Αποστολέας Θέμα: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...  (Αναγνώστηκε 12641 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ACIDBLACK

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1738
  • δεν ελπιζω τιποταδεν φοβαμαι τιποταΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
    • Προφίλ
ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« στις: Δεκέμβριος 13, 2009, 10:32:31 μμ »
Interesting article in the Sydney Morning Herald - Sydney Australia

Swatch is ripping you off: ex-boss

MICHAEL BACHELARD

November 8, 2009
PEOPLE who pay $4000 for an Omega watch may be paying an inflated price that has been illegally set to maintain the brand's exclusivity, according to the man who used to run the company.
Mark Watson, who until November last year was general manager of the Australian branch of Swatch Group, has accused his former company of price fixing.
Mr Watson was marched out of the company's Glen Iris head office last November because, he says, he refused to break the law by forcing retailers to charge the company's preferred retail price and not to offer discounts.
He is now suing his former employer, the world's largest watchmaker, in the County Court for loss and damages.
Retailers have claimed to The Sunday Age that the Swatch Group's practice of retail price maintenance is alive and well. One said his business was currently being punished with higher wholesale prices because he had discounted their products.
Swatch brands also include Breguet, Tiffany & Co, Longines, Rado and Tissot.
Mr Watson told The Sunday Age that the international bosses of the Swiss watch leader consistently demanded that he stop retailers from discounting the company's brands.
If a retailer did offer a lower price, Mr Watson was told to stop distributing stock to them, or to charge them a higher wholesale price, so their margin was crimped and they were unable to discount.
The Trade Practices Act prevents such activity, because "fixing, controlling or maintaining" prices constitutes a "substantial lessening of competition".
Sydney lawyers Piggott Stinson confirm that "resellers are entitled to advertise and sell products at whatever price they see fit regardless of any benefit or threat by the supplier".
But Mr Watson said that when he had pointed this out to his Swiss boss Yann Gamard, he had thumped the table and shouted "the law in Australia is stupid".
Mr Watson was eventually sacked because, despite his business success with the company, he came to be seen as a troublesome employee.
"They like to have puppet-like figures around the world," Mr Watson said.
Swatch Group Australia spokeswoman Renee King said: "I've just been told to make no comment."
The company is fighting Mr Watson's claim.
Mr Watson said Swatch had wanted to maintain high retail price tags, particularly on premium brands such as Omega, to maintain their reputation for exclusivity.
"They've got the best range in the world, no question, but their corporate position is one of being above the law, and being wealthy enough to have this very arrogant attitude towards things and people that get in their way," Mr Watson said.
European Union documents show Swatch has had similar problems in the past.
In 2005, the Danish branch of the company, and its chief executive, were fined almost $A50,000 between them for entering agreements with retailers obliging them to sell for the company's preferred retail price, without discounts. This breached Danish competition law.
Mr Watson's case is due to go to a hearing late this month.

τα σχολια δικα σας ....εγω τα εχω πει απο καιρο .....

φιλικα
Τα ρολογια ειναι σαν τις μπιλιες του ΑIRSOFT πανε και ερχονται ...

director

  • Επισκέπτης
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 14, 2009, 12:57:49 πμ »
δηλαδη φαντασου τι κερατιατικα πεφτουν και για τις ακριβοτερες μαρκες,ωχ καυμενοι ρολεξακηδες κι ερημοι βακερονιστοι.
Ιδομενεα τι φανταστηκες οτι ειπε ο ανθρωπος,αυτο που ολοι ξερουμε.ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ.

Αποσυνδεδεμένος kostas

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 359
  • Παρανέστι
    • Προφίλ
    • IMAGESHACK
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 14, 2009, 01:03:54 πμ »
"Mr Watson said Swatch had wanted to maintain high retail price tags, particularly on premium brands such as Omega, to maintain their reputation for exclusivity."

