Αποστολέας Θέμα: Αυτοκίνητα  (Αναγνώστηκε 1397350 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3920 στις: Μάιος 10, 2015, 12:34:08 μμ »
Γρήγορο φαίνεται αυτό το Ρέλη.  ;D

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3921 στις: Μάιος 11, 2015, 05:08:21 μμ »
Αμα εχεις τα καταλληλα εργαλεια,τελευταιας τεχνολογιας, ολα γινονται αριστα!!! :lol: :jg:
Αν μας πει και ο Σπυρος τι μονολογει ο μαστορας... ;)


<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/Un_nKCOXPJA" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Un_nKCOXPJA" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>

Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος georges

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8782
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3922 στις: Μάιος 11, 2015, 06:42:55 μμ »
Δυστυχώς για την Lancia και τους οπαδούς της, σύντομα θα πέσει η αυλαία. Στην παραγωγή θα παραμείνει μόνο το Υ, για την εγχώρια αγορά και πιθανόν και κάποιες εξαγωγές.
Κρίμα :(




Φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!

  * ΔΩΡΟ  = ΔΩρητής ΡΟλογιών

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3923 στις: Μάιος 11, 2015, 06:47:53 μμ »
Δυστυχώς για την Lancia και τους οπαδούς της, σύντομα θα πέσει η αυλαία. Στην παραγωγή θα παραμείνει μόνο το Υ, για την εγχώρια αγορά και πιθανόν και κάποιες εξαγωγές.
Κρίμα :(




Φιλικά Γιώργος

Δυστυχως αυτες οι αποφασεις Γιωργη,εχουν παρθει εδω και καιρο και μια απο τις πιο ενδοξες αυτοκινητοβιομηχανιες, οδευει στο κλεισιμο.
Τι να πω για τα μυαλα που τα κανονιζουν αυτα τα πραγματα  :nutty: :wallbash: :down:
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος georges

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8782
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3924 στις: Μάιος 11, 2015, 06:51:37 μμ »
Δυστυχως αυτες οι αποφασεις Γιωργη,εχουν παρθει εδω και καιρο και μια απο τις πιο ενδοξες αυτοκινητοβιομηχανιες, οδευει στο κλεισιμο.
Τι να πω για τα μυαλα που τα κανονιζουν αυτα τα πραγματα  :nutty: :wallbash: :down:

Τα είχα διαβάσει, αλλά ήλπιζα πως κάτι θα αλλάξει. Σήμερα έκανα μια βόλτα από επίσημη αντιπροσωπεία και με έκπληξη διαπίστωσα πως δεν είχε ούτε ένα μοντέλο στην έκθεση. Τελικά ο γερο Σέρτζιο το'πε και το'κανε. Θα την κλείσει οριστικά το 2018...




Φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!

  * ΔΩΡΟ  = ΔΩρητής ΡΟλογιών

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3925 στις: Μάιος 11, 2015, 07:42:43 μμ »
Προσωπικά ευελπιστώ πως η κατάσταση της Lancia θα είναι προσωρινή. Πιστεύω πως θα εξακολουθεί να φυτοζωεί έως ότου ξεκαθαρίσει η κατάσταση με την Alfa. Καλώς ή κακώς έριξαν όλο το βάρος στην αναβίωση της τελευταίας που αποτελεί το μεγάλο (και καθοριστικό)  στοίχημα του γκρούπο.

 Σχεδόν πάντα απορώ και κατόπιν εξοργίζομαι (ως καταναλωτής) με τις αποφάσεις που παίρνει ο "πουλοβεράκιας" με την παρέα του, αλλά τα μέχρι τώρα αποτελέσματα μοιάζουν να τον δικαιώνουν.
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3926 στις: Μάιος 11, 2015, 07:57:11 μμ »
Προσωπικά ευελπιστώ πως η κατάσταση της Lancia θα είναι προσωρινή. Πιστεύω πως θα εξακολουθεί να φυτοζωεί έως ότου ξεκαθαρίσει η κατάσταση με την Alfa. Καλώς ή κακώς έριξαν όλο το βάρος στην αναβίωση της τελευταίας που αποτελεί το μεγάλο (και καθοριστικό)  στοίχημα του γκρούπο.

