Αποστολέας Θέμα: PANERAI (Σε συνεργασία με το www.paneristihellas.gr)  (Αναγνώστηκε 2322561 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18190
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6900 στις: Δεκέμβριος 12, 2015, 06:08:53 μμ »
Τώρα που το καλοσκέφτομαι έχει μία λογική.

Σε ατσάλινες κάσες που είχαν το easy change system, όταν αυτό είχε χαλάσει, είχα διαβάσει ότι ορισμένοι άτυχοι, που δεν τους κάλυπτε η εγγύηση, είχαν πληρώσει σχεδόν 4.200 USD για αλλαγή κάσας !!!

Σκέψου τώρα πόσο θα κάνει μια κάσα από μπρούτζο και πολύ περισσότερο από κεραμικό.

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6901 στις: Δεκέμβριος 12, 2015, 06:36:13 μμ »
Τώρα που το καλοσκέφτομαι έχει μία λογική.

Σε ατσάλινες κάσες που είχαν το easy change system, όταν αυτό είχε χαλάσει, είχα διαβάσει ότι ορισμένοι άτυχοι, που δεν τους κάλυπτε η εγγύηση, είχαν πληρώσει σχεδόν 4.200 USD για αλλαγή κάσας !!!

Σκέψου τώρα πόσο θα κάνει μια κάσα από μπρούτζο και πολύ περισσότερο από κεραμικό.


Σκέψου επίσης τι θα πάθουν όσοι πήραν τιτάνιο αν ό μη γένοιτο χαλάσει το easy change system (το οποίο ένα μπιλάκι είναι - τι ζωή να έχει και αυτό; ).  :-({|=

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18190
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6902 στις: Δεκέμβριος 12, 2015, 06:41:08 μμ »

Σκέψου επίσης τι θα πάθουν όσοι πήραν τιτάνιο αν ό μη γένοιτο χαλάσει το easy change system (το οποίο ένα μπιλάκι είναι - τι ζωή να έχει και αυτό; ).  :-({|=


Δεν εχει να κάνει με την διάρκεια ζωής αλλά περισσότερο με την αστοχία υλικού.
Τοσα χρονια η πανεραι εχει βγάλει εκατοντάδες χιλιάδες ρολογια με το σύστημα αυτό και ελάχιστα εχουν ποσταριστει στα φορα.
Ορισμένα, δε,  απο τα ελάχιστα ήταν και φρεσκοαγορασμενα καινούργια ρολογια.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6903 στις: Δεκέμβριος 12, 2015, 06:43:40 μμ »

Δεν εχει να κάνει με την διάρκεια ζωής αλλά περισσότερο με την αστοχία υλικού.
Τοσα χρονια η πανεραι εχει βγάλει εκατοντάδες χιλιάδες ρολογια με το σύστημα αυτό και ελάχιστα εχουν ποσταριστει στα φορα.
Ορισμένα, δε,  απο τα ελάχιστα ήταν και φρεσκοαγορασμενα καινούργια ρολογια.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

αυτό μπορεί να μη λέει και τίποτα...

λίγοι ασχολούνται με τα φόρα...
Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18190
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6904 στις: Δεκέμβριος 12, 2015, 06:46:46 μμ »
αυτό μπορεί να μη λέει και τίποτα...

λίγοι ασχολούνται με τα φόρα...

Σωστό, αλλά επειδη τα κακά νεα μαθαίνονται γρήγορα, εστω και αναλογικά ποσοστιαία στα φόρα, θα φαίνονταν η αξιοπιστία ή οχι του συστήματος.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6905 στις: Δεκέμβριος 12, 2015, 06:57:49 μμ »
Έχω αντιληφθεί ότι τις "καλές" ιστορίες τις κρατάει ο καθένας για τον εαυτό του. 8-[

Αποσυνδεδεμένος chris5

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7046
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6906 στις: Δεκέμβριος 12, 2015, 07:04:16 μμ »
Είναι παντως μεγαλη ατυχια και αδικια για καποιον, να πληρωσει 4000 για μια καινουρια κασα. Τοσο μεγαλο ποσο δεν εχει λογικη. Με τοσα αγοράζεις καινουριο ρολοι.
"Προδότης δεν είναι μόνο αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς, αλλά είναι και εκείνος που ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώση του δεν προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για να βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων πάνω στους οποίους άρχει..." - Θουκυδίδης (460-398 π.Χ.)

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6907 στις: Δεκέμβριος 12, 2015, 08:01:12 μμ »
Τώρα που το καλοσκέφτομαι έχει μία λογική.

