Αποστολέας Θέμα: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος  (Αναγνώστηκε 499547 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος cupra73

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4742
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #780 στις: Μάρτιος 14, 2016, 03:01:48 μμ »
Παιδιά να ρωτήσω και εγω κάτι σαν "νέος" που είμαι . Είμαι στην φάση που κοιτάω κάποια αυτόματα ρολόγια και κάνω ερωτήσεις σε εναν γνωστό μου που έχει μια Α πείρα . Θέλω να ρωτήσω κάτι σχετικά με μια ερώτηση που του έκανα και την απάντηση που μου έδωσε. Ρώτησα , υπάρχει περίπτωση ενα αυτόματο ρολόι να χαλάσει σε κάποια φάση και να μην είναι δυνατή η επισκευή του ? Και μου απάντησε οτι οχι , τα αυτόματα πάντα μπορούν να φτιαχτούν ενω τα quartz μπορεί να μην συμφέρει να τα φτιάξεις και να αναγκαστείς να το πετάξεις..
Ισχύει κάτι τέτοιο ?
Όλα φτιάχνονται (και τα μηχανικά και τα μπαταρίας ) εφόσον υπάρχει απόθεμα ανταλλακτικων, απλά στα μπαταρίας συνήθως αλλάζεται όλη η μηχανή τους, σπάνια επισκευάζετε  μιας και είναι φιξ από συγκεκριμένα  εργοστάσια  (βλέπε miyota που είναι  και οι συνηθεστερες).
''Γιώργος''

Αποσυνδεδεμένος enzo

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 331
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #781 στις: Μάρτιος 14, 2016, 03:22:40 μμ »
Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο για την απάντηση σου !
Επίσης θέλω να ρωτήσω και κάτι ακόμη . Συγχωρέστε με αν είναι χαζομάρα αλλά στα νερά των αυτόματων ρολογιών πρώτη φορά κολυμπάω ...... Η ερώτηση είναι υποθετική απλά θέλω να δω στο περίπου με τι οικονομικά μεγέθη εχω να κάνω και  τι μπορεί να συναντήσω μπροστά μου (απευκταίο σενάριο ) Πχ αγοράζω ενα αυτόματο ρολόι Tissot ή Hamilton  ή βάλτε  όποια γνωστή μάρκα θέλετε εσείς με κόστος στα 700 € περίπου . Αν μετά το πέρας της εγγύησης χαλάσει το ρολόι ,ποιό το χειρότερο σενάριο που μπορεί να κοστίσει μια επισκευή  ? Ρωτάω  για να δω στην μελλοντική αγορά μου  σε τι κόστος ρολογιού να προχωρήσω . Με λίγα λόγια δηλαδή αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν το ρολόι κοστίζει 700 € υπάρχει περίπτωση να μου ζητήσουν 200-300 € για σέρβις (το χειρότερο σενάριο)ή μιλάμε για μικρότερα ποσά ? Επίσης να επισημάνω οτι μιλάω για μηχανική βλάβη , όχι βλάβη που προέκυψε απο χτύπημα του ρολογιού.
Άρης

Αποσυνδεδεμένος cupra73

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4742
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #782 στις: Μάρτιος 14, 2016, 04:46:01 μμ »
Συνήθως οι (μηχανικές) ζημιές στα ρολόγια είναι ανάλογες της αξίας αγοράς τους, σε ένα ρολόι των 700 ευρώ τα 300 ευρώ και πάνω για επισκευή αντιστοιχούν με πάτημα του ρολογιού από οδοστρωτήρα (η πτώση από 5ο όροφο και πάνω) που σημαίνει ότι πέραν κάποιου κοινού ανταλλακτικού (γέφυρα, γρανάζι, ελατήριο, άξονας κορώνας κλπ κλπ) θέλει και νέο κρύσταλλο, πουσουάρ, κάσα και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο για να έρθει στην αρχική του κατάσταση. Για ένα απλό σέρβις ενός hami η tissot υπολόγισε (ανα πενταετία η και παραπάνω αν δεν φοράς το ρολόι συνέχεια) κάπου στα 150 ευρώ στο εξουσιοδοτημένο σέρβις και κάπου στα 45 με 50 σε ανεξάρτητο τεχνίτη, τα υπόλοιπα μην σε προβληματίζουν καθώς είναι μεταβλητές που σίγουρα δεν θα είναι δυσανάλογες της αξίας των ρολογιών που βλέπω ότι είναι το target group σου και σίγουρα είναι σπάνιο να συμβούν με σωστή χρήση (για μη σωστή-ανορθόδοξη χρήση πάρε και φόρα ένα gshock)......φαντάζομαι όταν αγόρασες το αμάξι που οδηγάς δεν έβαλες κάτω το κόστος που θα έχει ένα ολικό τρακάρισμα (σμπαράλιασμα) του και πόσο θα σου στοιχίσει να το φτιάξεις στην ανάλογη περίπτωση (το χειρότερο σενάριο που ανέφερες), οπότε μην σε αγχώνει το χειρότερο και κοίτα τα βασικά...ρεζουμέ; ένα ρολόι 700ων ευρώ δεν είναι καθόλου δυσβάσταχτο στην συντήρηση (αλλά και σε κάποια βλάβη που ίσως βγάλει μετά το πέρας της εγγύησης, συν όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε πιο πίσω πως κάθε ζημιά φτιάνεται και δεν θα χρειαστεί να το πετάξεις... ;)
''Γιώργος''