 Σχεδόν πάντα απορώ και κατόπιν εξοργίζομαι (ως καταναλωτής) με τις αποφάσεις που παίρνει ο "πουλοβεράκιας" με την παρέα του, αλλά τα μέχρι τώρα αποτελέσματα μοιάζουν να τον δικαιώνουν.

Γιατι πιστεύεις οτι τα μέχρι τωρα αποτελέσματα τον δικαιώνουν Παναγιώτη;
Τι νομίζεις οτι βαδίζει σε σωστο δρόμο;
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3927 στις: Μάιος 11, 2015, 08:08:38 μμ »
Γιατι πιστεύεις οτι τα μέχρι τωρα αποτελέσματα τον δικαιώνουν Παναγιώτη;
Τι νομίζεις οτι βαδίζει σε σωστο δρόμο;
Ως petrolhead τα βλέπω (σχεδόν) όλα μαύρα...
Προσπαθώ όμως να τα δω και με μια πιο ψύχραιμη ματιά, ίσως λίγο περισσότερο με την ψυχρή γλώσσα των αριθμών...

Γνωρίζω πως οι στατιστικές και τα νούμερα είναι ο καλύτερος τρόπος για να πείς ψέμματα, αλλά η εξαγορά της chrysler από το γκρούπο, η αναγέννηση της Maserati, η επένδυση πάνω από 5δις € στην Άλφα για τo restart της, η παραγωγή μοντέλων όπως η 4C ....κ.ο.κ. είναι πράγματα που με κάνουν να βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο και όχι μισοάδειο.

....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος georges

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8782
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3928 στις: Μάιος 11, 2015, 08:14:58 μμ »
Προσωπικά ευελπιστώ πως η κατάσταση της Lancia θα είναι προσωρινή. Πιστεύω πως θα εξακολουθεί να φυτοζωεί έως ότου ξεκαθαρίσει η κατάσταση με την Alfa. Καλώς ή κακώς έριξαν όλο το βάρος στην αναβίωση της τελευταίας που αποτελεί το μεγάλο (και καθοριστικό)  στοίχημα του γκρούπο.

 Σχεδόν πάντα απορώ και κατόπιν εξοργίζομαι (ως καταναλωτής) με τις αποφάσεις που παίρνει ο "πουλοβεράκιας" με την παρέα του, αλλά τα μέχρι τώρα αποτελέσματα μοιάζουν να τον δικαιώνουν.


Η απόφαση για την  θέση της Λάντσια στο γκρουπ (παραγωγή των "πολυτελών" μοντέλων) ήταν η καταστροφή της.
Καμιά σχέση με το ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν της εταιρείας. Από Ιντεγκράλε και Στράτος κατέληξε σε Δέλτα και musa...Η αρχή του τέλους!!!
Ας αναβίωνε μια ιντεγκράλε ο πουλοβεράκιας και τότε θα μιλάγαμε σε άλλη βάση...



Φιλικά Γιώργος
 
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!

  * ΔΩΡΟ  = ΔΩρητής ΡΟλογιών

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3929 στις: Μάιος 11, 2015, 08:26:41 μμ »
Ως petrolhead τα βλέπω (σχεδόν) όλα μαύρα...
Προσπαθώ όμως να τα δω και με μια πιο ψύχραιμη ματιά, ίσως λίγο περισσότερο με την ψυχρή γλώσσα των αριθμών...