Σε ατσάλινες κάσες που είχαν το easy change system, όταν αυτό είχε χαλάσει, είχα διαβάσει ότι ορισμένοι άτυχοι, που δεν τους κάλυπτε η εγγύηση, είχαν πληρώσει σχεδόν 4.200 USD για αλλαγή κάσας !!!

Σκέψου τώρα πόσο θα κάνει μια κάσα από μπρούτζο και πολύ περισσότερο από κεραμικό.

Πάνο μια υπόθεση που μπορεί να γίνει είναι ότι στο bronzo και στο κεραμικό δεν χρησιμοποιούν το easy change ίσως λόγω μη απαραίτητης σκληρότητας των συγκεκριμένων υλικών και μη εξασφάλισης σταθερότητας του χώρου που το φιλοξενεί.
Για ευνόητους λόγους ποντάρω στην ορθότητα αυτής της υπόθεσης. ;)

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6908 στις: Δεκέμβριος 12, 2015, 11:35:24 μμ »
Ο χάλυβας 316 είναι κατά τι σκληρότερος του μπρούτζου και πολύ μαλακότερος του κεραμικού.

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6909 στις: Δεκέμβριος 13, 2015, 11:07:58 πμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6910 στις: Δεκέμβριος 13, 2015, 07:10:54 μμ »
Ο χάλυβας 316 είναι κατά τι σκληρότερος του μπρούτζου και πολύ μαλακότερος του κεραμικού.


Καμιά ιδέα Δημήτρη γιατί στο bronzo και στο κεραμικό χρησιμοποιούνται βίδες;
















Αποσυνδεδεμένος strifteros

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3209
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6911 στις: Δεκέμβριος 13, 2015, 08:50:56 μμ »
κάποιες σκέψεις
για το bronzo, αν βάζανε μπρούντζινη βίδα τότε στο πέρασμα του χρόνου αυτή πιθανόν να γινόταν ένα με την κάσα λόγω οξείδωσης. Αν στην συνέχεια ο χρήστης πήγαινε να βγάλει τη βίδα για να αλλάξει λουρί, τότε πολύ πιθανό, όπως θα ήταν "κολλημένη" η βίδα, να χαλούσε η εγκοπή που μπαίνει το κατσαβιδάκι, κάτι που θα καθιστούσε αναγκαία την αποστολή του ρολογιού στο εργαστάσιο. Και για το κεραμικό, νομίζω ότι αυτό το υλικό δεν έχει καθόλου ελαστικότητα, οπότε θα ήταν πολύ δύσκολο να σφίξει πάνω σε ίδιο υλικό δηλ πάνω στην κεραμική κάσα (μάλλον θα ξέσφιγγε εύκολα)...Σκέψεις τώρα, κι αν λέω και καμιά λαμακία....ντον μπανγκ δι ντραμερ
Τα άλογα στα αυτοκίνητα είναι όπως η μνήμη στον Η/Υ. Θέλεις πάντα παραπάνω. Μήπως ισχύει το ίδιο και για τα ρολόγια?

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6912 στις: Δεκέμβριος 13, 2015, 09:04:33 μμ »
κάποιες σκέψεις
για το bronzo, αν βάζανε μπρούντζινη βίδα τότε στο πέρασμα του χρόνου αυτή πιθανόν να γινόταν ένα με την κάσα λόγω οξείδωσης. Αν στην συνέχεια ο χρήστης πήγαινε να βγάλει τη βίδα για να αλλάξει λουρί, τότε πολύ πιθανό, όπως θα ήταν "κολλημένη" η βίδα, να χαλούσε η εγκοπή που μπαίνει το κατσαβιδάκι, κάτι που θα καθιστούσε αναγκαία την αποστολή του ρολογιού στο εργαστάσιο. Και για το κεραμικό, νομίζω ότι αυτό το υλικό δεν έχει καθόλου ελαστικότητα, οπότε θα ήταν πολύ δύσκολο να σφίξει πάνω σε ίδιο υλικό δηλ πάνω στην κεραμική κάσα (μάλλον θα ξέσφιγγε εύκολα)...Σκέψεις τώρα, κι αν λέω και καμιά λαμακία....ντον μπανγκ δι ντραμερ


Γιάννο, το θέμα δεν είναι γιατί δεν έβαλαν μπρούτζινη βίδα στο bronzo, αλλά γιατί δεν έβαλαν το easy change system. ;)






Δες:





Αποσυνδεδεμένος nikosl

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1707
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6913 στις: Δεκέμβριος 13, 2015, 09:29:56 μμ »
Τώρα που το καλοσκέφτομαι έχει μία λογική.

