Προσωπικά παρόλο που είμαι κατοχος δυο Panerai το γεγονός οτι ζητηθηκε αντικατάσταση κασας για βλαβη στο easy change συστημα μου δειχνει μια εταιρεία που πρεπει να μαθει πολλα στο τι σημαινει after sales support κ σεβασμος στον πελατη.
Αναφορές στο διαδίκτυο είναι μόνο και μάλιστα έμμεσες
Στο βαθμό που το συγκεκριμένο σύστημα θα μπορούσε πράγματι να αποτελέσει πρόβλημα (κάτω από άγνωστες συνθήκες καταπόνησής του και σε άγνωστο χρόνο), νομίζω δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε την πανεράι για έλλειψη σεβασμού προς τους πελάτες της.
Όπως ανέφερε ο Πάνος, τα περισσότερα ρολόγια που είχαν το πρόβλημα ήταν καινούργια και καλύφθηκαν από την εγγύηση.
Πάντως Νικόλα, καλού κακού ας εφοδιασθούμε με spring bars.
Ήδη μια πρώτη παραγγελία την έκανα χθες.