 :'( ???

acidblack όταν θα πέσει η καμπάνα από το δικαστήριο αυτοί οι exclusive και γαλαζοαίματοι τύποι να είσαι σίγουρος πως λόγω της καταγωγής τους δεν καταδέχονται να κάνουν έφεση ή να ζητήσουν έκπτωση. Δεν θα ταιριάζει στο προφιλ της εταιρίας τους.... :jg:

Πως να το κάνουμε άλλο το χεράκι σου/μου και άλλο του George Clooney και των υπολοίπων "πρεσβευτών" τους. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι (ευτυχώς για σένα δηλαδή...)

Ax quartz που σας χρειάζεται κύριοι....είστε σε πολύ καλό δρόμο (πάλι)...

Δύσκολο χόμπι τα ρολόγια.....

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 14, 2009, 01:21:11 πμ »
Φίλοι μου, ας μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα. Εγώ προσωπικά έχω κάποιες επιφυλάξεις και τις βάζω στην συζήτηση

1ον)Mr Watson said δηλαδή αυτά τα λέει ένας πικραμένος απολυμένος υπάλληλος. Δεν λέω ότι λέει αλήθεια ή ψέματα, απλά είμαι επιφυλακτικός σε αυτά που λέει.

2ον)Στην χώρα μας όλοι αγοράζουν τα Omega τους με έκπτωση. Κι εδώ γίνεται παρέκλιση από την κεντρική γραμμή της μαμάς εταιρείας; Και δεν το έχει αντιληφθεί κανείς; Δύσκολο μου φαίνεται.


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

director

  • Επισκέπτης
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 14, 2009, 01:42:20 πμ »
Φίλοι μου, ας μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα. Εγώ προσωπικά έχω κάποιες επιφυλάξεις και τις βάζω στην συζήτηση

1ον)Mr Watson said δηλαδή αυτά τα λέει ένας πικραμένος απολυμένος υπάλληλος. Δεν λέω ότι λέει αλήθεια ή ψέματα, απλά είμαι επιφυλακτικός σε αυτά που λέει.

2ον)Στην χώρα μας όλοι αγοράζουν τα Omega τους με έκπτωση. Κι εδώ γίνεται παρέκλιση από την κεντρική γραμμή της μαμάς εταιρείας; Και δεν το έχει αντιληφθεί κανείς; Δύσκολο μου φαίνεται.

Κατ αρχην θα συμφωνησω μαζι σου,αυτα δεν τα ελεγε οταν απολαμβανε τ αγαθα της υπερτιμολογησης, μεσω παχυλων αμοιβων και μπονους,εαν το ισχυριζοταν τοτε, θα ηταν μαγκια, τωρα ειναι κακομοιρια η ενδεχομενως προσπαθεια προωθησης της νεας πιθανης εργοδοτριας εταιρειας του.
Ομως απο την αλλη ας μην αυταπατομεθα κυριοι,ειμαστε εν γνωσει οτι τα χρηματα που δαπαναμε για το χομπυ μας,δεν ανταποκρινονται σε πραγματικες αξιες αλλα σε <ψευδαισθηση>,βεβαια αυτο ισχυει σε ολο το καταναλωτικο ευρος προιοντων κι οχι μονο στα ρολογια,φανταζεται κανεις απο εμας οτι ειναι τοσο πολυ πολυτιμοτερο το lacoste μας το οποιο πληρωνουμε καποιες δεκαδες ευρω απο το πανερελ κινεζικο των 4 ευρω;προφανως οχι.

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 14, 2009, 10:03:43 πμ »
2ον)Στην χώρα μας όλοι αγοράζουν τα Omega τους με έκπτωση. Κι εδώ γίνεται παρέκλιση από την κεντρική γραμμή της μαμάς εταιρείας; Και δεν το έχει αντιληφθεί κανείς; Δύσκολο μου φαίνεται.

Όλοι; Ποιοί όλοι; Μέχρι την έκπτωση που επιτρέπει η Ω.
Για γκελ μπουρντά καρντάσ' εδώ πάνω.

Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 14, 2009, 10:13:47 πμ »
   Δημήτρη εγώ θα έλεγα έκπτωση μέχρι το ποσοστό που αντιλαμβάνεται ως συμφέρουσα το κάθε κατάστημα. Γι'αυτό άλλος δίνει 15, άλλος 25 κι άλλος ακόμη και 30%. Πάντως εκπτωτική πολιτική, ασχέτως ύψους του ποσοστού, υπάρχει από τα καταστήματα στη χώρα μας και αυτό έρχεται σε αντίθεση με το παραπάνω δημοσίευμα.


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος spdim

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 62
    • Προφίλ
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 14, 2009, 10:50:52 πμ »
Στο εμποριο υπαρχουν οροι και περιορισμοι για τα παντα αλλα καποιος (λιανεμπορος ή επισημος αντιπροσωπος) που αγοραζει ενα προιον απο εναν παραγωγο (Swatch), δεν ειναι υπαλληλος. Ειδικα αν δεν ειναι αποκλειστικος αντιπροσωπος. Ο λιανεμπορος (γνωμη μου ως ανθρωπος που εργαζεται στο εμποριο σαν υπαλληλος υψηλων θεσεων) θα επρεπε να μπορει να πουλαει οσο θελει. Και 40% στις εκπτωσεις αν πιστευει οτι ετσι εχει ακομη κερδος. Μονο οι αποκλειστικοι αντιπροσωποι πρεπει να εχουν περιορισμους.
Μπορει ενας να θελει να βγαλει απο Rolex ή Panerai και οχι απο Longines για παραδειγμα και στα Longines να κανει μεγαλη εκπτωση-κραχτη.
Επιλογη του. Το αγορασε απο καποιον-μαμα εταιρια και του ανηκει και το πουλαει οσο θελει.
Ετσι δουλευουν τα ρουχα(ολοι ξερετε παραδειγματα με brands), τα ποτα και φαγητα, τα ηλεκτρονικα(media markt, electroworld κλπ), τα επιπλα κλπ

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 14, 2009, 10:56:09 πμ »
Σωστά!
Το ρολόι στον ιδιώτη το πουλάει το κατάστημα κι όχι η Σουότς. Αν θέλει η Σουότς ας φτιάξει δικά της καταστήματα κι ας τα πουλάει όσο θέλει.

Και ο πικραμένος Αυστραλός αναφέρεται στη μη εφαρμογή ενός νόμου.

φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 14, 2009, 11:02:58 πμ »
   Παιδιά η Omega, όπως όλες οι εταιρείες, δίνει στην αγορά προτεινόμενη τιμή λιανικής. Δεν απαγορεύει όμως τις εκπτώσεις όπως ισχυρίζεται ο Αυστραλός. Ακόμη και στην μπουτίκ της Omega θα πάρετε έκπτωση, έστω και μικρή. Αυτά ισχύουν στην χώρα μας, στην Αυστραλία δεν ξέρω, φαντάζομαι όμως πως το γκρούπ θα έχει μια γενική πολιτική...


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος spdim

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 62
    • Προφίλ
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 14, 2009, 11:13:28 πμ »
Η αληθεια ειναι-και ας μην το παραδεχεται κανενας ανοιχτα- οτι οι μεγαλες εταιριες βαζουν αγραφους περιορισμους. Για αυτον τον λογο και καποιες φορες επιλεγουν οι ιδιες να ανοιγουν μονες τους δικα τους υποκαταστηματα στις αγορες (βλεπε λαινικη ρουχου Prada, D&G κλπ) και ανακλαυπτουν στην πορεια οτι αν δεν ριξουν τιμες μεσω εκπτωσης, σε λιγο καιρο που περναει η μεγαλη φουρια και επιβαρυνεσαι με εξοδα καθημερινα και ανελαστικα δυσκολευεσαι αφου δεν πουλας στον λιανεμπορο-αντιπροσωπο βγαζοντας εσυ το κερδος σου απο την αρχη και ''ξεφορτωνοντας'' το εμπορευμα και εκεινος να τραβαει το λουκι..
Δεν ξερω αν αυτο συμβαινει στη Swatch, δεν ειναι ο τομεας μου, οπως δεν ξερω αν ο εν λογω κυριως λεει αληθεια. Απλα αναφερω οτι ειναι πιθανο καθως συμβαινει παντου στο εμποριο.
Αν οι απλοι καταναλωτες γνωριζαν τα του εμποριου θα ντυνονταν ολοι zara και h&m οπως τα μοντελα  ;D.
Και το λεω εγω που οταν κατι μου αρεσει το παιρνω οτι και να ειναι οσο και να κανει