Σε ατσάλινες κάσες που είχαν το easy change system, όταν αυτό είχε χαλάσει, είχα διαβάσει ότι ορισμένοι άτυχοι, που δεν τους κάλυπτε η εγγύηση, είχαν πληρώσει σχεδόν 4.200 USD για αλλαγή κάσας !!!

Σκέψου τώρα πόσο θα κάνει μια κάσα από μπρούτζο και πολύ περισσότερο από κεραμικό.

Τι λαθος μπορει να κανει ενας χρήστης στο easy change system ωστε αυτο να μην το καλυπτει η εγγυηση?
Επισης για ποιο λογο πρεπει να αλλαχθει η κάσα σε περιπτωση δυσλειτουργίας της μπίλιας?

Κατι δεν μου ακουγεται καλα απο την Πανεραι.

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6914 στις: Δεκέμβριος 13, 2015, 09:34:27 μμ »
Τι λαθος μπορει να κανει ενας χρήστης στο easy change system ωστε αυτο να μην το καλυπτει η εγγυηση?
Επισης για ποιο λογο πρεπει να αλλαχθει η κάσα σε περιπτωση δυσλειτουργίας της μπίλιας?

Κατι δεν μου ακουγεται καλα απο την Πανεραι.

Νικόλα, ίσως η παρέλευση της 2ετίας που καλύπτεται από την εγγύηση.

Αποσυνδεδεμένος nikosl

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1707
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6915 στις: Δεκέμβριος 13, 2015, 09:40:27 μμ »
Σπυρο δεν αντιλαμβάνομαι τον τροπο αντιμετώπισης για το συγκεκριμενο θεμα.

Το easy change system αν δεν κανω λαθος (μπορει και να κανω) ειναι μια απο τις καινοτομίες της Πανεραι που την καθιέρωσαν στο κυνήγι λουριων και οτι αυτο σημαινει για εναν κάτοχο.
Φανταζομαι οτι ειναι ενα σύστημα που ειναι μερος της κασας οπου και ο χρήστης δεν εχει καμια μα καμια επίδραση πανω του.
Ποιος ο λογος να ζήτησαν αλλαγη ολόκληρης κασας για μια δυσλιτουργια του συστήματος? μου ακουγεται αστείο πραγματικα οσα χρονια και να εχουν περασει.


Υπό αυτες τις συνθήκες αν χαλαςουν οι βολτες στην κάσα γιατι βιδώθηκαν εκτος προδιαγραφων του καταςκευαςτη θα ζητήσουν να αλλαχθει η κάσα. Τελικα εκτος απο το ροποκλειδο για το ποδηλατο πρεπει να παρω και ροποκλειδο για να βιδώνω τις βίδες στα Πανέρια μου.  ???

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6916 στις: Δεκέμβριος 14, 2015, 12:16:47 πμ »
Σπυρο δεν αντιλαμβάνομαι τον τροπο αντιμετώπισης για το συγκεκριμενο θεμα.

Το easy change system αν δεν κανω λαθος (μπορει και να κανω) ειναι μια απο τις καινοτομίες της Πανεραι που την καθιέρωσαν στο κυνήγι λουριων και οτι αυτο σημαινει για εναν κάτοχο.
Φανταζομαι οτι ειναι ενα σύστημα που ειναι μερος της κασας οπου και ο χρήστης δεν εχει καμια μα καμια επίδραση πανω του.
Ποιος ο λογος να ζήτησαν αλλαγη ολόκληρης κασας για μια δυσλιτουργια του συστήματος? μου ακουγεται αστείο πραγματικα οσα χρονια και να εχουν περασει.
Να πω τι έχω καταλάβει από την εμπειρία μου με το 305.
Ο μηχανισμός εύκολης αλλαγής λουριών φιλοξενείται στα δύο μπροστινά lugs (αυτά που είναι προς την κορώνα) και είναι τοποθετημένος με τρόπο που δεν μπαινοβγαίνει.
Κατά συνέπεια, όταν για κάποιο λόγο χαλάσει, δεν μπορεί να επισκευασθεί ή να αντικατασταθεί και προφανώς γιαυτό πηγαίνει "πακέτο" στα σκουπίδια ολόκληρη η κάσα.
Σίγουρα τέτοια εξέλιξη δεν είναι κάτι συνηθισμένο.
Οι μηχανισμοί που μπορεί να παρουσιάσουν πρόβλημα είναι οι εξαιρέσεις, σε ένα κατά τα άλλα πρακτικό σύστημα για την αλλαγή λουριών.
Εξυκαπούεται ότι σημασία θα έχει και ο βαθμός καταπόνησης του μηχανισμού, γιατί άλλο είναι ένα ρολόι στο οποίο λουράκι αλλάζεται μία φορά στα δύο χρόνια και άλλο ένα στο οποίο λουράκια αλλάζονται 5 φορές την εβδομάδα..








Υπό αυτες τις συνθήκες αν χαλαςουν οι βολτες στην κάσα γιατι βιδώθηκαν εκτος προδιαγραφων του καταςκευαςτη θα ζητήσουν να αλλαχθει η κάσα. Τελικα εκτος απο το ροποκλειδο για το ποδηλατο πρεπει να παρω και ροποκλειδο για να βιδώνω τις βίδες στα Πανέρια μου.  ???
Αν χαλάσουν οι βόλτες σε μια πανεράι κάσα, τα πράγματα είναι πιο απλά.
Υπάρχει η δυνατότητα στερέωσης της μπαρέτας με κόλλα ή με τεφλόν.
Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα χρησιμοποίησης κάποιων εναλλακτικών spring bars για πανεράι και να σωθεί η κατάσταση, αφού δεν θα απαιτείται βίδωμα.

Έχει υποστηριχθεί σε προηγούμενη σχετική συζήτηση ότι στις βιδωτές κάσες δεν χαλάνε οι βόλτες της κάσας αλλά της μπαρέτας, οπότε αρκεί αντικατάσταση της τελευταίας για να λυθεί οποιοδήποτε τυχόν πρόβλημα.
Αυτό σε γενικές γραμμές μπορεί πράγματι να είναι έτσι.
Όμως, διάβασα πρόσφατα για μια αξιοσημείωτη περίπτωση που το ρολόι είχε δεχθεί χτύπημα στο ένα lug (αυτό, με τις βόλτες) και επειδή χάθηκε η ευθυγράμμιση με την αντίστοιχη τρύπα, οι βόλτες σιγά-σιγά φαγώθηκαν στην κάσα.
Ακόμα και σε αυτή την ακραία περίπτωση, μικρό το κακό, γιατί μπορούν να εφαρμοσθούν οι προαναφερόμενες λύσεις.

Μόνο θέμα παραμένει η αξιοπιστία σε βάθος χρόνου του easy change system. :|

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18190
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6917 στις: Δεκέμβριος 14, 2015, 12:55:58 πμ »
Τι λαθος μπορει να κανει ενας χρήστης στο easy change system ωστε αυτο να μην το καλυπτει η εγγυηση?
Επισης για ποιο λογο πρεπει να αλλαχθει η κάσα σε περιπτωση δυσλειτουργίας της μπίλιας?

Κατι δεν μου ακουγεται καλα απο την Πανεραι.



Νικόλα, ίσως η παρέλευση της 2ετίας που καλύπτεται από την εγγύηση.


Αυτό ακριβώς.





Επισης για ποιο λογο πρεπει να αλλαχθει η κάσα σε περιπτωση δυσλειτουργίας της μπίλιας?

Γιατί έτσι όπως το έχουν φτιάξει μόνο με αλλαγή κάσας διορθώνεται.




Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6918 στις: Δεκέμβριος 14, 2015, 09:20:38 πμ »

Μόνο θέμα παραμένει η αξιοπιστία σε βάθος χρόνου του easy change system. :|



Εμένα και μόνο η ύπαρξη του ενδεχομένου να γίνει τέτοια ζημιά, θα με απέτρεπε από αγορά μοντέλου με το εν λόγω σύστημα.
Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: PANERAI
« Απάντηση #6919 στις: Δεκέμβριος 14, 2015, 09:37:14 πμ »

Εμένα και μόνο η ύπαρξη του ενδεχομένου να γίνει τέτοια ζημιά, θα με απέτρεπε από αγορά μοντέλου με το εν λόγω σύστημα.


Λογικό! ;)






Το επίμαχο σύστημα:










Το μπιλάκι που λέγαμε. Όταν πατιέται το σημείο Β στο παραπάνω σχέδιο, η μπίλια ελευθερώνεται και επιτρέπει τη δίοδο της μπαρέτας:









Μία από τις πιθανές λύσεις. Spring bars που για αισθητικούς λόγους φαίνονται σαν βίδες, αλλά δεν είναι. Πάμφθηνα, αρκεί να μην εμποδίζεται η αγορά τους λόγω capital control: