Αγαπητέ StefMac, στην περίπτωση που αναφέρεις, θα μπρούσε κανείς να αγοράσει ένα Explorer εύκολα.
Να συμπληρώσω στον Nanagno οτι η Rolex έχει πάρει περισσότερα πιστοποιητικά απ' ότι όλες οι άλλες εταιρείες μαζί. Μέχρι σήμερα. Όχι 36 χρόνια πριν. Συνολικά ο τζίρος της ισοδυναμεί με των περισσότερων εταιρειών του χώρου και από κινήσεις marketing δεν έχει ανάγκη. Φανταστείτε οτι Πρόεδρος της εταιρείας έχει δώσει στα 100+ χρόνια της ιστορίας της μόνο ΜΙΑ συνέντευξη, στους Times της Ν. Υόρκης με εξώφυλλο.
Τώρα ας πάμε σε κάτι πιο σοβαρό. Θέλετε να κάνετε ένα τόπικ, να βάμουμε όλοι ρολόγια που κατά περίεργο τρόπο μοιάζουν στις "ξεπερασμένες", κατά acidbladk, δημιουργίες της Rolex; Όλη η ωρολογοποιία. Ακόμη και αυτοί που δεν μοιάζουν, όταν σχεδίαζαν το ρολόι τους είχσν στο μυαλό τους τα κλασικά της μοντέλα.
Το ξαναείπα. Αν έχεις τόσο επιτυχημένα ρολόγια, είναι πολύ δύσκολο να κάνεις τον "επαναστάτη". Ρισκάρεις να απογοητεύσεις αυτόν που ονειρεύεται το Sub και θα το αγοράσει σε 30 χρόνια. Όλες οι εταιρείες δεν αλλάζουν μοντέλα που έχουν ακόμη και πολύ λιγότερη επιτυχία. Reverso, Royal Oak, Speedmaster, Calatrava, Tank, κλπ
Απλά οι άλλες δεν διαχειρίζονται το ίδιο παρελθόν. Αν εσείς στη δουλειά σας είχατε ένα κρασί που πούλαγε όσο όλα τα άλλα κρασιά μαζί, θα το αλλάζατε εντελώς ή θα το βάζατε σε μοβ μπουκάλι για να πείσετε κάποιον που δεν θέλει να πεισθεί;
Αλήθεια έχετε δει το Rolex που κατέβασε ο Piccard στα βαθύτερα νερά του πλανήτη μας;
Κωστής
ΥΓ Οι νέες τεχνολογίες σου προσέφεραν σε κάποιο ρολόι πρακτικά, κάτι που δεν προσφέρει ένα Rolex;
Δηλαδή αν φοράς ένα ρολόι με διπλό barillet ή με Co-Axial που είναι η αδυναμία του φίλου μου του george_ νομίζεις οτι θα βλέπεις καλύτερα την ώρα στο κινητό που ούτως ή άλλως όπως όλοι την βλέπεις;
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΡΟΛΟΙ = ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