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 14, 2009, 11:22:34 πμ »
   Να συμπληρώσω βέβαια πως κανείς δεν εμποδίζει την Omega και την οποιαδήποτε εταιρεία να κάνει υπερτιμολόγηση, ώστε με την έκπτωση να πουλάει στο ύψος που επιθυμεί εξ αρχής. Αυτό όμως ειναι άλλο πράγμα και τελικά είναι στο χέρι του καταναλωτή να δεί κατά πόσο είναι ανταγωνιστικό το κάθε προιόν και να αγοράσει αναλόγως. Αν πούμε όμως ότι τα Omega είναι υπερτιμολογημένα, τι πρέπει να πούμε για άλλες εταιρείες του χώρου;


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος konakis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4413
  • Rolex.
    • Προφίλ
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #12 στις: Δεκέμβριος 14, 2009, 02:41:56 μμ »
http://www.rolex.com/en/#/en/xml/world-of-rolex/rolex-institute/index
εγώ πάντως με τα ρολεξάκια μου είμαι super ευχαριστημένος-ευτυχισμένος...άσε που αυτοί που δεν γνωρίζουν και πολλά ή που δεν ασχολούνται και πολύ,πιθανόν να τα περνούν και για "μόυφα"- "μαιμου".....έτσι για να μην με ζαλίζουν και με πολλές ερωτήσεις........εγώ απλά αναφέρω(όπως έχω πει και πολλές φορές παλιότερα)
τύπου enamel dial,gold hands-index κλπ,spiral breguet(ότι καλύτερο και παραδοσιακότερο),in-house μοτερακι,φθηνό σχετικά κόστος service 200+,- κάτι κάθε 5+ χρόνια.....εγώ τα βρίσκω .....πάρα πολύ καλά και λογικά  ;) :-*
konakis.
Rolex,Panerai,JLC,Oris,Steinhart,Alpina,Citizen,Orient.

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #13 στις: Δεκέμβριος 14, 2009, 03:52:25 μμ »
μαλλον επειδη και οι ιδιοι οι ελβετοι το γνωριζουν,κανουν τον οσον αφορα την παραλληλη αγορα,τις εκπτωσεις ,τις "μαντρες" HK και αλλα πολλα

ολοι ειναι κερδισμενοι στο τελος ;)

Αποσυνδεδεμένος kostas

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 359
  • Παρανέστι
    • Προφίλ
    • IMAGESHACK
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #14 στις: Δεκέμβριος 14, 2009, 06:33:43 μμ »
Να επαναλάβω πως το εν λόγω συνάφι σώθηκε από το χείλος του γκρεμού κάποιες δεκαετίες πίσω όταν στη κυριολεξία η αγορά τους έγινε "κρανίου τόπος" και τα προϊόντα τους αφούσαν ένα μονοψήφιο ίσως ποσοστό πελατών.

Αν μή τί άλλο θα περίμενα πιό συνετή στάση και σεβασμό στην ίδια την αγορά τους από τη στιγμή που ακόμη βρίσκομαστε στη δύνη μιάς οικονομικής κρίσης που έστω και λίγο θα έχει πειράξει και τους μακρυνούς Αυστραλούς.

Από την άλλη θα τονίσω πως κάθε προσπάθεια επιρροής και ελέγχου τιμών θεωρείται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία ως στήσιμο καρτέλ. Στήνουν παιχνίδι κοινώς.

Μας αρέσει δεν μας αρέσει, επιλέχθηκε η εφαρμογή των νόμων της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ αγοράς κατά το αμερικανικό πρότυπο.