Γνωρίζω πως οι στατιστικές και τα νούμερα είναι ο καλύτερος τρόπος για να πείς ψέμματα, αλλά η εξαγορά της chrysler από το γκρούπο, η αναγέννηση της Maserati, η επένδυση πάνω από 5δις € στην Άλφα για τo restart της, η παραγωγή μοντέλων όπως η 4C ....κ.ο.κ. είναι πράγματα που με κάνουν να βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο και όχι μισοάδειο.

Αν και ειμαι εκ φύσεως αισιόδοξος άνθρωπος,στο συγκεκριμένο θέμα βλεπω το ποτήρι μισοάδειο.
Η εξαγορά της Chrysler δεν ήταν και απολυτα πετυχημένη επιλογη,πιο πολυ φόρτωμα βλεπω παρα πρόοδο.
Για την  Alfa εχω έντονη την εντύπωση οτι την καλλωπίζουν για να τη σουτάρουν.
Όσον αφορα τη lancia ,συμφωνω με το Γιώργο,την εχουν καταδικάσει προ πολλού,τοποθετώντας την στο γκρουπ των πολυτελών αυτοκινήτων.
Θα δείξει....
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3930 στις: Μάιος 11, 2015, 08:33:30 μμ »

Η απόφαση για την  θέση της Λάντσια στο γκρουπ (παραγωγή των "πολυτελών" μοντέλων) ήταν η καταστροφή της.
Καμιά σχέση με το ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν της εταιρείας. Από Ιντεγκράλε και Στράτος κατέληξε σε Δέλτα και musa...Η αρχή του τέλους!!!
Ας αναβίωνε μια ιντεγκράλε ο πουλοβεράκιας και τότε θα μιλάγαμε σε άλλη βάση...



Φιλικά Γιώργος
 

Η απόφαση για τις διαφορετικές κατευθύνσεις των κατασκευαστών του γκρούπο είχε παρθεί εδώ και δεκαετίες, οπότε ο πουλοβεράκιας δεν είχε καμία ανάμιξη.
Προσωπικά συμφωνώ απόλυτα πως η κατανομή των προϊόντων ανά κατασκευαστή, έγινε με τέτοιον τρόπο που σταδιακά οδήγησε σε απαξίωση όλων των εταιρειών, αλλά μετά από τόσο καιρό η αναδιανομή ρόλων και προϊόντων εντός του γκρούπο είναι πέρα από θεμιτή αλλά και απόλυτα δικαιολογημένη.
Όλοι οι υγιώς σκεπτόμενοι φίλοι του αυτοκινήτου θα θέλαμε μια ακμαία Lancia, αλλά φοβάμαι πως η στιγμή αυτή θα καθυστερήσει ακόμη κάποια χρόνια...

Μην ξεχνάμε πως η Maserati πέρασε κάποια πολύ δύσκολα (πέτρινα) χρόνια, αλλά τώρα μοιάζει να περνάει μια παρατεταμένη περίοδο νεότητας. Η συνεχής παρουσίαση νέων μοντέλων και η κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεών της σε πολλές αγορές προσωπικά μου δίνουν την εντύπωση ενός στοιχήματος το οποίο φαίνεται ξεκάθαρα κερδισμένο.

Το ίδιο (και σε εντονότερο βαθμό) ελπίζω για την Άλφα (και πολύ μακροπρόθεσμα για την λάντσια)
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος georges

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8782
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3931 στις: Μάιος 11, 2015, 08:41:42 μμ »
Η απόφαση για τις διαφορετικές κατευθύνσεις των κατασκευαστών του γκρούπο είχε παρθεί εδώ και δεκαετίες, οπότε ο πουλοβεράκιας δεν είχε καμία ανάμιξη.

Δεν έγραψα πως φταίει ο Μαρκιόνε για την κατανομή στο γκρουπ. Φταίει όμως που συνέχισε αυτή την πολιτική και δεν κοίταξε στις ρίζες της εταιρείας.