Αποσυνδεδεμένος enzo

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 331
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #783 στις: Μάρτιος 14, 2016, 06:35:28 μμ »
Γιώργο και πάλι σε ευχαριστώ για την απάντηση σου !
Με κάλυψες 100% με αυτά που είπες και ησουν παραστατικότατος στο παράδειγμα σου (πάτημα του ρολογιού από οδοστρωτήρα (η πτώση από 5ο όροφο και πάνω)  ... :dielaughing:. Απλά οσον αφορά το παράδειγμα σου με το αυτοκίνητο οταν μίλησα για το χειρότερο σενάριο οσον αφορά το ρολόι , έγραψα να έχει σχέση με μηχανική βλάβη και οχι χτυπημα . Το χτύπημα (μακρυά απο εμας) ανάλογα με την σοβαρότητα του Οκ μπορεί να πετάξεις και το ρολόι που λέει ο λόγος . Εγω ηθελα να ξέρω σε μηανική βλάβη που βαδίζουμε οπότε καλύφθηκα με το παραπάνω. ;)


Για ένα απλό σέρβις ενός hami η tissot υπολόγισε (ανα πενταετία η και παραπάνω αν δεν φοράς το ρολόι συνέχεια) κάπου στα 150 ευρώ στο εξουσιοδοτημένο σέρβις και κάπου στα 45 με 50 σε ανεξάρτητο τεχνίτη,

Για να τα βάζουμε σε σειρά ενα ενα για να το καταλάβω . Αν το φοράς συνέχεια θέλει πιο συχνό σέρβις (πχ πενταετία ) και αν δεν το φοράς συνέχεια κάνοντας rotation με άλλα ρολόγια θέλει πιο αραιό σέρβις ? (πχ πενταετία  + )
Άρης

Αποσυνδεδεμένος cupra73

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4742
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #784 στις: Μάρτιος 14, 2016, 08:08:25 μμ »
Γιώργο και πάλι σε ευχαριστώ για την απάντηση σου !



Για να τα βάζουμε σε σειρά ενα ενα για να το καταλάβω . Αν το φοράς συνέχεια θέλει πιο συχνό σέρβις (πχ πενταετία ) και αν δεν το φοράς συνέχεια κάνοντας rotation με άλλα ρολόγια θέλει πιο αραιό σέρβις ? (πχ πενταετία  + )

Δεν κάνει τίποτε, νασαι καλά.!!!

Ο ''κανόνας'' σύμφωνα πάντα με το manual από ρολόγια κάποιων εταιριών (κυρίως του swatch group) συνιστά σέρβις ανά 5 έτη και έλεγχο στεγανοποίησης ανά 2 έτη (που μειώνεται σε 1 έτος αν το βουτάς σε θάλασσα), τεχνικός που έχω συζητήσει μαζί του σχετικά μου έχει πει πως εφόσον το ρολόι δεν παρουσιάζει κάποιο θέμα (όπως σοβαρή απόκλιση στη χρονομετρία η μείωση αυτονομίας) που σημαίνει ότι θέλει νέα λάδια η έλεγχο στο βασικό ελατήριο τότε δεν χρειάζεται να ανοίγεται για σέρβις (εκτός πάντα αν βουτιέται και θέλει αλλαγή φλάτζες), από εκεί και πέρα σαφώς ένα ρολόι που φοριέται κάθε ημέρα και δουλεύει ασταμάτητα θα εμφανίσει πιο νωρίς κάποιο από τα παραπάνω συμπτώματα από ένα ρολόι το οποίο μπαίνει στο rotation και τα μηχανικά του μέρη δεν είναι συνέχεια σε κίνηση και μόλις γίνει αυτό η επίσκεψη στον τεχνικό θα πρέπει να γίνεται χωρίς καθυστέρηση.

Επίσης ένα ρολόι που κάθεται στα συρτάρια και δεν φοριέται καλό είναι μια φορά τον μήνα να κουρδίζεται πλήρως και να μπαίνει σε λειτουργία κι ας μην φοριέται (είπαμε είναι μηχανή με λιπαντικό), αλλιώς από την ακινησία θα έχουμε πάλι αντίθετα αποτελέσματα μιας και θα ξεραθούν τα λάδια η αν δεν είναι στεγανό μπορεί να εμφανιστούν μέχρι και σημάδια διάβρωσης εσωτερικά, για το τελευταίο συνίσταται μεγάλη προσοχή σε ρολόγια που δεν κινούνται πολύ ως προς το χώρο αποθήκευσής τους, όχι σε καμιά υπόγα με πολύ υγρασία αλλά ούτε σε κανα κομοδίνο που βλέπει φάτσα τον ήλιο για πολλές ώρες, όλα παίζουν τον ρόλο τους.
''Γιώργος''

Αποσυνδεδεμένος enzo

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 331
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #785 στις: Μάρτιος 14, 2016, 08:58:51 μμ »
Ευχαριστώ πολύ Γιώργο

Μάλιστα........αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι έχω πολλά να μάθω οπότε παιδιά θα πρέπει να με " ανεχθείτε " κάπως όταν σας "βομβαρδίζω" με ερωτήσεις...... ;D Αλλιώς πως θα μάθω...... :mg:
Το σίγουρο είναι ότι στην θάλασσα δεν πρόκειται να μπει στον αιώνα τον άπαντα .Συν το ότι είμαι πολύ "ψείρας" γενικώς με τα πράγματα μου οπότε αν προτείνει ο κατασκευαστής 5 πράγματα εγώ θα κανω 6.....
Δηλαδή όταν δεν θα το  φοράω και με δεδομένο ότι δεν πρόκειται να το αφήνω πάνω απο μήνα εκτός χεριού μου , για το διάστημα αυτό του μήνα που δεν θα το φοράω αν το κουρδίσω μια φορά είμαι καλυμμένος 100% ?
Άρης

Αποσυνδεδεμένος cupra73

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4742
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #786 στις: Μάρτιος 14, 2016, 09:12:37 μμ »



Δηλαδή όταν δεν θα το  φοράω και με δεδομένο ότι δεν πρόκειται να το αφήνω πάνω απο μήνα εκτός χεριού μου , για το διάστημα αυτό του μήνα που δεν θα το φοράω αν το κουρδίσω μια φορά είμαι καλυμμένος 100% ?

Εννοείται..... αλλά να είσαι σίγουρος ότι μετά τα quartz που έχεις στην κατοχή σου το πρώτο σου μηχανικό θα θέλεις να το φορας όσο πιο συχνά οπότε δεν θα σε απασχολήσει η ακινησία, αυτό που θα σε απασχολήσει θα είναι το ότι θα γλυκαθεις και λίαν συντόμως θα ψάχνεσαι για το επόμενο....
''Γιώργος''

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #787 στις: Μάρτιος 14, 2016, 09:13:25 μμ »
Ευχαριστώ πολύ Γιώργο

Μάλιστα........αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι έχω πολλά να μάθω οπότε παιδιά θα πρέπει να με " ανεχθείτε " κάπως όταν σας "βομβαρδίζω" με ερωτήσεις...... ;D Αλλιώς πως θα μάθω...... :mg:
Το σίγουρο είναι ότι στην θάλασσα δεν πρόκειται να μπει στον αιώνα τον άπαντα .Συν το ότι είμαι πολύ "ψείρας" γενικώς με τα πράγματα μου οπότε αν προτείνει ο κατασκευαστής 5 πράγματα εγώ θα κανω 6.....
Δηλαδή όταν δεν θα το  φοράω και με δεδομένο ότι δεν πρόκεειται να το αφήνω πάνω απο μήνα εκτός χεριού μου , για το διάστημα αυτό του μήνα που δεν θα το φοράω αν το κουρδίσω μια φορά είμαι καλυμμένος 100% ?

Μια χαρα καλυμμένος εισαι,μην ανησυχεις! ;)

Edit: με πρόλαβε ο Γιωργος
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος GiannisTissot

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 6301
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #788 στις: Μάρτιος 14, 2016, 11:11:38 μμ »

Εννοείται..... αλλά να είσαι σίγουρος ότι μετά τα quartz που έχεις στην κατοχή σου το πρώτο σου μηχανικό θα θέλεις να το φορας όσο πιο συχνά οπότε δεν θα σε απασχολήσει η ακινησία, αυτό που θα σε απασχολήσει θα είναι το ότι θα γλυκαθεις και λίαν συντόμως θα ψάχνεσαι για το επόμενο....
ποσο δικιο! αυτο εχω παθει πια.... ολα τα αλλα που εχω καθονται στο συρταρι αφορετα...

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

The front tells the time and the back tells the story.

Αποσυνδεδεμένος enzo

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 331
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #789 στις: Μάρτιος 15, 2016, 09:18:05 πμ »

Εννοείται..... αλλά να είσαι σίγουρος ότι μετά τα quartz που έχεις στην κατοχή σου το πρώτο σου μηχανικό θα θέλεις να το φορας όσο πιο συχνά οπότε δεν θα σε απασχολήσει η ακινησία, αυτό που θα σε απασχολήσει θα είναι το ότι θα γλυκαθεις και λίαν συντόμως θα ψάχνεσαι για το επόμενο....

Αφήστε παιδιά , λέτε να μην το ξέρω ........? Είμαι "καμένος" απο το άλλο φόρουμ που είμαι γραμμένος οπότε το έργο το έχω ξαναδεί και ξέρω τι θα επακολουθήσει.....  :hangman:

Και είναι ακριβό το συγκεκριμένο "σπόρ" ρε γμτ........ :datz:  :help:
Άρης

Αποσυνδεδεμένος antonio-titanium

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 642
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #790 στις: Μάρτιος 15, 2016, 07:52:10 μμ »
Μια ερωτηση τεχνικης φυσεως για ενα steinhart pilot 47 mm unitas για να μην ανοιγω νεο θεμα το βαζω εδω ..
Λοιπον η ιστορια εχει ως εξης : Tο " δανεισα " (και καλα ..)για ενα  διαστημα στη φιλη μου
και οταν μου το επεστρεψε... πλεον οταν το κουρδιζεις δεν σταματαει (stop στο κουρδιστηρι )οταν κουρδιστει πληρως αλλα αφου
κανει ενα μικρο ηχο συνεχιζει να παιρνει στροφεσ η κορωνα ..δουλευει κατα τα αλλα κανονικα αν και δεν εχω τσεκαρει χρονους ...
Καμια πληροφορια μεχρι να το παω σε τεχνιτη (οταν ερθω αθηνα ) ευπροσδεκτη

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #791 στις: Μάρτιος 15, 2016, 08:13:28 μμ »
Αντώνη,ο άξονας περιστρέφεται μεσα σε ενα σωλήνα και οταν φορτιστεί πλήρως σταματάει σε ενα stop.
Αυτο εχει φθαρεί και το πηδάει.
Το ρολοι δουλεύει κανονικά,δεν επηρεάζεται.Απλα καποια στιγμή θα γυρίζει σαν τρελός.
Το εχω πάθει κι εγω με ενα κουρδιστο ρολοι και κάπως ετσι μου τα εξήγησε ο τεχνίτης.
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #792 στις: Μάρτιος 15, 2016, 08:20:48 μμ »
Μια ερωτηση τεχνικης φυσεως για ενα steinhart pilot 47 mm unitas για να μην ανοιγω νεο θεμα το βαζω εδω ..
Λοιπον η ιστορια εχει ως εξης : Tο " δανεισα " (και καλα ..)για ενα  διαστημα στη φιλη μου
και οταν μου το επεστρεψε... πλεον οταν το κουρδιζεις δεν σταματαει (stop στο κουρδιστηρι )οταν κουρδιστει πληρως αλλα αφου
κανει ενα μικρο ηχο συνεχιζει να παιρνει στροφεσ η κορωνα ..δουλευει κατα τα αλλα κανονικα αν και δεν εχω τσεκαρει χρονους ...
Καμια πληροφορια μεχρι να το παω σε τεχνιτη (οταν ερθω αθηνα ) ευπροσδεκτη

Μικρό το κακό.  ;)
Έχω διαβάσει για μία περίπτωση πανεράι unitas με το ίδιο πρόβλημα και καλού-κακού έχω ρωτήσει τεχνίτη. Μάλλον έχει σπάσει το στοπ, πράγμα που αντικαθίσταται χωρίς μεγάλο κόστος και εύκολα.