Φυσικά είναι δικαίωμα της κάθε Ω αν αντιληφθεί πως κάποιος κάνει εκπτώσεις που η ίδια δεν επιθυμεί, αντί να του δίνει πχ 40% έκπτωση στην τιμή καταλόγου όπως στους άλλους συνεργάτες της, να του δίνει 20%.
Αμέσως του κόβει τα πόδια και τον αναγκάζει με τουλάχιστον "μή παράνομο" τρόπο να περιορίσει τις προσφορές του σε μικρότερα επίπεδα.

Αλλά δεν γίνεται από τη μία να θέλουμε να είμαστε στη βιτρίνα κάθε μαγιαζιού και από την άλλη να είμαστε και γαλαζοαίματοι.

....Ακόμη και αν έχουμε πάει πρώτοι στη σελήνη πρέπει να υπακούσουμε στους νόμους της αγοράς μας....

(τους ειρωνεύομαι με συγχωρείτε αλλά είναι τουλάχιστον απαράδεκτοι αν κάνουν τέτοιους χειρισμούς)


Δύσκολο χόμπι τα ρολόγια.....

director

  • Επισκέπτης
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #15 στις: Δεκέμβριος 14, 2009, 08:41:39 μμ »
Παράθεση
Από την άλλη θα τονίσω πως κάθε προσπάθεια επιρροής και ελέγχου τιμών θεωρείται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία ως στήσιμο καρτέλ.

πολυ καλο,το αλλο με τον Τοτο το ξερεις;;;;

 :dielaughing: :dielaughing: :dielaughing: :dielaughing: :dielaughing: :dielaughing: :dielaughing:

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #16 στις: Δεκέμβριος 15, 2009, 12:13:08 πμ »
   Φίλοι μου ειλικρινά δεν καταλαβαίνω. Μπορούμε να κατηγορήσουμε την οποιαδήποτε εταιρεία για το οτιδήποτε, για την παράλληλη αγορά, για την ανοχή στις μαιμούδες, για ακριβές τιμές λιανικής και για πολλά άλλα, όμως στην πράξη, στην αγορά μας, στην δική σας προσωπική εμπειρία, έχετε δεί να κάνει η Ω απαγόρευση εκπτώσεων; Έλεος δηλαδή με τον κο Watson και τον κάθε πικραμένο. Να ήταν κάτι εσωτερικό της εταιρείας, δυσνόητο, δυσπρόσιτο και δαιδαλώδες, να αρχίσουμε όλοι το ψάξιμο για την ίντριγκα και αν χρειαστεί το κράξιμο. Εδώ όμως τα πράγματα είναι ξεκάθαρα, βγείτε στην αγορά και ρωτήστε για Ω, το δικό μου στο κάτω-κάτω το πήρα με 30% έκπτωση, τι να μου πεί το κάθε στέλεχος που θυμήθηκε να προβεί σε αποκαλύψεις μετά την απόλυσή του;
   Και να πω και κάτι άλλο. Πείτε ότι όντως ο κος Watson τα λέει σωστά και η Ω ξεκινούσε από αύριο να κάνει τα ίδια κι εδώ, στη Ευρώπη. Το πόσο θα πουλάει τα ρολόγια της η κάθε εταιρεία θα το κρίνει η ίδια και αναλόγως θα κριθεί και η ίδια από την αγορά. Ειδικά σήμερα που όλος ο κόσμος χωράει σ'ένα πληκτρολόγιο και μια οθόνη, άπαντες θα υποστούν τις συνέπειες των αποφάσεων και των πρακτικών τους ;)