Προσωπικά συμφωνώ απόλυτα πως η κατανομή των προϊόντων ανά κατασκευαστή, έγινε με τέτοιον τρόπο που σταδιακά οδήγησε σε απαξίωση όλων των εταιρειών, αλλά μετά από τόσο καιρό η αναδιανομή ρόλων και προϊόντων εντός του γκρούπο είναι πέρα από θεμιτή αλλά και απόλυτα δικαιολογημένη.
Όλοι οι υγιώς σκεπτόμενοι φίλοι του αυτοκινήτου θα θέλαμε μια ακμαία Lancia, αλλά φοβάμαι πως η στιγμή αυτή θα καθυστερήσει ακόμη κάποια χρόνια...

Η κατανομή στο γκρούπο ήταν καταστροφή, ειδικά για την Λάντσια. Αντίθετα η κατανομή στο VAG ήταν για σεμινάρια (με εξαίρεση ίσως την Σέατ) Audi, Skoda, και VW τα πάνε μια χαρά, παρ'όλο τον εσωτερικό ανταγωνισμό.

Μην ξεχνάμε πως η Maserati πέρασε κάποια πολύ δύσκολα (πέτρινα) χρόνια, αλλά τώρα μοιάζει να περνάει μια παρατεταμένη περίοδο νεότητας. Η συνεχής παρουσίαση νέων μοντέλων και η κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεών της σε πολλές αγορές προσωπικά μου δίνουν την εντύπωση ενός στοιχήματος το οποίο φαίνεται ξεκάθαρα κερδισμένο.

Το ίδιο (και σε εντονότερο βαθμό) ελπίζω για την Άλφα (και πολύ μακροπρόθεσμα για την λάντσια)


Δεν ξέρω πλέον τι περιθώρια υπάρχουν για την Λάντσια μέσα στο γκρουπ, ειδικά με τα υπάρχοντα σχέδια και τις παρούσες οικονομικές συνθήκες στην Ευρώπη. Μακάρι να αλλάξει κάτι, αν και πλέον το βλέπω δύσκολο.



Φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!

  * ΔΩΡΟ  = ΔΩρητής ΡΟλογιών

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3932 στις: Μάιος 11, 2015, 08:46:12 μμ »
Αν και ειμαι εκ φύσεως αισιόδοξος άνθρωπος,στο συγκεκριμένο θέμα βλεπω το ποτήρι μισοάδειο.
Η εξαγορά της Chrysler δεν ήταν και απολυτα πετυχημένη επιλογη,πιο πολυ φόρτωμα βλεπω παρα πρόοδο.
Για την  Alfa εχω έντονη την εντύπωση οτι την καλλωπίζουν για να τη σουτάρουν.
Όσον αφορα τη lancia ,συμφωνω με το Γιώργο,την εχουν καταδικάσει προ πολλού,τοποθετώντας την στο γκρουπ των πολυτελών αυτοκινήτων.
Θα δείξει....

Ναί, για την Chrysler συμφωνώ πως δεν είχε μόνο θετικά η κίνηση αυτή, αλλά θεωρώ πως το μεγαλύτερο κέρδος είναι ένα:
Η εύκολη και γρήγορη πρόσβαση στην αμερικάνικη αγορά...
Δεν είμαι ειδικός, αλλά δε μπορώ να σκεφθώ κάποιον απλούστερο τρόπο να επιτευχθεί αυτό.

Θεωρώ πως ήταν μια κίνηση ρίσκου, η οποία αν τους βγεί θα έχει και εξίσου εντυπωσιακά αποτελέσματα. Αν όχι...

Δε νομίζω πως ο τρέχων προγραμματισμός για την Άλφα είναι ένας προσωρινός καλλωπισμός. Φημολογείται μια γενικότερη ανανέωση στην εταιρεία με πρώτη και καλύτερη την επιστροφή στην πίσω κίνηση, με ταυτόχρονη σύσφιξη σχέσεων με την Μαζεράτι.
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3933 στις: Μάιος 11, 2015, 09:03:03 μμ »
Δεν έγραψα πως φταίει ο Μαρκιόνε για την κατανομή στο γκρουπ. Φταίει όμως που συνέχισε αυτή την πολιτική και δεν κοίταξε στις ρίζες της εταιρείας.

Η κατανομή στο γκρούπο ήταν καταστροφή, ειδικά για την Λάντσια. Αντίθετα η κατανομή στο VAG ήταν για σεμινάρια (με εξαίρεση ίσως την Σέατ) Audi, Skoda, και VW τα πάνε μια χαρά, παρ'όλο τον εσωτερικό ανταγωνισμό.

Φιλικά Γιώργος

Συμφωνώ σχεδόν σε όλα τα παραπάνω, αν και διατηρώ μια επιφύλαξη σχετικά με την ελευθερία κινήσεων και τον διαθέσιμο χρόνο του πουλοβεράκια.
Θεωρώ πως είναι ένας πολύ μεθοδικός άνθρωπος και ίσως δεν ήθελε (ή δεν μπορούσε) να αλλάξει πολλά πράγματα ταυτόχρονα στο γκρούπο.
Μπορεί να ακούγονται πολλά τα δέκα χρόνια στην κεφαλή της εταιρείας, αλλά η μετατροπή της εταιρείας από ένα (σχεδόν) χρεωκοπημένο όμιλο σε έναν παγκόσμιο παίκτη απαιτεί πολύ χρόνο και ακόμη περισσότερο χρήμα.


Δεν ξέρω πλέον τι περιθώρια υπάρχουν για την Λάντσια μέσα στο γκρουπ, ειδικά με τα υπάρχοντα σχέδια και τις παρούσες οικονομικές συνθήκες στην Ευρώπη. Μακάρι να αλλάξει κάτι, αν και πλέον το βλέπω δύσκολο.

Πράγματι τα περιθώρια για την Λάντσια έχουν στενέψει πάρα πολύ.
Θεωρώ πως αυτό θα είναι και το δυσκολότερο στοίχημα για τον Μαρκιόνε και ίσως το κύκνειο άσμα της καριέρας του...
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3934 στις: Μάιος 11, 2015, 09:05:47 μμ »
και για να βάλουμε και καμιά εικόνα...

....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος georges

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8782
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3935 στις: Μάιος 11, 2015, 09:15:09 μμ »
Συμφωνώ σχεδόν σε όλα τα παραπάνω, αν και διατηρώ μια επιφύλαξη σχετικά με την ελευθερία κινήσεων και τον διαθέσιμο χρόνο του πουλοβεράκια.
Θεωρώ πως είναι ένας πολύ μεθοδικός άνθρωπος και ίσως δεν ήθελε (ή δεν μπορούσε) να αλλάξει πολλά πράγματα ταυτόχρονα στο γκρούπο.
Μπορεί να ακούγονται πολλά τα δέκα χρόνια στην κεφαλή της εταιρείας, αλλά η μετατροπή της εταιρείας από ένα (σχεδόν) χρεωκοπημένο όμιλο σε έναν παγκόσμιο παίκτη απαιτεί πολύ χρόνο και ακόμη περισσότερο χρήμα.

Πράγματι τα περιθώρια για την Λάντσια έχουν στενέψει πάρα πολύ.
Θεωρώ πως αυτό θα είναι και το δυσκολότερο στοίχημα για τον Μαρκιόνε και ίσως το κύκνειο άσμα της καριέρας του...

10 χρόνια είναι πολλά στο τιμόνι του γκρουπ. Μπορεί να έδωσε το βάρος στην Άλφα και στην Μαζεράτι, αλλά θα μπορούσε να διασωληνώσει και την Λάντσια για να αντέξει. Το παρελθόν είναι ακόμα νωπό. Οι ενθουσιώδεις οπαδοί που ήταν παιδιά και έφηβοι, είναι πλέον σε ηλικία που μπορούν  να αγοράσουν το αυτοκίνητο των ονείρων τους (ιντεγκράλε και οι μη έχοντες, HF)
Η Φίατ αναβίωσε το 500αράκι και σπάει ταμεία. Για την Λάντσια τι έκανε? Θεωρώ την στάση του, εγκληματική αδιαφορία!!!



