Η απόφαση για την θέση της Λάντσια στο γκρουπ (παραγωγή των "πολυτελών" μοντέλων) ήταν η καταστροφή της.
Καμιά σχέση με το ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν της εταιρείας. Από Ιντεγκράλε και Στράτος κατέληξε σε Δέλτα και musa...Η αρχή του τέλους!!!
Ας αναβίωνε μια ιντεγκράλε ο πουλοβεράκιας και τότε θα μιλάγαμε σε άλλη βάση...
Φιλικά Γιώργος
Η απόφαση για τις διαφορετικές κατευθύνσεις των κατασκευαστών του γκρούπο είχε παρθεί εδώ και δεκαετίες, οπότε ο πουλοβεράκιας δεν είχε καμία ανάμιξη.
Προσωπικά συμφωνώ απόλυτα πως η κατανομή των προϊόντων ανά κατασκευαστή, έγινε με τέτοιον τρόπο που σταδιακά οδήγησε σε απαξίωση όλων των εταιρειών, αλλά μετά από τόσο καιρό η αναδιανομή ρόλων και προϊόντων εντός του γκρούπο είναι πέρα από θεμιτή αλλά και απόλυτα δικαιολογημένη.
Όλοι οι υγιώς σκεπτόμενοι φίλοι του αυτοκινήτου θα θέλαμε μια ακμαία Lancia, αλλά φοβάμαι πως η στιγμή αυτή θα καθυστερήσει ακόμη κάποια χρόνια...
Μην ξεχνάμε πως η Maserati πέρασε κάποια πολύ δύσκολα (πέτρινα) χρόνια, αλλά τώρα μοιάζει να περνάει μια παρατεταμένη περίοδο νεότητας. Η συνεχής παρουσίαση νέων μοντέλων και η κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεών της σε πολλές αγορές προσωπικά μου δίνουν την εντύπωση ενός στοιχήματος το οποίο φαίνεται ξεκάθαρα κερδισμένο.
Το ίδιο (και σε εντονότερο βαθμό) ελπίζω για την Άλφα (και πολύ μακροπρόθεσμα για την λάντσια)