Αποσυνδεδεμένος cupra73

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4742
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #793 στις: Μάρτιος 15, 2016, 08:59:13 μμ »
Αντώνη μην το κουρδιζεις πολύ γιατί χωρίς το "φρένο" μπορεί εύκολα να κόψεις το ελατήριο.....
''Γιώργος''

Αποσυνδεδεμένος antonio-titanium

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 642
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #794 στις: Μάρτιος 15, 2016, 09:15:34 μμ »
Αντώνη,ο άξονας περιστρέφεται μεσα σε ενα σωλήνα και οταν φορτιστεί πλήρως σταματάει σε ενα stop.
Αυτο εχει φθαρεί και το πηδάει.
Το ρολοι δουλεύει κανονικά,δεν επηρεάζεται.Απλα καποια στιγμή θα γυρίζει σαν τρελός.
Το εχω πάθει κι εγω με ενα κουρδιστο ρολοι και κάπως ετσι μου τα εξήγησε ο τεχνίτης.

Μικρό το κακό.  ;)
Έχω διαβάσει για μία περίπτωση πανεράι unitas με το ίδιο πρόβλημα και καλού-κακού έχω ρωτήσει τεχνίτη. Μάλλον έχει σπάσει το στοπ, πράγμα που αντικαθίσταται χωρίς μεγάλο κόστος και εύκολα.

Αντώνη μην το κουρδιζεις πολύ γιατί χωρίς το "φρένο" μπορεί εύκολα να κόψεις το ελατήριο.....

Οι δυο σπυροι απαντησαν σε χρονο ρεκορ  ;D...ο γιωργος επισης ..Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις..οχι σοβαρο αλλα θελει λιγο προσοχη συμπερασματικα !
Δεν το πολυφοραω αλλα ηθελα να μαθω αν μπορω να το βαζω που και που μεχρι να το φτιαξω η΄ οχι ..δεν πρεπει να του ασκηθηκε παντως πολυ δυναμη στο κουρδισμα ..

Αποσυνδεδεμένος cupra73

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4742
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #795 στις: Μάρτιος 15, 2016, 09:16:49 μμ »
Το φοράς κανονικά απλά δεν το κουρδιζεις πολύ. ;)
''Γιώργος''

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #796 στις: Μάρτιος 15, 2016, 09:17:27 μμ »
Αντώνη μην το κουρδιζεις πολύ γιατί χωρίς το "φρένο" μπορεί εύκολα να κόψεις το ελατήριο.....

Σωστα τα λέει ο Γιωργος.
Αντώνη,μόλις καταλαβαίνεις οτι πλησιάζει στο τέλος,να σταματάς.Καλυτερα λιγότερη φόρτιση παρα κόψιμο.
Και με την πρώτη ευκαιρία,επίσκεψη σε τεχνιτη ;)

Edit: πολυ αργος ειμαι ρε παιδια!! ;D ;D
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος antonn

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 10
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #797 στις: Μάρτιος 28, 2016, 11:47:36 μμ »
καλησπερα
εχω κατι ρολογια με μπαταρια quartz: casio, seiko, swatch και θελουν service

επισης ενα Bench που απο κατασκευης βαζει σκονη πισω απο το κρυσταλλο

εχετε κανενα τεχνίτη ρολογιων να τα παω; Ή σε ποιους πρεπει να τα παω μηπως ειναι ανα μαρκα

Αποσυνδεδεμένος nikos73gr

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #798 στις: Απρίλιος 27, 2016, 09:18:45 πμ »
Καλημερα σας!

Ξερει κανενας καποιον καλο τεχνιτη για service Bulgari?
Διοτι εαν παω στον επισημο για service, αδιαβροχοποιηση, κτλ (δηλαδη στον κεσσαρη) μαλλον θα με σκισει!!!! :-[


Αποσυνδεδεμένος nikos73gr

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« Απάντηση #799 στις: Απρίλιος 28, 2016, 07:25:12 πμ »
Καλησπερα,
 ειμαι κατοχος ενος Tissot PRC 200 Automatic. Το ρολοι μετα απο 5 χρονια χρησης οταν το αφηνω 2-3 ωρες σταματαει. Το πηγα για σερβις στην Swatch group και μου ζητανε 240 € !!!!!! Ειναι μονοδρομος?
Τι περιμενεις φιλε μου, εδω εμενα μου πηρανε 60 ευρω για να αλλαξουν μπαταρια σε ενα tissot V8!!!!! >:(