Φιλικά Γιώργος


Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!

  * ΔΩΡΟ  = ΔΩρητής ΡΟλογιών

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3936 στις: Μάιος 11, 2015, 09:28:31 μμ »
10 χρόνια είναι πολλά στο τιμόνι του γκρουπ. Μπορεί να έδωσε το βάρος στην Άλφα και στην Μαζεράτι, αλλά θα μπορούσε να διασωληνώσει και την Λάντσια για να αντέξει. Το παρελθόν είναι ακόμα νωπό. Οι ενθουσιώδεις οπαδοί που ήταν παιδιά και έφηβοι, είναι πλέον σε ηλικία που μπορούν  να αγοράσουν το αυτοκίνητο των ονείρων τους (ιντεγκράλε και οι μη έχοντες, HF)
Η Φίατ αναβίωσε το 500αράκι και σπάει ταμεία. Για την Λάντσια τι έκανε? Θεωρώ την στάση του, εγκληματική αδιαφορία!!!

Ναί, είναι κοινώς αποδεκτό πως παραμέλησε την Λάντσια, για να μη χρησιμοποιήσω κάποια άλλη έκφραση...
Απ'ότι φαίνεται ήταν θέμα προτεραιοτήτων Γιώργο και το πρώτο θύμα ήταν η Lancia.

Το ότι όμως διαθέτει το 10% της Ferrari για να βρεί πόρους για τη διάσωση της Άλφα είναι ένα ελπιδοφόρο μήνυμα και πράγματι ελπίζω πως σε μερικά χρόνια η Alfa θα είναι σε θέση να κάνει το ίδιο για την Lancia...
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3937 στις: Μάιος 11, 2015, 09:37:38 μμ »
με βάση αυτά που γράφονται, το σχέδιο αυτό πρέπει να είναι ότι κοντινότερο στην πραγματικότητα:






44 και σήμερα
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3938 στις: Μάιος 11, 2015, 09:48:25 μμ »
Ναί, είναι κοινώς αποδεκτό πως παραμέλησε την Λάντσια, για να μη χρησιμοποιήσω κάποια άλλη έκφραση...
Απ'ότι φαίνεται ήταν θέμα προτεραιοτήτων Γιώργο και το πρώτο θύμα ήταν η Lancia.

Το ότι όμως διαθέτει το 10% της Ferrari για να βρεί πόρους για τη διάσωση της Άλφα είναι ένα ελπιδοφόρο μήνυμα και πράγματι ελπίζω πως σε μερικά χρόνια η Alfa θα είναι σε θέση να κάνει το ίδιο για την Lancia...

Η lancia οδηγηθηκε στην απαξιωση απολυτα συνειδητα απο το γκρουπ.
Και ειναι αποριας αξιο πως μια διοικηση αποφασιζει να καψει ενα ισχυρο χαρτι της και να αφησει να της φευγουν ευκολα εσοδα.
Γιατι σαν ζεστο ψωμι θα πουλουσε η αναβιωση της HF και της intergrale,αλλα που ειναι....
Ειναι αληθεια οτι η εξαγορα της chrysler ειχε σκοπο την εισοδο της στην αμερικανικη αγορα,μενει να δουμε αν θα πετυχει.
Επισης δεν ξερω γιατι καλλιεργειται αυτο το φλερτ με το γκρουπ vag και που αποσκοπει.
Μακαρι το τελος να ειναι αισιο
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3939 στις: Μάιος 11, 2015, 10:02:01 μμ »
Έχω την εντύπωση πως το φλέρτ με το vag διατηρείται αποκλειστικά από την πλευρά των γερμανών...
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....