Σκέφτομαι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ να βγάλω την Breitling από τις μελλοντικές μου επιλογές (αν και όποτε επανέλθω από την φτώχεια και ανεργία σ' αυτό το μπ....λο), για αγορά επόμενου σοβαρού ρολογιού... Αιτία;;; Στην χώρα αυτήν, το service της εταιρείας μόνον σοβαρό και customer oriented δεν είναι, διαπιστωμένο και διασταυρωμένο... Αυτό, ως ανθρώπου που πέρασα από μεγάλα "σπίτια" marketing επί 35 χρόνια, μου αρκεί... Και άκουσα/πληροφορήθηκα ότι τα ίδια χάλια ισχύουν και για την Ω, συνεπώς και για τις υπόλοιπες εταιρείες του Group... Δεν ξέρω τι γίνεται στην Ευρώπη, αλλά εδώ στην Ελλάδα, η ψηλομυτιά και το κάλπικο "ύφος & στυλάκι" κάποιων, με αφήνουν από αδιάφορο έως και σαρκαστικό. Όνομα και ποιότητα ενός προιόντος θεωρείται ΠΡΩΤΑ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ/ΑΓΟΡΑΣΤΗ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΚΑΘΑΥΤΟ! Και, λυπάμαι, αλλά δεν προτίθεμαι να συζητήσω αυτήν μου την θέση-άποψη... Ότι αγόρασα στο παρελθόν και ανήκει στην σφαίρα του Swatch Group Greece, απλά γέγονε... Ευτυχώς είναι μόνον ένα Longines και δύο Tissot quartz (δυστυχώς ακριβούτσικα).. Εφεξής μόνον από εταιρείες που λειτουργούν με επίκεντρο τον πελάτη, ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΣ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ! Άμα κάποιοι βάλουν μυαλό και σοβαρευτούν, το ξανασυζητάω...