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος ACIDBLACK

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1738
  • δεν ελπιζω τιποταδεν φοβαμαι τιποταΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
    • Προφίλ
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #17 στις: Δεκέμβριος 19, 2009, 11:05:32 πμ »
η τακτικη το να μια εταιρια να  δινει φιαξαρισμενες τιμες λιανικης ειναι παρανομη γιατι απλα δεν λειτουργει ο ανταγωνισμος .....
τα υπολοιπα ειναι απλες στυμενες λεμονοκουπες .....
τωρα το τι ισχυει και δεν ισχυει ....ειναι πολυ απλα αλλουνου παπα ευαγγελιο .....
σαν καταναλωτης παντως μετραω ποιοτητες και αγοραζω ....δεν ειναι δυνατον να μου ζητανε για ΛΟΥΡΑΚΙ omega 200 ευρω !
οταν τα καλυτερα λουρακια στον κοσμο ....μην αρχισω και κατεβασω τιμες κανουν 100 ευρω ....δεν μιλαμε για αλιγατορες και κροκοδειλους
για καουτσουκ λουρακι μιλαμε !.
εχω αναφερθει χιλιαδες φορες στο θεμα .....και για να τελειωνουμε ενα speedy μεταχειρισμενο ποσο κανει ?ψαξτε και δειτε
εκει αντανακλατε η πραγματικη του αξια !
Τα ρολογια ειναι σαν τις μπιλιες του ΑIRSOFT πανε και ερχονται ...

director

  • Επισκέπτης
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #18 στις: Δεκέμβριος 19, 2009, 11:17:04 πμ »
Ιδομενεα τον ανταγωνισμο τον καθοριζει η ζητηση,αν εγω βλεπω οτι το προιον μου που κοστιζει 10 ευρω και το πουλαω 100,εχει μεγαλη ζητηση, γιατι να το πουλησω 20;Τοτε για να εχω τα ιδια εσοδα πρεπει να πουλησω 5πλασια ποσοτητα.
Ο καταναλωτης εχει τον τελικο λογο σ αυτη την διαδικασια,μην ξεχνας οτι διαγουμε το απωγειο του καπιταλισμου και το τελευταιο πραγμα που θα ενδιεφερε, ειναι γιατι να ελεγχεται καποιος που πουλαει ειδη πολυτελειας σε ματαιοδοξα κοροιδα (συγκαταλεγω και τον εαυτο μου εδω),γουσταρεις κυριε το κροκο λουρακι σου να γραφει Ω;χωσε ενα διακοσαρι,τα γουστα πληρωνονται
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 19, 2009, 11:22:40 πμ από director »

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΒΕΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ...
« Απάντηση #19 στις: Δεκέμβριος 19, 2009, 11:42:03 πμ »
Φίλε ACIDBLACK
α) Από την προσωπική σου εμπειρία έχεις δεί να κάνει η Ω κάτι διαφορετικό στο θέμα των τιμών από τις άλλες εταιρείες; Aν ναι να μας το πείς για να ξέρουμε για τι μιλάμε. Αν όχι τότε η κουβέντα και η κριτική πρέπει να στραφεί προς το σύνολο σχεδόν των εταιρειών ελβετικών και μή...
β) Το καουτσούκ της Ω έχει 100 ευρώ. 200 έχει το ακριβότερό της δερμάτινο. Δεν λέω ότι πάλι δεν είναι ακριβά, φυσικά και είναι, όμως τα ίδια και χειρότερα κάνουν όλοι, οπότε πάλι κακώς η κουβέντα επικεντρώνεται στην Ω...
γ) Το μεταχειρισμένο speedy τι σχέση έχει; Πολλοί παράγοντες καθορίζουν τις τιμές των μεταχειρισμένων και όχι μόνο η πραγματική τους αξία. Τα Πανεράι των 4000-5000 ευρώ κρατάνε τιμές κι ας είναι υπερτιμημένα. Άσε που απ'ότι βλέπω τα Ω κρατάνε μια χαρά τις τιμές τους. Όποτε έχει μπεί ρολόι στις αγγελίες του φόρουμ έχει πουληθεί σχετικά εύκολα.
   
Εγώ θα συμφωνήσω μαζί σου ότι γενικά πληρώνουμε πολλά σε σχέση νε αυτά που μας προσφέρονται και αυτό χειροτερεύει όσο ανεβαίνουμε την κλίμακα των τιμών. Η ένστασή μου αφορά την στόχευση συγκεκριμένα της Ω για μια πολιτική που ακολουθούν όλοι οι κατασκευαστές, τουλάχιστον από ένα επίπεδο και πάνω ;)


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης