι δείκτες είναι λευκοί,αρκούντως macho και αρκετά περίτεχνοι, όπως συνηθίζεται σε αυτά τα ρολόγια. Ο δευτερολεπτοδείκτης κόκκινος, ενώ ο δείκτης GMT κατάμαυρος, εξαφανίζεται πάνω στο καντράν εκτός από την κίτρινη κεφαλή του. Πολύ διακριτικός, αλλά και ευανάγνωστος.
Ημερομηνία στο 3 και λειτουργία GMT. Ο δείκτης GMT είναι ανεξάρτητος και μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε για 24ωρη ένδειξη της ώρας είτε για δεύτερη ώρα, ανάλογα με τα γούστα του ιδιοκτήτη. Η 24ωρη ένδειξη αναγράφεται στο εξωτερικό τμήμα του καντράν με πορτοκαλί αριθμούς. Κάνουν ό,τι μπορούν για είναι ευδιάκριτοι, αλλά είπαμε, μικρό καντράν και θέλει λίγη συνήθεια. Το υλικό επίστρωσης της citizen για τον φωσφορισμό πρέπει να είναι το πιο δυνατό που υπάρχει. Φέγγει πάρα πολύ δυνατά και για πολλή ώρα.


ΠΙΣΩ ΟΨΗ

Φυσικά πίσω δεσπόζει η έλλειψη του καπακιού. Ό,τι δεν χώρεσαν μπροστά στο καντράν οι Ιάπωνες, το έγραψαν εδώ πίσω. Titanium, Japan, λίγα λόγια και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Το 0551 με κάνει χαρούμενο, αλλά θα ήμουν ακόμη πιο χαρούμενος αν ήξερα πόσα από δαύτα κυκλοφορούν! Δεν το αφήνω αυτό, θα το ψάξω περισσότερο, αλλά φαντάζομαι ότι έχουν φτιαχτεί λιγότερα από 9.999!
Εντύπωση μου έκανε η μεγάλη αντιμαγνητική του προστασία. 16000 gauss μου ακούγεται πολύ μεγάλο και ασυνήθιστο νούμερο, και αυτό θέλω να το ψάξω λίγο περισσότερο.
Γενικά είμαι ενθουσιασμένος. Το ρολόι κοιτάει στα μάτια τα μεγαθήρια τύπου Seiko landmaster και marinemaster και χάνει από αυτά στα σημεία, ο μηχανισμός των Seiko πιστεύω είναι πιο αξιόπιστος και με μεγαλύτερη αντοχή στον χρόνο. Παρόλα αυτά, με 361 ευρώ έχει κανείς στον καρπό του ένα πρωτοποριακό, περιορισμένης παραγωγής μοντέλο που μπορεί να αντέξει τα πάντα.
Σας ευχαριστώ!

ΥΓ: Λείπει το τμήμα για τον μηχανισμό, αλλά θέλω να το ψάξω αρκετά περισσότερο για τους eco-drive, θα το ανεβάσω αύριο-μεθαύριο.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2008, 05:50:18 μμ από Voodooman »